۹۵۷۲۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۶ چاشني فوق​العاده براي تجربه زندگي احساسي بي نظير

راز سالادهای زنانه

حتما براي‌تان پيش آمده كه روزي كسالت‌بار را تجربه كنيد روزي كه با بي‌حوصلگي و رخوت آغاز شود و تا پايان شب ادامه پيدا كند. معمولا در چنين حالتي بي‌حوصلگي بر روابط كاري، قراردادها، رابطه دوستانه و كيفيت زندگي‌تان اثر مي‌گذارد.

راز سالادهای زنانه
مجله زندگی ایده آل: حتما براي‌تان پيش آمده كه روزي كسالت‌بار را تجربه كنيد روزي كه با بي‌حوصلگي و رخوت آغاز شود و تا پايان شب ادامه پيدا كند. معمولا در چنين حالتي نه‌تنها بي‌حوصلگي بر روابط كاري، قراردادها، رابطه دوستانه و كيفيت زندگي‌تان اثر مي‌گذارد بلكه مي‌تواند زندگي زناشويي شما را نيز تحت تاثير خود قرار دهد. به اين ترتيب كه مراوده شما را با همسرتان در طول روز تحت تاثير قرار مي‌دهد و ساعاتي كسالت‌بار و بدون عاطفه را براي‌تان رقم مي‌زند. اين روند اگر ادامه پيدا كند رخوت و كسالت را در ساعات شبانه نيز به همراه مي‌آورد و موجب مي‌شود فرد با بي‌حوصلگي به تختخواب رود بنابراين به مرور اين رخوت و بي حوصلگي مانند يك چرخه معيوب زندگي زوج جوان را در برمي‌گيرد و از روزي به روز ديگر منتقل مي‌شود به اين ترتيب زوج به مرور در رابطه زناشويي خود خللي را احساس مي‌كنند كه در صورت درمان نشدن آن با مشكلات زيادي روبه‌رو مي‌شوند. دلايل و فاكتورهاي مختلفي مانند استرس، خستگي، نوسانات هورموني در بروز اين مشكل و تجربه اختلال در روند زندگي جنسي زوج‌ها وجود دارد كه براي هر يك راهكاري وجود دارد. ساده‌ترين و طبيعي‌ترين اين راهكارها رعايت رژيم غذايي خاص ويژه زوج‌هاي جوان است.

برنج سبوس‌دار را با اين گياه بخوريد

يكي از دلايلي كه موجب كاهش ميزان نشاط، شادماني و ميل به روابط عاطفي و زناشويي ميان زوج‌هاي جوان مي‌شود. (روابطي كه به استحكام خانواده و عميق‌تر شدن پيوندهاي خانوادگي كمك مي‌كند) كاهش ميزان آنتي‌اكسيدان‌ها و ميزان روي، پتاسيم و منيزيم موجود در بدن است كه به مرور به كاهش انرژي، سستي و ضعف زوج منجر مي‌شود. به اين ترتيب خستگي و بي‌حالي بر روابط عاطفي و زناشويي زوج تاثير مي‌گذارد و به مرور رشته‌‌هاي عاطفي و پيوندهاي خانوادگي را دچار گسست مي‌كند به گونه‌اي كه زوج گاهي متوجه نمي‌شوند دليل كم‌رنگ شدن رابطه آنها خستگي و كسالت است. براي پيشگيري از اين وضعيت مي‌توان با مديريت رژيم غذايي و گنجاندن زعفران به عنوان يكي از طبيعي‌ترين و پرخاصيت‌ترين و البته گران‌ترين چاشني‌هاي گياهي به بهبود رابطه عاطفي و زناشويي كمك كرد. بر اساس تحقيقي كه در نشريه غذا و داروي دانشگاه گوئلف منتشر شده استفاده از چاشني‌هايي مانند زعفران به همراه برنج قهوه‌اي يا همان برنج سبوس‌دار يكي از بهترين روش‌ها براي افزايش توان، قوت و نشاط و انگيزه لازم براي داشتن رابطه عاطفي در زوج‌هاي جوان است. اين تركيب علاوه بر تامين آنتي‌اكسيدان، سلنيوم، روي، پتاسيم و منيزيم مورد نياز بدن را تامين مي‌كند.

راز سالادهای زنانه

اين دانه را چاشني غذاي شوهرتان كنيد

دانه‌هاي شنبليله يكي از مهم‌ترين چاشني‌هاي غذايي است كه هندي‌ها از آن در انواع ادويه‌ و كاري‌هايي كه به عنوان چاشني براي غذاهاي روزمره‌شان تهيه مي‌كنند، بهره مي‌برند. اين دانه كه جزء ادويه‌ها و چاشني‌هاي گرم محسوب مي‌شود طعم و عطري ماندگار و منحصر به فرد دارد. خاصيت دانه‌هاي شنبليله نه تنها در برخي از متون طب سنتي هند ذكر شده بلكه در مطالعات و آزمايش‌هاي باليني كه صورت گرفته نيز به خواص اين دانه‌ها به ويژه در تقويت بنيه و توان جنسي و افزايش ميل جنسي به ويژه در زوج‌هاي جوان اشاره شده است. يكي از بهترين روش‌ها براي مصرف اين دانه‌ها خشك و آسياب كردن دانه‌هاي شنبليله است. كافي است آسياب شده دانه شنبليله را به عنوان ادويه براي تهيه غذاهاي روزانه استفاده كنيد. مراقب باشيد مصرف اين ادويه به كنترل سطح قند خون كمك مي‌كند بنابراين براي مصرف روزانه آن بهتر است با يك متخصص طب سنتي مشورت كنيد. به ياد داشته باشيد يكي ديگر از روش‌هايي كه مي‌توان به خوبي از دانه‌هاي شنبليله استفاده كرد سبز كردن اين دانه‌هاست كه مي‌توان از آنها در تهيه انواع سالادها و غذاها استفاده كرد.

سه بار در هفته سالاد زنانه بخوريد

يكي ديگر از سبزيجاتي كه مي‌تواند تاثير زيادي بر كنترل ميل جنسي زنان داشته باشد و روند روابط زناشويي زن و شوهر را در محدوده‌اي منطقي و طبيعي قرار دهد مصرف گياه رازيانه است. رازيانه كه عطر و طعمي شبيه به گياه كرفس دارد يكي از سبزي‌هايي است كه از آن مي‌توان براي تهيه انواع سالاد استفاده كرد. اين گياه كه خواص دارويي زيادي دارد از ديدگاه حكيمان و طبيبان مصر باستان به عنوان بهترين داروي طبيعي براي درمان بي‌ميلي جنسي در زنان مورد استفاده قرار مي‌گرفته است. از آنجا كه طعم رازيانه كمي تند است بهتر است آن را در كنار سبزيجات ديگر مصرف كنيد تا كمي از تندي و تيزي طعم آن گرفته شود. مصرف اين سبزي در وعده‌هاي غذاي اصلي سه تا چهار بار در هفته به زناني كه مي‌خواهند با همسرشان روابط عاطفي و زناشويي خوبي داشته باشند توصيه مي‌شود.

هر زن و شوهري به ميخك نياز دارند

يكي ديگر از گياهان دارويي كه طبعي گرم دارد و مي‌تواند به افزايش انرژي و توانايي‌هاي جسماني زن و شوهر كمك كند و آنها را براي داشتن روابط عاطفي بيشتر ترغيب كند برگ‌هاي خشك شده ميخك است. در برخي از متون طب سنتي اشاره شده استفاده از ميخك به عنوان يك چاشني در كنار مواد غذايي علاوه بر تامين اسيدهاي چرب امگا۳، منگنز و ويتامين k مي‌تواند به افزايش توان جسمي افراد كمك كند و ميزان انرژي آنها را براي داشتن روابط عاطفي و مراودات آن هم در شرايطي كه اين روزها بخش زيادي از انرژي زوج‌ها صرف كار روزانه و استرس‌ها و تنش‌هاي ناشي از كار و برنامه‌هاي روزمره مي‌شود، تامين كند.

بدبو اما سحرآميز

شايد براي‌تان عجيب باشد اگر بشنويد مصرف سير خام سه تا چهار بار در هفته مي‌تواند تاثير زيادي در بهبود روابط عاطفي و زناشويي زوج‌هاي جوان داشته باشد. اگرچه مصرف سير خام ممكن است با بدبويي نفس و دهان همراه باشد و همين بوي بد مي‌تواند تاثير مخرب بر روابط زناشويي داشته باشد اما در متون مختلفي به اين موضوع اشاره شده كه مصرف سير خام مي‌تواند تاثير قابل ملاحظه‌اي بر جريان گردش خون بدن داشته باشد و به اين ترتيب روند يك رابطه زناشويي را با بهبود جريان گردش خون در اعضاي مربوطه به خوبي مديريت كند ضمن آنكه مصرف سير به دليل خاصيت ضدميكروبي و ضد قارچي كه دارد مي‌تواند در تقويت بنيه و توان جسمي بدن به مصرف‌كننده كمك كند.

روابط زناشويي‌تان را تقويت كنيد

يكي ديگر از چاشني‌ها و ادويه‌هاي خوش طعم و عطري كه مي‌تواند به عنوان يك تقويت كننده ميل جنسي براي زنان مورد استفاده قرار گيرد، جوز هندي است. گاهي ديده مي‌شود زنان به دليل افسردگي و تمركز بيش از اندازه به كار و مشغله‌هاي روزانه دچار حالات رواني مي‌شوند كه تاثيري مستقيم بر كيفيت و كميت روابط زناشويي آنها مي‌گذارد. اگرچه شيوه‌هاي درماني مختلفي به ويژه در طب مدرن براي كنترل اين مشكل وجود دارد اما شيوه‌هاي طبيعي در مقايسه با اين شيوه‌ها در اولويت و ارجحيت قرار دارد چرا كه اين مواد در مقايسه با شيوه‌هاي مدرن بي‌عارضه يا كم‌عارضه است. درمانگران طب سنتي هند استفاده از جوز هندي را يكي از بهترين محرك‌ها و داروهاي طبيعي براي بهبود روابط زناشويي در اين شرايط مي‌دانند. آنها بر اين باورند كه مصرف پودر جوز هندي يا استفاده از رنده شده اين گياه در وعده‌هاي غذايي مي‌تواند تاثير قابل ملاحظه‌اي بر افزايش ميل زنان در زندگي زناشويي زوج‌هاي جوان داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخدا اون موقع ک میگیردمون همه اینا با هم دیگه هم استفاده کنیم جواب نمیده!تنهایی شدید ک این روزا زیاده وزن وشوهرهایی ک ساعات زیادی از شبانه روز همدیگرو نمیبینن! خوب مهروعاطفه کم کم از بین میره!!!چارده ساعت تنهایی رو شما بگین چ کنم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج