۹۳۳۲۶۰
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

عارف: آرزوی سرنگونی نظام را به گور خواهند برد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب در جریان اغتشاشات و آشوب‌های اخیر تصور می‌کردند که نظام روزهای آخر را می‌گذراند، ولی حضور حماسی روز گذشته مردم موجب دلسردی دشمنان شد.

ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب در جریان اغتشاشات و آشوب‌های اخیر تصور می‌کردند که نظام روزهای آخر را می‌گذراند، ولی حضور حماسی روز گذشته مردم موجب دلسردی دشمنان شد.

محمدرضا عارف عصر سه‌شنبه در همایش بزرگ بانوی ایرانی در حسینه اعظم مهربانی‌های شهرری اظهار داشت: شبکه‌های معاند انقلاب اسلامی از ساعت‌های اولیه آغاز اغتشاشات، ویژه برنامه‌های مختلف در دفاع از آشوبگران و سرنگونی نظام اسلامی ایران تهیه کردند، ولی حضور به موقع مردم تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با تشکر از نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی در سرکوب اغتشاشات اخیر، افزود: دشمنان نظام اسلام ایران با درس گرفتن از گذشته باید بدانند که آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف به گور خواهند برد.

عارف اضافه کرد: همانگونه که همگان دیدند؛ مردم ایران اسلامی با تمام مشکلات معیشتی، بیکاری و اقتصادی وقتی که احساس کنند پای انقلاب آنان در میان است با تمام شور و شوق در صحنه حاضر می‌شوند.

وی یادآور شد: مردم هرگز به افرادی که می‌خواهند از مطالبات به حق آنان در جهت اهداف پلید خود استفاده نمایند اجازه ظهور و بروز نخواهند داد.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه زنان نقش کلید و مضاعفی در روند پیروزی انقلاب و پس از آن داشته‌اند، عنوان کرد: نقش زنان در بیانیه دوم انقلاب که به عنوان راهبرد دهه پنجم نظام اسلامی ایران است، بیش از گذشته پیش بینی شده و باید زنان در عرصه‌های مختلف علم و فناوری ایفای نقش نمایند.

عارف تاکید کرد: از آنجایی که نیمی از جمعیت کشور متعلق به زنان است باید نقش زنان نیز در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به ۵۰ درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه جهت‌گیری کشور به سمت توسعه علم و فناوری و رفتن به سمت علوم نرم‌افزاری ریل‌گذاری شده است، افزود: برای رسیدن به اهدف سند توسعه کشور و کسب مقام اول علمی و اقتصادی منطقه باید زنان بیش از گذشته در صحنه‌های مختلف نقش آفرینی بکنند.

عارف ادامه داد: حضور زنان در جامعه نیازمند بازنگری بسیاری از نگرش‌ها و قوانین است که باید از حالت مرد سالاری به نگرش شایسته سالاری تغییر جهت دهد.

وی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های مسئولان در دهه ۹۰ سهم کم زنان در پست‌های مدیریت‌ میانی کشور بود، اظهار داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید زمینه‌ای فراهم کرد که امروز حضور زنان در پست‌های مدیریتی کشور به شدت افزایش یافته است.

عارف به نقش آفرینی نمایندگان زن مجلس در پیگیری و تدوین طرح‌های پیچیده مجلس اشاره کرد و افزود: مجلس به دنبال افزایش تعداد نمایندگان زن در مجلس است تا در این عرصه نیز زنان به میزان مردان مشارکت داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: نمایندگان مجلس مطالبات به حق زنان بد سرپرست، بی سرپرست، بیمه زنان و اشتغال زنان را پیگیری می‌کند و متناسب آنها، طرح ارائه می کنند.

همایش بزرگ بانوی ایرانی با حضور محمد رضا عارف، محسن علیجانی زمانی، پروانه مافی، فریده اولاد قباد، طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی، سیده فاطمه ذوالقدر از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از بانوان کارآفرین و فعالان سیاسی و اجتماعی ری در حسینه اعظم مهربانی‌های شهرری برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه اشتباهات گذشته رو تکرار نخواهیم کرد .

    • بدون نام

      به تونمیاداین حرفاروبزنی ژن خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج