جاباما
۹۵۳۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

برای اینکه اتاق نشیمن خود را نونوار کنید ۱۲ تا ایده درست و حسابی نوشته ایم که حتما به کارتان خواهد آمد.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

برترین ها:

برای اینکه اتاق نشیمن خود را نونوار کنید ۱۲ تا ایده درست و حسابی نوشته ایم که حتما به کارتان خواهد آمد.


هرکاری دوست دارید، بکنید

آدم باید جسارت داشته باشد. باید بتواند کارهای موردنظرش را انجام دهد. طراحی خانه شما بیانگر دید و نگاه و شخصیت شما است. منظورمان از اینکه هر کاری بکنید این است که هر نوع وسیله ای که دوست دارید و می دانید بیان کننده شخصیت شما است را در اتاق نشیمن بگذارید. وقتی خانه برای شما است و شما ساکن اصلی آن هستید، آن را به سبک دلخواه خود تزئین کنید. مبلمان، وسایل دکوری، رنگ و طرح هایی انتخاب کنید که بیان کننده سلیقه شما باشند؛ بیانگر روحیه شما باشند.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

شخصی سازی کنید

اگر آدمی هستید که بیشتر زمان خود ر ا با دوستان و دورهمی های ساده و خودمانی سپری می کند، اتاق نشیمن را به همان ترتیب بچینید و تزئین کنید. بگذارید خودمانی بودن در همه وسایل خانه شما دیده شوند. مبلمان نرم و راحت، رنگ های متنوع و فارغ از هر گونه وسایل شیک و مجلل که بخواهد خدشه ای به راحتی فضا بزند.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

آماده برای برطرف کردن نیازها

پیش از تزئین اتاق نشیمن، این سوال را از خودتان بپرسید: «من در اتاق نشمین به چه چیزی نیاز دارم؟» قرار دادن میز و صندلی یا مبلمانی که به راحتی جابه جا می شوند برای دورهمی هایی که به صرف چای و آب میوه است، ایده مناسبی است. اگر مهمان زیادی برایتان می آید، می توانید از بوفه تا کمدهای بدون در گوشه اتاق بهره بگیرید تا انواع پیش‌دستی و وسایل پذیرای را در آن قرار دهید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

اجرای ایده ها

اگر همیشه دوست داشته اید اتاق نشیمن خود را صورتی یا آن را به گالری عکس ها تبدیل کنید، حتما این کار را انجام دهید. وقتی طرحی یا رنگی از نظر شما زیباست بدون هیچ محافظه کاری آن را در فضاهای دلخواه پیاده کنید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

طبقه بندی وسایل

یکی از ترفندهای زیباسازی اتاق نشمین، فارغ از هر نوع سلیقه ای این است که طرح ها را در لایه ها و طبقه های مجزا قرار دهید. به طور مثال، روی میز جلوی مبل یا مثلا روی تاقچه می توانید انواع وسایل دکوری را در چند طبقه روی هم قرار دهید. مثلا روی میز یک سینی، داخل آن وسایل تزئینی مثل گلدان، داخل آن گل و .... به همین ترتیب. یا روی فرش، یک لایه فرش یا پوست تزئینی بیندازید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

توجه به جزئیات

برای اینکه اتاق نشیمن خود را زیبا کنید باید به جزئیات توجه کنید. از رنگ در و دیوار گرفته تا سقف و وسایلی که در تزئین گوشه و کنار خانه به کار می برید. همه تلاش خود را بر این استوار کنید که همه جزئیات نیز با وسایل بزرگ اتاق همخوانی داشه باشند.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

از هر چه در اختیار دارید، استفاده کنید

برای اینکه خیلی هزینه نکنید، از داشته ها کنونی خود بهره بگیرید. به طور مثال، می توانید از بشقاب هایی که دیگر استفاده نمی کنید به عنوان قاب تزئینی بهره بگیرید. آنها را نقاشی کنید و روی دیوار در بالای مبلمان نصب کنید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

به همه جای خانه توجه کنید

هنگامی که قصد خرید وسایل کوچک و تزئینی خانه را دارید، به این فکر کنید که بتوانید آن را در جاهای مختلف خانه استفاده کنید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

قرینه سازی را اعمال کنید

یکی از ایده های جالب برای نونوار کردن فضای اتاق نشمین، استفاده از طرح قرینه سازی است. یک نقطه مرکزی برای چیدمان تعیین کنید و بقیه وسایل را به صورت قرینه در دو طرف آن بچینید. به طور مثال، شومینه یا پنجره را به عنوان نقطه مرکزی لحاظ کنید و مبلمان، میز، آباژور یا حتی بالشت های تزئینی را در دو طرف آن به صورت قرینه بچینید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

بی خیال قرینه بودن شوید

همیشه نمی توانی وسایل را به صورت قرینه در اتاق نشیمن چید. به همین دلیل، بهتر این است که بی خیال این طرح شوید و به روش دلخواه خود آن طور که تصور می کنید زیباتر است مبلمان و وسایل را در اتاق بچینید. به خصوص زمانی که راحتی و خودمانی بودن فضا مهم است، قرینه بودن وسایل اهمیت چندانی ندارد.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

چیدمان برای گفت‌وگو

چیدمان وسایل اتاق نشمین چه با رعایت قانون قرینه باشد چه غیرقرینه، بهتر است مبلمان را به گونه ای بچینید که فضای گفت‌وگو ایجاد کند. به این معنا که همه روبه روی هم قرار داشته باشند و بتوانند بهتر همدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند. هنگام چیدمان صندلی و مبل ها را روبه روی هم بچینید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید

طرح شاد انتخاب کنید

طراحی اتاق نشیمن خود را طوری انتخاب کنید که بتوانید در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظه های شادی داشته باشید.

اتاق نشیمن خود را نونوار کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج