جاباما
۹۳۸۷۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ربیع‌خواه: در زمین بهتر از رقبای خود بازی می‌کنیم

محسن ربیع‎‌خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تفکرات گابریل کالدرون در لیگ ایران جواب داده، زیرا همین حالا هم پرسپولیس جزو مدعیان اصلی قهرمانی است.

خبرورزشی: محسن ربیع‎‌خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تفکرات گابریل کالدرون در لیگ ایران جواب داده، زیرا همین حالا هم پرسپولیس جزو مدعیان اصلی قهرمانی است.

محسن ربیع‌خواه در خصوص شرایط پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سایپا اظهار داست: در روز‌های گذشته توانستیم ۳ پیروزی کسب کنیم و مقابل صنعت‌نفت آبادان در جام حذفی و ذوب‌آهن و گل‌گهر در لیگ به برتری رسیدیم. این برد‌ها نشان می‌دهد روند بسیار خوبی داریم و خوشبختانه هواداران هم از ما حمایت می‌کنند.

وی افزود: ما در ۳ فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بودیم و به همین دلیل در فصل جاری هم انتظارات از پرسپولیس بالاست. البته در این فصل رقابت‌ها بسیار دشوار شده، چون همه رقبای ما نزدیک به هم حرکت می‌کنند، اما ما هم پرسپولیس هستیم و با حمایتی که از سوی طرفداران‌مان داریم، می‌توانیم به همین روند هفته‌های اخیر ادامه دهیم و جایگاه مستحکمی در جدول بسازیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد همکاری با گابریل کالدرون تصریح کرد: کالدرون یک مربی خوب و حرفه‌ای است که تجربیات فراوانی را با خود به ایران آورده است. او از انگیزه‌های بالایی بهره می‌برد و تفکراتش هم در لیگ ایران جواب داده، زیرا همین حالا هم پرسپولیس جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و در زمین هم بهتر از رقبای خود بازی می‌کند.

ربیع‌خواه در نهایت، با اشاره به دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: رقیب ما بازیکنان جوان زیادی دارد و آن‌ها بدون تردید در این دیدار از انگیزه‌های متفاوتی بهره می‌برند. بازی هم در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار خواهد شد که شرایط را برای ما سخت می‌کند، ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ما بدون توجه به جایگاه یا نتایج سایپا در هفته‌های گذشته، برای کسب برد به میدان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج