جاباما
۹۷۰۸
۵۰۸۴
۵۰۸۴
پ

معرفی عنصر خانه ۳ یا شرق

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

در این شماره به بررسی جهت جغرافیایی شرق و کیفیت روابط خانوادگی می‌پردازیم؛ پس اگر معاشرت‌ فامیلی کم یا زیادی دارید یا اگر در خانواده دچار مشکل شده‌اید و با کسی کدورت دارید، شاید با راهکارهای فنگ‌شویی بتوانید گره از کار باز کنید.

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

در این شماره به بررسی جهت جغرافیایی شرق و کیفیت روابط خانوادگی می‌پردازیم؛ پس اگر معاشرت‌ فامیلی کم یا زیادی دارید یا اگر در خانواده دچار مشکل شده‌اید و با کسی کدورت دارید، شاید با راهکارهای فنگ‌شویی بتوانید گره از کار باز کنید.

عنصر خانه ۳ یا شرق، چوب است و طبيعتا رنگ‌های تنالیته سبز مربوط به این کیفیت می‌شوند. قراردادن گیاه سبز در این بخش از خانه بسیار مناسب است؛ توجه کنید انباشتگی این بخش می‌تواند در روابط خانوادگی یا سلامتی افراد خانواده تاثير منفي داشته باشد. پس پیشنهاد می‌شود حتی‌الامکان ماهی یکبار اين بخش را پاكسازي كنيد و کمدها و قفسه‌های اين قسمت را بیرون ریخته و بعد از رفع انباشتگی، مجددا به‌صورت مرتب بچينيد.

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

البته اگر‌چه رنگ سبز مربوط به اين كيفيت است؛ ولی استفاده از آن خصوصا برای اتاق‌خواب به‌دلیل ایجاد حس اضطراب پیشنهاد نمی‌شود و استفاده از اين رنگ فقط براي فضاي مطالعه و كتابخانه توصيه مي‌شود. در‌نتیجه استفاده از گیاه سبز بهترین پیشنهاد برای این قسمت است.

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

همانطورکه در چرخه تکمیل‌کننده دیدید، عنصر تکمیل‌کننده و تقویت‌کننده عنصر چوب، آب است. پس اگر در پی تقویت این کیفیت و افزایش معاشرت فامیلی هستید، می‌توانید از عنصر آب در فضا بهره گیرید. رنگ آبی همانطور که در شماره قبل اشاره شد باعث یین شدن فضا می‌شود و از آنجایی‌که معاشرت‌کردن، یک فعالیت يینگ است، راه‌حل مناسب، استفاده از عنصر آب به‌صورت آبنما یا تصویري از درياي مواج يا آبشار است که نماد عنصر آب در وضعیت ینگ آن است.

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

هنگام استفاده از عنصر آب بايد به چند نكته توجه كنيد؛ اگر عنصر آب را در ظرفي بلوري ريخته‌ايد، حتما بايد ظرف را به‌طور مرتب بشوييد و از شكل‌گرفتن رسوب آب داخل آن جلوگيري كنيد. درصورتی‌که‌ این بخش خانه در محدوده ورودی منزل واقع شده و تمایل به استفاده از آبنما دارید، باید توجه کنید که آبنما را سمت راست در (هنگامی که درون چهارچوب در قرار گرفته‌اید و از داخل خانه به بیرون نگاه می‌کنید) قرار ندهید چون در فنگ‌شویی اعتقاد بر این است که این حالت موجب از دست دادن مال می‌شود و در ضمن باید جریان آب از بیرون به سمت خانه باشد.

استفاده از رنگ‌های تنالیته قرمز که نشانگر عنصر آتش هستند، در این فضا بسیار نامناسب است؛ چراکه در چرخه تحلیل‌برنده، همانطور كه گفته شد، عنصر آتش باعث تحلیل عنصر چوب می‌شود و این ممنوعیت استفاده، علاوه‌بر رنگ شامل عناصر بروز دهنده آتش نظیر شمع نیز می‌شود.

طبق چرخه مخرب، استفاده از عنصر فلز که عنصر مخرب عنصر چوب است نيز در اين فضا ممنوعيت دارد، بنابراين از رنگ‌های متالیک و تنالیته سفید و خاکستری و همینطور مجسمه یا وسایل تزئینی فلزی در این فضا استفاده نكنيد.

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

اگر در فضای مربوط به این کیفیت از رنگ قرمز استفاده شود، همانطور که در شماره‌های قبل توضیح داده شد، باید با استفاده از عنصر تحلیل برنده، عنصر مزاحم تاثیر آن‌را خنثی كنيد. به‌عنوان مثال، راه‌حل پیشنهادی برای این مورد استفاده از عنصر زمین است؛ یعنی با آوردن اشاره‌اي از رنگ‌های زمینی متناسب با حجم رنگ یا عنصر آتش موجود در فضا، آن ‌را تعدیل کنيد. اگر در این بخش خانه شومینه قرار دارد که عنصر آتش است، می‌توانید با قراردادن کوزه یا مجسمه سفالی در محوطه شومینه یا آویزان کردن تابلوی سفالی بالای شومینه تاثير منفي آن را از بین ببريد.

اگر در این فضا عنصر غالب، عنصر فلز است یا از رنگ‌های مربوط به عنصر فلز استفاده شده یا حجم وسیعی از وسایل تزئینی فلزی در این محل قرار دارد، برای رفع این مشکل، از عنصر میانی عنصر مخرب و عنصر تخریب‌شده در چرخه مخرب استفاده كنيد. در این مورد راه‌حل، به‌کارگیری عنصر آب است که علاوه‌بر تقویت عنصر چوب، باعث تحلیل کیفیت عنصر فلز (عنصر مخرب) نيز می‌شود.

نكته‌اي كه بايد به آن توجه شود این است که برخلاف تصور، وسایل فرفورژه که اخیرا استفاده از آنها بسیار رایج شده است، بروز دهنده عنصر آب هستند نه فلز.

حال نوبت به معرفی سمبل‌های مناسب و نامناسب این کیفیت مي‌رسد، از شاخص‌ترین سمبل‌های این کیفیت همانطور که می‌دانید استفاده از تصویر اعضاء خانواده در نهایت صحت و سلامت و خوشی در کنار هم است.

و بر‌خلاف آن، استفاده از تصویر عزیزان از دست رفته یا بیمار یا حتی تصویر اعضاء خانواده، زمانی‌که از سلامتی کامل برخوردار نبودند نيز در اين فضا نامناسب است.

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

در اين تصاوير، مجسمه‌هایی با مضمون مادر و فرزند که به‌نوعی نماد خانواده هستند آورده شده است، كه براي اين فضا مناسب است.

در شماره آتی به بررسی خانه شماره ۴ با کیفیت ثروت خواهیم پرداخت.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

فنگ‌شويي برای بهبود روابط خانوادگی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج