جاباما
۹۹۳۱۲۷
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان بازگشت طرح ترافیک به تهران مشخص شد

با توجه به آثار و عوارض توقف اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در افزایش ترافیک محدوده ى مرکزى شهر ، پیشنهاد اجراى طرح ترافیک پس از شب هاى قدر، امروز در شوراى ترافیک تهران بررسى شد.

خبرگزاری تسنیم: با توجه به آثار و عوارض توقف اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در افزایش ترافیک محدوده ى مرکزى شهر ، پیشنهاد اجراى طرح ترافیک پس از شب هاى قدر، امروز در شوراى ترافیک تهران بررسى شد.

سید مناف هاشمى معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران در حاشیه شوراى ترافیک تهران از احتمال اجراى طرح ترافیک پس از شب‌هاى قدر و یا ابتداى خرداد ماه خبر داد و گفت: با توجه به آثار و عوارض توقف اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا، بر اجرای مجدد طرح هاى ترافیکى تاکید داریم.

وى با اشاره به اینکه طرح پیشنهادى اجراى طرح ترافیک که پیش از این در جلسات مختلف بررسى و مطرح شده بود، در شوراى ترافیک تهران و با حضور "دکتر زالى" فرمانده ستاد مقابله با کروناى استان تهران ، "دکتر حناچى" شهردار تهران و اعضاى کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران نیز بررسى و نقاط ضعف و قوت طرح پیشنهادى بررسى شد. گفت : پیشنهاد شد پس از شب های قدر و یا ابتداى خرداد ماه اجراى آن مدنظر قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با بیان اینکه لغو طرح ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگى هوا، افزایش ترافیک معابر اصلی در محدوده‌های مرکزی شهر، تردد سنگین وسایل نقلیه و افزایش تاخیر در ترددها و بروز ترافیک‌های شدید، اشباع فضای پارک حاشیه‌ای و افزایش پارک دوبله و در نتیجه، کاهش ظرفیت معابر را در پى داشته است اظهار داشت: پیشنهاد شده، در مرحله اول، زمان طرح ترافیک که پیش از این از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ بود به ساعت ۸ صبح تا ۱۶ کاهش یابد، در عین حال از ساعت ۱۴ به بعد نیز خروج از محدوده‌های ترافیکی رایگان خواهد بود.

به گفته‌ی وی، با توجه به اینکه اکنون زمان کار ادارات از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ منظور شده است، لذا سفرهای کاری در این طرح ، مشمول محدودیت تردد نخواهند شد ، همچنین برای ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا نیز تخفیف‌هایی بیش از تخفیف‌های معمول در نظر گرفته شده است.

مناف هاشمى ادامه داد: تمهیداتی هم برای تاکسی های تلفنی و اینترنتی در نظر گرفته شده، بطوریکه ٢تا ٣هزار دستگاه تاکسى اینترنتى و تلفنى مشمول تسهیلات در این طرح خواهند شد.

به گفته معاون شهردار تهران ابعاد مثبت و منفى این طرح طی دو هفته پس از اجرا، بررسى و سنجیده خواهد شد و چنانچه نیازمند تغییرى باشد اصلاحات انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید فاصله اجتماعى و مقررات پروتکل ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومى رعایت شود تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار نفر از خطوط اتوبوسرانى و ۶۰۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند که مقرر شد با در نظر گرفتن تمام پروتکل هاى بهداشتى و تحقق فاصله گذارى اجتماعى این طرح پیشنهادى پس از شب هاى قدر اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو این مدتی که طرح ترافیک اجرا نمیشد الودگی هوا نداشتیم ترافیک هم توی تهران همشگی است چه اول صبح چه بعدازظهر تو تهران هم جای پارک هیچ موقع نیست پس نتیجه میگیریم این طرح فقط برای خالی کردن جیب مردم است دولت و مجلس و ستاد کرونا هم به نفع شهرداری کوتاه امدن حالا از این درامد شهرداری چه قولهای به اینها داده خدا میداند جان مردم هم هیچ

    • بدون نام

      خدا به دادمون برسه وگرنه که این مسئولین فقط به فکر پول هستند و افزایش مبتلایان به دلیل استفاده از مترو و اتوبوس را بی خیال شدن. خب ملتی که لاله و صداش برای بی لیاقتی دولت در نمیاد حقش مرگه

    • بدون نام

      فقط به فکر پول هستند جون مردم ارزشی ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسئولان نظام ما در دنیا تک هستن چون تنها مسئولانی هستن که منتظر بالا رفتن امار مبتلایان به کرونا و کشته شدن مردم هستن.

      • بدون نام

        دراین مدت چندان فرقی با قبلا که طرح ترافیک اجرا میشد نداشت حالا شهرداری فقط فکر جیب خودشه و مردم و جیب مردم با این وضع نا بسامان اقتصادی براش مهم نیست .
        خدایا ما از دست این پول پرستان بی دین نجات بده . آمین .

    • بدون نام

      آخه با این اخباری که از موج دوم و سوم شیوع کرونا در ایران و بخصوص تهران داره منتشر میشه که درست هم هست این تصمیمات یعنی چی؟ مردم فعلا دارن خودشون را با شرایط تطبیق میدن اینها نگران کشته نشدن و مبتلا نشدن مردم هستن.

    • بدون نام

      همش بخاطر پول خداوکیلی یه امار بگیرید چند نفر کارمند بخاطر ترافیک دبر به محل کارخودرسیدهاند فقط دروغ وامار سازیه الودگی چیه هرچی میشه از الودگی مایه میزارند دروغگوهای پول دوست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه نماینده به نام داریوش اسماعیلی جدیدا شده معاون معادن و صنایع وزارت صمت و میگه من طرح دو سوم حضور نیروی انسانی را قبول ندارم و همه باید بیان سر کار.خدا وکیلی وزرا و معاونین وزرا هم تصمیم دولت را اجرا نمیکن

    • ولی

      دیدگاههای داده شده را خواندم حرف یکی را تصدیق می کنم و انهم اینست که مردمی را که در مقابل خالی شدن جیبشان و مرگ ناشی از کرونا بیتفاوتند مرگ را همانا در اثر کرونا بهتر

    • هادی

      تنها هزینه پرداخت پول ورود به طرح نیست...باید عوارض نوسازی .پسماند....مالیات...و کوفت و زهرمار هم از مردم بگیرن تا جیب خودشون و پر کنن و بعد بستن فلنگ به کانادا شرم کن حناچی صدای امبولانسها رو نمیشنوی؟وجدان شما شده پول و کسب درامد؟

    • بدون نام

      خواهشا طرح ترافيك و عين قبل 6.5 صبح تا 7 شب برگرودنيد جون الان تهران تبديل كرديد به پاركينگ يك جاي پارك پيدا نميشه

    • بدون نام

      طرح ترافیک از ساعت۶۳۰ صبح تا ساعت ۱۷۰۰ بسیار خوب است

    • چین ، قاتل بین المللی

      دوستان مثل اینکه جیبشون خالی شده . دوباره تشریفتونو بیارین و دست بفرمائید توی جیب مردم . و الا طرح برای سلامتی مردم کاملا مضره اما ویتامینه برای جیب مسئولان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوباره‌ پول‌ میخواهید‌ یک‌ پیشنهاد‌ میدم‌ شما‌ هر‌ چی‌ میتونید‌ این‌ ‌ شهرستانی‌ هایی‌ که‌ از‌ ۲۰‌ سال‌ پیش‌ اومدن‌ تهران‌ ودارند‌ کار‌ میکنند‌ مخصوصا‌ با‌ ماشین‌ هاشون‌ همه‌ شون‌ بفرستید‌ بروند‌ شهر‌ خودشون‌ و‌ حمایت‌ کنید‌ نصف‌ تهران‌ خلوت‌ میشه‌ دیگه‌ ترافیکی‌ نداریم‌ فقط‌ درامد‌ راهنمایی‌ رانندگی‌ کم‌ میشه‌ ولی‌ بهتر‌ از‌ اینه‌ که‌ نصف‌ عمرمون‌ تو‌ ترافیک‌ باشیم

    • بدون نام

      همش مسئله پولیه

    • ح

      چاپبدن مردم باطرح ترافیک شروع میشه

    • بدون نام

      آقا یان دست. از. سر. ملت. بر. دارید.جنگ اعصاب به اندازه‌ی. کافی داریم.درضمن نه کار داریم. نه پول،و نه حوصله!!!!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج