جاباما
۹۶۸۴۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

بهار که می آید همه چیز خوب می شود. دنیا سبز و رنگی و زیبا می شود و هوا خنک و باران های گاه و بیگاه بسیار دل‌نشین و دوست‌داشتنی هستند. برای آشنایی با بهترین شهرهای دنیا برای گردش به هنگام بهار با ما همراه باشید.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار


برترین ها: بهار که می آید همه چیز خوب می شود. دنیا سبز و رنگی و زیبا می شود و هوا خنک و باران های گاه و بیگاه بسیار دل‌نشین و دوست‌داشتنی هستند. برای آشنایی با بهترین شهرهای دنیا برای گردش به هنگام بهار با ما همراه باشید.

استانبول (Istanbul)

اول از همین از کشورهای نزدیک شروع می کنیم. شهر استانبول در هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد. در بهار از همیشه زیباتر است. مسافرت به این کشور مقرون به صرفه نیز می باشد.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنبن از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود.

اورلاندو (Orlando)

اورلاندو شهری در ایالت فلوریدای آمریکا و یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری است. به اورلاندو «زیبا شهر» می گویند و نماد آن دریاچه Eolaاست. همچنین به عنوان «پایتخت پارک های دنیا» نیز شناخته می شود. والت دیزنی نیز در نزدیکی این شهر قرار دارد.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

ونکوور (Vancouver)

شهری واقع در استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا است وبندرگاهی مهم به شمار می رود. این شهر بندری در بهار بسیار زیبا است و هوای آنجا هنوز خنک است. قیمت هتل ها نیز در این شهر در بهترین وضعیت خود قرار دارند.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

دنور (Denver)

دنور یکی از شهرهای آمریکا و پایتخت ایالت کلورادو در این کشور است. این شهر با چشم اندازهای زیبای بهاری و پیست های اسکی که در نزدیکی آن قرار دارند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفرهای بهاری به شمار می رود. هزینه های تفرج‌گاه های زمستانی در روزهای اولیه فصل بهار بسیار کم هستند و می توانید در هتل های این منطقه اقامت خوبی داشته باشید.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

دوبلین (Dublin)

دوبلین پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور جمهوری ایرلند است. این شهر بیش از یک میلیون تن جمعیت دارد و در کرانه رود لیفی واقع شده‌است و از نظر آب و هوا وضعیت بهتری نسبت به سایر شهرهای بزرگ بریتانیا دارد. فروشگاه های این شهر در ماه مارس و آوریل تخفیف های خوبی به مشتری ها می دهند. هوا و طبیعت هم خوب و زیبا هستند و می توانید برای اقامت بهاری چند روزه در این شهر برنامه ریزی کنید.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

چارلستون (Charleston)

چارلستون یکی از شهرهای ایالت کارولینای جنوبی است. برای تمدد اعصاب و لذت بردن از طبیعت زیبا و قدم زدن در کنار ساحل در هوای خنک و دوست داشتنی خوب است برای سفر چند روزه به این شهر برنامه ریزی کنید.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

سان‌فرانسیسکو (San Francisco)

سان‌فرانسیسکو چهارمین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا است و در کنار خلیج سان‌فرانسیسکو قرار دارد. چندین جزیره درون خلیج و جزایر فارالون نیز که در ۲۷ مایلی ساحل در اقیانوس آرام قرار دارند بخشی از محدوده شهری سانفرانسیسکو بشمار می‌آیند.

در فصل بهار که سفرهای تجاری به این شهر کاهش پیدا می کنند، هزینه اقامت در هتل های آن کم می شود و می توانید از این فرصت برای تفریح استفاده کنید.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار

لاس وگاس (Las Vegas)

لاس وگاس در ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا است. نام این شهر که در زبان اسپانیایی به معنی مراتع سبز است گاهی صرفا وگاس خوانده می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرگرمی در دنیا بشمار می‌آید. برخلاف نام آن به دلیل قرارگرفتن در صحرای نوادا آب و هوای خشک و بی آبی دارد.

رفتن به لاس وگاس پول زیادی می خواهد. اما یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این شهر اوایل بهار است زیرا هوا هنوز خیلی گرم نشده است و می توانید از انواع تفریحات آنجا لذت ببرید.

بهترین مقاصد مسافرتی در بهار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      اقایی را به ده راه نمیدادن سراغ کد خدا را میگرفت اصلا به ما ویزا امریکا میدن پولشو داریم ای بابا سر صبح برای شوخی کردن خوب بود

    • بدون نام

      خدائیش ما رو مسخره کردی یا خودتو؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج