جاباما
۹۴۹۳۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق از اسفند ماه

وزیر نیرو از افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق خبر داد و گفت: افزایش قیمت از اسفندماه اعمال می‌شود اما قبوضی که افزایش قیمت برق در آنها اعمال شده است، فروردین‌ماه ۹۳ به دست مشترکان می‌رسد.

تسنیم: حمید چیت‌چیان در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری انرژی و مولدهای مقیاس کوچک در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، درباره افزایش قیمت برق گفت: براساس مصوبه دولت، افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق اعمال می شود و چون قبض های برق هر یک ماه و نیم صادر می‌شوند، بنابراین قیمت برق در قبوض سال ۹۲ افزایش ۲۴ درصدی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت از اسفندماه اعمال می‌شود اما قبوضی که افزایش قیمت برق در آنها اعمال شده است، فروردین‌ماه ۹۳ به دست مشترکان می‌رسد، گفت: با توجه به مصوبه اخیر هیات وزیران، قبوض فروردین ماه مشترکان با اعمال افزایش قیمت صادر خواهد شد.
وی با اشاره به سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، گفت: همین فناوری‌های نو و انرژی‌های تجدیدپذیر از مواردی است که جزو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه با استفاده از انرژی‌های نو مقادیر زیادی انرژی فسیلی، نفت خام و گاز طبیعی صرفه‌جویی می شود، گفت: با صرفه‌جویی استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، می‌توان محصول‌های ارزشمندی را تولید و صادر کرد.

وی تصریح کرد: با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، امکان صادرات بیشتر می شود و این فناوری‌ها به حفظ محیط زیست، افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند که همانا اجرایی ساختن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وزیر نیرو با بیان اینکه متاسفانه مصرف انرژی در کشور بسیار بالا است و روزانه مقادیر قابل‌توجهی از انرژی در کشور به هدر می‌رود؛ ابراز امیدواری کرد: با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که بخشی از آن مرتبط با انرژی است، خدمات شایسته‌ای به اقتصاد کشور انجام دهیم و اقتصاد را متحول کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا حالا اقتصادمون عشقو حالی بوده دیگه ازاین به بعد مقاومتی...موندم والااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج