۹۳۶۵۷۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گواردیولا: به ژسوس و گل‌هایش نیاز داریم

پپ گواردیولا امیدوار است تیمش در دربی منچستر رویکردی منطقی و قدرتمندانه داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دربی منچستر در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ابراز امیدواری کرد شاگردان او رویکردی منطقی مقابل رقیب دیرینه داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: نمی‌دانم این بازی چقدر برای هواداران مهم است. هرگز از آن‌ها سوال نپرسیده‌ام. در نظر خودم یک بازی مهم و رقابتی بزرگ در پیش داریم.هیچ پیشنهادی برای آرتتا دریافت نکرده‌ایم. در این رابطه با او صحبت نکرده‌ام و خواستار ماندنش هستم.

گواردیولا: به ژسوس و گل‌هایش نیاز داریم

سولسشایر خوب کار می‌کند. آنجا نیستم که بتوانم حرفی در این باره بزنم. قضاوت کردن کار همکارانم برای من دشوار است.معمولا اینجا در مورد اتفاقات اخیر مثل روز گذشته یا روز قبل از آن صحبت می‌کنیم اما همه چیز در حال تغییر است. فردا رأس ساعت مقرر بازی را شروع می‌کنیم و این بازیکنان هستند که برنده را تعیین می‌کنند. منچستریونایتد تاریخی غنی و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و ما باید تلاش کنیم آن‌ها را شکست بدهیم.

او در ادامه افزود: ژسوس باید خودش باشد چون به او و گل‌هایش نیاز داریم. در بازی قبل به همین خاطر برنده شدیم. به او نیاز داریم و اگر این را به خاطر بسپارد، در تمامی بازی‌ها قادر به گلزنی خواهد بود. تمامی بازیکنان همیشه و صرف نظر از نتیجه یا عملکرد خوب و بد، باید اعتماد به نفس داشته باشند.

ورزشکاران بزرگ ذهنیتی قوی دارند.الکساندر زینچنکو طی چند روز گذشته با سایر اعضای تیم تمرین کرده و آماده است اما نمی‌دانم بر اساس شرایط جسمانی‌اش، چند دقیقه می‌تواند بازی کند. سرخیو آگوئرو قادر به بازی کردن نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج