۹۳۳۲۸۴
۸۹ نظر
۵۰۰۷
۸۹ نظر
۵۰۰۷
پ

رضایی: گفتند با برجام، ایران را بهشت می‌کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا کی باید برای کسانی هزینه بدهیم که اقتصاد و فرهنگ دستشان است و نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه و خنجر هم‌می زنند و مشکلات را به گردن نظام هم می‌اندازند؟

خبرگزاری فارس: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست پنجاه و پنجمین نشست ماهیانه جامعه اسلامی مدیران با اشاره به سالروز سازمان بسیج مستضعفین به دستور حضرت امام (ره) اظهار داشت: هفته بسیج فرصت خوبی است که از زاویه این رویداد مهم به شرایط کشور نگاه و ببینیم چه مقدار بر مسیر اولیه انقلاب، فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها قرار داریم.

وی افزود: در سال ۵۸ حضرت امام(ره) دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را دادند. دشمنان به جای اینکه انقلاب ما را و اشتباهات خود را بپذیرند و جبران کنند از ۵ استان ایران وارد کشور شدند و حمله کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت ارتش در اوایل انقلاب گفت: فرماندهان و تیمسارهای ارتش برکنار و عملا سر ارتش زده شده بود و آقای بازرگان هم چند قرارداد مهم جنگی را لغو کرده بود.

رضایی: گفتند با برجام، ایران را بهشت می‌کنیم

رضایی ادامه داد: من نمی خواهم بگویم این کارها تعمدا صورت گرفت اما نفوذی‌هایی در اطراف برخی افراد حضور داشتند که می خواستند کشور را به سمت تسلیم شدن سوق دهند و افراد ناشناخته ای هم نبودند بلکه برخی از آنان در انقلاب هم مشارکت داشتند اما شرایط را به سمتی بردند که آقایان قرارداد اف ۱۶ و تانک ها را لغو کردند.

وی با بیان اینکه در سال‌های نخست جنگ دارای مشکلات عدیده‌ای بودیم، گفت: بنی صدر تفکر خاصی داشت و چارچوب های فکری وی غربی بود و تا زمان ایشان حتی یک تپه هم آزاد نشد و هر اتفاقی افتاد از سال دوم جنگ بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که باید مطالعه کنیم و ببینیم ما چقدر به علل موفقیت ها پایبند هستیم چون هر جا از مردم استفاده و به آن ها اختیار و مسئولیت دادیم، قهرمانانی پیدا شده و کشور را نجات دادند.

رضایی گفت: که ما در زمان جنگ، قواره های دست و پا گیر را کنار گذاشتیم و با اینکه می‌گفتند برای ساخت تیپ و لشکر گاهی نیازمند ۱۵ سال کار است، تیپ و لشکرهای انقلابی از مردم و بسیجی ها درست کردیم و دیدید که فرزندان مردم چه دلاومردی‌هایی از خود نشان دادند.

وی با طرح این پرسش که ما چطور امروز نمی توانیم با این همه امکانات اقتصاد کشور را راه بیاندازیم؟ آیا به دلیل این نیست که از اصول اولیه فاصله گرفتیم؟ گفت: در جنگ به جوانان کشور اعتماد شد نه به معنی اینکه بیایند در جنگ اعتراض کنند بلکه بیایند مسئولیت بپذیرند. به مردم اعتماد شد میدان داده شد و بار جنگ که بر عهده دولت‌ها است را مردم عهده‌دار شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افرادی که در ارتش و سپاه فرمانده شدند از جنس مردم بودند، گفت: وقتی امام (ره) دستور می داد حصر آبادان شکسته شود دو روز بعد این اتفاق می افتاد، این از آثار و برکت تولد و ظهور بسیج بود و تداوم این راه و مکتب، امروز نیروهای مسلح ما را به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل کرده است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید بین مدیریت کشور و رهبری فاصله باشد، خاطرنشان کرد: افراد نباید بگویند ما رای آوردیم و هر سیاستی که بخواهیم را تصویب و دنبال می‌کنیم ولو اینکه مخالف سیاست های کلی و تدابیر رهبری باشد.

وی تاکید کرد: مدیریت و مدیران کشور باید در امتداد رهبری باشند چون مدیریت و رهبری دو عنصر حکم‌رانی محسوب می‌شوند و اگر در امتداد هم نباشند، دوگانگی و چالش به وجود آمده و سیاست های رهبری اجرا نشده و آسیب آن به انقلاب، کشور و مردم وارد می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مغفول ماندن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انتقاد و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی دارای بندهایی است که برای جلوگیری از پیامدهای ناشی از تحریم ها انجام شده اما برخی از مدیران کشور می گویند اقتصاد مقاومتی را با مذاکرات حل و فصل کرده و اینقدر سرمایه و تکنولوژی وارد کشور می‌کنیم که نیازی به اقتصاد مقاومتی نباشد! امروز نتیجه عمل نکردن به این سیاست ها سبب شده تا مردم و نظام و انقلاب آسیب ببیند.

رضایی اضافه کرد: ما اگر در سال اول توانستیم با کمک بسیج و مردم، جنگ و جبهه را حل کنیم و به جلو برویم به این دلیل بود که بین مدیریت کشور و رهبری فاصله ای نبود.

وی به ضرورت مشارکت مردم در اقتصاد کشور اشاره و اظهار کرد: با این وضع اقتصاد کشور یک نوعی سرمایه داری در کشور درست می‌کنیم، مردم کجای اقتصاد هستند؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره افزایش نرخ سوخت بنزین و نحوه اجرایی آن توسط دولت اشاره و خاطرنشان کرد: دولت در مسئله بنزین تدبیر ضعیفی را صورت داد و سبب شود ضد انقلاب بر موج آن سوار شود و برای نظام هزینه تراشی کنند.

رضایی ادامه داد: مسئله بنزین می‌توانست با تدبیر بهتری بدست خود مردم صورت گیرد. چقدر درباره این روش مردم را توجیه کردند؟ در مسئله اقتصاد باید مردم را به صحنه آورد و به آنها اختیار و میدان داد.

وی خطاب به مسئولان اجرایی گفت: نحوه بروکراسی و سیستم اداری را باید به شکلی در بیاورید که نمایندگان دولت‌ها در استان‌ها بتوانند به مردم اختیار بدهند. سیستم اداری کشور از زمان رضاشاه نهادینه شده و تغییر نکرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدیریت جهادی با این مدیریتی که اکنون داریم فرق دارد، گفت: مدیریت کلاسیک در قبل و بعد از جنگ جواب نداده است و ما نیز بلید مدیریت جهادی را از محیط های نظامی به محیط های اقتصادی می‌آوردیم چرا که سیستم الان مدیریت جهادی نیست.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اکنون دو نوع نگاه در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: یک نگاه به بیرون از مرزها است و یک نگاه از داخل به بیرون است. نگاه دوم بر این اساس است که تا خودمان را پر بار نکنیم نمی توانیم با دنیا وارد معامله شویم.

وی تاکید کرد: اگر روزی تولید ملی در ایران راه بیفتد باید روزانه یک میلیون بشکه نفت وارد کنیم و اگر صنعت و خدمات ما مدرن شود نیاز به این میزان بشکه نفت داریم و ان زمان میلیاردها کالا صادر و وارد می‌کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر این باور است که یک تفکر می خواهد انقلاب را بیرون کند و تفکر دیگر با نجابت، صبر و حوصله با این تفکر کار می‌کند و دندان روی جگر می‌گذارد تا شاید این تفکر اصلاح شود.

رضایی گفت: تا کی باید برای کسانی هزینه بدهیم که اقتصاد و فرهنگ دستشان است و نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه و خنجر هم‌می زنند؛ این سوال امروز بسیجیان ما است که چرا برخی‌ها نه تنها مشکلات را حل و مرتفع نمی‌کنند بلکه گردن نظام، بسیجی ها و پاسدارها می‌اندازند. ما کجا نگذاشتیم؟

وی افزود: گفتند با برجام که گل سر سبدشان بود ایران را بهشت می کنیم؟ پس چرا ترامپ از آن خارج شد؟ آیا خروج رییس جمهور آمریکا از این معاهده به معنای شکست این تفکر نگاه به بیرون از مرزها نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز تاسف کرد: ما با این اندیشه که اجازه نمی دهد اقتصاد مردمی و مدیریت کشور در امتداد رهبری قرار بگیرد و بعد هم به جای اعتراف به اشتباهات خود، مشکلات را به گردن رهبری می اندازند، چه کار کنیم؟ می گویند چرا رهبری هزینه شد؟ این حسن را امام(ره) نیز داشتند که خود را فدای مردم می کردند. ما نباید اجازه دهیم این سرمایه های بزرگ خود را فدا کنند.

رضایی درباره سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا چیست؟ و آیا این به معنی از ارزش انداختن مجلس نیست، تصریح کرد: یک سال پیش جناب آقای رییس جمهور به رهبری پیشنهاد کردند چون شرایط کشور سخت شده، شما به میدان بیاید و ما هر چه شما بگویید عمل می کنیم؛ رهبری فرمودند: من طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی سران قوا را مسئول این بخش می‌کنم، اما در چارچوب های قانونی عمل کنید و من را هم در جریان قرار دهید، بنابراین این به معنی تعطیلی مجلس نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رهبری در جریان جزییات افزایش نرخ بنزین قرار داشتند یا خیر، گفت: رهبری در جزییات دخالت نمی کنند که قیمت هر لیتر بنزین هزار یا هزار و پانصد تومان باشد و کلیات را تایید می کنند و فرمودند از تصمیم سران سه قوه حمایت می‌کنم.

رضایی درباره اغتشاشات اخیر نیز گفت: دست دشمنان خارجی در حوادث اخیر به وضوح روشن بود و به دلیل شکست های پی در پی خود عقده‌ای شده بودند و خواستند عقده گشایی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبری

      اینقدر از این مزخرفات گفتند حتی یک هواپیما که گرفتند مثل ندید بدبدها تو خیابان چرخاندن و به نمایش گذاشتند و جلویش پایکوبی کردند و آبروی ما برده اند و خلاصه گند زدند به کل ایران و ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الانم باز میا میگن شما نزاشتین برجام ال و بل بشه
        مگه لیبی هسته ایشو قطع نکرد؟موشک زد؟یا مرگ بر آمریکا گفت ؟چرا بهش حمله کردن
        مگه چین مرگ بر آمریکا میگه چرا تحریمش روزبروز بیشتر میشه؟اگه اقتصاد چین قوی نبود برا آمریکا با ایران فرقی داشت تحریم حداکثریش؟
        شما یا خوابین یا خودتونو به خواب زدین یا جوون و خامین

      • بدون نام

        عزیزان منتقد برجام
        الان که برجام نیست
        هر "درستی" میخواهید بکنید

      • بدون نام

        من کاملا با رضایی موافقم اشتباهی مثبت دادم

    • بدون نام

      بی لیاقتی خودتون را به زمین دشمن شوت نکنید. شرم کنید !

    • بدون نام

      اگه ترامپ مشکل ایجاد نکرده بود خیلی بهتر از گذشته میشد.هیچکس هم علم غیب ندآشت که بدونه همچین دیوانه ای قراره بیاد....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون زمان گفتن رییس جمهور بعدی زد زیرش چی؟
        بعد شما گفتین چه میفهمین از قرارداد بین المللی و امضا کری تضمینه

    • بدون نام

      چه‌بهشتی از جهنم‌بدتر

    • بدون نام

      شما هم آبو گل الود دیدی اومدی ماهی خودتو بگیری ! میشه بگی شما تا حالا برای رفاه و معیشت مردم چیکار کردی که الان مدعی هستی! شما همون طرح جمعیت ۵۰۰ میلیونی کاملا بیانگر حد و اندازت هست پس دنبال کلاهی از این نمد نباش جناب

    • بدون نام

      شما هم آبو گل الود دیدی اومدی ماهی خودتو بگیری ! میشه بگی شما تا حالا برای رفاه و معیشت مردم چیکار کردی که الان مدعی هستی! شما همون طرح جمعیت ۵۰۰ میلیونی کاملا بیانگر حد و اندازت هست پس دنبال کلاهی از این نمد نباش جناب

    • منصف

      آقای رضایی سوار بر موج شدید شما هم تبدیل به منتقد دولت شدید ؟؟؟ فراموش نکردیم شما در زمان تصویب برجام چقدر تعریفش رو کردید ، اگر با ابن رفتار دنبال رای آوردن هستید ، این رفتار برای شما رای ایجاد نمیکنه

    • بدون نام

      امثال شما مگر گذاشتید

    • بدون نام

      در یک کلام می‌شود گفت: خدا لعنتتون کنه!

      پاسخ ها

      • خودم

        دمت گرم....آمینننن

    • ابراهیم حسینی

      براجام نا جام

    • بدون نام

      اصل تجارت برد برد است.وقتی که از آمریکا هواپیما جدید می خواهیم درمقابل کالای مصرفی واردمیکردیم همان کالایی که ارسایر کشورهای دیگر چنانچه از نظر کیفیت کمیت مناسبتر بود مثل اتوموبیل که از چین و ژاپن وارد می کنیم. شاید فرجام از بین نمی رفت

    • بدون نام

      بله اگه تندروها میزاشتن

    • بدون نام

      ربطی به برجام نافرجام نداره ...

    • بدون نام

      دروغ گفتن دکتر شما فقط میتونی ایران نجات بدی دکتر

    • بدون نام

      اگر امثال تو بزارن مشکلی پیش نمیاد جناب رضایی که در همه مسائل اظهار نظر میکنی جریان عملیات کربلای 5 که یادت نرفته ...

    • سال سقوط

      مادر عروس

    • گنزق

      رضایی حدس میزد دولت بعدی بزنه زیر قرارداد ؟

    • بدون نام

      چه راحت فرافکنی میکنه همه تو مذاکرات دخالت کردن معلومه آش شور میشه یا بی نمک

    • بدون نام

      همه شون تو برجام نظر غیر تخصصی دادن تازه شاکی هم هستند جالبه

    • بدون نام

      مگه خودتون میذارین به نتیجه برسه

    • بدون نام

      خوب تو اینکار را بکن اگر میتونی

    • بدون نام

      نماینده ها جیغ میکشیدن میگفتن برجام رو آتیش زدیم

    • بدون نام

      همین شما نزاشتید

    • kamiiiiii

      تو چکاره ای اصلا؟توم مثل اونایی.هیچ فرقی ندارین باهم

    • علی

      امتداد یعنی چه مگه همان موازی نیست دوپهلو حرف گفتن رضایی تمامی ندارد

    • مجید

      اگه وسط مذاکرات رو موشک شعار نمی نوشتید

    • بدون نام

      تندروهایی مثل تو گذاشتین برجام ادامه داشته باشه؟

    • بدون نام

      نمی دونم که این‌ دشمنا چقدر بیکارند که همه کارشون را رها کردند و فقط تو کشور ما دخالت مکنند بازم خوبه این بهونه را دارید شما که همه کم کاری خودتون را گردن اونا بزارید خدا شکر ۰

    • بدون نام

      ‌کردن دیگه غقط بهشت افغانیا

    • هومن خان

      این آقا محسن هم هرچند یکبار برای خالی نبودن عریضه میاد یه بوق بوق میکنه و میره ...

    • بدون نام

      ارادتمند محسن

    • بدون نام

      با برجام اصلاحطلبان ،،،،،،تحریمها چند برابر شد...‌.....‌

    • Darya

      جناب رضایی اگر کار شکنی از سوی امریکا و ایران نمی شد ، بهشت هم می شد . اما مثل همیشه ایرانی ها خیلی دیر به توافق اقدام کردند، زمانی که دوره ریاست جمهوری طرف قرارداد به پایان رسیده بود .

    • بدون نام

      رضایی عین حقیقت را گفت خدا کنه جوانان متعهد و دلسوز کشور را در مسند مسئولیتهای مختلف قرار دهند وقتش رسیده

    • بدون نام

      آره تروهم میخاستن دبیرمجمع بهشت کنن.خخخ

    • بدون نام

      حالا نشد تو برو بشکن بزن

    • بدون نام

      یک کلمه هم شما فرمودید !

    • مسلمان

      خخخ برترین جوک هفته همینه آقای رضایی مزاح نکنید باواا

    • Mahla

      بهشت !!؟؟؟ من یه جوون 23 ساله ام با مدرک کارشناسی زبان انگلیسی ...با بهترین معدل از دانشگاه فردوسی مشهد.تماااام مشهد و زیرپا گذاشتم برای کار, اما دریغ ازیه شغل!عاقبت هم از توخونه نشستن و افسردگی حادناشی از بی پولی میمیرم! سلام اقای رضایی ماکه تهه جهنم گیر کردیم شمارو نمیدونم!

    • ط

      خودشیرینی نکن بسه خجالت بکشید

    • amir

      آقای رضایی شما خواهشن نظر نده

    • مسعود. الف

      حالا شما بدون برجام جهنمش نکن!!!

    • بدون نام

      بهشت بودوالله..گوشی۵۰۰تومن..همه چی ارزون..ولی بعضیها هنوز نفهمیدن....

    • بدون نام

      برجام هم توسط همین کاسبان تحریم بی ارزش کردن....اگه تحریم نبودیم زنجانی هاازکجابه ثروت میرسیدن...اقایون ازکجا ارز دولتی میگرفتن سنگ پاازچین میاوردن...چطوری باشناسنامه یه پییرزن 700تاپورش واردمیکردن.....

    • بدون نام

      نظرات رو که اعلام نمیکنین.

    • بدون نام

      خطر ناکه قابل شوخی کردن نیس

    • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

      حاج محسن ایول که حق گفتی......تبارک الله

    • م

      بهشت خیالی برای مردم.بهشت واقعی برای مسئولین

    • آریا مهر

      الان بهشت شده دیگه
      ناشکری نکن داش محسن
      خخخخخخخخخخخ

    • اجبار

      خوب شماها نزاشتین ...

    • بدون نام

      ...! حرف نزنی برات بهتره!

    • بدون نام

      تا امثال شما ها هستین بعید به نظر میرسه

    • محمد بسحاق

      هه ، جهنم ساختید

    • عماد

      حرفهای خوبی زدی رضایی ولی خوشم میامد این مملکت را دو روز اداره اش را بدستت میدادند تا ببینیم یک هزارم درصد از گفته های گهربارت را عمل میکردی یا تو هم مثل رفقای شریفت پول نفت را ...

    • بدون نام

      رو را برم
      اولا شما با موشک بازی و دخالت... برجام هوا کردید
      دوما دوره احمدی نژاد و ۴۰ سال مدیریت شما را دیدیم.
      راستی چطور شد دکترا اقتصاد خوندید و مدیریت اقتصادکشور بدست گرفتید؟
      چون نظامی بودید؟ زورتون زیاد بود؟ یاواقعا نخبه اقتصادی بودید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو واقعا سواد داری؟
        اینا موشکم نزنن باز یه بهانه دیگه میارن
        مگه لیبی موشک زد یا مرگ برآمریکا گفت ؟هسته ایشو هم جمع کرد
        ازینا گذشته دوره احمدی نژاد بنزین نهایت شد هفتصد و دلار شد سه تومن یه یارانه به نرخ همون زمانم داد
        الان چی؟
        واقعا نمیدونین؟

    • بدون نام

      همه ی شما به نوعی شیره سر ملت مالیدین خودتان تو کاخ هستید مردم در ویرانه های ایران

    • امیر

      مگه تو و امثال تو گذاشتین

    • بدون نام

      الان که بدون برجام ، جهنمه!!

    • بزغاله

      برای شماهاکه بهشته برای مردم جهنمه

    • بدون نام

      خودتم دروغ گویی

    • بدون نام

      همیشه دروغ بوده همگی

    • بدون نام

      علی دایی هم روزی بازنشسته شد
      شما ها نمی خواید به بازنشستگی فکر کنید؟

    • بدون نام

      الهی برجام و همه کسایی که بخاطر اون اقتصاد و فشل کردند کللهم برن زیر خاک

    • صبا

      بهشت کردن فقط کارشماست از عهده دیگران خارج است

    • بدون نام

      با برجام نشد اما قطعنا با ادامه سیاست‌های مسموم شما شد!!

    • بدون نام

      حاصل انتخاب ما 24 ميليون ساده لوح همين بود
      واقعا پشيمونم

    • بدون نام

      دو کلام بشنویم از مادر عروس

    • زهره

      خیلی چیزا گفتند وگفتید

    • بدون نام

      مطمئنی؟
      خودتان نبودید که باعث تحریم شدید و زدید زیرش؟
      ...

    • بدون نام

      اگر میگذاشتین ، چند کشور برای قرارداد آمدن ، ۲/۸۰۰۰۰۰بشکه فروش نفت داشتیم از اول نگذاشتند

    • پاکدل

      مگر امثال تو گزاشتن
      ازبس که سنگ انداختین تو کار دولت
      تا امثال شما هستن هیچ وقت ملت خواب خوش ندارن

    • بدون نام

      با برجام کشور بهشت نشد.
      اما بدون برجام وارد جهنم شدیم.

    • آزاد

      مگر تندروها گذاشتند ،وقتی موشک را در زمان برجام آ زمایش کنید یعنی ما هستیم که ایران را اداره می کنیم نه مذاکره کنندگان و دولت منتخب مردم

    • بدون نام

      بدون برجام هم شما هیچ غلطی نکردید ...

    • بی بصیرت

      نگقتند برای چه کسانی؟

    • بدون نام

      گندی که شما زدید با فرجام، مرجام ، فرجام........ام هم حل نمیشه .

    • بدون نام

      از برجام تریاردها تومان گیرت اومد حالا موج سواری می کنی

    • بدون نام

      شماها و مجموعه های مرتبط نذاشتن بخاطر اینکه حالا بیایین بگین دیدین گفتیم آمریکا قابل اعتماد نیس
      بخاطر اثبات خودتون ملت را بیچاره کردین

    • Irani

      تا وقتی آدمهایی مثل شما راس کار ما قرار بگیرن وضعی بهتر نمیشه متصور شد!!!! آقای دکتر!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      وقتشه دوباره لباس سبز هشت سال جنگ رو بپوشی ومانند مختار به عرصه برگردی تا عمرسعد وشمر وبقیه رو ادب کنی

    • بدون نام

      یکسال اول ک برجام خوب بود،،،حالا ی خری مث ترامپ زد زیرش کی مقصررره؟؟؟حالا اون زد زیرش اگه ما مسئول با لیاقت داشتیم ک اینجوری مث خر توو گل گیر نمیکردیم،،ک مردم بدددبخت شدددن،،،بیچاره شدن،،،همین چندروز پیش گفتن هیچی نباید گرون بشه،،چرا همه چی دوبرابر شد دوباره؟؟؟چون مملکت ما ثبااات نداره،،خیلی وقته خر توو خره...

    • بدون نام

      سالهاست مردم فریب شما را میخورند، یه دولتی هم بود با یارانه میخواست فقر و بیکاری رو ریشه کن کنه

    • azizi

      ارادتمند شما هم هستیم اما چرا دنبال مقصر میگردید که چی گفتن تازه کاریه که شده همتون مسولین بیایید درستش کنید کسی مقصر نیست امریکا اروپا بد عهدی کردن فقط بیایین دست به دسته هم درستش کنید به خدا ما مردم تو عذابیم بیکاریم بی پولیم داریم به جنون میرسیم شرمنده خانواده شدیم یه فکری یه راهی رو انجام بدید باز کنید نه اینکه با صد هزار تومن یارانه و صد تومنه دیگه یارانه بنزینی زندگیمون با این پولا اداره نمیشه خانواده ها به خاتر بی پولی دارن یکی یکی از هم پاشیده میشن واقعن شرایطمون سخت شده به کی بگیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج