۹۵۳۸۰
۵۰۷۸
۵۰۷۸
پ

ماندگارترین هدیه دنیا!

وقتی پای هدیه دادن در میان است اینکه چه چیزی را هدیه بدهید یک بخش ماجراست و اینکه چطور هدیه‌تان را بسته‌بندی کنید بخش دیگر و اتفاقا مهم‌تر ماجرا! حالا ما برای همین بخش مهم‌تر برای‌تان یک پیشنهاد ویژه داریم.

ماندگارترین هدیه دنیا!
مجله زندگی ایده آل: وقتی پای هدیه دادن در میان است اینکه چه چیزی را هدیه بدهید یک بخش ماجراست و اینکه چطور هدیه‌تان را بسته‌بندی کنید بخش دیگر و اتفاقا مهم‌تر ماجرا! حالا ما برای همین بخش مهم‌تر برای‌تان یک پیشنهاد ویژه داریم. یک جعبه کادوي کاملا متفاوت که ساده‌ترین هدیه شما را ماندگارترین می‌کند.

ماندگارترین هدیه دنیا!

اول از همه اینکه شما برای ساخت این جعبه کادو به هیچ نوع چسبی نیاز ندارید، حتی نوارچسب‌های بی‌رنگ دو طرفه! فقط چند برگ مقوا لازم دارید البته در دو رنگ متفاوت که با هم هارمونی لازم را داشته باشند. یک قیچی هم لازم دارید که مقواها را همان‌طور که در تصویر می‌بینید شبیه کلاه حرف «آ» ببرید، بنابراین برای ساخت این جعبه کادوی متفاوت تنها وسایل مورد نیاز شما عبارتند از:

  • ۵ نوار بلند و باریک به رنگ فیروزه‌ای
  • ۵ نوار بلند و باریک به رنگ بنفش

ماندگارترین هدیه دنیا!

۱. ساخت این جعبه خیلی ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید! فقط کافی است همان‌طور که ما به شما نشان دادیم نوارها را روی هم سوار کنید. البته دقت کنید که نوارهای هم‌رنگ روی هم سوار نشوند.

ماندگارترین هدیه دنیا!

۲. حالا همین روند ساده را آنقدر تکرار کنید تا دایره‌ مرکزی‌تان کامل شود. تا اینجای کار همان‌طور که در تصویر می‌بینید باید به طرحی شبیه یک دم طاووس رسیده باشید! البته طاووس نری که پرهایش را کاملا باز نگه داشته.

ماندگارترین هدیه دنیا!

۳. حالا نوارها را برگردانید. نگران نباشید، اگر برش‌ها را درست و دقیق انجام داده باشید نوارها آنچنان در هم فرو رفته‌اند که تحت هیچ شرایطی باز نمی‌شوند! وقتی از این سوی کار به جعبه کادوی‌ نیمه آماده‌تان نگاه می‌کنید باید چیزی شبیه فرفره‌های دوران کودکی‌تان باشد.

ماندگارترین هدیه دنیا!

۴. حالا باید شروع کنید به ثابت کردن سمت دیگر کار و درست مثل نیمه قبلی نوارها یکی بعد از دیگری روی هم سوار کنید. بهتر است همان‌طور که ما به شما نشان دادیم از سمت راست شروع کنید به وصله کردن نوارها.

ماندگارترین هدیه دنیا!

۵. برای آنکه از جا افتادن درست نوارها مطمئن شوید، می‌توانید با یک دست نوارهای قبلی را ثابت نگهدارید و با دست دیگر نوار بعدی را اضافه کنید.

ماندگارترین هدیه دنیا!

۶. جعبه کادوی شما آماده است! یک جعبه متفاوت که ساخت خودتان است! برای تغییر ساخت ابعاد این جعبه هم می‌توانید طول نوارها و به نسبت آن قطر دیواره‌های انتهایی کار را بیشتر در نظر بگیرید!

ماندگارترین هدیه دنیا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج