جاباما
۹۳۵۸۴۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حاتمی: موقعیتی نداشتم که گلزنی کنم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط تیمش و اینکه چرا هنوز گلی نزده توضیحاتی داد.

خبرگزاری فارس: فرزاد حاتمی در مورد تساوی بدون گل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن بازی بسته‌ای مقابل ما ارائه داد و همه راه‌های نفوذ را بسته بود. از این رو در ایجاد موقعیت ضعیف عمل کردیم، ولی در کل جنگنده بازی کردیم. هر دو تیم موقعیت گل‌زنی چندانی نداشتند و چند موقعتی هم که داشتیم از دست دادیم.

وی در مورد رکورد نباختن‌های تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. اگر نباختن‌های ما را کنار بگذارید، با توجه به بودجه و امکاناتی که داریم نتایج خوب و دور از انتظاری گرفتیم. تک تک بازیکن‌های تیم شاهکار کردند و کادر فنی هم درایت خاصی از خود نشان داد، هواداران هم به خوبی این موضوع را متوجه می‌شوند. ما علاوه بر حضور درخشان در لیگ در جام حذفی نمایش خوبی داشتیم و فکر می‌کنم این راضی کننده است.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه تا چه زمانی این نباختن‌ها ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم با برنامه بازی کنیم. شاید به همین دلیل تا الان موفق بودیم. همه بازیکنان دستورات کادر فنی را در زمین اجرا می‌کنند. نتایج دست ما نیست، ولی تا هر وقت حرف مربیان را گوش کنیم و بدن‌ها آماده باشد به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه می‌دهیم.

حاتمی با اشاره به این که برخی مدعی هستند این تیم دفاعی بازی می‌کند، گفت: تیم‌های زیادی در لیگ دفاعی هستند، ولی ما به موقع هجومی هم بازی می‌کنیم. قبول دارم در دفاع بهتر از حمله هستیم. یا باید در حمله خوب باشیم یا در دفاع، ولی تاکتیک تیم ما به شکلی است که در کار دفاعی بهتر عمل می‌کنیم. همه بازیکنان تیم ما سعی می‌کنند خوب دفاع کنند، ولی همه سعی نمی‌کنند خوب حمله کنند. از این رو دفاعی بودن تیم ما بیش از هجومی بودن به چشم می‌آید.

وی در مورد بازی هفته پیش رو نفت مسجدسلیمان مقابل تیم گل‌گهر گفت: هفته قبل بازی خانگی را با همه شایستگی‌ها مساوی کردیم. از این رو برای جبران امتیاز از دست رفته مقابل گل‌گهر به میدان می‌رویم و هر ۳ امتیاز را می‌خواهیم. با احترام به تیم گل‌گهر و مجید جلالی هدف ما در این بازی برنده شدن است. هیچ بازی راحت نیست و همه دیدار‌ها سختی‌های خاص خود را دارد.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که چرا هنوز برای تیمش گل نزده، تصریح کرد: من به عنوان مهاجم یک موقعیت هم نداشتم که تبدیل به گل کنم. البته مهم گل زدن من نیست و همه تلاش می‌کنیم تیم موفق شود. با این حال دوست داشتم گل بزنم و تیمم با گل من نتیجه بگیرد، ولی می‌بینید در بازی‌های ما موقعیت گلی وجود ندارد که تبدیل به گل کنیم.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه سیستم تیم به شکلی است که من در نقش سازنده هستم. در تیم‌های قبل برای من هم موقعیت‌سازی می‌شد، ولی شرایط نفت مسجدسلیمان به شکلی است که در حمله کم تعداد هستیم. به همین دلیل کمتر موقعیت گل می‌سازیم. ما اول سعی می‌کنیم گل نخوریم و بعد گل بزنیم. اصل فوتبال دنیا این است که اول گل نخور، در ادامه گل می‌زنی! ما گل نمی‌خوریم، ولی، چون در حمله کم تعداد هستیم کمی در گل‌زنی کارمان سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقا چند گل زده چقدر قرارداد داره هرچی هست دلال خوبی داره

    • کیسه ۱۳۰۰

      حق با شماست ،دریک اتوبوس فقط یک راننده وجود دارد وباقی سرنشین اند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج