۹۷۵۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تفریح و سرگرمی های نوروزی

بازگشت پسر نافرمان به نویسندگی محمد چرمشیر، پروژه تئاتری مشترکی میان کشورهای ایران و فرانسه است که بازیگرانی از فرانسه، ایتالیا و ایران روی صحنه آن رفته‌اند. داستان این نمایشنامه درست مثل بازیگرانش درمیان دوکشور مي‌گذرد.

تفریح و سرگرمی های نوروزی
مجله زندگی ایده آل:

تئاتر

بازگشت پسر نافرمان

تئاتر با طعم فرانسوی و ذائقه ایرانی

بازگشت پسر نافرمان به نویسندگی محمد چرمشیر، پروژه تئاتری مشترکی میان کشورهای ایران و فرانسه است که بازیگرانی از فرانسه، ایتالیا و ایران روی صحنه آن رفته‌اند. داستان این نمایشنامه درست مثل بازیگرانش درمیان دوکشور مي‌گذرد و به زندگی مردی مي‌پردازد که ۲۰ سال است که در فرانسه زندگی مي‌کند و در زندگی شخصی و حرفه‌ای موفق است اما روزی به خاطر یک تماس از ایران همه چیز عوض مي‌شود.

چه کسی ببیند؟

بابک کریمي‌که در دو فیلم اخیر اصغر فرهادی، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته»‌ ایفای نقش کرده، قرار است در نمایش «بازگشت پسر نافرمان»‌ یکی از نقش‌های اصلی را بازی مي‌کند. اگر به بازی او علاقه‌مندید و دوست دارید یک نمایش با استاندار‌دهای جهانی را ببینید این فرصت را ازدست ندهید.

تفریح و سرگرمی های نوروزی

چرا ببینیم؟

بابک کریمی، نوال شریفی، ناتالی متی، بلز پوژاد پرو و ماکان اشگواری تیم خوب و وسوسه برانگیزی را تشکیل داده‌اند. همچنین از علی راضی نمایش‌های مشترک ایرانی- فرانسوی چون «یک بلیط برای بهشت»، «تولدت مبارک دن کیشوت»، «اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند»، «انتهای آسمان کجاست» و «در جست‌وجوی تاریخ تولد و انقراض ماموت‌ها» در ایران ، فرانسه و دیگر کشورها روی صحنه رفته است که نمایش «انتهای آسمان کجاست» جزو نمایش‌های برگزیده یونسکو در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ معرفی شد.

کجا بروید ؟

این نمایش تا پایان اسفند ماه ، در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه مي‌رود و آدرس این مجموعه هم خیابان ایرانشهر ضلع شمال غربی خانه هنرمندان است.

چقدر خرج‌تان مي‌شود؟

بهای بلیت این نمایش ۲۰ هزارتومان است و اگر به سایت www.tiwall.com بروید مي‌توانید ضمن خرید بلیت تخفیف هم بگیرید.

پیشنهاد اپلیکیشن

Pregnancy Plus

نیاز هر خانم باردار

Pregnancy Plus برنامه‌ای محبوب بین خانم‌هاست که مدت‌هاست آن را به هم پیشنهاد مي‌دهند، حتی به گفته سازندگانش در بسیاری از مطب‌هاي زنان و زایمان به خانم‌ها توصیه مي‌کنند که آن را روی گوشی‌شان داشته باشند. این برنامه پس از آندروید و ios حالا در گوشی‌هايی با سیستم عامل ویندوزفونی‌ها هم قابل استفاده است. گفته مي‌شود که بیش از يك میلیون زن باردار از این برنامه استفاده مي‌کنند و بسیار راضی هستند و این آمار روز به روز در حال افزایش است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تمامي‌۴۰ هفته نوزاد خود را زیر نظر داشته باشید .از دیگر ویژگی‌هاي این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مشخصات روزانه در هرروز بارداری، برخورداری از رنگ‌هاي زیبا و عکس‌هاي ۲ بعدی، دستورالعمل رژیم غذایی، ورزش و کار روزانه، کنترل سلامتی و وزن، فهرست فروشگاه‌هاي نوزادان، انتخاب نام ۱۰۰۰ نوزاد، قرار ملاقات با دکتر و بسیاری چیز‌هاي دیگر را مي‌توان یکجا با این اپلیکیشن داشت.

پيشنهاد فیلم

طبقه حساس

محصولی از کمپانی پرفروش سازها

در میان فیلم‌های اکران نوروز امسال طبقه حساس به دليل حضور تیم حرفه‌ای‌اش مي‌تواند با استقبال بیشتری روبه‌رو شود. حضور رضا عطاران و پیمان قاسم‌خانی همیشه جذاب بوده و آخرین همکاری‌شان ورود آقایان ممنوع بود که رکورد دار فروش شد. حالا به این زوج نویسنده و بازیگر کمال تبریزی خالق مارمولک و لیلی با من است را هم اضافه کنید، قطعا کاری از آب درمي‌آید که در بدترین حالت فروش خوبی خواهد داشت. طبقه حساس داستان مردی است که همسرش به تازگی از دنیا رفته است. او قبری دو طبقه مي‌خرد؛ طبقه اول همسرش را به خاک می‌سپارد و طبقه دوم قبر را برای خودش نگه می‌دارد، اما پس از چندی متوجه می‌شود سرش را کلاه گذاشته‌اند و قبری که متعلق به او بوده را به فرد دیگری فروخته و مرد جوانی را در آنجا دفن کرده‌اند.

تفریح و سرگرمی های نوروزی

فیلم سینمایی طبقه حساس به ظاهر یک کمدی ساده است. با وجود آنکه فیلم به یک رابطه خانوادگی اشاره دارد، اما در لایه‌های پنهان خود به موضوعات اجتماعی می‌پردازد و طرح یک رابطه خانوادگی، بهانه‌ای برای طرح مباحث اجتماعی است.

چه کسی ببیند؟

هرکس که فیلم‌های رضا عطاران را دوست دارد با این فیلم هم ارتباط بر قرار خواهد کرد موضوع جالب و حساسیت‌برانگیز و زمان اکران مناسب هم مزید بر علت شده تا همه را بتوان برای ديدن این فیلم دعوت کرد.

چرا ببینیم؟

این فیلم که دستپخت جدید پیمان قاسم‌خانی است، با سوژه‌ای جذاب در قالب طنز سعی می‌کند این بار جدا از خنداندن نقد اجتماعی هم داشته باشد البته نشانه‌هایی از دوران میانسالی هم در پیمان قاسم‌خانی دیده مي‌شود.

کجا بروید؟

سینما ايران، بهمن، پرديس زندگي، پردیس آزادی، سمرقند، شکوفه، فرهنگ، فلسطین، ماندانا، اکسین اهواز، پردیس هويزه مشهد، ساویز کرج، اریکه ایرانیان، سینما پرديس ملت و سینما استقلال.

تلفن :۸۸۹۰۳۹۴۲

چقدر خرج‌تان مي‌شود؟

قیمت بلیت هنوز تغییر نکرده و شما نمی‌توانید با ۶ هزار تومان اين فیلم را ببينيد.

دربند

میشی در میان گرگ‌ها

فیلم دربند پس از موفقیت در جشنواره فیلم و اکران موفق در سینماها به شبکه نمایش خانگی آمد تا آخرین مخاطبانش را هم جذب کند. این فیلم که ساخته پرویز شهبازی سازنده فیلم شاهکار نفس عمیق است در نگاه اول فیلم ساده و جمع و جوری است که بیشتر از انتظار مخاطب را راضی مي‌کند اما با هر نگاهی دربند فیلم تلخی است. عمده این تلخی نیز مربوط به خط اصلی داستان می‌شود. یک دختر شهرستانی به نام نازنین که برای تحصیل به تهران آمده و از تنهایی و سادگی و احساسات او سوءاستفاده می‌شود. او درست مثل یک میش است که بر حسب تصادف در شهر گرگ‌ها گیر افتاده و ناچار است برای نجات خود با این جماعت مدارا کند. او که رتبه پانزده رشته پزشکی را کسب کرده مجبور است برای پرداخت هزینه‌های خود تدریس خصوصی کند اما هر یک از متقاضیان به شکلی قصد سوء استفاده از او را دارد. دربند یک شاهکار نیست اما مي‌تواند ساعات خوبی را برای شما فراهم کند.

تفریح و سرگرمی های نوروزی

چه کسی ببیند؟

اصولا آثار پرویز شهبازی فیلم‌های شریفی هستند که با ارائه تصویری قابل هضم از پلیدی‌های جامعه و به‌خصوص روابط خارج از چارچوب خانواده به‌طور کاملا غیر مستقیم نمونه مقابل آن را تبلیغ می‌کند. این نوع نگاه احترامي‌را به همراه می‌آورد که باعث چشم‌پوشی از ضعف‌های اثر می‌شود؛ ضعف‌هایی که البته سهم چندانی را در روایت ندارند. پس اگر این نگاه را دوست دارید این آخرین فرصت است که آن را تماشا کنید.

چرا ببینیم؟

شخصیت‌های پرداخت شده و باورپذیر امتیاز بزرگ فیلم است که شمایل و بازی بازیگران هم بر کیفیت مطلوب آن می‌افزاید. این امر از نازنین با آن چهره بچه سال آغاز و شامل حال همه اجزای فیلم مي‌شود. درست مثل اینکه هرکدام مشغول اعمال روزانه خودشان هستند و کارگردان هم به فیلمبرداری از آنها مشغول بوده است. از این نظر نمایشی نبودن گفتار شخصیت‌ها، لکنت زبان‌شان و پریدن در کلام یکدیگر از یک طرف و سادگی و حساب شده بودن میزانسن و کار کارگردانی از طرف دیگر بسیار حائز اهمیت است.

از کجا بخریم؟

این دی وی دی را مي‌توانید از هر سوپر مارکت یا فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی به قیمت ۳ هزار تومان بخرید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی

با افراد ناسازگار چگونه برخورد کنیم

برخورد با ناجورها

شاید در طول زندگی خود با افرادی که تهدیدکننده هستند برخورد داشته‌اید؛ آدم‌های زورگو با روش‌های مختلفی قلدری و تهدید مي‌کنند. بعضی‌ها از حربه عصبانی شدن، گروهی از منفی‌گویی و برخی از اخم و ترشرویی استفاده مي‌کنند و بعضی هم آهنگ خاصی به صدای خود مي‌دهند. به طور کلی رفتار با چنین آدم‌هایی سخت است. کتاب «با افراد ناسازگار چگونه برخورد کنیم» دقیقا روی این موضوع دست گذاشته و با روش‌های کارآمد به شما یاد مي‌دهد چطور برخورد‌های بهتری با آنها داشته باشید. این کتاب که نوشته کریستینا آزبورن است توسط مهرنوش عابر به فارسی ترجمه شده است و برخلاف دیگر کتاب‌های مشابه موضوع را با کلی گویی از سر باز نمي‌کند و اگر کمي‌باآن همراه باشید مي‌توانید نکات خوبی از آن یاد بگیرید. در این کتاب یاد مي‌گیرید واکنش خود را تغییر دهید تا از شر قلدری این افراد رها شوید. آزبورن در این کتاب مي‌گوید هرگز تملق کسی را نگویید به ویژه اگر او یک قلدر باشد و خنده‌ای اجباری روی چهره شما مي‌تواند او را تشویق به حمله بعدی کند. حتی اگر ترسیده‌اید به چشم‌های او خیره شده و نشان دهید که رفتارش را باور نمي‌کنید. بدیهی است به سختی مي‌توان باور کرد که انسانی بالغ چنین رفتار کودکانه ای داشته باشد. حالت چهره شما به او نشان مي‌دهد که از رفتار بدش هراسی ندارید. سرانجام به این حقیقت زیبا پی مي‌برید که با این کار دو حریف را از میدان به در برده‌اید: نخست انسان ناسازگار و دیگری کسی که در درون شما ترسیده بود.

تفریح و سرگرمی های نوروزی

چه کسی بخواند؟

کسی در این دنیا هست که بگوید من هیچ وقت با آدم‌های ناسازگار برخورد نخواهم داشت؟ پس حتی اگر در حال حاضر هم چنین آدمي‌دور و برتان نیست بهتر است یاد بگیرید چطور با آنها برخورد کنید.

از کجا بخریم؟

این کتاب در ۱۱۲ صفحه توسط انتشارات جوانه رشد به بازار آمده است و شما مي‌توانید آن را از آدرس خيابان‌ انقلاب، روبه‌روي‌ درب‌ اصلي‌ دانشگاه‌ تهران، جنب‌ بانك‌ ملي‌شعبه‌ فخر رازي، شماره‌ ۱۲۳۲ بخرید یا با تلفن: ۶۶۴۹۸۳۸۶ تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه

من و بابا شاهم

یک کتاب، مناسب عیدی دادن در نوروز

تفریح و سرگرمی های نوروزی

طنز و تاریخ؟ ترکیب این دو کلمه، عجیب است. بیشتر شبیه آب و روغن مي‌ماند که هیچ وقت با هم ترکیب نمي‌شوند اما انگار در این کتاب، سعی شده تا آب و روغن با هم قاطی شوند. «من و باباشاهم»، ۲۳ داستان کوتاه از شرح زندگی پدران و پسران سلسله‌های تاریخی ایران است، اینکه یک پدری که شاه بوده، برای اینکه پسرش به حکومت او، چشم نداشته باشد چه کارهایی کرده یا مثلا پسری که پدرش، شاه بوده چطوری مي‌خواسته زیرآب او را بزند و جایش بنشیند. پایه و اساس این داستان‌های کوتاه، واقعی و طبق اسناد تاریخی است اما کلا با طنز، تفت داده شده است. از اسم داستان‌ها هم دست‌مان مي‌آید که با چه جور کتابی طرفیم؛ «هرچی خوردی بالا بیار»،‌ «عاقبت شوخی شیرکی»، «چرا این چشم‌ها نمی‌چسبد؟»،«عجب بهرام تو بهرامي‌شده» و ...اما شاید برای خواننده کتاب، این سؤال پیش بیاید که پس جایگاه زنان در تاریخ چه مي‌شود؟ احسان ناظم‌بکایی، نویسنده جوان «من وباباشاهم» که روزنامه‌نگار هم هست، در مقدمه کتاب، این چنین جوابی به این سؤال داده است: «شاید خانم‌ها این ایراد را بگیرند پس نقش زنان در تاریخ چه شده و چرا سراغ مادران و دختران نرفته‌ایم؟ ایرادی که کاملا بجاست اما راستش، نقش زنان در تاریخ آنقدر پررنگ است که هیچ قلمی توانایی ترسیم آن را ندارد.» طرح جلد و کاریکاتورهای این کتاب را هم محمدرضا دوست‌محمدی، استاد انیمشین دانشگاه تهران و از گرافیست‌های مطرح کشور، قلمي‌کرده است. «من و باباشاهم» را نشر حوض نقره در ۱۸۰ صفحه، در قطع مربعی ۱۵×۱۵ سانتی‌متر منتشر کرده که قیمتش هم ۹ هزار تومان است.

پیشنهاد كتاب داستان

هست یا نیست

احتمالا هستی یا نه ؟

دومین رمان سارا سالار با عنوان «هست یا نیست» بالاخره پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد. این نويسنده که پیش از این با رمان اولش «احتمالا گم شده‌ام» برنده‌ جايزه‌ بخش رمان اول «بنياد گلشيرى» شده بود کتاب جدیدش را هم در حال‌وهوايى مشابه با آن نوشته است. این کتاب به دغدغه‌ها و زندگی روزمره یک زن ۳۰ ساله مي‌پردازد. سالار در مورد این شخصیت و چرایی خلق آن گفته: روزگاری بود که می‌گفتند زن ۳۰‌ساله دیگر در اوج پختگی است، آنقدر که بالزاک هم زن ۳۰‌ساله را در همین حال‌واحوال می‌نویسد. اما زندگی مدرن این تجربه کردن‌ها را به تعویق انداخته و به‌نظرم، حالا این ۴۰‌سالگی است که چنین شرایطی را می‌طلبد؛ زنی که در اوج پختگی پا به ميانسالي هم گذاشته و این میانسالی شاید فراموش شدن را همراه خودش بیاورد. راوی من به‌ یکباره در آستانه‌ ۴۰سالگى فاصله‌ خود را با سال‌های رفته احساس مى‌کند و در شرايط جديدى قرار مى‌گيرد.

تفریح و سرگرمی های نوروزی

چه کسی بخواند ؟

این رمان روایت زندگی زنی است که ما در ۳۹سالگی‌اش با او مواجه می‌شویم و همراه او چند مرحله از زندگی‌اش را بازخوانی می‌کنیم؛ گاهی از گذشته و گاهی هم از حال و از روزهایی که به ۴۰‌سالگی نزدیک می‌شود. دوره‌اى که اولين سال‌هاى ميانسالى را آغاز مى‌کند و در آن وقايع متعددى را پشت سر مى‌گذارد، پس اگر مي‌توانید با این فضا ارتباط برقرار کنید، اين کتاب مناسب شماست.

از کجا بخرید و چقدر خرج‌تان مي‌شود؟

این کتاب در ۱۸۴ صفحه از سوی نشر چرخ به قیمت ۹ هزار تومان منتشر شده است و به نظر مي‌رسد در چاپ‌هاي بعدی با توجه به حل شدن مشکل نشر چشمه این کتاب توسط این انتشارات بیرون بیاید و همان‌طور که خودتان مي‌دانید فروشگاه مرکزی نشر چشمه در خیابان کریمخان زند نبش تقاطع میرزای شیرازی است.

پیشنهاد موسیقی

یک لحظه عاشق شو

برای همیشه از ایران نرفت

پس از کش و قوس‌هاي فراوان و حرف و حدیث‌هايی که دیگر خیلی‌ها را از انتشار آلبوم جدید «حامی» ناامید کرده بود، آلبوم جدید این خواننده سرانجام در بازار موسیقی کشور منتشر شد. آلبوم «یک لحظه عاشق شو» که دو، سه سالی برای اخذ مجوز‌هاي لازم وقت برایش صرف شده حاصل عمر و جنگ‌هاي حامي ‌با مافیای موسیقی به قول خودش است و اینقدر برای این خواننده ارزش داشته که حتی تهدید کرده بود اگر نتواند آن را منتشر کند برای همیشه از ایران مي‌رود. حامي‌بعد از آلبوم «آخدا» تقریبا همه کارهایش را قطع کرد و حتی برنامه کنسرت‌هايش را محدود کرد تا با تمام قوا آلبومش را بسازد و در این راه از بهترین‌های موسیقی کمک گرفت. رضا تاجبخش، علی موثقی، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، علیرضا قرایی‌منش از جمله چهره‌هايی هستند که در این آلبوم حضور دارند. حواشی خواسته و ناخواسته این خواننده در همه این سال‌ها باعث شده بهترین دوران هنری این خواننده تحت تاثیر این اتفاقات و حاشیه‌ها قرار بگیرد و آخرین کنسرت این خواننده به بیش از دو سال پیش بازمی‌گردد.

چه کسی گوش کند؟

اگر به صدا‌هاي پرحجم علاقه دارید و با آهنگ‌هاي این خواننده قبلا خاطره داشته‌اید قطعا با «یه لحظه عاشق شو» هم ارتباط برقرار خواهيد کرد. به کسانی که تازه مي‌خواهند حامي ‌را انتخاب کنند باید بگوییم که این اثر از نظر موسیقی چیزی کم ندارد و مطمئن باشید ارزش هزینه‌ای که مي‌کنید را دارد.

تفریح و سرگرمی های نوروزی

چرا گوش کنید؟

وقتی یک هنرمند برای تولید و نشر یک مجموعه دوازده قطعه‌ای، اینچنین با عشق و پشتکار و با تمامي‌ وجود وتحمل و گذر از سختی‌ها و موانع بی‌شمار کارش را آن جور که دوست دارد انجام مي‌دهد، بسیار قابل احترام است و تنها کاری که مي‌توانیم انجام دهیم این است که آن را بخریم و گوش کنیم.

از کجا بخرید؟

این اثر در نوبت اول انتشار در تیراژ ۱۸۰ هزار نسخه توسط شرکت «آوای باربد» و «سیما شهر» پخش و توزیع شده است و مي‌توانید آن را از هر سوپر مارکتی بخرید.

چقدر خرج‌تان مي‌شود؟

آلبوم حمید حامي ‌با قیمت ۸ هزار تومان توزیع شده است. البته «یک لحظه عاشق شو» قرار بود با قیمت ۱۲ هزار تومان توزیع شود اما با تلاش تهیه‌کننده قیمت این آلبوم تا ۸ هزار تومان کاهش پیدا کرد.یکی از دلایل اینکه این آلبوم با این قیمت منتشر می‌شود به خاطر «دی جی پک» و «ولت» بودن آن است. با این وجود به خاطر قیمت بالای آن و وجود فضای مجازی جای سؤال است که آیا از این آلبوم استقبال خواهد شد یا خیر؟پس زیاد سخت نگیرید و به جای دانلود سعی کنید برای حمایت از خواننده محبوب‌تان نسخه اصلی را بخرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج