جاباما
۹۷۲۷۲
۱۹ نظر
۵۶۳۱
۱۹ نظر
۵۶۳۱
پ

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

در این مطلب ۱۵ هنرمند زیبای هالیوود و ستاره های موسیقی، از ژان هالرو گرفته تا لیلی کولینز، را معرفی کرده ایم که ابروهای زیبایی داشته اند.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

برترین ها: ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره زنان دارند. زنان این مساله را درک کرده اند و برای زیبایی بیشتر به ابروهای خود اهمیت بسیاری می دهند. این مساله سال‌هایِ سال در هالیوود نیز بسیار ارزش داشت. در طول سال ها، زیبارویان هالیوود، ابروهای خود را کمانی و پر برمی داشتند. تاکید آنها بر زیبایی طبیعی ابروها بود که طراوت ویژه ای به چهره هنرمندان می بخشید. به همین بهانه، در این مطلب ۱۵ هنرمند زیبای هالیوود و ستاره های موسیقی، از ژان هالرو گرفته تا لیلی کولینز، را معرفی کرده ایم که ابروهای زیبایی داشته اند.

۱. باریک همچون مو

ژان هارلو، درست پس از اینکه موهای خود را بلوند صدفی کرد، ابروهای خود را نیز بسیار باریک و به صورت کمانی برداشت که تاثیر بسیاری در چهره او داشت. این هنرپیشه دهه ۳۰ میلادی، همه ابروهای خود را تراشید و با مداد خطی باریک به عنوان ابرو می کشید که خاص صورت او بود.

ژان هارلو، بازیگر فیلم‌های آمریکایی بود. هارلو به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های سینما در تمام دوران، توسط موسسه فیلم آمریکا برگزیده شد. او به دلیل داشتن ظاهری زیبا جذابیت بسیاری داشت و به همین خاطر حضوری موثردر نمایش هایش داشت.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

2. مرلین مونرو

یکی از جاذبه های چهره مرلین مونرو، ابروهای او بود که همیشه بالا و به صورت هشتی بود و این شکستگی خطوط باعث زیبایی بیشتر نگاه مرلین شده بود.

نورما جین مورتنسون، معروف به مِریلین مونرو، بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود. وی در سن ۳۶ سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت. دلیل رسمی مرگ وی «خودکشی» بر اثر «مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور و آرام‌بخش» اعلام شد، اما ادعاهای مبنی بر حصول یک توطئه و مجموعه حوادث اسرارآمیزی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث‌برانگیز بوده‌است.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۳. آدری هپبورن

هپبورن برای چشمان آهومانند و بسیار زیبای خود شهرت داشت. اما یکی از دلایل بیشتر به چشم آمدن این چشم ها، ابروهای ضخیم با قوس کوتاهی در انتها بود.

آدری هِپبورن، هنرپیشه مشهور بریتانیایی هلندی‌تبار متولد بلژیک سینما و تئاتر بود. وی با فیلم‌هایی چون «بانوی زیبای من» و «صبحانه در تیفانی» شناخته شده است. این هنرپیشه باریک‌اندام و خوش‌پوش، به‌خاطر زیبایی فریبنده، ایفای نقش ماهرانه و در عین حال معصومانه‌اش در فیلم‌ها و اقدامات بشردوستانه‌اش برای کودکان نیازمند، شهرت داشت. هپبورن همچنین چهار بار نامزد جایزه اسکار شد و در سال ۱۹۵۳ موفق به بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم تعطیلات رومی شد.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۴. گریس کلی

گریس کلی، ابروهای بی عیب و نقصی داشت که بر زیبایی و جذابیت چهره او می افزود. ابروهای او همیشه با نظم و حفظ قرینه بودن برداشته می شد و یکی از زیباترین ابروها در میان هالیوودی ها به شمار می رفت.

گریس پاتریشیا کلی، بازیگر مشهور سینمای آمریکا و برنده جایزه اسکار بود که پس از ازدواج با رینیه سوم - شاهزاده موناکو - در سال ۱۹۵۶ لقب شاهزاده گریس گرفت. انجمن فیلم آمریکا وی را از جمله بزرگ ترین بازیگران زن تمامی دوران‌ها می‌داند.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۵. الیزابت تیلور

الیزابت تیلور یکی از زیباترین هنرپیشه های هالیوودی بود که تاثیر بسیاری بر بیننده می گذاشت. یکی از زیبایی های چهره این هنرمند، ابروهای پهن، پر، بلند و تیره با کمان کوتاه بود که جذابیت چشمانش را بیشتر می کرد.

بانو الیزابت رزموند بازیگر سرشناس یهودی‌تبار آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. او در ۲۳ مارس ۲۰۱۱ در سن ۷۹ سالگی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان سیدار سینای شهر لس‌آنجلس درگذشت.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۶. گریس جونز

گریس جونز با ابروهای کوتاه و موهای همیشه کوتاه در دهه ۷۰ میلادی نوعی تحول ایجاد کرده بود. او خواننده، هنرپیشه و مدل جامائیکایی است.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۷. مدونا

مدونا نیز جزو هنرمندانی است که در دهه ۸۰ میلادی با مدل ابروهای خود تحول زیادی در این حوزه ایجاد کرد. او بسیار به طبیعی بودن چهره زنان کمک کرد. یکی از مدل های موردعلاقه مدونا ابروهای وحشی و بر نداشته بود که بسیار هم زیبا به نظر می رسید.

مَدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است. مدونا برنده جایزه گلدن‌گلوب برای بازی در فیلم اویتا است.

بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربز، مدونا در صدر فهرست پر در آمدترین چهره های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۸. بروک شلیدز

یکی از زیبارویان دهه ۸۰ میلادی، بروک شیلدز با آن ابروهای پهن و طبیعی بود. مدل ابروهای پر و صاف و تمیزنکرده این ستاره نیز تا سال های متمادی موردعلاقه مردم بود و بسیاری از زنان از مدل ابروهای او تقلید می کردند.

بروک کریستا شیلدز هنرپیشه و مُدل اهل آمریکا است و سال‌ها با مایکل جکسون رابطه‌ای عاشقانه داشت.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۹. درو باریمور

در دهه ۹۰ میلادی دوباره ابروهای باریک و کمانی مد شدند. یکی از پایه گذارهای این مدل، درو باریمور بود که همیشه با کمان های باریک ابرویش در ذهن آدم نقش می بندد.

درو بریمور، تهیه کننده و هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود و صاحب شرکت تهیه فیلم با نام «فلاور فیلم» است.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۱۰. ناتالی پورتمن

خوشبختانه دوباره پس از آن ابروهای نخ‌مانند که از نظر ما چندان هم زیبا نبود و بسیار حالت غیرعادی داشت، دوباره ابروهای طبیعی و پهن مد شدند. ابروهایی که کمان کوتاهی دارند و به چهره زنان زیبایی خاصی می بخشید. یکی از هنرمندانی که همیشه چنین ابروهایی دارد، ناتالی پورتمن است.

ناتالی پورتمن بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی سینما و تلویزیون است. اولین نقشش درفیلم اکشن لئون بود که در آن به عنوان یک فرد خردسال نقش آفرینی کرد، اما موفقیت اصلی زمانی حاصل شد که او برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانهٔ جدید جنگ ستارگان انتخاب شد

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۱۱. کامیلا بِل

کمیلا بل، بازیگر آمریکایی یکی از ستاره هایی است که ابروهایی مشابه الیزابت تیلور دارد: ابروهای پر و پهن و تیره که قوس کمی دارد.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۱۲. لیلی کالینز

لیلی کالینز ابروهای پهنی دارد که در انتها باریک می شوند. یکی از جاذبه های چهره این هنرمند و ستاره هالیوودی، ابروهای اوست.

لیلی جین کالینز، بازیگر سینما و تلویزیون و مجری تلویزیونی اهل انگلستان است. وی به خاطر بازی در فیلم های آدم ربایی ،نقطه کور و آینه آینه شناخته می شود.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۱۳. کارا دلیوینیه

یکی از مشخصه های این مدل بریتانیایی ابروهای پهن و کشیده اوست.

کارا «جوزلین» دلیوینیه، یک مدل فشن، بازیگر انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی English Heritage، سِر جوزلین استیونز می‌باشد.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۱۴. ریحانا

ریحانا ابروهای پر و ضخیم ندارد اما کمان ابروهای او همیشه بر جذابیت چشمان زیبایش می افزاید.

رابین ریانا فنتی که با نام هنری اش ریحانا شناخته می شود؛ خواننده، طراح مد و مانکن اهل باربادوس است که در سنت مایکل بارادوس به دنیا آمد. ریحانا تاکنون ۷ جایزه گرمی، ۶ جایزه امریکن موزیک اواردز و ۱۸ جایزه بیلبورد موزیک اواردز دریافت کرده است.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

۱۵. دیانه کروگر

دیانه کروگر نیز آرایش ملایم و ابروهای طبیعی و پهن و زیبا دارد که در زیبایی چشمانش نقش مهمی دارند.

دیانه کروگر، یک بازیگر آلمانی و مانکن سابق است. در آمریکای شمالی وی به خاطر نقش هلن در تروآ و نقش بریجت فون همرسماک در حرامزاده‌های لعنتی مشهور شد.

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هما

      فقط شازده خانوم گريس كلي و لا غير :)

    • هستي

      ايناكدومشون زيبابودن. زنهاي ايراني كه ازهمه زيباترن.متاسفم براتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبایی آنها در سادگیشان است. خانم های ایرانی با یک کیلو ارایش و کلی عمل جراحی قابل تحمل هستند.

      • بدون نام

        اینجا ملاک فقط زیبایی نیست . هنرشون بوده و شخصیتشون و در کنارش زیبایی. زنی که همه چیزش بر اساس زیبایی تعیین بشه از چهل سالگی باید سرش رو بگذاره و فوت کنه !

      • بدون نام

        بعد هم از کدوم زنهای ایرانی صحبت می کنی؟! اینهایی که همه جاشون عملی و رنگیه و قدشون هم حدودا 150 سانته و در مورد هیچ چیزی مطلقا استعدادی ندارند؟!! اکثر زنهای امروزی چه فرقی با مادرزرگشون دارند؟! اگر لیسانس های دانشگاه آزادشون رو حساب نکنیم!!!

    • بدون نام

      ابرو فقط کریم ابرو خفن تو سریال دزد و پلیس

    • معصومه

      موضوع مهم دیگه ای نداریم که بهش پرداخته بشه مونده ابروهای این و اون

      پاسخ ها

      • آغوش

        اگه دنبال موضوعات مهم هستی چرا این پیج رو باز کردی عزیزم؟

      • نگار

        غر نزن!

    • مرمری

      فقط گریس کلی ناز بود
      در ضمن معصومه جان چرا شماها همش غر میزنید؟
      اینم یه سرگرمیه!

    • آغوش

      ابروهای کایرا نایتلی، کیت میدلتون، ایشواریا رای هم خیلی زیبا هستند.

    • کاربر

      اگر همه این طوری باشند چه قدر خوب می شود

    • مینو تهران

      ابروهای من هم خیلی خوبه ... کمون و هشتی********
      مرسی خداجونم***********

    • parsa

      ناتالی پورتمن عااالیه ابروهاش
      خیلی به صورتش میاد .

    • Shivs

      فقط کارا دلیوین و ناتالی پورتمن واقعا ابرو ها و چهره های جذابی دارن

    • golbahar

      قابل توجه خانوما و دخترخانومای ایرانی که فکر میکنن همه با ابروی پهن و کوتاه زیبا میشن و نزدیک پنج ساله که میگن این مده! به هر مدل صورت و چشم و قیافه ای یه مدل ابرو میاد به همه پهن و کوتاه نمیاد آخه والا بعضیا عین جن میشن فکر میکنن خوشکل و رو مدن آخه

    • فاطمه

      به نظر من نکته ای که تو این عکس ها وجود داشت و کسی بهش توجه نکرد اینه که هر کدوم از این خانوما سبک خاص خودشونو داشتن که به چهره شونم میومد ودر کنار اون زیبا بودن ولی متاسفانه ایرانیا همیشه دنبال یه الگو هستن که همشون تمام وکمال از اون پیروی کنن مثلا ابرو های مدونا یا لیلی کالینز طبق هر معیاری زیبا هستن ولی الان اگه یه دختری با ابروهای برنداشته ولو خوش حالت پاش رو تو دانشگاه بذاره همه مسخره اش میکنن برای مردممون متاسفم...
      شوربختانه نه تنها در این زمینه بلکه در زمینه های دیگه هم معیار های درستی نداریم و دائم فکر می کنیم همه در اشتباهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابروهای برنداشته به بعضی ها خیلی میاد و سنشون رو کمتر نشون میده و قیافشون طبیعی تر و فابریک تر به نظر میرسه. البته این چند وقت اخیر خیلی از ارایشگاههای بالاشهر تهران مدلهاشون ابرو برنداشتند وقتی اینها رو با ابروهای تتو و هاشور و ابروهای نازک که چند سال پیش مد بود مقایسه می کنیم میبینیم چقدر قیافه هاشون با ابروهای برنداشته دلنشین تره.

    • M

      اه اه اه ناتالی پورتمن چقدر زشتــــــه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج