۹۵۰۶۸۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

۱.۵میلیون خانوار مددجوی کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۹۶ خانوار مددجو در قالب بیش از سه میلیون نفر ماهانه از ۲۷۲ هزار و ۵۰۰ تا ۹۶۹ هزار تومان به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

ایرنا نوشت: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۹۶ خانوار مددجو در قالب بیش از سه میلیون نفر ماهانه از ۲۷۲ هزار و ۵۰۰ تا ۹۶۹ هزار تومان به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه افزود: مستمری ماهانه مددجویان تحت پوشش برای یک نفر ۲۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان، دو نفره ۴۸۱ هزار و ۵۰۰ تومان، سه نفره ۶۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان، چهار نفره ۸۳۷ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۹۶۹ هزار تومان است.

بیش از ۵۰۰ هزار خانوار نیز به صورت موقت مستمری بگیر کمیته امداد هستند

وی با بیان اینکه خانوارهای تحت حمایت مستمری خود را بابت مستمری اول و دوم، یارانه و سبد معیشتی دریافت می کنند، تصریح کرد: همچنین براساس تبصره ماده ۱۴ قانون حمایت از نیازمندان، مصوب مجلس شورای اسلامی ۵۱۳ هزار و ۵۷ خانوار نیز به صورت موقت تحت حمایت مستمری کمیته امداد هستند.

بختیاری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش دو برابری مستمری ماههای دی و بهمن سال جاری ویژه مناطق سیل زده خبر داد و افزود: با هدف کمک هرچه بیشتر، مستمری مددجویان مناطق سیل زده استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان هرچه زودتر پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکنون با تلاش شبانه روزی تمامی همکاران و دیگر نهادها کمک های اهدایی مردم در سراسر کشور جمع آوری و آماده ارسال به مناطق سیل زده شده است.

وی همچنین از راه‌اندازی پویش جذب کمک‌های نقدی نیکوکاران خیر برای کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: شماره حساب (عابرکارت) ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ و کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده است.

ماهانه ۳۲۴ هزار تومان به فرزندان ایتام پرداخت می شود

معاون توسعه و جذب مشارکت‌های مردمی کمیته امداد نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اکنون ۱۲۷ هزار و ۲۶۴ نفر از یتیم که فاقد پدر، مادر یا هر دو مورد هستند تحت حمایت این کمیته قرار دارند و ماهانه مبلغ ۳۲۴ هزار تومان به آنان پرداخت می شود.

علیرضا عسکریان افزود: ۱۲۷ هزار و ۹۰۱ نفر از فرزندان محسنین نیز تحت حمایت کمیته امداد هستند که آمار موجود در مقایسه با سال گذشته دارای ۴۵ درصد رشد است.

به گفته وی، به ازای هر فرد از خانواده محسنین نیز ماهانه مبلغ ۱۲۴ هزار تومان پرداخت می شد که این رقم هم اکنون به ۱۸۸ هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۷۰۰ هزار حامی ایتام و غیره کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار کمیته می گذارند، گفت: این تعداد نیکوکار خیر سال گذشته حدود ۷۸ میلیارد تومان کمک های خود را که نشانگر ۳۴ درصد رشد است را به حساب کمیته امداد واریز کرده و عین مبالغ در اختیار نیازمندان تحت پوشش قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی ¿ به قران سه ساله بیکارم فقیرم نیستم اما اگه دریا هم باشی جلوشو باز کنی سه ماه ابه دریا هم تموم میشه ما هم درست همون دریا بودیم الان دیگه هیچی از دریا نمونده محتاج نانه فردا هستم یه جوانه سیو چهار ساله به جای یه شغل دو تا شغل دارم اما سه ساله بیکارم وهشتم گرو نهمه این عدالت این ایرانی اینجوریه بله یکو نیم میلیون کمیته نه الان تقریبن نصف ایران باید کمیته ای بشن .میدونیم همش امریکا واروپا هست که ما رو به این روز انداخته میدونیم که دولتمون خوبه مسلمانه مدبره ..اما بابا هر فشاری که امریکا و اروپا اورد رو ایران دولته ایرانم جا خالی داد همشو داد ملتش که به تنهایی رو دوششون باشه و گرنه الان دولتی ها حقوق بگیر سر هر ماه پولشونو میگیرن حالا کم یا زیاد کاری به اونش ندارم ما مردم بدبخت شدیم دولت بودجه کارمنداشو نمیتونه بده میاد بنزینو گرون میکنه که حقوقه کارمنداشو بده بازم دولت فشارو انداخت رو سر مردم با با به خدا قسم هیچی نداریم دیگه که از دست بدیم خدا کنه جنگ بشه یا پیروز میشیم امریکا رو از منطقه بیرون میکنیم خودمون میشیم اقا بالا سره مردم منطقه ایران رونق میگیره یا از امریکا شکست میخوریم امریکا ایرانو اشغال میکنه مثه افغانستانو عراق که بازم به نفع مردمه دوباره ایران اقتصادش میره بالا مثه عراقو افغانستان الان دیگه اونا حداقل تو فکر نونه شبشون نیستن .ایران سه راه داره یا جنگ تا پیروزی انشاالله. که هیچ مردو نامردی دوست نداره کشورش شکست بخوره دوم مذاکره سوم شکست از این سه حالت که خارج نیست اما ما الان تو بلا تکلیفی هستیم بچم میگه بابا امریکا موشک بزنه ما همه میمیریم یازده سالشه تو مدرسه از الان بچه ها دارن از این بحثا میکنن منم میگم با با جون همه میمیرن یه روزی بعدشم دولته ما خیلی قویه امریکا نمیتونه به ما بزنه میترسه از ما این خوشحالش کرد اما اگه اقتصادمون هم مثه موشکامون قوی بود اگه نونه سره سفره مونم مثه موشک هامون قوی بود خوبتر نبود .بحث ایران شده بحثه پدر مادری که دوتا بچه داشتن یکیشو بیشتر دوست داشتن هر چی تو دستشون بود میدادن به اون بچه اما اون یکیو به حاله خودش گذاشته بودن میگفتن برادر بزرگتره از پسه خودش بر میاد دولتم پسره اول که میشه موشک و کارمنداشو گرفته و هر چی میاد دستش خرج اونا میکنه ملتم که میشه پسره دیگش یه حاله خودش ول کرده بی خبر از اینکه ملت ایران با غیرتن خجالت میکشن بگن دیگه نابود شدیم دیگه هیچی واسمون نمونده هیچی نمیخاهیم فقطط بتونیم شکم خانواده رو سیر کنیم و دیگر هیچ

    • علیرضا

      دلتون خوش ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج