۹۷۷۰۳
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

در طراحی و دکوراسیون داخلی، جزئیات اهمیت بسیاری دارند. با اضافه یا حذف کردن یک عنصر کوچک یا بزرگ در اتاق می توانید هویت تازه ای به آن ببخشید. با یک وسیله دکوری، یک رنگ یا مبلمان یا وسایل چوبی می توان در اتاق خواب تحول ایجاد کرد.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

برترین ها: در طراحی و دکوراسیون داخلی، جزئیات اهمیت بسیاری دارند. با اضافه یا حذف کردن یک عنصر کوچک یا بزرگ در اتاق می توانید هویت تازه ای به آن ببخشید. با یک وسیله دکوری، یک رنگ یا مبلمان یا وسایل چوبی می توان در اتاق خواب تحول ایجاد کرد.

به همین منظور ما عکس و توضیحات مختصری از چندین اتاق خواب رابرایتان انتخاب کرده ایم که با دیدن آنها، از ایده هایشان الهام بگیرید و هر کدام را که با سلیقه و دکور خانه شما جور بود، در خانه خود اجرا کنید.

۱. بارزترین عنصر انقلابی در این اتاق، رنگ دیوارهای آن است. می توانید با رنگ شکلاتی زیبا از بالا تا پایین دیوارهای اتاق خواب را نقاشی کنید و برای اینکه این رنگ بیشتر به چشم بیاید و به اتاق حس خفگی یا تاریکی هم ندهد، آن را با وسایل سفید یا رنگ های روشن همچون کرم یا بژ تکمیل کنید. همان طور که می بینید، قرنیزهای پای دیوار پهن و به رنگ سفید انتخاب شده اند. روتختی و پاتختی ها نیز سفید رنگ هستند که در ترکیب با شکلاتی دیوار و قهوه ای تخت‌خواب، به این اتاق خواب جلوه ای شیک بخشیده اند.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۲. اگر رنگ شاد دوست دارید و نمی خواهید خیلی هزینه کنید، لازم نیست دیوارهای اتاق خواب را نقاشی کنید. بگذارید دیوارها همان طور سفید باقی بمانند و فقط در برخی از قسمت های آن نواری از رنگی همانند نارنجی یا پرتقالی استفاده کنید. به طور مثال، در قاب پنجره یا در بالای تاج تخت می توانید از این رنگ بهره بگیرید. برای تکمیل دکوراسیون نیز روتختی، صندلی یا وسایل کوچک دکوری را می توانید از این رنگ انتخاب کنید که با هزینه ای کمتر از نقاشی دیوار، رنگ تازه ای به اتاق بخشیده باشید.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۳. باز هم رنگ در این اتاق غوغا کرده است. رنگ زرد طلایی در این اتاق انقلاب به پا کرده است. رنگ های سفید، کرم و مشکی با ترکیب و طرح های زیبا و بسیار شیک در یک طرف و این تاکیدهای کوچک به رنگ زرد طلایی در طرف دیگر. همین اشاره های کوچک به این رنگ که در کوسن، بالشت، گلدان و حتی گل اعمال شده است، به اتاق زیبایی خاصی بخشیده اند. شاید اگر این اشاره رنگی در اتاق وجود نداشت، فضای دکوراسیون آن ساده و معمولی به نظر می رسید.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۴. در این اتاق خواب نیز یک رنگ مجزا و متفاوت باعث ایجاد زیبایی شده است. با اینکه تِم اصلی اتاق بژ و فیروزه‌ای است، اما صندلی پاتختی با رنگ زرد، فضای اتاق را تغییر داده است. البته ناگفته نماند که دکوراتور برای زیباتر جلوه دادن رنگ زرد از جادوی رنگ مشکی نیز استفاده کرده است. در دکوراسیون، رنگ های مشکی و زرد تکمیل کننده یکدیگر هستند و جلوه خوبی به هم می بخشند.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۵. یک وسیله دکوری متفاوت می تواند نقطه عطفی در اتاق خواب ایجاد کند. این اتاقِ کاملا دخترانه که غالب اصلی رنگ آن صورتی است را می توانید با یک صورتی جان‌دارتر یا سرخابی، کمی پررنگ‌تر کنید. این چراغ خواب با پایه شیشه ای و دانه های صورتی داخلش، در میان این همه لطافت دخترانه همچون مبارزی خوش آب و رنگ روی میز نشسته تا همه نظرها را به خود جلب کند. همین عنصر ساده و کوچک به اتاق خواب جلوه و روح تازه ای می بخشد.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

یک ایده جالب برای این چراغ خواب این است که شیشه داخل آن را با آدامس قلقلی های صورتی پر کنید تا دختر عزیزتان از طعم عالی آنها نیز لذت ببرد و علاوه بر چراغ خواب، انبار خوراکی های بادکنکی هم داشته باشد.

۶. این اتاق خواب بسیار شیک با چند رنگ عالی تزئین شده اند. در میان این همه سفیدی که با رنگ مشکی جفت شده است و جلوه فوق‌العاده یافته است، می توانید از سبز چمنی بسیار شیک برای برخی از وسایل بهره بگیرید و موجب زیبایی بیشتر فضا بشوید. به طور مثال، می توانید صندلی کنار تخت‌خواب و روبالشتی ها را سبز انتخاب کنید. در استفاده از این رنگ زیاده‌روی نکنید که اتاق شبیه زمین چمن نشود. چند اشاره کوچک اما زیرکانه می تواند بر جاذبه اتاق بیفزاید.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۷. معجزه رنگ را در این اتاق هم می توان به وضوح دید. همه در و دیوار این اتاق با رنگ های ملایم و بسیار کمرنگ نقاشی و تزئین شده اند، اما درست در وسط دیوار، در بالای تخت تابلویی نصب شده است که بسیار پررنگ و تیره می باشد. قابی نه چندان بزرگ که فقط با تیرگی خود در میان این همه روشنایی به خوبی خودنمایی می کند و بدون شک موجب جذب نگاه فردی می شود که وارد اتاق می شود. این اثر هنری زیبا از جمله تغییرات جزئی در دکوراسیون فضا است که تاثیر بزرگی دارد.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۸. این تابلوی هنری نیز باعث تحول این اتاق خواب شده است. در دیواری که بافت عمودی دارد، یک تابلوی بزرگ افقی باعث شده است تا تضاد زیبایی به وجود بیایید و نظر بیننده به آن جلب شود. اگر تابلو با تصویری انتخاب می شد که عمودی و بلند بود، شاید هرگز این جلوه را پیدا نمی کرد.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۹. همان طور که در بالا اشاره کردیم، یک وسیله دکوری هم می تواند باعث ایجاد تغییر اساسی در جلوه و زیبایی یک اتاق بشود. به طور مثال، یک کمد چوبیِ چینی در گوشه این اتاق خواب، جلوه خوبی به آن بخشیده است. این کمد بسیار جلب توجه می کند.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۱۰. این اتاق بسیار شیک و پر زرق و برق خیلی یکدست و لطیف به نظر می رسد و به عنصری انقلابی نیاز دارد تا این همه زیبایی را به رخ بکشد و باعث دیده شدن آنها بشود؛ در اینجا، قالی این نقش را به عهده دارد. قالی با طرح گورخری و سیاه و سفید در میان رنگ های بسیار شیکِ پوست‌پیازی و بژ تضاد جالبی ایجاد کرده است.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

۱۱. تا به اینجای مطلب مدام به شما گفته ایم که چه چیزی در اتاق های مذکور اضافه شده اند تاباعث جلوه بیشتر بشوند. اما در این آیتم می خواهیم برخی از عناصر اضافه را حذف کنیم تا اتاق بیچاره بتواند زیبای ذاتی خود را به بیننده القا کند. به طور مثال، در این تصویر سه عنصر اصلی باید حذف شوند تا فضا زیباتر دیده شود. به نظر شما این عناصر کدام ها هستند؟

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید

ما اگر بخواهیم سه عنصر از این اتاق حذف کنیم، ابتدا سراغ صندلی چرمی کنار تخت می رویم که به هیچ وجه زیبا نیست. پس از آن پتوی کرک‌دار مشکی و سپس تابلوی دوچرخه را بر می داریم.

۱۲. حذف و اضافه های اتاق لزوما نباید بزرگ، دایمی یا پرهزینه باشند. شما می توانید با قرار دادن گل های زیبایی فصلی در کنار تخت‌خواب، باعث زیبایی اتاق شوید.

با یک اشاره اتاق خواب را متحول کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نی نی قنداقی

      من هرچی اشاره کردم اتاقم اثن اینجوری ک شما میگین نشد!!!

      پاسخ ها

      • علی

        دقیقن این جوره ک شما میگی!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج