۹۷۶۵۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

حضور ۱۰ ساعته زوج مشهور در تلویزیون

برنامه سال تحویل شبکه دو سیما که فرزاد حسنی و آزاده نامداری آن را اجرا خواهند کرد، از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۹ اسفند تا ساعت ۲ بامداد یک فروردین روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری مهر: برنامه سال تحویل شبکه دو سیما که فرزاد حسنی و آزاده نامداری آن را اجرا خواهند کرد، از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۹ اسفند تا ساعت ۲ بامداد یک فروردین روی آنتن می‌رود.

خانواده شهدا و اهالی سینما و تلویزیون مهمانان این برنامه خواهند بود. مجتبی کشاورز تهیه‌کننده این برنامه و طراح صحنه و دکور آن پیمان قانع است.

«ملت ایران»، «بهار نارنج» و تولید برخی برنامه‌های مناسبتی شبکه سه در کارنامه تهیه‌کننده این برنامه که تا چند وقت پیش مشاور مدیر شبکه و مدیر شبکه مجازی کودک بوده، به چشم می‌خورد.

فرزاد حسنی آخرین بار اجرای برنامه سال تحویل شبکه ۳ در سال ۹۱ را برعهده داشت. همزمان آزاده نامداری نیز همراه احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو را اجرا می‌کردند.

امسال با تغییراتی علیخانی به شبکه سه آمده و حسنی و نامداری اجرای برنامه شبکه دو را خواهند داشت و زن و شوهر بودن آنها تغییر عمده‌ای در نحوه اجرای این زوج مجری ایجاد خواهد کرد و طبعا برخی محدودیت‌های اجرای علیخانی و نامداری در این برنامه دیده نخواهد داشت و تازه عروس و داماد سیما کنار یکدیگر می‌نشینند و برنامه را اجرا می‌کنند.

حسنی و نامداری تیر ماه امسال به عقد یکدیگر درآمدند و مدتی بعد در کنار هم در برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش به عنوان مهمان حاضر شدند. در آن برنامه حسنی ترانه «هنوزم سخت میخوامت» را به نامداری تقدیم کرد و این ترانه با صدای روزبه نعمت‌الهی به عنوان تیتراژ برنامه «خانومی که شما باشی» به تهیه‌کنندگی نامداری مورد استفاده قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      چه لوسسسسسس

    • ارزو

      ترجیح میدم اون زمان اصلا اون کانال رو نگاه نکنم ببخشید حالم بهم می خوره از لوس بازی های فرزاد حسنی حالا تصور کن یک نفر میشه دو تا ... ما مجری های خیلی قابل تری داریم .. بهتر بود به جای اونا از مجری هایی استفاده کنند که مردم دوستشون دارند ... مثل این دوتا لوس وبی معنی نیستند اون ازاده که وقتی حرف میزنه تو حتی نمی تونی ببینی چی داره میگه اینقدر که تند تند حرف میزنه .... اه اه اه اه اه اه اه اه اه ....

    • بدون نام

      خیلیم خوبه

    • آیدا

      من که فقط برنامه احسان جونمو نگاه میکنم حتی یه لحظه ام برنامه این زن و شوهر لوس رو نگاه نمیکنم .

    • زهرا

      پس شب عید تلویزیون تعطیله.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج