جاباما
۹۴۸۶۳
۳ نظر
۵۱۸۳
۳ نظر
۵۱۸۳
پ

۱۰ گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

با گزینه های زیر می توانید نور و منظره های بیرون منزل را از دید دیگری بنگرید و در عین حال به پنجره ها نمای جدید و مدرنی ببخشید.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده


برترین ها: با گزینه های زیر می توانید نور و منظره های بیرون منزل را از دید دیگری بنگرید و در عین حال به پنجره ها نمای جدید و مدرنی ببخشید. یکی از روش های زیباتر کردن پنجره ها استفاده سنتی از پرده است. پرده های پارچه ای با نقش ها و طرح های مختلف از محبوبیت عمومی برخورداند. ولی روش های دیگری نیز برای تزئین پنجره ها وجود دارد که به چند مورد از آنها در زیر اشاره کرده ایم:

1. شیشه سربی: این پنجره های زیبا با شیشه های سربی، حالت دراماتیک و متفاوتی به این اتاق هنری داده اند. درست است که این پنجره ها برای هر اتاقی مناسب نیستند، ولی نمونه جالبی از نحوه طراحی دکور یک اتاق با تغییر دادن پنجره ها و شیشه ها هستند.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۲. توری های فلزی: این توری های آلومینیومی که برش لیزری خورده اند سبک آرابسک زیبایی به پنجره های سقف تا کف داده اند و سایه های جالبی در اتاق انداخته اند.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۳. پرده های مجسمه وار: جلوی این پنجره ها مجسمه هایی شبیه به جلبک قرار داده شده که حالت پرده و حایل ایجاد کرده است و به ایجاد تنوع و بافت در فضای اتاق کمک کرده است.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۴. شیشه های طرحدار: این شیشه های رنگی با طرح های هندسی نه تنها برای ساکنین منزل حریم خصوصی مناسبی ایجاد کرده اند، بلکه بدون کشیدن پرده ها، نور طبیعی مناسب را برای این اتاق سنتی فراهم کرده اند و از تابش نور مستقیم به فرش، پرده ها و کفش چوبی اتاق و خراب شدن آنها جلوگیری می کنند.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۵. پنجره پوش های اصیل: این پنجره پوش ها که طرح مراکشی دارند، به هویت بخشی به فضای اتاق کمک می کنند و حریم خصوصی ساکنین را حفظ می کنند.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۶. درهای قاب فلزی: این درهای فلزی سبک کارخانه ای، رویکردی هندسی به طرز قرارگیری در و پنجره می دهند. قاب های فلزی خام شبیه به نقاشی های موندریان هستند.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۷. شیشه رنگی گرد: پنجره گرد کوچکی با شیشه های رنگی و طرح مدرن، نقطه کانونی زیبایی در یک فضای تمام سفید ایجاد می کند. این انتخاب جسورانه و موفقی است.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۸. پانل های برش لیزری: این پانل برای پرده کلاسیک انتخاب جسورانه ای است. پانل های چوبی با برش لیزری هم حریم خصوصی منزل را حفظ می کنند و نور طبیعی را وارد خانه می کنند. حتی اگر آنها را به دیوار آویزان کنید، حکم تابلوی هنری را خواهند داشت.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۹. سایبان های جالب: این سایبان راه راه گزینه فرعی جالبی بجای والان کلاسیک است.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده

۱۰. پاراوان: پاراوان های سوراخ سوراخ قرن ها است که در بیابان های داغ استفاده می شوند تا هم سایه بیندازند و هم هوای خنک را به داخل راه دهند. همین رویکرد را می توانید به عنوان پرده استفاده کنید.

10 گزینه دکوراتیو عالی جایگزین پرده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      مجله جان ! یکی میمرد از درد بینوائی یکی میگفت خانم زردک نمیخواهی ؟؟؟؟!!!

    • بدون نام

      تو ایران نمیتونه جایگزین پرده باشه اگه پرده فقط تزئینی استفاده بشه اینا به درد جایگزینی میخوره تو ایران بیشتر واسه حفظ حریم خصوصی از پرده استفاده میشه ... مثله پرده اتاق خواب ما و همسایمون که که اگه پرده رو کنار بزنی پنجره هامون کاملا رودر رو میتونی ی صبح بخیر هم بگی

    • بدون نام

      fبه نظر می رسه هیچ کدام از این ها با فرهنگ اسلامی ایرانی سنخیت نداشته باشه.لطفا فرهنگ های بیگانه ی مغایر مذهب و قومیت را رواج ندهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج