۹۹۱۴
۵۰۶۰
۵۰۶۰
پ

نكات طلايي درباره بيماري‌هاي تنفسي و آسم

سوزن هایی برای ادامه تنفس...

بيماري آسم يكي از بيماري‌هاي دستگاه تنفسي است كه درمانگران طب سوزني مي‌توانند با اين سوزن‌هاي مخصوص خود به درمان آن كمك كنند.

سوزن هایی برای ادامه تنفس...
سوزن هایی برای ادامه تنفس...

بيماري آسم يكي از بيماري‌هاي دستگاه تنفسي است كه درمانگران طب سوزني مي‌توانند با اين سوزن‌هاي مخصوص خود به درمان آن كمك كنند. در حقيقت طب سوزني به واسطه تكنيك‌هايي قادر است روند درمان بيماري آسم را در بيماران تسريع كرده و در بهبود آن‌ها تاثير مستقيم داشته باشد. درمانگران در اين شيوه با بهبود خون‌رساني و اكسيژن‌رساني به ريه به بهبود شرايط بيمار كمك مي‌كنند.


تنظيم نفس با سوزن

درمانگران طب سوزني چين براي بهبود تنگي نفس در بيماران مبتلا به آسم از شيوه طب سوزني گوش استفاده مي‌كنند. اين درمانگران قادرند با سوزن زدن به نقاط خاصي از گوش كه مرتبط با ريه و دستگاه تنفسي بدن است به تنظيم نفس و بهبود آن كمك كرده و از طرفي تواتر حملات آسم را در بيمار كنترل كنند. اين تنظيم به‌گونه‌اي صورت مي‌گيرد كه فواصل حملات تنگي تنفس در بيماران آسمي بيشتر شده و بيمار آرامش بيشتري داشته باشد. در اين روش درمانگر با سوزن‌هاي خود با افزايش ميزان خون‌رساني به اندام‌هاي تنفسي و تخليه خلط‌هاي درون ريه به درمان بيماري كمك مي‌كند.


از 5 سال به بالا

سوزن‌هاي طب سوزني با بهبود عملكرد ريه‌ها و اكسيژن‌رساني بيشتر و تنظيم هورمون‌ها در بدن به بهبود شرايط افراد مبتلا به آسم كمك مي‌كند. ارائه اين شيوه درماني محدوديت سني ندارد. از ۵ سال به بالا امكان ارائه سوزن به بيمار وجود دارد و براي بيماران زير ۵ سال اين شيوه بدون نياز به سوزن و تنها از طريق ماساژ نقاط مربوطه انجام مي‌شود. اين نقاط توسط درمانگر به والدين كودك آموزش داده مي‌شود و والدين آن را هر روز براي كودك تكرار مي‌كنند.


اين غذاها را نخوريد

اگر در گروه افرادي كه مبتلا به آسم يا تنگي نفس هستند قرار مي‌گيريد، بهتر است علاوه‌بر پرهيز از مصرف غذاهاي شيرين، پرادويه، پرچرب يا غذاهايي كه طبع سرد دارند، از مصرف برخي از ميوه‌ها و سبزيي‌هايي مانند كاهو، هندوانه و انواع سالاد پرهيز كنيد. علاوه‌بر اين فراموش نكنيد، مصرف غذاهايي كه در تركيب آن‌ها از ماهي، بادنجان، لبنيات، دل و جگر و سس استفاده شده است نبايد استفاده كنيد، زيرا اين مواد موجب تشديد حملات و افزايش ميزان تنگي نفس شما مي‌شود.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

سوزن هایی برای ادامه تنفس...


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج