۹۴۳۳۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سخنگوی سپاه: پهلوی‌ها نزد مردم منفور هستند

سخنگوی کل سپاه پاسداران گفت: چه منافقین و چه خاندان پهلوی به خاطر خیانت‌های خود به ایران، منفورترین شخصیت‌ها نزد ملت ما هستند.

خبرآنلاین: سردار رمضان شریف؛ در یادواره ۲۵ شهید روستاتی النگ شهرستان کردکوی گفت: نفت ما در دوران ستمشاهی متعلق به آمریکا بود و امروز هم صریحا دیدید که رئیس جمهور امریکا گفت در منطقه ما به دنبال نفت است. جوانان بدانند که این کشور با چه زحمتی از چنگال آمریکایی‌ها درآمد و امام (ره) چگونه با اتکا به خداوند سرنوشت کشور را دست مردم سپرد.

سخنگوی سپاه: پهلوی‌ها نزد مردم منفور هستند

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

*امروز بزرگترین خلا کشورها نداشتن رهبری شجاع، مردم دوست آگاه و با بصیرت است و ما در جایی از عالم خلقت در روی کره زمین مثل امام خامنه‌ای پیدا نمی‌کنیم دلش برای توده مردم ایران بسوزد.

* در ماجرای گرانی سوخت دشمنان سعی کردند بر فشارهای اقتصادی سوار شوند اما با کمتر از ۵ دقیقه بیانات رهبر فرزانه انقلاب مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کردند. تمام رفتار این کشور با اذن ولی فقیه صورت می‌گیرد و پیروزی ما در همه صحنه‌ها مرهون این نوع رفتار است چراکه نگاه ما به دهان رهبری است و پای ما جای پا ایشان است.

* چه منافقین و چه خاندان پهلوی به خاطر خیانت‌های خود به ایران، منفورترین شخصیت‌ها نزد ملت ما هستند.

*امروز از ژنرال‌هال قدکشیده صدام و حزب بعث خبری نیست، امروز از گروهک‌های تجزیه‌طلب خبری نیست، امروز از اردوگاه‌های منافقین در منطقه خبری نیست و این شکست‌ها مدیون خون شهداست.

*آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند در بدترین شرایط تاریخ خود هستند که هر آنچه کری میخوانند فقط بلندی صوت است. دوره ذلت آمریکایی‌ها بعد از سقوط پهپاد رقم خورد و فرزندان این سرزمین طی چند سال اخیر در شامات و عراق حضور پیدا کردند و عاملی شدند که داعش رو به نابودی رفت.

* یکی از تهدیدات همیشگی آمریکایی‌ها این بود که ما اجازه واردات بنزین به ایران را نمی‌دهیم در حالی که فرزندان شما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه با استعداد و هوش سرشار ایرانی با ساخت پالایشگاه خلیج فارس این حربه را از دست دشمن گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج