۹۹۱۲۷
۱ نظر
۵۰۵۶
۱ نظر
۵۰۵۶
پ

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

در این مطلب ایده هایی را مطرح کرده ایم که مردها در خانه به آنها نیاز دارند. اینها در واقع ایده های دکوراسیونی برای مردان هستند تا علاوه بر رفع نیازهایشان، زیبایی نیز داشته باشند.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

برترین ها: در این مطلب ایده هایی را مطرح کرده ایم که مردها در خانه به آنها نیاز دارند. اینها در واقع ایده های دکوراسیونی برای مردان هستند تا علاوه بر رفع نیازهایشان، زیبایی نیز داشته باشند.

۱. قصری برای نشستن و غذاخوردن

هر چه سن بالاتر می رود آدم بیشتر دوست دارد روی مبل یا کاناپه لم دهد و همان جا هم غذایش را بخورد و هم تلویزیون تماشا کند. این سبک زندگی راحت را تقریبا همه مردها دوست دارند. برای این منظور یک مرد نیاز دارد یک میز غذاخوری کوچک در جلوی مبل راحتی خود داشته باشد که همه کارهایش را در همان جا انجام دهد.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۲. دراور زیبا و جادار

در آپارتمان های کوچک یکی از بهترین گزینه ها برای انباشت وسایل شخصی و کاری، دراوری است که علاوه بر زیبایی، کشوهای زیادی هم دارد. مزیت این کشوها در این است که اگر خانه بعدی شما بزرگ تر بود، می توانید آن را در اتاق خواب قرار دهید و به عنوان کشوی لباس از آن استفاده کنید. هنگام خرید دراور به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر یک دراور درست و درمان با کیفیت عالی خریداری کنید، آن را برای سال های طولانی خواهید داشت. در ضمن، زیبا بودن آن اهمیت بسیاری دارد زیرا می توانید به عنوان نقطه کانونی در بخشی از خانه از آن بهره بگیرید.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۳. انتخاب های ریسکی

مردها اصولا به کاربردی بودن و کیفیت استفاده مبلمان اهمیت می دهند و بیشتر آنها از موارد غیرضروری که فقط جنبه زینتی دارند، پرهیز می کنند؛ شما هم نمی توانید قانعشان کنید گاهی ایجاد تنوع و ریسک پذیری هم زیبایی خودش را دارند. برای طراحی اتاق خواب یک مرد از کاغذ دیواری مشکی طرح‌دار استفاده کنید و آن را با تختخواب کاملا خاص که چهارچوب مشکی و روتختی های سفید دارد، جفت کنید. این اتاق می شود دقیقا همان چیزی که یک مرد دوست دارد. هم کاربردی است و هم زیبا و جلوه‌گر.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۴. میز کار در وسط هال

مردها همیشه خدا مشغول انجام کارهای خود هستند و نمی توانید کامپیوتر یا وسایل کارشان را از آنها جدا کنید. وقتی قرار است مرد در خانه نیز کار کند، بهتر است میز کار او را در جایی قرار دهید که به خانواده و محل استراحت و دورهمی های اعضای خانه نزدیک تر باشد. میزهای کار در بیشتر خانه ها یا در اتاق هستند یا در گوشه ای دور از بقیه وسایل. شما آن را به اتاق نشیمن بیاورید تا در کنار کار در جمع اعضای خانواده نیز حضور داشته باشید.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۵. ملافه های سفید

وقتی ملافه های روتختی را سفید انتخاب کنید، حس تمیزی به آدم منتقل می کند. بعلاوه، این مزیت را نیز دارد که هیچ گاه دل آدم را نمی زند و از رنگ آن خسته نمی شوید. بنابراین، بهترین گزینه برای روتختی و روبالشتیِ مردها، رنگ سفید است.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۶. کتابخانه کامل

درست است که نام کتابخانه نشان از این دارد که در آن باید کتاب جای داد اما لزوما این طور نیست. در کتابخانه خود علاوه بر کتاب، وسایل دکوری، مجموعه های خاص یا هرچیزی که دوست دارید را نیز قرار دهید. به طور مثال، دکوری های خاصی که در طول سفرهای مختلف خریداری کرده اید را می توانید با سلیقه در کتابخانه بچینید و به این ترتیب به مهمانان خود نشان می دهید که اهل سفر هستید و آنها ذوق هنری شما را نیز می بینند.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۷. میزتلویزیون خاص

مردها عموما به وسایل الکترونیک علاقه ویژه ای دارند و همیشه هم وقتی می خواهند تلویزیون یا دیگر سیستم های پخش را خریداری کنند سراغ بهترین برندها با بهترین امکانات می روند. اما ما ایده ای داریم: در کنار این همه فناوری یک وسیله ای را اضافه کنید که حس نوستالوژیک یا روسیک یا طراحی خاص دارد. به طور مثال، از یک کابینت چوبی با طرح رنگ‌ورو رفته در زیر ال‌سی‌دی چسبیده به دیوار استفاده کنید و روی آن وسایل دکوری بسیار زیبا قرار دهید تا در میان دنیای مدرن و سنتی تعادلی ایجاد شود.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۸. حمام، ایمن‌گاه مردان

شاید تصور کنید حمام شیک بیشتر فرم زنانه دارد و این خانم ها هستند که به دنبال زیبایی و خاص بودن حمام هستند. اما بدانید که مردها نیز به زیبایی و شیک بودن حمام حساس هستند و دوست دارند هر روز صبح که می خواهند سرکار خود حاضر شوند، در فضایی تزئین شده با نور و طرح خوب دوش بگیرند. سینک روشویی، کابینت و فضای دوش شیک و لوکس داشته باشند.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۹. تجهیزت نورپردازی

لوستر، آباژور، لامپ، چراغ هایی که نورشان زیاد و کم می شوند، لوسترهای زمان‌دار و .... گزینه هایی هستند که مردها برای نورپردازی خانه خود بسیار به آنها اهمیت می دهند. مردان باید بدانند که هر اتاقی نورپردازی خاص خود را دارد. به طور مثال، آشپزخانه نور زیادی می خواهد. اما فضای ناهارخوری باید نور قابل تنظیم داشته باشد که بتوانید در مواقع موردنیاز نور را کم کنید. در اتاق کار باید نور زیادی داشته باشید تا بتوانید مطالعه کنید. همه این موارد چیزهایی هستند که مردها نیاز دارند و باید در مورد آنها بدانند.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان

۱۰. مبلمان جداشونده

شاید وقتی حرف از انتخاب مبلمان توسط مردها زده می شود، همه به مبل های راحتی چرمی فکر می کنیم. اما ما توصیه می کنیم مبلمانی را انتخاب کنید که از هم جدا هستند و می توانید به شکل ها و مدل های مختلف آن را در اتاق نشیمن بچینید. کاناپه هایی که میز آنها نیز عثمانی و از جنس پارچه هستند. انواعی که هر کدام از صندلی هایش شکل متفاوتی دارد و بسیار متنوع هستند.

ایده های دکوراسیونی مخصوص آقایان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوشین

      آقایون دکوراسیون میخوان چیکار ، فقط غذا باشه کافیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج