۹۹۳۲۱۹
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

آمار جمع‌آوری معتاد متجاهر در شهر تهران

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت: از ۱۶۱۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده ۱۲۰۳ نفر از آنها قرنطینه شدند و مابقی هم اتباع خارجی بودند و یا سن آن ها کمتر از ۱۸ و یا بیشتر از ۶۰ سال بوده است که ساماندهی شدند.

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت: از ۱۶۱۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده ۱۲۰۳ نفر از آنها قرنطینه شدند و مابقی هم اتباع خارجی بودند و یا سن آن ها کمتر از ۱۸ و یا بیشتر از ۶۰ سال بوده است که ساماندهی شدند.

مصطفی هادی‌زاده درباره جمع‌آوری معتادین متجاهر اظهار داشت: طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر در تهران متوقف نشده و همچنان با تلاش پلیس و نیروهای بهزیستی ادامه دارد.

وی بیان داشت:‌از ۹ اردیبهشت که این طرح آغاز شده است تاکنون ۱۶۱۴ معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع‌آوری شده که ۱۲۰۳ نفر آنها پذیرش و قرنطینه شدند، اما بقیه یا اتباع خارجی بودند که تحویل اردوگاه‌ها برای بازگشت داده شدند و یا افراد زیر هجده سال و یا بالای ۶۰ سال بودند که به سامان‌سراهای سازمان بهزیستی اعزام شدند.

وی یادآور شد: در بین این افراد و براساس تست‌های انجام شده، یک نفر کرونایی حاد داشته‌ایم که در مراکز درمانی مشخص شده پذیرش شده و تعدادی هم علائم کرونا را داشتند که تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران یادآور شد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با همکاری پلیس و سازمان بهزیستی و دیگر دستگاه‌های ذیربط ادامه دارد و کار سخت و دشواری است، چرا که در ماه رمضان با لباس‌های خاص نسبت به جمع‌آوری این افراد اقدام می‌کنند.

هادی‌زاده گفت: معتادین پس از جمع‌آوری غربالگری می‌شوند و پس از اصلاح و استحمام، تست کرونا از آنها گرفته می‌شود و ۱۴ روز نیز نگهداری خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل نگهداری برای این افراد وجود دارد گفت:‌ مشکل نگهداری نداریم و سازمان زندان‌ها همکاری لازم را داشته است و این افراد به مرکز فشافویه منتقل می‌شوند.

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز ۵ هزار و ۶۳۲ نفر از معتادین متجاهر در مراکز در حال نگهداری هستند که ۹ هزار و ۵۰۰ نفر نیز ظرفیت خالی داریم. قطعا در صورتی که شیوع بیماری کرونا را نداشتیم، می‌توانستیم معتادین متجاهر را خیلی سریع‌تر جمع‌آوری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیرازهم بگید مواد فروشهاروجمع کنند که ازمعتادان بیشتره

    • بدون نام

      چرابایدباش که جمع اوری کنیدچه جورمرزومرزبانی سمت افغانستات مرکزش باز ملیون ملیون افغانی قاچافچی بدون پاسپورت ویزاباموادمیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج