جاباما
۹۳۷۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ولاسکو: از مردم ایران سپاسگزارم

خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در مراسم معارفه خود در آرژانتین از مردم ایران تشکر و قدردانی کرد.

تسنیم: خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در مراسم معارفه خود در آرژانتین از مردم ایران تشکر و قدردانی کرد.

فدراسیون والیبال روز شنبه با درج این خبر در سایت رسمی خود نوشت: ولاسکو در مراسم معارفه‌اش در آرژانتین به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال این کشور از ایران و مردمانش تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم که در سالن گلدن هال هتل پلاتزا بوینس آیرس برگزار شد، کارلوس مائوریکو اسپینولا (وزیر ورزش آرژانتین)، ماریو موچیا (رییس کمیته ملی المپیک آرژانتین)، خوآن آنتونیو گوتیرس (رییس فدراسیون والیبال آرژانتین) و تعداد زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این کشور حضور داشتند.

ولاسکو در حالی که اشک از چشمانش جاری می شد، گفت: "باعث افتخار من است که مربی آرژانتین شده‌ام. از اینکه چنین فرصتی پیش از این فراهم نشد بسیار ناراحت بودم ولی اکنون بسیار هیجان‌زده هستم. هدف کلّی من این است که مردم به تیم ملی افتخار کنند ولی نمی‌توانم قول هیچ نتیجه‌ای را الآن بدهم. ولی ازهرجهت اطمینان دارم که کیفیت بازی‌های تیم تغییر خواهد کرد. من از فدراسیون ایران و مردم دوست داشتنی ایران سپاسگزارم. آنها به من کمک بزرگی کردند و اجازه دادند قبل از اتمام قراردادم به آرژانتین برگردم. از آنها به‌خاطر محبت‌های‌شان کمال تشکر و قدردانی را دارم".

این در حالی بود که استقبال و حضور بی‌سابقه رسانه‌های خبری و مردم آرژانتین هم در این مراسم، ولاسکو و مسئولان ورزش این کشور را بسیار غافلگیر کرده بود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج