۹۹۳۰۴۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

خشم روسیه از اهمیت ندادن نقش شوروی در شکست آلمان نازی

مسکو اعلام کرده، قصد دارد به طور جدی با مسئولین آمریکایی در رابطه با اقدام اخیرشان در کوچک شمردن نقش اتحاد شوروی سابق در پیروزی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم صحبت کند.

خبرگزاری ایسنا: مسکو اعلام کرده، قصد دارد به طور جدی با مسئولین آمریکایی در رابطه با اقدام اخیرشان در کوچک شمردن نقش اتحاد شوروی سابق در پیروزی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم صحبت کند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده که مسکو قصد دارد به طور جدی با مسئولین آمریکایی در رابطه با تحریف تاریخ که با عدم اشاره به نقش شوروی سابق در پیروزی متفقین بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم اعمال کردند، صحبت کند.

اخیرا کاخ سفید پستی در صفحات رسمی خود در شبکه های اجتماعی پستی جنجالی را منتشر کرده و در آن پیروزی علیه آلمان نازی را بدون آنکه اسمی از شوروی ببرد به ایالات متحده آمریکا و انگلیس نسبت داده بود.

کرملین هم "عصبانیت" خود را از این اقدام واشنگتن، همزمان با هفتادوپنجمین سالگرد شکست آلمان نازی در پایان جنگ جهانی دوم ابراز کرد.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام داشت: مسئولین آمریکایی نه شجاعتی و نه اراده ای برای ادای احترام به نقش انکارناپذیر شوروی در رقم زدن شکست آلمان نازی و فداکاری های عظیمی که ارتش سرخ و مردم شوروی به نمایندگی از تمام بشریت در آن متحمل شدند، ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      خيلي وقت پيش يه مقاله خوندم توش نوشته بود ناسيوناليست هاي روس اينجوري اموزش ميبينن که فکر کنن چون المان نازي رو شکست دادن صاحب دنيان و جون تمام بشريت رو نجات دادن پس حق دارن به همه سرزمين ها ادعاي تملک داشته باشن

    • بدون نام

      این ارتش روسیه نبود که آلمان را شکست داد بلکه سرمای شدید و یخبندان بود که آلمانی‌ها را به زانو در آورد در اینجا قهرمان سرماست نه روسیه

    • بدون نام

      کاش هیتلر پیروز میشد شاید دنیا از اینی که بود الان بهتر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج