جاباما
۹۶۲۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افسوس سیدجلال از شرایط پرسپولیس

مدافع پرسپولیس می‌گوید تیم ملی با برگزاری بازی‌های دوستانه‌ بزرگ می‌تواند نتایج آبرومندانه‌ای در جام‌جهانی بگیرد.

ایسنا: سیدجلال حسینی درباره‌ شکست تیم ملی برابر گینه، ارزیابی‌اش از وضعیت ایران در راه آماده‌سازی برای جام‌جهانی و شرایط پرسپولیس در ادامه‌ لیگ برتر صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:

تیم ملی پس از ماه‌ها محک جدی خورد و مقابل گینه تن به شکست داد...

فکر می‌کنم با این دیدار مشخص شد که ما در آماده‌سازی برای جام‌جهانی از خیلی‌ کشورها عقب هستیم. بازیکنان تیم ملی بعد از چند ماه دور هم جمع می‌شدند. ناهماهنگی میان آنها طبیعی بود. باید تا پیش از شروع جام‌جهانی اردوهای بیشتری داشته باشیم تا بازیکنان کنار یکدیگر به هماهنگی لازم برسند و با بازی مقابل تیم‌های بزرگ به نقاط ضعف و قوتمان پی ببریم. البته بازی با گینه به نظر من یکی از نمایش‌های خوب تیم ملی مقابل تیم‌های خارجی بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نیمه‌ دوم این تیم را اسیر برنامه‌های خود کرده بودیم. باید با برنامه‌ریزی دقیق به مصاف جام‌جهانی برویم. فکر می‌کنم دو، سه اردوی خوب هم برنامه‌ریزی شده و باید به خوبی از آنها استفاده کنیم.

خیلی‌ها معتقد بودند که دانیال داوری روی هر دو گل خورده مقصر بود.

فوتبال بازی تیمی است و وقتی یک تیم گل می‌خورد، همه مقصر هستند. نمی‌شود گفت خط دفاع و یا دروازه‌بان به تنهایی مقصر بوده‌اند. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که همه بازیکنان باید امتحان پس بدهند. مقابل کویت هم یک تیم دیگر بازی کرد. به هر حال کادر فنی باید درباره‌ بازیکنانی که به جام‌جهانی می‌روند، تصمیم بگیرد. در کل فکر می‌کنم اردوی خوبی داشتیم. امیدوارم از باخت مقابل گینه درس گرفته باشیم. ما به نتیجه‌ این بازی تدارکاتی کاری نداریم. من هم مثل سایر بازیکنان از جایگاه خود در جام‌جهانی مطمئن نیستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم که با انجام بازی‌های خوب نظر کادر فنی را جلب کنم.

یکی از نکات مثبت اردوی اخیر تیم ملی همدلی و صمیمیت بازیکنان بود که در مراسم تولد کی‌روش به خوبی دیده شد...

واقعا همین‌طور است. اگر در اردوی ما بودید متوجه می‌شدید که رفاقت و صمیمیت در بین بازیکنان موج می‌زند و همه یکدل هستند. اگر پیش از جام جهانی چند بازی تدارکاتی بزرگ داشته باشیم، می‌توانیم به گرفتن نتایج آبرومندانه امیدوار باشیم. در غیر این صورت کار ما خیلی سخت می‌شود.

کمی هم از پرسپولیس صحبت کنیم. مثل این که فردا عازم اردوی چند روزه در ساری هستید؟

سه بازی خیلی مهم و حساس برای ما باقی مانده و باید با آمادگی خوب به مصاف این بازیکنان برویم. اردوهایی که تدارک دیده شده می‌تواند به ما خیلی کمک کند. به امید خدا از فردا با قدرت شروع می‌کنیم. هم ما و هم هواداران باید هر چه داریم بگذاریم تا پرسپولیس به جایگاهی که شایسته آن است، برسد.

این فصل در چند مقطع صدرنشین شدید اما به‌یک‌باره مشکلات زیادی گریبان پرسپولیس را گرفت.

بله. ما قهرمان نیم‌فصل شدیم. همه مردم از بازی‌های ما راضی بودند و واقعا عملکرد خوبی داشتیم اما ناگهان در کولاک مشکلات رفتیم و چند اتفاق حاشیه‌ای برایمان پیش آمد که خیلی به تیم ضربه زد. با این حال با درایت کادرفنی و بازیکنان به کورس قهرمانی برگشتیم. الان هم سه بازی فینال گونه داریم و ۵ تیم برای قهرمانی شانس دارند. کاری به سایر تیم‌ها نداریم و فقط به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید به طور قطعی قهرمان خواهد شد.

فکر می‌کنید باید چه کرد که باشگاه پرسپولیس دیگر به این گونه مشکلات دچار نشود؟

باید برنامه‌ خوبی برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس طراحی شود. خیلی افسوس می‌خورم. این تیم واقعا حقش است که هر سال در آسیا باشد و حتی به جمع ۴ تیم برتر آسیا برسد. برنامه‌ریزی و آینده نگری به هیچ وجه در پرسپولیس دیده نمی‌شود. چنین تیمی با این همه هوادار می‌تواند بهترین بازی‌ها را در آسیا انجام دهد. حداقل مدیران باید کاری کنند که برای فصل بعد برنامه‌ریزی خوبی برای این تیم انجام شود.

با توجه به مشکلاتی که در این فصل در پرسپولیس داشتید، پیشنهاد خوب یک تیم قطری را رد کردید. برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارید؟

هنوز چیزی مشخص نیست. امسال هواداران به من خیلی لطف داشتند اما کار ما هنوز تمام نشده است و در سه بازی پایانی هم به حمایت آنها نیاز داریم. با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستم تا انشاءالله در سه بازی باقی‌مانده بهترین نتایج را می‌گیریم و من با آسودگی خاطر برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج