۹۳۸۷
۲ نظر
۵۱۰۸
۲ نظر
۵۱۰۸
پ

در برنامه رادیویی «چه فرصتی، چه شبی»

فرزاد حسنی دستمزد خود را اعلام کرد

وی همچنین به انتقاد از مجریانی پرداخت که علاوه بر حضور خود در مراسم‌ها، همکاری را نیز به عنوان کیبورد زن با خود همراه می‌کنند، پرداخت.

فرزاد حسنی در برنامه هفتگی رادیویی خود، مبلغ دریافتی ماه پیش خود از برنامهٔ رادیویی‌اش را دویست هزار تومان در ماه اعلام کرد.

فرزاد حسنی در برنامه رادیویی «چه فرصتی، چه شبی» که در بامداد روز سه شنبه هر هفته از رادیو جوان پخش می‌شود، دستمزد ماهانه خود را برای اجرا در رادیو، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

این مجری جنجالی از نصیحت مرحوم منوچهر نوذری به مجریان یاد کرد و گفت: «ایشان به مجریان می‌گفتند، که مبلغ دستمزد اجرای خود را برای بیرون زیاد بگویید و رقم بالایی را طلب کنید» و در ادامه گفت: «این کت و شلواری که ما می‌پوشیم، به واسطه مبلغ دستمزد اجرا‌هایمان در بیرون از صداوسیماست و در این مراسم‌ها مبلغ خوبی هم می‌گیریم اما در صداوسیما دستمزد آنچنانی نداریم» .

وی همچنین به انتقاد از مجریانی پرداخت که علاوه بر حضور خود در مراسم‌ها، همکاری را نیز به عنوان کیبورد زن با خود همراه می‌کنند، پرداخت.

حسنی در بخش دیگری از برنامه خود، هنگامی که منتقد برنامه درباره ی انتخاب فیلم «جدایی نادر از سیمین» به اسکار صحبت می‌کرد، به شوخی به حرف‌های جواد شمقدری معاونت سینمایی اشاره کرد و اسکار را به جشنواره سینمایی گچساران (!) تشبیه نمود تا اولین کسی باشد که به حرف‌های شمقدری واکنش نشان داده است.

گفتنی است، پیش از این عادل فردوسی‌پور در برنامه محبوب نود به شفاف سازی درباره مبلغ درآمد ماهانه و سالانه خود از این برنامه برآمده بود که با واکنش تند رضا رشیدپور در برنامه ماهواره‌ای روبرو شده بود و مبلغ دستمزد عادل را غیرواقعی دانسته بود.

منبع: آفتاب

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فرزاد حسنی دستمزد خود را اعلام کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همسایه

      منظور ایشون از جشنواره سینمایی گچساران چی بود؟

    • مونا

      طفلی فرزاد همیشه می گفت حقوق های رادیو پایینه.من نفهمیدم رشیدپور کی خودشو جزو مجری ها حساب کرده که سند ومدرکای عادل رو دروغ بدونه؟اگه کسی هم صداقت داشته باشه و شجاع باشه یکی عادله یکی هم فرزاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج