۹۵۰۶۳۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

زمان آغاز تردد آزمایشی در آزادراه تهران - شمال

معاون بنیاد مستضعفان از اجرای مرحله تردد آزمایشی از قطعه نخست آزادراه تهران-شمال تا حدود دو هفته آینده خبر داد و گفت: تقریبا همه مراحل ساخت و آماده‌سازی آزادراه تهران-شمال در حال اتمام و تکمیل است و امیدواریم بتوانیم این پروژه را به موقع تحویل دهیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون بنیاد مستضعفان از اجرای مرحله تردد آزمایشی از قطعه نخست آزادراه تهران-شمال تا حدود دو هفته آینده خبر داد و گفت: تقریبا همه مراحل ساخت و آماده‌سازی آزادراه تهران-شمال در حال اتمام و تکمیل است و امیدواریم بتوانیم این پروژه را به موقع تحویل دهیم.

منوچهر خواجه دلویی اظهار کرد: هم اکنون همه مراحل ساخت و تکمیل قطعه نخست آزادراه تهران-شمال رو به اتمام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. امیدواریم بتوانیم به موقع این پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: بر اساس روند پیشرفت این پروژه، تردد آزمایشی از قطعه نخست آزادراه تهران-شمال تا حدود دو هفته دیگر آغاز می‌شود و طی مدت چند روز تردد آزمایشی می‌توانیم مراحل تست نهایی را از همه زیر ساخت‌ها و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی زیر بار ترافیکی بگیریم.

معاون ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تردد آزمایشی از آزادراه تهران-شمال برای عموم مردم بوده و محدود به گروه خاصی نیست، گفت: هم اکنون وضعیت خوبی در زمینه پیشرفت این پروژه داریم و در این روزها دوربین‌ها و زیر ساخت‌های الکترونیکی و مخابراتی مانند آنتن‌ اپراتورهای مختلف تلفن همراه در قطعه یک این آزادراه در حال نصب است.

پیش‌ از این وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل اعلام کرده بودند که با توجه به اتمام عملیات ساخت قطعه نخست آزادراه تهران-شمال، این پروژه در دهه فجر افتتاح شده و قبل از آن حدود پنج روز تردد آزمایشی در آن برقرار خواهد شد.

طول منطقه یک آزادراه تهران-شمال ۳۲ کیلومتر است؛ پروژه‌ای که عملیات اجرایی آن به صورت مشترک بین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و همچنین پیمانکاران داخلی اجرا می‌شود. بهره‌برداری از فاز نخست این آزادراه باعث کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر و ۲۰ دقیقه‌ای زمان از تهران تا سه‌راهی شهرستانک خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه بعداز۳۰ سال فقط ۳۰ کیلومتر ازاتوبان چندصدکیلومتری اماده شده ، بیش از۳۰ سال وصرف میلیاردها پس ساخت جاده شمال زمان رضاشاه میبایست ازعصرحجرتافجرامروز با تریلیونهادلار ادامه میداشت .البته مسمسکه خوبیه هر سال چندمیلیمتر یانهایت ۲۰ سانتیمتر پبشرفت داشته باشه خوبه حداقل اقایون افتتاحیه وجشنها را خواهندداشت

      پاسخ ها

      • سارا

        واقعا تاسف آوره ...خجالتم نميکشن ...این مملکت کجای کارش درسته آخه فقط بلدن جيباشونو پر کنن ّ

    • بدون نام

      کاش نمیشد بیچاره کشته های این راه روحتان شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج