۱۷۶۶۵۵
۵۰۷۱
۵۰۷۱
پ

بنز C۲۰۰، جمع و جور محبوب

مدل ۲۰۱۲ بنز C کلاس در واقع گونه فیس‌لیفت شده اتاق W۲۰۴ است، که در فرم چراغ‌های جلو که بی شباهت به چراغ‌های نسل قبل SLکلاس نیست، گرافیک چراغ‌های عقب و طراحی سپرها دستخوش تغییراتی شده است.

بنز C200، جمع و جور محبوب
مجله تخت گاز: مدل ۲۰۱۲ بنز C کلاس در واقع گونه فیس‌لیفت شده اتاق W204 است، که در فرم چراغ‌های جلو که بی شباهت به چراغ‌های نسل قبل SLکلاس نیست، گرافیک چراغ‌های عقب و طراحی سپرها دستخوش تغییراتی شده است. C کلاس‌های وارد شده به کشور اکثرا به پکیج اسپرت AMG مجهز هستند، که ظاهری به مراتب جذاب‌تر از نمونه‌های عادی دارند. به مدل قبل از فیس‌لیفت را تجربه کرده است.

نشستن در کابین‌این کوچولوی دوست داشتنی، لذت مطلق سواری با بنز و بهره‌گیری از فهرست امکانات بلند بالا در کنار کیفیت عالی را در قالبی کوچک و صمیمانه در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. طراحی کنسول جلو، غربیلک فرمان و صفحه کیلومترشمار، نسبت به قبل دستخوش تغییراتی شده است و با ارتقا کیفیت قطعات و پوشش‌های کابین، C کلاس از نظر پرستیژ و زیبایی کابین، به برادران بزرگ‌تر و لوکس‌تر خود نزدیک شده است. در مدل‌های مجهز به پکیج اسپرت AMG، فرمان سه شاخه و اسپرت جایگزین فرمان مدل‌های عادی می‌شود. یکی از آپشن‌های قابل سفارش در‌این خودرو، کمربندهای‌ایمنی قرمز رنگ هستند.

بنز C200، جمع و جور محبوب

با توجه به ابعاد کوچک بدنه، نمی‌توان از C کلاس انتظار کابینی بزرگ و جادار را داشت. اما فضای کابین برای یک سدان متوسط شهری کاملا مناسب به نظر می‌رسد. روی صندلی‌های جلو مشکلی از نظر فضای سر و پا احساس نمی‌شود، اما نفر سوم روی صندلی‌های ردیف عقب، باید کمی ‌از راحتی خود بکاهد.

در نمونه‌های فول آپشن، صندلی‌های چرمی، مجهز به گرمکن و سردکن شده‌اند. هم‌چنین تنظیمات برقی صندلی‌ها، به لطف وجود سیستم حافظه یکپارچه با فرمان و‌آینه‌ها قابل ذخیره است. تنظیمات مانیتور جلو به وسیله ماوس روی کنسول وسط انجام می‌شوند و وجود سیستم‌هایی هم‌چون تشخیص نقطه کور، کنترل حرکت بین خطوط و سیستم کنترل هوشیاری راننده، تصادف با‌این سدان لوکس را سخت کرده‌اند. هم‌چنین سفارش سقف شیشه‌ای (پاناروما)، جذابیت فضای کابین را دوچندان می‌کند و موجب دلبازتر به نظر رسیدن کابین می‌شود. تریم سفارشی دیزاینو نیز در تعداد محدودی از C کلاس‌های وارد شده به چشم می‌خورد.‌این مدل‌ها از نظر رنگ بندی و تزیینات کابین تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی دارند.

C کلاس۲۰۱۲ در سه مدل C۳۵۰ ، C۳۰۰ و C۲۰۰ وارد‌ایران می‌شود. مدل C۲۰۰ به عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل C کلاس در‌ایران حضور دارد. مرسدس‌بنز برای اولین بار در‌این مدل C۲۰۰ از یک انجین ۴سیلندر خطی توربو با حجم ۱۸۰۰سی سی استفاده کرده است.قدرت تولیدی ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن‌متر، در کنار شتاب ۷.۸ثانیه‌ای، سواری اسپرت و هیجان‌انگیزی را برای ‌این خودرو به ارمغان آورده‌اند. البته از نظر قابلیت‌های حرکتی، C کلاس چابکی ب‌ام‌و را ندارد و دیرتر به حداکثر گشتاور خود می‌رسد. همین عامل باعث شده تا در دورهای پایین کمی ‌تنبل به نظر برسد.

بنز C200، جمع و جور محبوب

اما با برطرف شدن تاخیر توربوها و دور گرفتن، C کلاس ذات اسپرت خود را به نمایش می‌گذارد. عملکرد گیرباکس ۷ سرعته TRONICG۷ لذت بخش است، اما به دقت گیرباکس ۸ سرعته سری ۳ نیست. ابعاد جمع و جور، کنترل Cکلاس را در مانورهای ناگهانی و پیمودن پیچ‌ها مناسب ساخته‌اند و هندلینگ بالایی را برای آن به ارمغان آورده‌اند. به لطف کمک فنرهای AIRMATIC سواری‌این خودرو در حالت عادی نرم و راحت است. در حالت اسپرت اما سفتی فنرها و فرمان بیشتر شده و دنده‌ها در دورهای بالاتر تعویض می‌شوند. هم‌چنین موتور blue efficiency با تکنولوژی‌های جدید، مصرف سوخت و آلایندگی پایینی دارد و از Cکلاس جدید یک سدان اقتصادی ساخته است.

رقبای داخلی و خارجی

BMW ۳۲۸i

بنز C200، جمع و جور محبوب

Lexus IS۲۵۰

بنز C200، جمع و جور محبوب

Audi A۴

بنز C200، جمع و جور محبوب

پیشنهاد نهایی

اگر از آن دسته جوانانی هستید که به نام و نشان برند خودرویتان اهمیت زیادی می دهید و می خواهید لذت سواری با یک سدان اسپرت را در قالبی لوکس و شکیل تجربه کنید، C کلاس جدید بهترین گزینه پیش روی شماست. راستی C کلاس از آن دسته خودروهاییست که هرچه از سنش بیشتر می گذرد به جذابیت و اصالتش اضافه می شود و این خاصیت بنزاست.

بنز C200، جمع و جور محبوب

بنز C200، جمع و جور محبوب

بنز C200، جمع و جور محبوب
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج