جاباما
۹۵۰۶۹۳
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا (۲۷ دی ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا (۲۷ دی ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: امروز (۲۶ دی ماه) غالب مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت و برای شهرهای صنعتی افزایش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. بعد از ظهر با عبور موج‌های کم‌دامنه ترازهای میانی جو در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: امروز (۲۶ دی ماه) برای نیمه غربی سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات و بخش‌هایی از استان اردبیل بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: جمعه (۲۷ دی ماه) با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور بارش برف و باران در این مناطق آغاز خواهد شد و بتدریج گستره فعالیت این سامانه به دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور نیز خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: شنبه (۲۸ دی ماه) با تقویت این سامانه گستره فعالیت آن مناطقی از جنوب و مرکز کشور را نیز در بر خواهد گرفت همچنین در این روز در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: شدت بارش در این روز در شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب ایلام، لرستان، جنوب استان مرکزی، شمال کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی خواهد بود. بارش در مناطق جنوبی گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: یکشنبه (۲۹ دی ماه) با تداوم بارش در این مناطق در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش و افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. دوشنبه (۳۰ دی ماه) این سامانه به‌جز در مناطق جنوب غربی و جنوب کشور در سایر مناطق فعال خواهد بود.

وی افزود: از شنبه تا دوشنبه (۲۸ تا ۳۰ دی ماه) برای نوار ساحلی دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ دی ماه) خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت شنبه (۲۸ دی ماه) با بیشترین و کمترین دمای درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mohsen

      الان دقیقا در مورد هوای پایتخت چی گفت؟

    • پوراندخت

      باسلام،این گزارشها بدونه اینکه خوانده شود برای ستون خبرهافرستاده میشود لطفا گزلرش رابخوانیدشایدمتوجه شوید،!!!!؟ که گویا نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج