۹۶۸۲۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

در این مطلب یک‌سری تفریحات بسیار هیجان‌انگیز برایتان معرفی کرده‌ایم که خوب است هر کدام را می‌توانید دست‌کم یک‌بار امتحان کنید و لذتش را ببرید. شاید برخی از این تفریحات گران و پرهزینه باشند اما بیشترشان همچون بولینگ یا پینت‌بال اصلا گران نیستند و خیلی هم خوش می گذرد.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

برترین ها: در این مطلب یک‌سری تفریحات بسیار هیجان‌انگیز برایتان معرفی کرده‌ایم که خوب است هر کدام را می‌توانید دست‌کم یک‌بار امتحان کنید و لذتش را ببرید. شاید برخی از این تفریحات گران و پرهزینه باشند اما بیشترشان همچون بولینگ یا پینت‌بال اصلا گران نیستند و خیلی هم خوش می گذرد.

پاراگلایدر

پاراگلایدر نام یک ورزش تفریحی و رقابتی است که رویای دیرینه بشر را تحقق بخشیده‌است. بطوریکه خلبان به آرامی از سطح شیب‌دار کوه به سمت پایین می‌دود و با حالتی به شکل سر خوردن در آسمان از کوه جدا می‌شود و خلبان برای شروع پرواز احتیاجی به انجام سقوط آزاد و یا پرش از صخره ندارد. نشست و برخاست با چتربال به نرمی و آرامی برابر با توان بدنی خلبان برای دویدن است و نکته اینکه هنگام پرواز به هیچ وجه حالت ترس از افتادن به انسان دست نخواهد داد.

سايت پرواز پاراگلایدر لواسان کوچک

نشانی: اتوبان شهيد بابايی به سمت دماوند، تقاطع تلو شهيد بابايی به سمت لواسانات.

سـايـت پـرواز پاراگلایدر لواسان کوچک یکی از سایت های شهر تهران برای علاقمندان به پرش و پرواز با پاراگلایدر و مبتدیان این رشته ورزشی است که در آن ارتفاعاتی در حدود ۲۰۰ متر برای پرش مدنظر قرار داده شده‌است.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

سـايـت پـرواز پاراگلایدر آبـسـرد

نشانی: تهران، آبعلی، آبسرد

سـايـت پـرواز پاراگلایدر آبـسـرد با طبیعت زیبایی که دارد سایت بسیار مناسبی برای علاقمندان به پرش با پاراگلایدر هستند اما دوری آن از شهر تهران باعث شده است تا مراجعین کمتری داشته باشد در زمستان نیز یخبندان این سایت امکان دسترسی به آن سخت و تقریبا غیر ممکن می‌شود.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

سـايـت پـرواز پاراگلایدر امـامـزاده هـاشـم

نشانی: تهران جاده آبلی، امامزاده هاشم، ۶۵ کیلومتری جاده هراز، بعد از تونل، پشت مهمانسرا

سـايـت پـرواز پاراگلایدر امـامـزاده هـاشـم یکی از سایت های معروف در نزدیکی شهر تهران است که بسیاری از علاقمندان به رشته ورزشی پاراگلایدر آن را به عنوان اولین سایت های خود برای پرواز انتخاب می‌کنند.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

سـايـت پـرواز پاراگلایدر شـهــران

نشانی: بزرگراه آبشناسان - شهران - شرکت نفت

سـايـت پـرواز پاراگلایدر شـهــران یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین سایتهای پرواز برای ورزش پاراگلایدر است که تعداد بسیار زیادی از مربیان و افراد آماتور و همچنین تعداد زیادی از علاقمندان به این رشته ورزشی به این مکان مراجعه می‌کنند.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

جت‌اسکی

جت‌اسکی نام یک برند مربوط به وسایل آبی انفرادی بود که توسط صنایع سنگین کاوازاکی ابتدا عرضه شد. این وسیله گاهی اوقات به‌طور اشتباه گفته می‌شود که در شرکت ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده‌است. یکی از نوع‌های جت اسکی شامل صفحات فایبرگلاس است که یکی از انواع آن جت اسکی ۴۰۰ است که در سال ۱۹۷۳ به بازار آمده‌است. امروزه از جت اسکی به عنوان یک وسیله ورزشی و سرگرمی در اسکله‌ها استفاده می‌کنند و گاهی اوقات مسابقاتی را نیز ترتیب می‌دهند.

جت اسکی یک نفره

• مکان: مرکز غواصی کیش

• بهای بلیت: ۱۵ دقیقه ۶۰ هزار تومان

• تلفن: ۰۹۳۴۷۶۹۳۲۴۶ - ۰۹۳۴۷۶۹۱۲۹۶

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

جت اسکی دو نفره

• مكان: اطراف تهران

• قيمت: ۶۰ هزار تومان

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

بالون سواری در تهران

می خواهید به آرزوی پرواز برسید اما این بار نه با هواپیما سوار شدن. پرواز، تجربه هیجان میان ابرهاست؛ تصور کودکی بیشتر ما که با نشستن در یک بالون بزرگ و رنگی شکل گرفته و همچنان ادامه دارد. این تصور کودکی حالا تحقق پیدا کرده و می‌تواند عملی شود. خریدن بلیت و بعد هم طی کردن ۴۰ دقیقه آرام لابه‌لای ابرها و بر فراز آسمان از آن اتفاقات آرام اما پرهیجان است. تجربه ای که کمتر پیش می‌آید و هنوز خیلی‌ها به سمتش نرفتند. آسمان دشت ری آرزوی پرواز شما را در بالون به راحتی به حقیقت می‌رساند. هر بالون می‌تواند ۵ نفر را حمل کند و قیمت بلیت برای هر نفر ۳۸۰ هزار تومان است.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

غواصی اسکوبا

غواصی اسکوبا که در اصل مخفف کلمات دستگاه خود شامل تنفس در زیر آب است، و در حال حاضر یک کلمه در بر گیرنده برای غواصی به کار میرود نوعی از غواصی در زیر آب است که در آن، غواص با استفاده از مجموعه ای از وسایل که امکان تنفس در زیر آب را فراهم می آورد به تنفس در زیر آب و غواصی می پردازد.

بر خلاف غواصی اولیه ، که بر حبس نفس و یا تنفس هوای پمپ شده از سطح تکیه می کرد، سیلندر غواصی اسکوبا با گاز تنفسی (معمولا هوای فشرده) پر شده‌است و اجازه می دهد تا غواص آزادی بیشتری در حرکت زیر آّب در مقایسه با هوای تغذیه شده از سطح داشته باشد. همچنین در مقایسه با دیگر تکنیک های غواصی مانند حبس نفس و غواصی آزاد بسیار آسان تر است. نسبت به هدف از غواصی، معمولا حرکت غواص در زیر آب توسط باله های شنا که به پا متصل شده‌است انجام می پذیرد اما از نیروهای محرکه دیگر نیز مانند وسایل نقلیه زیر آب و یا کشیدن غواص از سطح استفاده شود.

برای اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی: http://www.lifesaving.ir/home-fa.html مراجعه کنید.

گروه غواصی مجموعه تفریحی شهید چمران

خیابان شریعتی، مقابل ایستگاه مترو آیت الله صدر، جنب پل آیت الله صدر

فراگیری و گرایش به ورزشهای متنوع آبی اعم از یکی از فعالیت هایی است که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. از این‌رو گروه دلفین مجموعه تفریحی شهید چمران طی اقدامی به ایجاد زمینه آموزش و دعوت علاقمندان به این رشته‌ها در شاخه‌های آموزش شنا، آب درمانی، آموزش غواصی استخری، غواصی آبهای آزاد، برگزاری دیره های تفریحی یک روزه غواصی در اطراف و جزایر خلیج فارس، فان دایو و عکسبرداری زیر آب و همچنین برگزاری دوره های مدرسه نجات غریق زیر ۱۶ سال دست زده‌است و علاقمندان می‌توانند در این مجموعه از این امکانات برخوردار شوند. اگه علاقمند به ورزشهای آبی هستید به گروه دلفین این محموعه سری بزنید.

تلفن : ۲۲۶۸۶۳۷۸ | ۲۲۶۸۶۳۷۹

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

کلوپ فرآذین جزیره کیش

• هر نفر: ۷۰ هزار تومان

• زمان: یک ساعت

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

اسکی روی آب

اسکی روی آب نوعی ورزش آبی است. ورزشکار در حالی که اسکی مخصوص به پا دارد به وسیله وسایل آبی موتوری با سرعتی در حدود سی کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می‌شود. میدان اجرای مسابقه دارای دویست متر طول و بیست متر عرض است که به وسیله گوی‌های شناور به قطر بست و پنج سانتی متر مشخص گردیده‌است.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

اسکی روی آب ورزشی است که در آن هر فرد پشت یک قایق موتوری يا كابل متصل شده اسكي بر روي بدنه اي از آب بر روي سطح كشيده مي شود ، اين ورزش نيازمند قدرت بدني بالاتنه و پائين تنه ويژه است، همچنين تعادل و توازن و استقامت عضلاني عالي .
مشخصات وسایل

طول طناب اتصال ۲۰ متر طول وسیله اسکی ۱۱۲ سانتی متر عرض وسیله اسکی ۲۱ سانتی متر وزن وسیله اسکی ۲ تا ۳ کیلوگرم

برای اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.icf.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=125 مراجعه کنید.

آفرود

مسابقات آفرود (Off-road) یا بیابانی، گونه‌ای از مسابقات اتومبیل رانی هستند که در پیست های دارای عوارض دشوار طبیعی (و نه در میان مناطق بکر طبیعی) برگزار می‌شوند.

در این نوع از مسابقات معمولا از خودروهای شاسی بلند (SUV) استفاده می‌شود و این مسابقات فرصت مناسبی برای خودروسازان بزرگ تولید کننده خودروهای شاستی بلند چون رنجرور، لندرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو، تویوتا لندکروزر و... هستند تا قدرت، سرعت و تکنولوژی محصولات جدیدشان را نمایش دهند و برای بدست آوردن مشتریان بیشتر به رقابت بپردازند.

بهای بلیت: 15 تا 20 دقیقه 80 هزار تومان

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

آموزش موتورسواری کراس

هر جلسه یک ساعت، ویژه بانوان و آقایان، برای آموزش به گواهینامه موتور سواری نیازی ندارد و آقایان و بانوان بصورت همزمان می توانند از این امکان استفاده کنند.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

شنبه تا پنجشنبه ۹ الی ۱۸

نشانی: انتهای اتوبان نیایش، شهران، کوهسار، مجموعه پارک کوهسار، پیست موتور سواری

تلفن: ۰۹۱۹۸۰۳۶۵۶۱

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

باشگاه تیراندازی توچال

نشانی: تهران ولنجک، مجموعه ورزشی تله کابین توچال، نرسیده به ایستگاه اول، باشگاه تیر اندازی با کمان

باشگاه تیراندازی توچال در بخشی از فضای مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال تعبیه شده‌است که فرصت استفاده علاقمندان را از امکانات این رشته ورزشی فراهم آورده‌است. در این باشگاه امکان فراگیری فنون تیراندازی با کمان برای ورزشکاران و افراد علاقمند به یادگیری این رشته ایجاد شده‌است و علاقمندان خانم و آقا می‌توان زیر نظر مربیان مجرب این باشگاه و در فضایی سرباز و در هوای آزاد از امکانات این باشگاه استفاده کنند.

تلفن : ۲۲۴۲۱۵۰۸

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

پیست اسکی دیزین

پيست اسكی ديزين اولين پيست اسكی در ايران مي باشد كه از طرف فدراسيون جهانی اسكی مورد تائيد برای برگزاری مسابقات رسمی شناخته شد و عنوان بين المللی به خود گرفت. رسميت اين پيست وابسته به امكانات ويژه و خاص است كه شامل نكات فنی مانند، شيب مسير، طول مسير، محل برگزاری مسابقات و امكانات رفاهی است. تاریخ نصب اولین دستگاه‌های بالابر در دیزین سال ۱۳۴۸ می‌باشد که شامل ۳ تله کابین، ۲ تله‌سی‌یژ، ۷ تله اسکی بشقابی و ۱ تله اسکی چکشی است. ارتفاع پائين ترين نقطه از سطح دريا ۲۶۵۰ متر و بلندترين نقطه آن ۳۶۰۰ متر مي‌باشد. در فصل تابستان هم ورزش‌هایی همچون دوچرخه سواری کوهستان، کایت سواری، تیراندازی با کمان و اسکی روی چمن نیز در این مجموعه امکان پذیر است.

• نشانی: منطقه گاجره، به فاصله ۱۲۳ كيلومتر از مسير جاده چالوس و ۷۱ كيلومتر از مسير شمشك

• ایمیل: info@dizinpad.com

• تلفن : ۰۲۶۱-۵۲۱۵۰۴۰ از ساعت ۶-۱۶ جهت اطلاع از وضعیت هوا و جاده بالا

• تلفن : ۰۲۶۱-۵۲۱۲۴۵۱ و ۰۲۶۱-۵۲۱۵۰۴۱-۴

بهای بلیط

• ورودی اسکی باز: ۳۰ هزار تومان

• ورودی گردشگری: ۱۱ هزار تومان

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

پیست اسکی توچال

این پیست از پائین قله توچال ( ۳۸۵۰ متر ) شروع شده و به هتل ( ۳۵۵۰ متر) ختم می شود. طول پيست ۱۲۰۰ متر می باشد و با توجه به حضور مربيان مجرب و شيب بسيار مناسب پيست، مکانی فرح بخش جهت استفاده دوستداران اسکی می باشد.

در این پیست برای سهـولت در رفت و آمد اسـکی بازان عـزیز یک تله‌سـی‌یژ و یک تله‌اسکی تعبیه گردیده است.

با توجه به ارتفاع پیست اسکی ايستگاه هفتم (بيش از ۳۵۰۰ متر از سطح دريا) ، همزمان با پيست اسکی سبلان در استان آذربايجان، اولين پیست های اسکی برف‌گير کشور مي باشند و بیش از هشت ماه در سال قابل بهره برداری است.

تلفن های تماس مدیریت مدرسه اسکی: ۸۱۰۱۷۱۹-۰۹۱۹ و ۸۱۰۱۷۲۰-۰۹۱۹

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

موج‌سواری

موج‌سواری، یا سرفینگ، از ورزش‌های روی آب است. در سال ۱۹۵۰ به عنوان ورزش معرفی شد و در این سال اولین تخته (بورد) سبک وزن اختراع شد. بعضی از ورزشکاران بدون تخته روی امواج شنا می‌کنند که مشکل‌تر از بقیه است. ورزشکاران استرالیایی گاهی از اسکی روی آب و یا قایق روی آب استفاده می‌کنند.

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

پارکور

پارکور، هنر جابجایی یا شهرنوردی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: «جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد.» «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.

به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره می‌برند «تراسور» گفته می‌شود.

آشنایی با پارکور مخصوص آقایان

قيمت: ۸۰ هزار تومان

مكان: تهران

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

آشنایی با پارکور مخصوص خانم ها

قيمت: ۴۰ هزار تومان

مكان: تهران

آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیها و سرگرمی ها فقط برای آدم های شکم سیر است اونایی که تمام تعطسلات عیدشون فقط با یک 100 هزار تومان و یا کمتر می گذره چی مکه اونا آدم نیستن ٰ اگه مردین به جای تبلیغ برای این مکانها .... مکانی رو پیشنهاد کنین تا همه بتونن استفاده کنن ....

    • مهراد1989

      کلوپ فرآذین جزیره کیش

      چه پاها سیفیتی داره تو آب یارو!
      آب کیش میگن سیفیت میکونه :)


      ما که همیشه طرفدارتونیم گلای من

      پاسخ ها

      • بدون نام

        cheshmat tize ha

    • محمد صالحی

      با سلام خدمت شما دوستداران طبیعت من محمد صالحی ساکن کویر شاهرود(خارتوران) شما را دعوت به رمل سواری و شتر سواری با سوئیت تمام امکانات در روستای احمدآباد می کنم 09192739606

    • ناشناس

      میشه شماره تلفن بدید برای پارکور بانوان ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج