۹۷۶۱۷۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

برخورد قانونی با شهروندان بی‌تفاوت به کرونا

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به تمام ضابطین قضایی و پلیس دستور اکید داده شده با افرادی که نسبت به سلامتی شهروندان بی‌تفاوت هستند، برخورد جدی کنند.

خبرگزاری ایرنا: رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به تمام ضابطین قضایی و پلیس دستور اکید داده شده با افرادی که نسبت به سلامتی شهروندان بی‌تفاوت هستند، برخورد جدی کنند.

ناصر عتباتی روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید دادگستری مشگین شهر اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل صادره تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان فعلا تعطیل است و تردد خودروها در جاده‌های استان هم تابع شرایط خاصی می‌باشد.

وی تصریح‌کرد: در صورت تخلف علاوه بر اعمال جریمه تعیین شده خودرو نیز به پارگینگ منتقل خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با احترام به قوانین وضع شده در زمینه رعایت دقیق موارد بهداشتی در ریشه‌کنی این بیماری سهیم باشند.

وی در مورد اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز گفت: در اجرای این طرح ملی قوه قضاییه و ماموران اجرایی بدون هرگونه اغماضی رفتار خواهند کرد.

عتباتی همچنین با تجلیل از مدافعان سلامت و دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا دستگاه قضایی استان در کنار سایر مسوولان با گرانفروشی و احتکار انواع مواد ضدعفونی کننده، ماسک ، دستتکش و سایر اقلام بهداشتی کمک کار مدافعان سلامت بوده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود کمک همه‌جانبه در جهت تحقق شعار جهش تولید را از اولویت‌های دادگستری استان در سال جاری ذکر کرد.

او افزود: دستگاه قضایی استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای مبارزه با فعالیت‌های ناسالم اقتصادی ،مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،مبارزه با رانت‌خواری و سوء‌استفاده‌های احتمالی اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

عتباتی با بیان اینکه در سال گذشته مشکل ۳۵ واحد تولیدی مشکل‌دار استان با کمک کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان برطرف شد، از ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی در استان خبر داد.

در این مراسم امیر نوعی به عنوان رییس جدید دادگستری مشگین‌شهر معرفی و از خدمات جعفر رحیم‌نیا رییس قبلی این اداره تقدیر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج