۹۴۵۸۰
۶۳ نظر
۵۰۰۶
۶۳ نظر
۵۰۰۶
پ

اعدام ۳ متجاوز به عنف در کرج +عکس (۱۸+)

سه نفر متجاوز به عنف صبح چهارشنبه در سه منطقه استان البرز بطور همزمان به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری ایرنا: سه نفر متجاوز به عنف صبح چهارشنبه در سه منطقه استان البرز بطور همزمان به دار مجازات آویخته شدند.

ˈعلی فرهادی ˈ دادستان کرج گفت: این سه نفر اسفند ماه سال ۸۷ اقدام به ربایش یک زن جوان درحضور همسرش در شهرک طالقانی کرج کردند که پس از دستگیری پرونده قضایی آنان در تهران مورد بررسی اولیه قرار گرفت .

وی ادامه داد: پس از تشکیل استان البرز وارتقای تشکیلات قضایی استان، این پرونده برای رسیدگی نهایی به کرج انتقال یافت.

فرهادی افزود: سرانجام با موافقت مراجع عالی قضایی کشور حکم اعدام در ملاء این سه متجاوز به عنف صادر شد.

وی اظهار کرد: این افراد علاوه براین عمل مجرمانه ، مرتکب ۸۰ فقره سرقت خودرو ، کیف قاپی و تجاوز به عنف شده بودند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، یکی از این متجاوزان به عنف به نام ˈارسلان - الف ˈ ۲۶ ساله صبح امروز درمنطقه مهرشهر کرج به دار مجازات آویخته شد که اجرای این حکم با استقبال مردم همراه بود.

اعدام متجاوز به عنف در نظرآباد

فرد دیگر این باند سه نفره به نام ˈحبیب ا...- ج ˈ ۲۶ ساله در میان استقبال مردم و تشکر از مراجع قضایی و پلیس درمیدان شهرداری شهرک سید جمال الدین نظرآباد به دار آویخته شد.

ˈمحمد قیومی ˈ دادستان نظرآباد به ایرنا گفت: اعدام این افراد در ملاء عام با هدف آگاه سازی جوانان و پیشگیری از تکرار اعمال مجرمانه انجام شد.

وی ادامه داد: خانواده ها باید مراقب رفتار جوانان خود باشند تا شاهد چنین مشکلات و آسیب هایی در جامعه نباشیم .

دار مجازات سومین متجاوز به عنف در ساوجبلاغ

سومین متجاوز به عنف به نام ˈحبیب - ی ˈ ۲۶ ساله درمیدان دخانیات شهرهشتگرد از توابع شهرستان ساوجبلاغ اعدام شد.

ˈحسن جهانشالوˈ دادستان شهرستان ساوجبلاغ گفت: این فرد با حکم قضایی برای عبرت سایرین در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

وی بیان کرد: چنین افرادی ضمن اخلال در نظم اجتماعی، موجب رعب و وحشت در جامعه می شوند و به همین دلیل دستگاه قضایی حکم اعدام آنان را در ملاء عام صادر می کند.

هفته گذشته نیز دو متجاوز به عنف دیگر در کرج اعدام شدند.

اعدام 3 متجاوز به عنف در کرج +عکس (18+)

اعدام 3 متجاوز به عنف در کرج +عکس (18+)

اعدام 3 متجاوز به عنف در کرج +عکس (18+)

اعدام 3 متجاوز به عنف در کرج +عکس (18+)

اعدام 3 متجاوز به عنف در کرج +عکس (18+)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      با سلام
      اخه اعدام که خوب نیست برای این جور ادماااا باید هر چهار دست و پاشو رو قطع کرد با ذلت ادمه زندگی بدن حرمزادهااا بی شرف .اما دست پلیس و قوه قضایه گرم که نگذاشتن این حیون ها قصر در رن

      پاسخ ها

      • hosein

        واقعا بدترین حادثه برای خانواده قربانیان است تجاوز به ناموس
        اینا که میگن اعدام و فلان خوب نیست هم همون خانواده متجاوز ها است.

        بارالهی شکر که این حکومت نمیزاره حیوونایی مثل اینا جولان بدهند.

    • پویا

      من به شدت با اعدام متجاوزین به عنف موافقم
      عالی بود

    • مسعود

      در اینکه کار اون احمقا محکوم شده اس شکی نیست و در اینکه اون نامردها باید مراقب رفتارشون می بودند بازم لا شک!! اما سوال من از شما دوستان اینه که اگه واقعا اون خانما با حجاب و بدنی پوشیده در ملا عام ظاهر شوند و به طوریکه خودنمایی نکنند آیا کسی باز هم بهشون جسارت میکنه؟؟ به قول اون بنده خدا میگه پروردگار واسه ما مردا یه خط و نیم از چشم و حجاب گفته اما واسه خانما بیش از یه صفحه! ببینید اون تحریک کننده ی اصلی کی هستش.. هر چند که کار هر تجاوزکاری اعم از زن و مرد محکومه..

      پاسخ ها

      • مشتاق

        اینجور که شما میگی باید همه بدحجابها را اعدام کرد. درسته ؟

      • بدون نام

        این استدلال شما هم شده مثل حکایت استر طلخک. اگر نمیدونی به کلیات مولانا عبید زاکانی مراجعه کن:" استر طلخک را دزدیدند...". شما مطمئنی همه این خانم ها به قول جنابعالی بد حجاب بودند؟ میدونید این حرف نسنجیده شما چه داغ و توهین بزرگی برای خانواده قربانیان است؟ یعنی در پاکستان یا عربستان یا جنوب کشور خودمان با چادر های سنگین و نقاب، متجاوز به عنف وجود ندارد؟ یا در کشور هایی مانند سوییس یا کانادا هر ثانیه تجاوز انجام میشود؟ تا کی قراره توپ رو در زمین مردم پرتاب کنیم؟ شما مطمئنید زنی که ساعت 9 شب بعد از کار خسته کننده برمیگرده خونه اش، یا دختر دانشجویی که میخواد به دانشگاهش برسه، راننده تاکسی رو تحریک کرده؟ من موندم اصلا این چه نوع نگاهی است به انسان؟ در ضمن شما از اونهایی هستید که مثل معلم های سابق انشا، نوشته ها رو با وجب اندازه میگیرند؟ شما این دختر های بیگناه رو از قبل میشناختید؟ اونجا بودید؟ خواب دیدید؟ حالا خدا اون روز رو نیاره...، اما مطمئنید خانواده ما و شما - با رعایت کامل حجاب مد نظر شما- از این بدبختی در امانند؟ شمایی که احتمالا دانشجو یا دانش آموز هستی که نباید هر حرفی رو شنیدی یا در لحظه به ذهنت اومدتکرار کنی. کمی به عواقبش فکر کن آخر. بخوام بگم تا فردا باید بنویسم و نهایتا ببینم که نظرم حذف شده!! اما شما رو به خدا بس کنید این حرف های کلیشه ای رو!!!

      • بدون نام

        اگه به ناموس خودت هم تجاوز کنن از این سخنرانیا میکنی ؟
        پس توی اروپا به هر کسی از توی خیابون رد میشه تجاوز میشه
        شما مشکل داری برو دکتر

      • احسان

        مسعود جان من با نظرت کاملا موافقم، این کسایی رو هم که میبینی بهت منفی دادن همونایی هستن که دوست دارن لخت بیان تو خیابونو آزاری هم نبینن. حتی درس عبرت هم نمیگیرن که ممکنه یه روز این بلا سر خودشون بیاد. علت اکثر این موارد رو اگه ریشه یابی کنی به همین کسایی میرسی که بهت منفی دادن.

      • بدون نام

        به احسان: با این شیوه استدلال، پس شما هم باید از همون دسته ای باشید که به نوامیس مردم تجاوز میکنند و بعد کارشون رو هزار جور با آسمان و ریسمان بافتن توجیه میکنند!! این طرز استدلال شما رو همه خلایق الناس بلدند!! من حدس میزنم شما- یعنی در واقع هیچ آدمی - نمیتونید تا این حد بی منطق و بی خبر از همه جا باشید. اما در عین حال هم دلیل این اصرار بیهوده بر چنین استدلال کودکانه ای رو متوجه نمیشم. در ضمن شما واقعا تحقیق انجام دادید و به اون گروه مد نظرتون رسیدید؟ از نظر شما پیگیری ریشه همه مسائل به همین راحتی انجام میشه؟ شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی...اینها هیچکدام دخیل نیستند؟ میدونید تحقیق در این موارد چه کار پر زحمت و توانفرسا و زمانبری است؟ و چقدر امکانات میخواد؟ و باز از نظر شما همه قربانیان تجاوز دوست داشته اند که لخت بیان تو خیابون؟ اینه طرز نگاه به یک هم وطن قربانی در ایدئولوژی شما؟ در نهایت عرض کنم خدمتتون که دنیای واقعی با اون دنیای فانتزی که سر کلاس های معارف دوره دبیرستان برای ما تعریف میکردند تا اندازه ای(نمیگم خیلی...تا اندازه ای) فرق داره!! اونها برای خوندن و امتحان دادن و نمره گرفتن بود. همه چیز رو نمیشه اینطور و به همین سادگی توجیه کرد. شما که الحمدلله منطق و استدلال و مطالعه و کلا همه چیز رو به نابودی کشیدید. اما امیدوارم ته قلبتون ذره ای احترام و دلسوزی نسبت به قربانیان و خانواده شون باقی مونده باشه که متوجه حرفهاتون باشید. و به سایت محترم: ببخشید قرار نبود نظرات طولانی باشند اما این رو از طرف خانواده تمام قربانیانی نوشتم که علاوه بر رنج خودشان، باید رنج چنین نوع نگاه توهین آمیز و چنین سخنان بی پایه ای رو هم تحمل کنند...

      • احسان

        کاربر جان شما لطفا دم از استدلال نزن، اگه شما ذره ای منطق داشتی، حداقل حرف مسعود و من رو میخوندی بعد نظر میدادی. من کار اونا رو تایید نمیکنم و معتقدم اونا به سزای اعمالشون رسیدن و حقشون هم همین بوده، اما شما زنا چرا نمیخواین یه کمی هم خودتون برای رفع این مشکل تلاش کنین؟ قبول کنین که شما هم تو این قضیه مقصرین. قطعا مسائل اقتصادی و فرهنگی و چیزای دیگه هم مقصرن.

      • بدون نام

        با تقدیم احترام، من مرد تشریف دارم اگر خداوند قبول بفرمایند. با حدود 33 سال سن(یعنی در واقع دیگه پسر بچه هم نیستم) (ببینید؛ باز هم نتیجه گیری از روی حدس و گمان!! من حرف شما و مسعود رو خوندم و ظاهرا شما بودید که حرف من رو نخوندید یا اگر هم خوندید نمیدونم از کجا به این نتیجه رسیدید که من زن هستم!!). در ضمن دم از استدلال هم میزنم. چون راه استدلال رو بلدم. راه استدلال نه از حدس و گمان میگذرد و نه از مغلطه و سفسطه. بگذار حد اقل یک نفر اینجا حرف مستدل بزنه. در ضمن شما کار متجاوزان را محکوم کردید. اون هم به طور ضمنی و در یک اشاره کوچک. بله خوب اون رو که همه محکوم میکنند. اما عمده تلاش شما صرف محکوم کردن قربانیان شد( و طبیعتا نتیجه این، حق دادن به تجاوز و متجاوز و حتی به نوعی ساختن چهره ای مظلوم از متجاوز خواهد بود. به لحاظ منطقی عرض میکنم؛ صرف نظر از این که منظور واقعی شما چه بود) در هر حال محکوم کردن قربانیانی که نمیشناسید کمی بی انصافی نیست؟

      • ندا

        سلام به همه دوستان
        من مسیری کوتاه و یک طرفه باید طی کنم تا شب از محل کار به خونه برسم پوششی تقریبا کامل و اداری دارم ماشینهایی که از پشت سر میان مزاحمت زیادی برای من ایجاد میکنن مشکل از حجاب منه یا از فرهنگ غلط و پایین بعضی از آقایون ؟؟؟ اینرو هم قبول دارم که بعضی خانوم ها ....اما آقای محترم تو خویشتن داری نیستی و ضعیف النفس هستی مشکل من نیست . بهتر بری و از یک مشاور کمک بگیری

    • خردادي

      مثل اينكه فرهنگ سازي داره جواب ميده و مردم كمتري براي تماشا رفتن .

    • بدون نام

      ادمای متجاوز باید مجازات بشن
      ولی اصلا دوست ندارم لحظه اعدام شدنشو بیینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین تا عبرت بگیری

    • دانشجو

      کم مونده تو روستاهای کم جمعیت و دور افتاده هم تجاوز به عنف رخ بده و اعدام در ملأ عام!چرا کسی به فکر پیش گیری از جرو نیست چرا تحقیق نمیشه که چرا یه نفر با وجو اگاهی از مجازات اقدام به تجاوز به عنف میکنه؟؟ایا وقت اون نرسیده که به فکر خانه عفاف باشیم؟اونایی که میگه مردم بچه دار بشن مگه اینا بچه ی مردم و سرمایه کشور نیستن که براحتی هر روز دارن مرتکب جرم ومجازات میشن!باید ریشه ای برخورد کرد وگرنه با مجازات صرف هیچی عوض نمیشه چه بسا که میبینیم دیگه اعدام برای جامعه عاذی شده.

      پاسخ ها

      • ناشناس س س

        واقعیت رو گفت
        چرا منفی میدید ؟
        اگه ریشه یابی بشه دیگه نیاز به اعدام نیست
        اگه همه چی ریشه یابی بشه جامعه به آرامش میرسه.
        همه چی ریشه یابی ش خوبه

      • بدون نام

        تجاوز قبلا هم اتفاق میوفتاده (قدیما)
        ولی زنا خجالت میکشیدن که به پلیس یا کسی بگن...

    • بدون نام

      خاك بر سر بي شرفتون هم جواني خودتونو به باد دادين هم خانواده هاتون نميتونن سرشونو بلند كنن. اين همه دختر فراري زن خياباني چرا اينهمه وحشي گري در ميارين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم باهات موافقم

      • بدون نام

        دختر فراری ؟؟؟؟ زن خیابانی ؟؟؟؟ ای شیطووووون!!!!!!
        اون هم تو جامعه اسلامی ؟؟؟!!! کی گفته مت تو کشورمون همچین کسایی رو داریم هان جواب بده جواب بده ( قسمت آخر رو با صدای بلند و تشر بخونید )

    • حسین

      الحمدالله که به اشد مجازات محکوم شدن و به درک واصل........

    • kami

      با اینکه از چنین صحنه هایی متنفرم ولی اینا حقشون بوده

    • بدون نام

      به نظر من اعدام برای این افراد کمترین مجازاته؟؟؟؟

      واقعا تشکر میکنم باید تو جامعه امنیت باشه

    • ناشناس

      خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است آیا تا بحال که این همه اعدام کردیم تجاوز کمتر شده است راه حل نهائی چیست ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله
        آمار نداری حرف نزن

    • امین

      واقعا بایددست نیروهای انتظامی وبروبچه های قضایی روبوسید...
      به امیدروزی که جامعه ماعاری ازوجود موجودات شرور انسان نماباشه

    • یکی بود یکی نبود

      اعدام برای این افراد کمه

    • افسرده

      آفرین به دادستان محترم

    • علی

      باز الان یه عده جوگیر میشن می گن چرا مردم جمع میشن صحنه ی اعدام یک نفر رو ببینن؟؟؟
      اگه دقت کنید خیلی کم اومدن که این ها هم می تونن خانواده ی قربانیان باشن!

    • بدون نام

      کاش با فساد اقتصادی و رشوه و... نیز برخورد قانونی شود
      و همه در برابر قانون یکی باشند

      پاسخ ها

      • reza

        are ey kash injori bod

    • حدیث

      یعنی درس نشده ها.. مگه نگفتن 3تا بچه خودشونو بعد از دیدن این صحنه ها دار زدن؟؟؟؟؟
      اعلام کنید فلانی اعدام شد دیگه وسط کوچه خیابون چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم بدبینن باور نمیکنن
        اونا بچه هاشونو نیارن
        این صحنه ها واسه آدمای بالغ واجبه

      • محمد حسن

        به هر چیزی باید درست نگاه کرد
        این اعدامی ها آفتاب نزده میرن بالای دار
        اون موقع صبح هر کی میره اعدام نگاه کنه که هیچی / اگه بچه شم با خودش ببره که دیگه هیچی هیچی

    • HRA

      چه عجب خلوت هست

      پاسخ ها

      • reza

        are man khodamam onja bodam

    • اعظم

      کاش با سارقین سه هزار میلیاردی هم همین کارو میکردن این همه اختلاس این همه دزدی کدوم یکیشون اعدام شدن؟

    • مرتضی

      به نظر من باید سنگ سار هم بشن فقط اعدام کافی نیست

    • بدون نام

      خدا ببخشون بی خود کردن

    • علی

      دست پلیس و مقامهای قضایی درد نکه درس عبرت خوبیه برای بقیه حقشون بود

    • سعید

      تشکر تشکر تشکرقوه قضایه ، تشکر تشکربرادران نیروی انتظامی خدا قوت

    • جولایی

      بزرگواران موافق ومخالف حال که اعدام می کنند اوضاع ایدطور است اگه اعدام نبود چه میشد؟

    • علی

      چنین افراد باید بدون محاکمه تیرباران شوند

    • ناشناس

      البته بله حق این آدم بود اعدام بشه ولی یه ذره هم اگه جامعه خودشو مقصر بدونه بد نیست ها که فقط اخبار این روزها شده تجاوز به عنف فلان جوان در فلان شهر کاش میشد شرایط اقتصادی جوری بود که همه جوانها به موقع و با شرایط آسان ازدواج می کردند تا با این حادثه های تلخ مواجه نمیشدیم خوب خدا این غریزه رو تو انسان آفریده مگه میشه کلاً کنارش گذاشت فکر کنین یه جوان 26 ساله امکان ازدواج نداره و با این پوشش بسیار بد بعضی از خانمها بیخیال یکی رو ببینه و از کنارش رد بشه مثل این میمونه که به یه نفر گرسنه که چندین روزه چیزی نخورده مرغ بریان رو نشون بدی بگی ولی حق نداری بهش دست بزنی

      پاسخ ها

      • محمد حسن

        این حرف و نزن
        آدم گشنه که ... نمیخوره

    • رضا

      دستشون درد نکنه

    • بدون نام

      چرا در ملا عام؟؟
      بچه ها چه گناهی دارن که باید این صحنه های وحشتناک رو ببینن؟؟؟؟؟ :(

      پاسخ ها

      • محمد حسن

        بچه ها کله سحر اونجا چه کار میکنن ؟

    • رضا محمد حسيني

      خدا لعنت كند اون عواملي را كه موجب شد اعتقادات مردم كمرنگ بشود و اينهمه جنايت در كشوري كه ادعاي شعيه بودن دارد رخ بدهد كه اينطور نواميس مردم در خطر باشند اما اگر هر خانومي سعي كند با حجاب كامل در جامعه حضور يابد حتما درصد اينجور جرايم كمتر ميشود

    • ghulam murtaza ansari pakistan

      ولکم فی القصاص حیات یا اولی الاباب

    • ناشناس

      قربون اوني كه گفت اختلاس كار ميلياردي هم اعدام شه واقعا كه راست گفتي اگه اين همه دزدي نشه اين پول صرف مردم ميشد شايد اينها هم تشكيل زندگي داده بودند دنبال خلاف كاري نميرفتند و عاقبتشون اين نميشد بخدا بيشتراز فقر و نداري و تحصيل نكردن هستش ......

    • کاربر

      چرا اینقدر خلوته ؟؟؟!!! اصلاً چرا صبح زود اعدام میکنند یه ساعتی اعدام کنند که مردم بیشتری برای دیدن و استقبال از اعدام مجرمین بیان باید این صحنه ها رو دید و فیلم گرفت و تو سطح جامعه پخش کرد تا عبرتی بشه برای همه افرادی که افکار پلیدی دارند. و در ضمن ازدواج به موقع و شرایط جامعه و حجاب بانوان ربطی به این موضوع نداره من خودم یکی از همین جوانان این مرز وبوم هستم که به خاطر نداشتن شرایط مناسب مالی اقدام به ازدواج نکردم پس باید برم تو خیابون و هر خانم محترمی رو دیدم آره جان مادرتون یه کم فکر کنید بعد حرف بزنید

      پاسخ ها

      • محمد حسن

        دم شما گرم
        عقل هم چیز خوبیه

    • arash

      این طورکه خبرنگارایرنا گزارش داده مردم هلهله کردندازتماشای رقص محکوم برچوبه داروهمزمان بارقص اعدامی تماشاچیان هم شروع به رقصیدن کردندومثل قبیله های آدم خواردوردیگ(ببخشیددورچوبه دار)چرخ زده اند آیا وهابیونی که درسوریه عراق و...هم اگراین سطوررابخوانندبه خودشان حق نمیدهندبرجنایاتشان دلخوش باشندآخه مرگ سه نفرجوان این مملکت هیچ تاسف برانگیزنیست وچرایی آن رابایدکی پاسخ دهد

    • بدون نام

      نظریندارم

    • امیر

      ای کاش جوانها عبرت بگیرند خانمها شما را قسم میدم به خدا یه کم حجابتان را رعایت کنید به امید روزی که جامعه عاری از این مشکلات شود انشاا...

    • محمد حسن

      ما هر کاری کنیم در جهان محکوم میشیم
      شده داستان اون پدر و پسر و الاغ شون
      مگه تو عربستان دست دزد قطع نمیشه ؟
      چرا اونجا دزد کمه ؟ یه نسل که بترسه این کارهارو نکنه برای نسل بعدی میشه فرهنگ . اون عربها به بچه های خودشون رحم نمیکردن حالا چی شده که دزد ندارن ؟
      پس قصاص و مجازات جواب میده . الان دزدها زمستون که میشه خودشون و گیر پلیس میندازن برن زندون جای گرم . اگه چند تا دیگه دست قطع بشه دیگه جرات نمیکنن این کارارو بکنن .

    • ناصر

      دستشون درد نکنه این ییشرفها ی کثیف. رو باید. تیکه تیکه میکردن بعد داراشان ميزدن. اعدام. برای این نامردا جریمه خیلی کمیه. ای تف به ذا

      ت پدرشون

    • غضنفر

      شما خيلي گلهاي گل ، ولي تراختور قهرمان ميشه

    • مریم

      آقای نظر کاربر خیلی قشنگ استدلال کردی تا آخر میخوندمشون. دمت گرم

    • بدون نام

      با متجاوزين هعدام موافقم

    • جمیل

      متاسفانه تا میخواهی از زندگی حمایت کنی میگن اگه با ناموست اینکارو کنند تو راضی میشی جوانی که تو تنهایی خود ارضایی میکنه وبه هزار دلیل نمیتونه ازدواج کنه یا توانایی سنگین و پر مسولیت زندگی رو نداره و فردا بهش میگن سر کار نیا در سن 32 سالگی و با این همه رسمو رسومات مسخره دست و پا گیر کی هست به این جوانان بی چاره شهوت پرست فکر کنه همه که نمیتوانند تو خیابون به اسفالت خیابون نگاه کنند راه برند همه که نباید پوشش داشته باشند همه که نمتونند تا موقع ازدواج صبر کنند شاید یکی داره داغوم میشه شهر نو نیست خانه عفاف نیست تو محل کارتم که باید مدام چشمت به دخترا بیفته کسی نیست ازت بپرسه روزی چند بار تو تنهایی و حسرت خود ارضایی میکنی واقعا برای این بیرحمان متاسفم به امید زندگی خدا خودش به جوانان تو کف چاره ای بیندیشه به خدا اینجور ادما هوسران و شهوتی وجود دارند البته شهوت رو هم خدا داده خیلی نعمت خوبیه .یک جوان شهوتی با همه فرق میکنه اینقدر با خودتان مقایسه نکنید و یکطرفه قاضی نرید و سریع حکم صادر نکنید زندگی حق موجودات زنده است.خداوند صاحب جانهاست خداوند شهوت را خلق کرد و نه شیطان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج