۹۵۷۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ملی پوش اسبق آرژانتین:

مسی هیچوقت بهتر از مارادونا نمی شود

هکتور انریکه ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است لیونل مسی هرگز نمی تواند عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را از مارادونا بگیرد و از او پیشی بگیرد.

خبرگزاری مهر: هکتور انریکه ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است لیونل مسی هرگز نمی تواند عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را از مارادونا بگیرد و از او پیشی بگیرد.

بسیاری از کارشناسان لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که تا به حال ۴ عنوان توپ طلای جهان را کسب کرده به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می شناسند. با این حال هکتور انریکه ۵۸ ساله که بین سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ در مجموع ۱۱ بازی برای تیم ملی آرژانتین انجام داد معتقد است مسی هرگز نمی تواند از مارادونا پیشی بگیرد.

انریکه می گوید: مسی هیچ برتری نسبت به مارادونا ندارد. من مسی را دوست دارم و بسیار خوشحال می شوم اگر پسرم یک درصد توانایی های مسی را در زمین فوتبال داشت اما با این وجود باید بگویم مارادونا خاص بود. دیگر هیچ بازیکنی مثل مارادونا نخواهد بود حتی اگر مسی ۳ جام جهانی پیاپی را کسب کند و از وسط زمین با یک ضربه قیچی برگردان دروازه حریف را باز کند.

انریکه که با روزنامه کونتیننتال مصاحبه می کرد در ادامه افزود: شخصیت های مارادونا و مسی در زمین متفاوت است. مارادونا اعتماد به نفس را به تیم القا می کرد و باعث می شد همه ما بهتر بازی کنیم. مسی هم تا حدودی همین طور است اما نه در حد مارادونا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج