۱۷۷۳۹
۱۶۲ نظر
۳۱۰۵۴
۱۶۲ نظر
۳۱۰۵۴
پ

۱۲ راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است

مرد‌ها هم در مورد احساسات‌شان حرف می‌زنند و هم با زبان بی‌زبانی آن را به ما نشان می‌دهند. فقط کافی است، زبان‌شان را بشناسید تا حرف دل‌شان را بفهمید. به این ۱۲ توصیه عمل کنید. نتیجه‌اش را خیلی زود خواهید دید.

مجله سیب سبز: ممکن است شما هم مثل خیلی‌های دیگر فکر کنید مرد‌ها دوست ندارند احساسات‌شان را به اشتراک بگذارند. اغلب ما گمان می‌کنیم که آن‌ها ذاتا همین‌طور هستند و با چنین شخصیتی به دنیا آمده‌اند و به همین دلیل هیچ کاری برای تغییر این جنبه از شخصیت‌شان نمی‌توانیم بکنیم اما کمی بیشتر به این موضوع فکر کنید. شاید دلیل این‌که شما و همسرتان نمی‌توانید در مورد احساسات با هم حرف بزنید شخصیت او نباشد بلکه باور‌های نادرست شما چنین فاصله‌ای را میان‌تان ایجاد کرده است.
تا زمانی که شما فکر می‌کنید صحبت کردن از احساسات برای یک مرد، یک مشکل بزرگ است، قطعا نمی‌توانید آن‌طور که باید به او نزدیک شوید و با نفوذ‌کردن در احساساتش حرف دلش را هم بشنوید. مرد‌ها هم در مورد احساسات‌شان حرف می‌زنند و هم با زبان بی‌زبانی آن را به ما نشان می‌دهند. فقط کافی است، زبان‌شان را بشناسید تا حرف دل‌شان را بفهمید. به این ۱۲ توصیه عمل کنید. نتیجه‌اش را خیلی زود خواهید دید.

مرد‌ها فکر می‌کنند اگر بعضی مشکلات را با همسرشان درمیان نگذارند و یک‌تنه آن‌را حل کنند، مردانگی‌شان بیشتر می‌شود. آن‌ها دوست دارند گاهی ژان‌والژان زندگی شما باشند. برای حل یک مشکل بزرگ دیر به خانه بیایند و به شما بگویند که سر کار بوده‌اند.
12 راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است

زن زندگی باشید تا حسش را به شما بگوید

حالا می‌خواهیم یک راز بزرگ را برایتان فاش کنیم. مرد‌ها نه دوست دارند خیلی‌خیلی رمانتیک و احساساتی باشند و نه این‌که احساسات‌شان را کاملا پنهان و سرکوب کنند. یک مرد برای این‌که از احساساتش حرف بزند، باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند. او باید فکر کند، احساساتش برای شما ملموس و قابل‌پذیرش است و بدون این‌که در موردشان قضاوت کنید آن‌ها را می‌شنوید. در بسیاری مواقع مرد‌ها فکر می‌کنند، با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات‌شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می‌شود. به‌همین دلیل آن‌ها تا نشانه‌های درست نبودن این موضوع را در شما و زندگیشان نبینند، از آنچه درونشان می‌گذرد حرف نمی‌زنند.

یادتان نرود که مرد‌ها از قضاوت شدن متنفرند و از این‌که احساساتی که به زبان می‌آورند بعد‌ها به‌عنوان یک مدرک جرم علیه‌شان استفاده شود، می‌ترسند. آن‌ها فکر می‌کنند، یک حرف ساده می‌تواند روز‌ها در ذهن شما پرورش پیدا کند و زندگی را از این‌که هست سخت‌تر کند.

صادقانه بشنوید

به همین دلیلی که گفتیم، ممکن است شما احساسات خصمانه‌تان را پنهان کنید و در لحظه‌ای که او از احساساتش حرف می‌زند وانمود کنید که درکش می‌کنید و همه چیز برایتان قابل پذیرش است اما باید بدانید که این بدترین راه است.

اگر او بفهمد که همدردی شما صادقانه نیست و قضاوت دیگری روی حرف‌های او دارید اما نشان نمی‌دهید، قطعا از آن به بعد روی احساساتش سرپوش خواهد گذاشت. او این نقاب دروغین را روی صورت شما تشخیص خواهد داد و به محض دیدنش از شما فاصله خواهد گرفت. به جای این کار، اجازه بدهید که او حتی آسیب‌پذیریتان را ببیند و به جایش نوعی حس اعتماد را در شما تشخیص دهد. خب، حالا حتما این سوال برایتان پیش می‌آید که اگر احساساتی مثل سردرگمی، عصبانیت یا ناامنی در شما ظاهر شد باز هم باید آن‌ها را نشان دهید یا نه. در مرحله بعد جواب این سوال‌تان را خواهید گرفت.

پرونده‌سازی‌ نکنید

اگر همسرتان فکر کند که نشان دادن احساساتش می‌تواند شروع یک جنگ خانگی باشد، قطعا روی آن‌ها سرپوش خواهد گذاشت. یادتان نرود که مرد‌ها از قضاوت شدن متنفرند و از این‌که احساساتی که به زبان می‌آورند بعد‌ها به‌عنوان یک مدرک جرم علیه‌شان استفاده شود می‌ترسند. آن‌ها فکر می‌کنند، یک حرف ساده می‌تواند روز‌ها در ذهن شما پرورش پیدا کند و زندگی را از این‌که هست سخت‌تر کند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند، ترس‌های‌شان از روزهای سخت زندگی، مشکلات مالی، مسائل کاری و حتی اختلافات‌شان با شما را برای یک فرد کاملا غریبه شرح دهند تا این‌که با گفتن‌شان برای شما فاصله میان‌تان را بیشتر کنند.
12 راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است

رفتارهایش را تحلیل کنید

مرد‌ها ترجیح می‌دهند، احساسات‌شان را از طریق حرکات و رفتار‌های‌شان به شما نشان بدهند، نه این‌که بگوییم هیچ‌وقت از زبان یک مرد «دوستت دارم‌» را نمی‌توانی بشنوی اما اگر فکر می‌کنید او قرار است هر روز با یک دسته گل به خانه بیایید و بعد از سلام این جمله را بگوید در اشتباهید. اگر همسرتان عاشق‌تان باشد، در بیشتر شدن تلاش و انگیزه‌اش برای پیشرفت، حمایت کردن و مراقبت از شما و میلش برای تفریح از شیوه‌های شما و بودن با آدم‌های مورد علاقه‌تان نشان داده خواهد شد. عشق از نظر یک مرد یعنی تلاش بیشتر برای ساختن یک زندگی آرام‌تر؛ زندگی‌ای که در آن همسرش بتواند بدون دغدغه و با آرامش در کنارش بماند. پس اگر او در کارش پیشرفت می‌کند، اگر سعی می‌کند که عادت‌هایی که شما دوست ندارید را کنار بگذارد، ‌اگر به فکر پس‌انداز یا خرید خانه‌ای بهتر است یا این‌که برای مسافرت 2 نفره‌تان بدون اصرار شما و خودخواسته برنامه‌ریزی می‌کند... پس یعنی به زبان بی‌زبانی می‌گوید که دوست‌تان دارد.

به او حس امنیت دهید

شما دوست دارید که در لحظه‌ای که سکوت کرده‌اید و در لاک خودتان فرو رفته‌اید، ‌همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید با شما حرف بزند. حتی دوست دارید بپرسد که چرا در روزهای گذشته آرام بوده‌اید و چه چیزی شما را آزار می‌دهد. این جرقه کافی است تا شما از تمامی احساساتی که در این ماه‌ها به شما هجوم آورده‌اند صحبت کنید و ذهن‌تان را آرام کنید اما در مورد مرد‌ها این‌طور نیست. آن‌ها مثل شما نمی‌توانند در اتوبوس، مترو و شهربازی و حتی مراکز خرید از حس‌شان حرف بزنند. آن‌ها یک مکان امن می‌خواهند و یک زمان مناسب. مرد‌ها دوست ندارند که مدام در مورد حس‌شان پرس‌وجو کنید. فقط دوست دارند که شرایطی امن را فراهم کنید تا خودشان این واقعیت‌های درونی را بیرون بریزند.

احساسات‌تان را بدون مقصر دانستن او نشان دهید

شما اجازه دارید که احساسات‌تان را نشان دهید اما واکنش‌های خشمگینانه یا سرزنش را نه! حتی نباید برای به اشتراک گذاشتن حس درونی‌تان به او بگویید که باید یک‌تنه اوضاع را تغییر دهد و در غیر این صورت عواقب این کار رامی‌بینید. پس اگر حتی یک‌بار دیگر خواستید به او بگویید که چه بکند و چه نکند، حتما خودتان را متوقف کنید و جلوی بیان کردن چنین جملاتی را بگیرید.

برای این‌که از پس این مرحله بر‌بیایید باید احساسات خودتان را بشناسید. ترس، خشم، ناامنی و حتی خستگی می‌تواند باعث بروز واکنش‌های کنترل نشده‌ای شود اما اگر شما روی بدن و ذهن‌تان کنترل داشته باشید، می‌توانید بدون نشان دادن واکنش‌های هیجانی حس‌تان را بیان کنید یا اگر به جای این‌که بگویید از امشب باید زودتر به خانه برگردی، بگویید این روز‌ها کمی غمگینم و دوست دارم وقت بیشتری را با تو بگذرانم. در این شرایط، این‌که شما حس‌تان را از راهی امن با او درمیان می‌گذارید به او احساس آرامش خواهد داد و باعث خواهد شد که او هم بدون ترس از قضاوت شدن یا سرزنش شدن با شما حرف بزند. می‌بینید؟ شما کار عجیبی نکرده‌اید. فقط احساسات‌تان را بدون این‌که او را مقصر بدانید یا بخواهید به‌خاطر ترس از واکنش‌های شما اوضاع را تغییر دهد، بیان کرده‌اید.
12 راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است

حرف‌هایش را باور کنید

برخلاف زن‌ها که برای نشان‌دادن حس‌شان برنامه می‌ریزند یا نارضایتی‌شان را به زبان بی‌زبانی می‌گویند، مرد‌ها خیلی ساده آنچه در دل‌شان هست را نشان می‌دهند. در اغلب موارد دل و ذهن آن‌ها یکی است و اغلب مرد‌ها ‌دلیلی نمی‌بینند که با نشان دادن احساسات دروغین همسرشان را فریب دهند. شاید شما فکر کنید که او تظاهر به دوست داشتن‌تان می‌کند اما در دلش چیز دیگری می‌گذرد. باید بگوییم که در اغلب موارد این تصور اشتباه است. اگر مرد شما می‌گوید که دوست‌تان دارد یا این‌که همانطور که گفتیم، در رفتار‌هایش این را نشان می‌دهد، پس حتما دوست‌تان دارد.

رفتار‌هایش را در جمع ببینید

شیوه‌ای که او در میان جمع با شما برخورد می‌کند یکی از مهم‌ترین نشانه‌هاست. آیا در مقابل ادعاها یا برخورد‌های نادرست دیگران از شما حمایت می‌کند؟ یا این‌که وقتی دوست شکست خورده‌اش از زندگی تلخ و همسر ناسازگارش می‌گوید، او دلداری‌اش می‌دهد و می‌گوید که همه زنان اینطور نیستند و همسر خودش را مثال می‌زند؟ آیا بعد از هر مهمانی از شما قدردانی می‌کند و به خاطر این‌که در مقابل دیگران او را سربلند کرده‌اید از شما تشکر می‌کند؟ اگر این‌طور باشد باید بگوییم که او یک مرد عاشق است.

زیادی از احساسات‌تان حرف نزنید

شما فکر می‌کنید که اگر احساسات‌تان را با او قسمت کنید، او هم از احساساتش با شما صحبت خواهد کرد و به همین دلیل با وجود مقاومت‌های او هر روز و هر لحظه می‌خواهید حس‌تان را با او در میان بگذارید.

این درحالی است که مردها روند احساسی متفاوتی دارند و این راهی که در پیش گرفته به‌هیچ‌وجه در مورد او کارگر نخواهد شد.

گفتن بی‌وقفه از احساسی که دارید می‌تواند نتیجه برعکسی داشته باشد چون که مرد شما وقتی این قدر زیاد و اغراق شده در معرض حس‌تان قرار می‌گیرد نه تنها تمایلی برای شنیدن آن نخواهد داشت و آن را جدی نخواهد گرفت بلکه خودش هم گارد بیشتری می‌گیرد و سعی می‌کند آنچه در او می‌گذرد را با شما در میان نگذارد.

به راز‌هایش نزدیک نشوید

اگر فکر می‌کنید که راه نزدیک شدن به یک مرد کند و کاو در گذشته‌اش است اشتباه می‌کنید.

درست است! شما دوست دارید او را بیشتر بشناسید و از آنجایی که نسبت به او نوعی احساس مالکیت دارید،‌ دلتان می‌خواهد که از همه راز و رمز‌هایش باخبر شوید اما دست نگه‌دارید. حتی اگر پذیرش این موضوع سخت باشد باید باور کنید که آدم‌ها برای زنده بودن به تعداد کمی راز احتیاج دارند. اجازه بدهید که برخی از گوشه‌های گذشته‌اش برای او مثل یک راز باقی بماند. مطمئن باشید تا آنجا که برایش ممکن باشد از زندگی گذشته‌اش برایتان حرف خواهد زد اما اگر در مواردی سکوت می‌کند،‌ نباید او را به دروغ‌گویی متهم کنید یا با قهر و تحت فشار قرار دادنش او را مجبور به فاش کردن راز‌هایش کنید. زندگی او از زمانی که با شما آشنا شده متعلق به شماست، پس بگذارید که گذشته در گذشته باقی بماند. اگر این راه را بروید، می‌توانید اعتماد او را بیشتر به سمت خودتان جلب کنید و باعث شوید که در تمام مراحل زندگی مشترک‌تان با شما صادق باشد و برای گفتن حرف‌هایش همیشه به شما پناه بیاورد.
12 راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است
رازدار باشید

در بعضی مواقع هم مرد‌ها به خاطر ترس از فاش شدن راز‌ها و حتی همین احساسات ساده‌شان برای دیگران، دوست ندارند در موردشان برای شما حرف بزنند. آن‌ها فکر می‌کنند که ابراز عشق، دعواهای بزرگ و کوچک و مشکلات و خوشی‌های زندگی‌شان در یک چشم به هم زدن به دیگران مخابره می‌شود و روی قضاوت‌شان تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل ترجیح می‌دهند به جای حرف‌زدن از احساسات مثبت و منفی‌شان، آن‌ها را در دل‌شان نگه دارند و با شما قسمت‌شان نکنند.

بگذارید مرموز بماند

در تمام این بخش‌ها سعی کردیم از راه‌هایی صحبت کنیم که با کمک‌شان می‌توانید مردتان را به حرف بیاورید و راهی را برای آشکار کردن احساساتش کشف کنید اما در این قسمت به شما می‌گوییم که بهتر است گاهی به این محدوده وارد نشوید. شاید تعجب کنید و بگویید به عنوان همسرش حق دارید همه چیز را در مورد زندگی‌اش بدانید و از این طریق می‌خواهید بارش را سبک‌تر کنید. ولی گاهی مرد‌ها با بیان نکردن احساسات یا مشکلاتشان، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند. اگر بخواهیم این موضوع را ساده‌تر توضیح دهیم، باید بگوییم که مرد‌ها فکر می‌کنند اگر بعضی مشکلات را با همسرشان درمیان نگذارند و یک‌تنه آن‌را حل کنند، مردانگی‌شان بیشتر می‌شود.
آن‌ها دوست دارند گاهی ژان‌والژان زندگی شما باشند. برای حل یک مشکل بزرگ دیر به خانه بیایند و به شما بگویند که سر کار بوده‌اند. به یکی از دوستان‌شان پول قرض بدهند و به شما بگویند که نمی‌دانند چرا از حسابشان پول کسر شده و حتی برای خرید یک هدیه مرخصی بگیرند و به شما بگویند سرکارند. اگر به مرد‌تان اعتماد دارید، همیشه به حیطه خصوصی‌اش وارد نشوید و بگذارید با این تصور که بخشی از زندگی و اتفاقاتش را به تنهایی مدیریت می‌کند،‌احساس بهتری پیدا کند. بعید نیست که شما با توجه به شناختی که از او دارید همه این پنهان‌کاری را کشف کنید اما نباید به او بگویید که سر از پنهان‌کاری‌هایش درآورده‌اید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران گویا

      باسلام
      ضمن تبریک به شما و دست اندر کاران بعنوان اولین سایت با موضوع عمومی و مرجع در ایران ، باطلاع میرساند سایت ( برترین ها ) در رتبه بندی اخیر بین 57 سایت برتر عمومی و مرجع در ایران رتبه اول را به خود اختصاص داده است
      گفتني است ايران گويا به آدرس
      http://irangooya.ir/
      پس از بررسي سايت‌هاي مختلف، سايت‌هايي كه بر اساس آمار بازديد جهاني از بازديد كننده بيشتري برخوردار باشند را انتخاب كرده و براي معرفي و سهولت کار به كاربران لينك خواهد نمود
      آدرس لینک شما : قسمت اخبار - ستون عمومی و مرجع - رتبه اول
      لطفا شما نیز ایران گویا را در سایتتان لینک نمائید
      باتشکر - ایران گویا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام میخوام به من کمک کنیدچجوری شوهرموعاشق خودم کنم

      • بدون نام

        من قبلا خوب بودم الان فکرهاعجیب غریبی میادتوذهنم خیلی دورشدم ازشوهرم چکارکنم مثل قبل باشم

    • KH

      سلام خيلي ايميل به موقعي بود خيلي به دردم خورد تشكر

      پاسخ ها

      • مریمی

        گناه مازن هااینه که زیادی حساسیم بعدتانگاه میکنیم شوهرمون پریده پس عاشقانه رفتارکنیم تادچاراین مشکلات نشیم یکی خودم بعدازده سال زندگیم داغونش کردم که بایکی هستی.اینوبگیم مردمیپره

    • رضا باقری

      سلام باتشکر از مطالبتون سپاس گزارم.

    • sarina

      مرسی.خیلی عالی بود

    • fatima

      mr333333333333330000000000000

    • یک زن

      فقط یه مرد میتونه نویسنده این مقاله باشه و به نفع مردها این همه تئوری بده که مبادا آب تو دل عناصر ذکور تکون بخوره.
      اسم زنها بد در رفته وگرنه مردها از نظر لوس بودن دست زنها رو از پشت بستن.
      بالش پر قو نمیخوان که بدیم خدمتشون؟
      کم مونده که بگین از در میان خونه بادشون بزنین و یه لیوان اب میوه بدین دست شوهراتون.
      شما حالتون خوبه ؟
      به خدا زنها هم آدمن.
      ایم مقاله از یه زن میخواد که کور و کر و فرمانبردار بی چون و چرا باشه.

      پاسخ ها

      • یک زن دیگر

        نه عزیز جون اینطوری نیست
        آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم خواه پند گیر و خواه ملال

      • بدون نام

        اره زن كور وكر ميخان

      • آزاده

        منم با اون خانمهایی که به اینگونه حدیث نفس گوییهای غیر علمی معترضند موافقم.
        متاسفانه ما نمیخوایم عادات ورفتارهای اشتباه گذشتگانمونو اصلاح کنیم در خودمون.آقایون ادعاشون به روز شده اما تفکرات متحجرانه وپوسیده مونده.بعضی خانمهام به این تبعیضها متاسفانه تن میدن وپسرای بد فهم وپرتوقع مث پدر وشوهرشون تحویل جامعه میدن.
        چرا یه خانم باید برای بیان احساسش انقدر از نظر این گونه نویسنده ها آسمون وریسمون کنه...والا تبعاتشو میبینه ولی یه مرد اگه بابیملاحظگی به روح لطیفتر خانم حرفشو بپرونه نشانه یکی بودن دل وزبونشه واسمشو جای بی هنری وبی ملاحظگی میذارین صداقت.تاسفباره.به هرحال زحمت کشیده بودین.فسفر سوزونده بودین.اقتضای طبیعتتونه دیگه.
        از طرفی چرا یه

    • بنده خدا

      خواهش میکنم لطف کنید توصیه هاتون رو نگه دارید واسه خانمهای فامیل خودتون با تشکر

    • samira

      mamnon az matalebeton vali ye meghdar ham be marda amozesh bedid ke chetor ba khanomha raftar konan

    • mashkok

      aslan jaleb nabod ...nevisande mard bode ke chizai ke khodesh dost dashtaro neveshte to rabete hame chi 2tarafe hast darak faham hese amniyat aramesh ebraze alaghe va.........

    • ليلا

      بسيارجالب ومفيدبوددرموردهمسرمنصادقه باتشكر

    • مینا

      واقعا درسته نمیدونم چرا این اقایون اینقدر سخته براشون که بخوان از احساساتشون حرف بزنن

      پاسخ ها

      • masoud

        salam midooni chye marda vasashoon sakht nist etefaghan in zana hastan ke hamashoon zarfyate shenidano nadaran badesh khodeshoono loos mikonan valla marda ham mese zana ehsasat daraan

      • بدون نام

        آخه احساس ندارن

    • یه مرد

      راستی میدونید معنیش چیه وقتی خانمی این مطلب رو با کنجکاوی زیاد میخونه ؟ و بعدش اخماش میره تو هم و یه لنگه ابروش رو میندازه بالا ؟ ها ! ها ! ها!

    • نگین

      این چیزایی که گفتی شامل مرد ایرانی نمیشه چون جنبه محبت نداره اینا بدرد مردای غربی میخوره که بلدن با زنا چطور برخورد کنن شما هم اینقدر لیلی به لالای شوهر نذارین پررو میشه

      پاسخ ها

      • masoud

        negin jan badjoori delet pore az marda jaryan chye?shayad m,oshkel barkhordeh khodete bavar kon khanoma bish az aghayoon poroo mishan

      • جوان

        باعث تاسفه که فکر کنی غرب به زن اهمیت میده زن اونجا یه وسیله لذته در موردش مظالعه کنید.%%%

      • مهناز

        دقیقا

      • ناشناس

        مردهای ایرانی واقعا تو همسرداری ضعیف هستن.

    • mahsa

      به نظر من وقتی یک خانم باید اینقدر مطیع و خوب باشه که مرد واقعا از هر لحاظ خوب باشه----واگرنه مردها یک جا جنبه ی این همه لطف رو ندارن----درکل مردها بی جنبه ان-----شما هم زیاد این چیزهارو توجه نکنید.باتشکر مهسا

      پاسخ ها

      • masoud

        nazaret jalebe vali vaghty migy marda bijanban maloome mokhet eib dareh say kon avalan jam naband sanyan khodeto bebin hatman adame bijanbeye hasty ke fekr mikoni hamye marda bijanban

      • queen

        به کوری چشم بعضی ها من با مهسا موافقم ما بر اساس ظرفیت بعضی ها باهاشون رفتار می کنیم

      • بدون نام

        بنظرم مردا بخواطر غرورشون احساساتشونو پنهان میکنن

    • بهار

      با نگین موافقم.مردای ایرانی نمی خوان بفهمن که زنها عاشق احساساتن و مردی که برای زنش از بیان احساس کم نذاره زن جون براش میده.مردا کوتاه فکرن.

    • Azadeh

      مطالبتون جالبه

      پاسخ ها

      • masoud

        salam shoma vaghean moafeghin ?be nazaretoon age mehraboon bashin hamsaretoon che aksolamali az khodesh neshoon mideh?

    • زندگی

      به نظر من مطالب خوب و آموزنده ای بود ما همه خانوم ها این مسائل رو خوب موندیم ولی وقتی در موقعیتش قرار میگیریم میبینیم همه چیز یادمون رفته.بیاید قبول کنیم که بین زن ها و مردها تفاوت هست و اگر هر دو طرف این تفاوت ها رو درک کنن(که باهم فرق میکنند)ریشه اختلافات حل میشه.مردها صادق تر از خانوم ها هستند(خانوم ها قبول کنید)چون حرف دل و زبونشون یکی است(منظورم از مرد همسر زندگی ست)اون خانوم هایی که مخالفن یک طرفه به قاضی نرن دوباره بخونن حتما وجدانشون حداقل با یکیش موافقه

    • marjan

      baram jaleb bood chon khudam hame in karharo dar bare hamsaram roayat mikonam.ba sepas az shoma

    • رها

      به نظرم اگه واقعاٌ ناراحتیم و ادعا می کنیم که این متن رو قطعاً یک آقا نوشته و یک جانبه هم نوشته باید زرنگ باشیم و ما هم حرف دلمون رو بزنیم و در این زمینه کم نیاریم حالا بعد به خدمتشون میرسم

      پاسخ ها

      • masoud

        raha jan salam avalan man fekr mikonam in matno ye zan neveshteh na mard darzemn chera khedmateshoon beresy badam nagoftan etefaghan vali ino bedoon zan har chy mehraboontar bashe mard ham darmoghabel mese oon mishe

    • بدون نام

      baba bikhi in jori ham jedi nagirin bache ha
      mohem nis k hala mibini yeki hamsaresh khobe yeki haaaaaaam kheli nafahme dar morede khanoma ham hamin tor be nazare man monde be shanc khoda kone k hamamon aghebat bekheyr va nasibe ye shohare khobo ba fahmo shoor shim va ba ham kenar biyaym rastesho bekhayn man in matalebo ta akharesh nakhondam bikhi baba ina hamash cherte az taraaaaaafe saaamaaaaaaa

    • peyman

      kamelan doroste.ba zendegi ham movafegham . baraye khanoomaei ke be aghayane irani irad migiran arezoo mikonam ye afghanish gireshoon biyad...

      پاسخ ها

      • queen

        مطمئن باشید از شما بهترن.

    • masoud

      salam man taghriban ba in harfa moafegham vali benazaram age ye zan mehraboon bashe mard age adam bashe az mahalate ke javabe mehraboonisho nadeh in khanoma ham kam khodkhah nistan ke mokhalefat mikonan ba in ghanoon

      پاسخ ها

      • queen

        اگه آدم باشه ...

    • mahnaz

      باسلام
      میشه منو راهنمایی کنید من یه 2 سالی هست با کسی آشنا شدم و خیلی دوسش دارم ولی اون هرچی وابستگی مون بیشتر میشه سرد تر باهام برخورد میکنه و اسرار داره همین ا رابطه رو کات کنه واسه من سخته چه کار کنم؟

      پاسخ ها

      • FARID

        شب بخیر
        مگر دوستی یکسره میشه چرا خودتو کوچک میکنی البته برای ادم بی معرفت حتما کیس بهتری پیدا کرده.ببخشید مگه شما چند سالتون است.

      • بدون نام

        سلام
        خوب خواهر من اگر حتی الان هم بیاد به سمت شما. تا آخر عمرتون باید منتش را بکشید اونم روز به روز سردتر میشه و یه روز بهت خیانت میکنه

      • بدون نام

        شما زودتر تمومش کن، چون هر چی زمان بگذره وابستگیت بیشتر میشه و اونم سردتر

    • meshkat

      mamnooooon kheili khub bod.bayad b aghaye masoud motezaker bsham k harkasi ye nazari dare k on baraSH MOHTARAME .say konim tond khu nabashim!

    • hana

      mamnun az etelaatetun,vaghti ena ru mikhunam engar daram ehsasatamu ba yeki sharik misham va en hese khubie

    • queen

      من وقتی اطلاعات این سایت در مورد مردها رو می خونم احساس می کنم مردها مثل شیر بدون مواد نگهدارنده هستند که باید مواظب باشی ترش نشن. پس زنا چی ؟

    • sepid

      این تفاوت بین زنا و مردا چقد عجیبه. مگه خدا زن و مرد رو مکمل هم نیافریده پس چرا این تفاوت ها اینقد بزرگ و عجیب و غیر قابل درک واسه دو طرفه که مجبور بشن برای درک هم دیگه به مشاور و کتابا مراجعه کنن. باید گفت خدا پدر و مادر این مشاوران رو بیامرزه که به این اطلاعات دست پیدا کردن وگرنه تا ابد این تفاوت ها که به اصطلاح برای تکمیل زن و مرد هست باعث میشد هیچ وقت نتونن درک درستی از برداشت ها و طرزفکر طرف مقابلشون داشته باشن

      من با این مطالب موافقم و در مقابل توصیه های زیادی هم برای مردها در ارتباط با خانومشون وجود داره. مهم اینه که زن و مرد اونقد ارتباط و زندگیشون براشون مهم باشه که برای بهبودش از این راه کارها استفاده کنن

    • MAHAN

      متاسفانه اين مطالب هرچند دوست داشتني نيست اما واقعيه.

    • بدون نام

      همش چرت و پرته

    • eli

      من فقط اينو ميدونم كه اگه از مردي عشق و محبت بخواي تنهات ميذاره چون نميتونه از پسش بر بياد

      پاسخ ها

      • یک فرشته

        بی احترامی نباشه اما من فکر می کنم همیشه این طوری نیست

      • یک فرشته

        بی احترامی نباشه اما من فکر می کنم که همه ی مرد ها این طوری نیستند

      • یک فرشته

        ببخشید ولی من فکر می کنم که همه ی مرد ها این طوری نیستند

    • بدون نام

      Ba tashakor kheyli knob bod

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام سوالی دارم .ایا کسی هست جواب بده؟

    • رقیه

      آره مردای خارجی با جنبه ترن چون هر موقع بتونن هر غلطی میکنن و بعد با یک متاسفم همه چی حل میشه واقعا براتون ناراحتم که به آدمای مملکت خودتون ارزشو احترام قائل نیستید.مردای ایرانی خیلی هم باجنبه و باشعورن به هر حال ادم بد همه جای دنیا پیدا میشه .مطالبتون خیلی اموزنده بود.من خودم 19سالم بود ازدواج کردم شوهرم 8 سال از من بزرگتره وقتی به رفتارای اول نامزدیمون فکر میکنم واقعا تعجب میکنم که چطور منو تحمل میکرده.الان 4 ساله ازدواج کردیم خیلی ازش راضیم خیلی درکم میکنه
      ممنون از مطالبتون

    • Mahla

      matalebeton kheily jleb bod,mamnonam,vali marda enghadam k shoma migin bad nistan..
      ba tashakor mahla..

    • یک فرشته

      من یه مرد رو می شناسم که جونشو واسه عشقش می ده وقتی از عشقش حرف می زنه اشک توی چشماش جمع می شه
      این یعنی یه مرد خوب
      نظر شما چیه

      پاسخ ها

      • یه زن

        همون مردی که رومیگی رودوبارامتحانش کن تاببینی مردهادورغگوی ماهرین

    • غزل

      به نظر من مرد خوب کم نیست دخترا انقد از مردا بد نگید بخدا مرد خوب زیاده خوده من یکیشو دارم که جون میده برام خودتون باید خوب باشین تا شوهرتون باهاتون خوب باشه همونطور که شما ازش انتطار دارین شب و روز نازتونو بکشه اونم انتظار داره شما بهش توجه کنین وگرنه سرد میشه

    • خورشید

      خیلی مفیدبود.ممنونم اززحماتتون.

    • مریم

      خیلی عالی تشکر از مطالبتون

    • سوگل

      من سه ساله ازدواج کردم.توى اين سه سال شوهرم سالگردازدواج که انقدبرام مهم بوده, ,پيشم نبوده.وسفر کارى بوده.ناراحتم. چيکارکنم چى بگم بهش?

    • بدون نام

      مرد خوب درسته کمه ولی من یدونشو دارم. نمیگم ایراد نداره. همه ی آدما ایراد دارن.بالاخره باید یکی تو زندگی کوتاه بیاد.

    • بدون نام

      مطالبتون خیلی عالیه ممنونم

    • ناشناس

      اره راس میگین والامن خودم شخصا عاشق شوهرم بودم ولی اون باکارای که کردمنو خیلی اززندگی کردن بااون پشیمون کردولی من بخشیدمش متأسفانه کاراشوادامه دادالان برام مهم نیست که کیه فقط اینو میدونم که سایه بالاسربچهامه واقعامرداعرضه ندارن که کسی واقعا دوست دارش باشه

      پاسخ ها

      • تنها

        بنظررررررم نباااااید مرداااارو زیاد تحویل گرررفت

    • تنها

      من شوهرمو خیلی دوست دارم اونم دوسم داره میدونم بهم میگه ولی یه چیزی بگهم از من نصیحت زیادی گیر ندین والا خودتون گیر میکنین

    • بدون نام

      به نظر من زن بايد كوتاه بيايد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله دقیقا

    • نسیم

      مطالب خوب بود ولی من حتی یک موردشم تو شوهر خودم نمیبینم بلیط بخره کادو بخره فقط فقط میخاد از من دورباشه یا با فامیلاش باشه اصلا ما خیلی دوریم مخاد من به حرفش گوش بدم وقتی میگم بیا دو نفره بریم پارک یا سینما انگار فهش ناموسی دادی قاطی میکنه میگه من از اون مردایی نیستم که بخایی منو تو مشتت بگیری.من با این موجود چیکار کنم؟؟؟؟

    • ترگل

      اگه واقعا میخوایین زندگیتون دووم داشته باشه شمام بایستی متقابلا رضایت شوهراتونو حلب کنین من با نظر نویسنده کاملا موافقم کسی هم که میگه چرت پرت نوشته خب حتما زندگی و شوهرش واسش مهم نیس .چه میشه که هم خودمون خوشحال و شاد باشیم هم شوهرمون .من شش ساله ازدواج کردم همین روشهارو بکار بردم واقعا راضی ام

    • رقیه

      خیلی خوب بود اگه مرد ها درک داشته باشند

    • زهرا

      عالی بود فقط کاشککی یک راه حل برای بهتر ب خاطر سپردن این دوازده مورد وجود داشت

    • غزل

      افتزا

    • غریب آشنا

      به نظر من یه مرد هم باید احساس داشته باشه .معذرت میخوام اما شما مردا خیلی مغرورین اخه بابا ما زنا تو همه شرایطی همراهتونیم یه بار هم شما همراه ما باشید یه کم مهربونی از غیرتتون کم نمیکنه

    • نظر مژگان

      سلام من شوهرم راخیلی دوست دارم وازش چیزی مخفی نمیکنم اما شوهرم وقتی از دستم ناراحت بشه تمام رازهامو فاش میکنه پس چطور من میتونم براش خوب باشم بنظرم این مطالب برای بعضی از مردا خوبه چون همه شبیه هم نیستن

      پاسخ ها

      • مهناز

        شوهر منم اینجوریه خیلی براش مایه میذارم ولی یجا ی کار اشتباه از نظر اون از من سر بزنه اونو پیش همه تعریف میکنه آبرو نذاشته برام ولی الان یکم محافظه کارتر شدم سخته بخدا زندگی با همچین ادمایی

    • بدون نام

      سلام به نظرمن بایدهمیشه باشورت نرم و اروم باشی

    • سعيده

      سلام، كاش درك و شعور توي جامعه ي ما بالا ميرفت. وقتي پدر و مادرها عشق به زن رو به فرزندشون ياد نميدن، در عوض همش از عشق به پدر و مادر با بچه هاشون حرف ميزنن، بچه ها كجا بايد آموزش ببينن، تو مدرسه ها هم كه صحبت در مورد جنس مخالف جرمه، بعد همون آدم ميره تو زندگي زناشويي با كلي جهل و خود خواهي كه بلد نيست همسرش رو عاشق كنه يا حتي خودش عاشق بشه، متاسفانه تو جامعه ما پر از اين جور آدمهاست. اين مطالب هم فقط براي اينه كه ما خانمها الكي دلمون رو به مردهايي خوش كنيم كه بلد نيستن درست ابراز احساس كنن و اصلا نميتونن با زنهاشون رفيق باشن

    • مژده

      به نظر من هیچوقت نباید به مردها رو داد

      پاسخ ها

      • مهناز

        دقیقا

    • نرگس

      زندگیه من زهرماره شوهرم از اول زندگی مادرش رابا ما گذاشته زنگیه کنه شوهرم منو دوست نداره منوبخاطرهوس بازی میخاد ونوکر مادرش بعدش وقتی من وشوهرم نزدیکی میکنیم مادرش مارامیبینه کلاه سرم میذاره من دیگه نمیتونم ادامه ای حرفموبگم حالم خراب شد

      پاسخ ها

      • neda

        الهی من بمیرم برات..خدات لعنتش کنه

      • فاطمه

        سلام عزیزم منم همدرد تو ام با خونواده شوهرم زندگی میکنم منو از پادر آوردن شوهرمم منو کلفت گرفته برا مامان و باباش اصلا توجه نمیکنه بهم

      • meysam

        سلام نرگس
        من اگه جای تو بودم این خفاش رو طلاق میدادم
        با اینکه مرد هستم اما خیلی بی انصافیه دلم برات ریش ریش شد از این کفتار دوری کن من اینارو میشناسم
        بیشتر مراقب خودب باش

    • زهرا

      خوب بود بل تشکر

    • نظر یک بنده خدا

      مژده همه ی مرد ها که مثل هم نیستند تفاوت هایی هم وجود داره لطفا جمع نبند

    • شیوا

      مردی که بش محبت میکنی اماقدرمحبتاتونمیدونه بش نازمیکنی ونازنمیبینی فقط بلده زوربگه نشدکه مرد!خداهمشونوزنده به گورکنه

    • بدون نام

      من نظرات همتونودیدم اگه بگم من شوهرموباندازه ۵تابچم حتابیشتردوست دارم شایدباورتون نشه رازاین خوشبختی روبهتون میگم فقط سعی کنیدازشوهرتون تعریف کنیدبخصوص پشت سرش ۲۶ساله خونه دارم دوتاداماددارم وبرای همسرم مث ی دختر۲۰ساله ام البته بوقتش وایشون هم همیشه میگه توبهترین مدیرخونه وبهترین مادرخانمی

    • فرزانه

      فقط من از مردا اینو فهمیدم که اگر مردی زنیو عاشقش باشه جونشم براش میده اما خدابه دادزنی برسه که مردش نخواهش اون مرد پست ترین ادم میشه فقط علاقه مهمه

    • H R

      خوب بود اما اگه این درک دوطرفه باشه

    • بدون نام

      من سیزده ساله ازدواج کردم چندین بار شوهرم بهم خیانت کرده.از شوهرم متنفرم .واز هر چه مرد هس متنفرم

    • مبینا

      بخدا فقط شانس مهمه ..
      .هرچقدرم ک بخوای اجرا کنی ولی طرف مقابل راه خودشو بره اینا همه بی تاثیرن من 28 سالمه و 7 ساله ازدواج کردم و ب این نتیجه رسیدم اینا فقط مال یه ادم خوش شانسه اگه شانس داشتی یعنی اگه خدا این شانسو بت داد اینا رو هم انجام ندی باز عاشقته ولی اگ شانس نداری ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      عالي بود

    • تینا

      اصلن جالب بود هاهاهاهاهاهاههاهها

    • Azadeh

      واقعا درست بود
      اون دسته از خانمهایی که اعتراض کردن قطعا تجربه همزیستی با مردشون کمه یا اینکه کلا طبیعت قلدر و زورگو دارن
      مردها با تمام مردونگی و قدرتشون بسیار حساس و نکته سنجند

    • ستاره

      باسلام خیلی ممنون از انتقادادتون

    • صوری

      کلا توصیه های یکجانبه گرایانه نتیجه خوبی نداره. هم خانوما هم آقایون هم عقل دارن هم احساس. تو زندگی مشترکم باید از هر دو اینا استفاده کنن.
      این رفتارا باعث عاشق شدن شوهرا نمیشه. چون وقتی ی نفر راضی باشه٬طرف مقابل به سمت افسردگی میره.قطعا آدم افسرده برای هیچکس اخلاق دلپذیری نداره. پس تمام این زحمات به باد میره.
      فقط وقتی دو نفر راضی خواهند بود که هر دو طرفشونو انسان حساب کنن با خصوصیات و خواسته ها و قوت و ضعفای خودشون.ما هیچکدوم نه اسطوره ایم نه داستانیم نه فیلم.بیایم واقعیتو بپذیریم.

    • بدون نام

      عشقش بخوره توو سرش! اينم شد زندگي مشترك؟

    • نگین

      والا هر چی علم و دانشمنده از شناختن زنها عاجزند بس که زنها پیچیده هستند بعد شما فرت و فرت راجع به مردها مقاله میذارید مثلا میخواین بگین مردها پیچیده ترن و شناختشون سخت تره؟! اصلا اینطور نیست.مردها باید زنها رو بیشتر بشناسن تا زندگی بهتر باشه.که عمرا بتونن.مردها تک بعدی هستن پیچیدگی خاصی هم نه در ساختار مغزی نه در ساختار روحی و نه در ساختار فیزیکیشون دارند برعکس زنها.من نمیتونم اینهمه ویژگیها و پیچیدگیهای ذاتی خودم رو بذارم کنار و همه وقتمو صرف تطبیق دادن خودم با مردها کنم.تک هفته گذشته تمام مقاله هاتون راجع به مردهاس.ول کنید دیگه.مرسی.اه

    • بدون نام

      حالت خوبه؟جک میگی؟
      والا ما هر مردی و دیدیم زن و بچه هاشو ترک کرده و رفته با یکی دیگه اونوقت مقاله از عشق میزاری

    • بدون نام

      به عنوان یک خانم میدونم که تمامی خانم ها دوست دارن ابراز علاقه همسرشون رو ببینن نه به صورت
      کار و خرید و این حرفا .... ففط با یه دوست دارم ساده یا یک نوازش عاشقانه! ولی حقیقت اینه که مردها واقعا موجودات مغروری هستن

    • بدون نام

      اینجوری که نمیشه آدم باید خودش باشه نه اینکه پیش یکی یه جور رفتار کنه پیش یکی دیگه یه جور دیگه چون اینجوری خانوما همش باید فکر کنن که چی بگن یا چجور حرف بزنن اینکه بخوای فکر کنی بعد حرف بزنی مال بقیس نه شریک زندگی مردا هم خیلی توقع زیادی و بیش از حد دارن

    • بماند

      با عرض سلام &خداوند قدرتی درمرد نهاده که هرچند هم بدی کنه تنها با یه معذرت خواهی ازهمسرش و یکم نازش کردن همه بدی ها رو از یاد میبره همسرش ،ما خانم ها هیچ چیز جز احترام و محبت نمیخواهیم با فقر و بدبختی میتوانیم بسازیم جز بی محری بی توجهی

    • بدون نام

      به نظر من اول هر دوطرف عاشق بشه بعد ازدواج بکنه

      پاسخ ها

      • ثنا

        موافقم

    • عسل

      سلام و خسته نباشید
      من ۲۰ سال هست که از زندگی مشترک مان میگذرد و همیشه از این موارد پیش می آمده
      همسر بنده خیلی با دیگر خانوم ها شوخ طبع هست
      و شغل ایشان در بانک هست
      به طوری که شماره تلفن خودشون را به بیشتر مشتری ها میدهند و این مشتری ها که خانوم هم هستن گاهی به دلایلی تماس میگیرند و برای مسائل بانکی صحبت میکنند
      من از این رفتار همسرم ناراحت میشوم و گاهی دعوا و مشاجره پیش می آید
      من نمیدونم با این بیخیالی ایشان چه طور رفتار کنم
      زمانه زمانه ی بدی شده و نمیشود به کسب اعتماد کرد
      لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • تهران

      منم بااین موافقم اکثرمردادوس دارن یک زن همه چی تموم داشته باشن وزنشون مثل یه بچه دوساله ازشون حرف شنوی داشته باشن

      پاسخ ها

      • مهناز

        دقیقا

    • بدون نام

      باسلام ممنون ازهمه ی مطالب مفیدتون،همه حرفای شمادرست،عزیزان درزندگی فقط ب خداوند توکل داشته باشیدتاتمام مشکلاتتون حل بش البته کمی هم صبر،خداقوت،برای همتون آرزوی سلامتی وخوشبختی میکنم

    • بدون نام

      حالا اینا ک خوبه طرف من خوب بود من خودم خوب نبودم الان ی مدتیه سرسنگین باهام تازه میفهمم ک چقد منو تحمل میکرد منم سعی میکنم و جبران کنم همه ادما شبیه هم نیستن والا

    • بدون نام

      خانما اونقد کوتاه فکرن که همشون نویسنده متن رو محکوم کرده اند چون واقعیتو گفته به ضرر خانماست

    • بدون نام

      سلام .سوالی دارم .ایا کسی هست جواب بده؟

    • بدون نام

      سلام .سوالی دارم .ایا کسی هست جواب بده؟

    • فلورانس

      خانم.های عزیز هر مردی ویژگی خودش رو داره نمیتونیم نظر کلی در موردشون بگیم به نظر من در حد تعادل بودن همیشه بهتره آقایون خیلی باهوش تر از این حرفا هستن ما

    • ساناز

      عالی بود

    • زهرا ملانیا

      عالی بود من همسرم زیاد دوست نداره نزدگی کنه چکار کنم همش واسه مادرشوهرم خواهرشوهر کوچیگم فقط میزاره موقع خواب منو دعوا میکنه بعد میخواب چکار کنم

    • بدون نام

      سلام به نظر من همه مردها مثل هم نیستن اخلاق مردها برمیگرده به رفتار مازنها خیلی از ما زنها بلد نیستیم چطوری باهاشون حرف بزنیم اگه ما محبت کنیم با مهربونی باحاشون حرف بزنیم امکان نداره اونا بد باشد فقط اگه عشق دوطرفه باشه

    • بدون نام

      سلام کی بودمیگفت سوال دارم من هستم جواب میدم

    • بدون نام

      سلام کی بودمیگفت سوال دارم من هستم جواب میدم

    • رها

      بابابخدااینجوری نیس مرداهم مثه زناخوب وبددارن

    • ثنا

      واقعا راست میگین چه مردها باشه چه زنا همه شون یکسان نیست به نظر من باید هر دو طرف آدم باشن اگه یه طرف دیونه باشه طرف خودبکشه نمیتونه عاشق خودش بکنه

    • بدون نام

      عالی بود

    • فرزانه

      شوهر من جزو خشن ترین مرداس.کسی نمیتونه رفتارشو تحمل کنه چون خیلی مغرور و لجبازه و عصبی.ولی باهاش کاری کردم که پیش من میشه یه پسربچه.هیچوخ اجبارش نکردم که احساسشو بگه بهم.خودش آروم آروم تونست حرفای دلشو بگه.چون قبولش داشتم بابدیاش .از حرفاش علیه خودش استفاده نکردم.فقط لبخند داشتم.محبت کردم.وهروخت خاسته تنها باشه راحتش گذاشتم.وخیلی وقتا هم سکوت کردم واون آرامش رودادم بهش.و همش مثل آینه به خودم برمیگرده.قبلا مثل خودش رفتار میکردم اصلا جواب نمیداد.

    • مهناز

      بنظرمن لطف زیاد سبکی میاره همیشه قدری برای خودتان در ابتدا نگه دارید و همشو خرج شوهرتون نکنید و به مرور ببینید آیا ارزششو داره ک براش اینهمه لطف کنم بعضی مردا وقتی بهشون خیلی لطف کنی هم پررو میشن هم لوس تازه ایرادگیر آدمو خسته میکنن شوهر من که والا جنبه نداره اصلا خوبی بدیشو نمیفهمه جللل خالقه کلا

    • ناهید

      من جدیدایه دوست پیداکردم که رابطه خانوادگی داریم احساس میکنم به شوهرم نظرداره ورفتارشوهرممعوض شده درضمن به شدت به دوستمم دل بستم ولی فک میکنم که شوهرم به دوستم توجه میکنه لطفا هرچه زودترراهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از دوستت فاصله بگیر البته اگه زندگیت رو دوس داری وگرنه باید فاتحه دست دادن شوهر و زندگیتو باهم بخونی

    • Z

      من که تو مردا موندم

    • بدون نام

      شوهر داره ولی باز با مردای متاهل رابطه داره
      خجالت نمیکشه بچه هم داره

    • باران

      بنظرم قبل از ازدواج باید از هم شناخت کافی داشته باشن و مهمتر از همه عاشق هم باشن وگرنه زندگی سخت میگذره و یک جانبه قضاوت نکنید درباره ی زنها ومردا

    • باران

      بنظرم قبل از ازدواج باید از هم شناخت کافی داشته باشن و مهمتر از همه عاشق هم باشن وگرنه زندگی سخت میگذره و یک جانبه قضاوت نکنید درباره ی زنها ومردا

    • مریم

      برنامتون عالیه مرسی

    • مریم

      برنامتون عالیه مرسی

    • فاطی

      همه مردا اینجوری هر

    • f

      من با زن بودنم خیلی ناراحتم شانزده سالم یه بچه دارم نه ماهه آرزو هایم همش به باد رفت شوهرم بی توجه فکر می کنم منو دوست نداره هی از خدا می پرسم چرا زن هارو این جور بدبخت آفریدی من باید چی کار کنم؟

    • فرو

      خاک تو سر مردا من 17سالم بود که ازدواج کردم الانم یه دختر دارم و هشت ساله که ازدواج کردم هر دوتامون عاشق هم بودیم تو رو خدا سنگین باشین و به اندازه ی ظرفیت شوهرتون محبت کنید مال من خیلی بی ظرفیت بود

    • لطیفه

      سلام من سه ساله ازدواج کردم شوهرم مرا لت کوب نکرده اما به بزی وقها میشه میگه تو چرا مثل فعلانی پول منرا جمع نمیکنی یا چرا مثل فعلا نی یجور کارها ی است نمیکنی من ناراحت میشوم اصبحانی میشوم از ش قهر میکنم به نظر شما من چکار کن که انطوری نگهم

    • بدون نام

      خواهراي من فقط شانس بايدداشته باشيم همين

    • پروین

      جالبه ولی دنیا تغییر کرده همه ی مردامثل زن شدن باید. اخلاقشونم عوض کنه

    • زهره

      سلام ب همه امیدوارم هر مردی ک ب زنش خیانت میکنه ، خدا جوابشو بده و اینو بدنید چوب خدا صدا نداره و اگه بزنه هرگز دوا نداره الهی ب این وقت عزیز ک نماز مغربه و من دارم این متن رو مینویسم همه دوستان زندگیشون گرم و دلشون شاد بشا

    • زهره

      سلام ب همه امیدوارم هر مردی ک ب زنش خیانت میکنه ، خدا جوابشو بده و اینو بدنید چوب خدا صدا نداره و اگه بزنه هرگز دوا نداره الهی ب این وقت عزیز ک نماز مغربه و من دارم این متن رو مینویسم همه دوستان زندگیشون گرم و دلشون شاد بشا

    • Zahra

      سلام به نظر من هم مرد خوب داریم هم بد مگه مرد دل نداره نه زیاد باید بهش محبت کرد نه زیاد رو بهش داد ولی پشتش باشی تا حس امنیت کنه البته هرمردی مثل هم نیس زن هم بعضی وقت ها مقصر میشه من خودم زن هستم ولی باید برا من سیاست به خرج داد

    • بدون نام

      شوهرمن که دیگه شورشودراورده هم دست بزن داره هم بددهنه پیش همه خارم میکنه منو به عنوان کلفت میبینه بچمم آسایش نداره دیگه جوری شده بچه 4ساله زبون میادمیگه چرااخلاقتو عوض نمیکنی من که بریدم ازهرراهی که بگین رفتم این مردآدم آهنیه فقط دلم به هال بچم میسوزه

    • ناشناس

      خدایا دخترها و زنهای فاحشه رو از زمین برچین
      تمام بنیان خانواده ها از این ها خراب شده
      مرد باید مرد باشه مثل خودم که یک زنم اما مردم

    • سحر

      سلام خیلی خوب گفتی الآن دو ساله ازدواج کردم الان خودمم ۱۶ سالم بود مثل یه مردم شوهرمم یه زنه

    • سحر

      سلام خیلی خوب گفتی الآن دو ساله ازدواج کردم الان خودمم ۱۶ سالم بود مثل یه مردم شوهرمم یه زنه

    • تنها

      بنظرتون چیکار کنم شوهرم ب حرف خواهراشو مادرش گوش نده بخدا دیگه خسته شدم هر روز تو خونه ی دعوا داریم

    • فاطمه

      باهاش حرف بزن بگومن توک سایه سرمی بزرگترین فردزندگیمی ولی فقط اگه ای کارم نمیکردی دیگه من خوشبخترین زن دنیابودم بگومامانوخواهرات دوست داشته باش ولی قاطی زندگیمون نکن بگواگه تو ایقدب حرفای اوناگوش ندی توزندگیمون ب کارنبری باعث میشهمن بیشترعاشق مادروخواهرتم بشم

    • سمیه

      بنظره من هرچه زیادتر به مردا رو بدی روشون زیاد میشه به زنش اهمیت نمیده باید اهمیت ندی ولش کنی به شادیه خودت باشی پیه خوشحالیت اونوقته که دنبالت میفته باورکنید راس میگم چون تجربشو دارم.

    • بدون نام

      خب چرا همه چی رو فقط به مامان جونش میگه وهرچی بهش میگی چی شده حرف نمی زنه مرد اینقدر وابسته نگو به طرف خودت بکشونش چون مادرش جادو ومهره داره واونو میکشونه به طرف خودش

    • نگین

      سلام من نامزد دارم دوماه دیگه عروسیمه شوهرم میگه آتلیه اینا چیه عکس میگیرم ولی اینا خرج اضافیه نمیدونم چه جوری مخشو بزنم تا آتلیه اینا بریم یکی راهنمایی کنه لطفا شبا بخاطر عکس با استرس میخوابم که نکنه نمیخواد منو آتلیه ببره کمک کنید یه راه حل بگین

    • بدون نام

      آیا چکار کنم شوهرم بهم توجه کنه ولی خیلی طرف بستگان خود نباشه

    • شقایق

      همه مردها شبیه ب هم نیستن فقط چیزی ک درمورد همه مردها صدق میکنه غرورشون اینکه ی زن بخواد مردش عاشقش باشه اینه که پشتش باشه بهش دلگرمی بده و بهش محبت کنه و حرفای همسرش رو گوش بده اما اینو باید در نظر گرفت که هیچوقت از حدش نگذریم که مردها هم جنبشون در یه حدیه

    • دنیا

      نظرتون خوب بودولی بایدبدونیدک هیچ زندگی بدون دق دقه نیس توهرشرایطی بالاخره ی مشکلی هس خانومااینکه معتقدین رو بدین پرومیشه مرداینونگیداکثرخیانتهای مردسره بی تفاوتیه زن اتفاق میوفته زیاداحساستونونگیدفقط بارفتارتون بروز بدین ب زیباییتونم اهمیت بدین خ مهمه.شکلتونواندامتونویادتون نره دنبال تغیرات خوب توظاهرتون باشیداعتمادبنفستونوازدس ندیدوفکرشومشغول خودتون کنید

    • ماریا

      بستگی به مردش داره و شانس ما آدم ها

    • مشکوک و بدبین محض نباشیم اما ساده و زودباور هم نباشیم؛

      گذشته یک انسان میتونه نشانه ای از شخصیت واقعی اون انسان باشه؛
      احتیاط شرط عقله درست؟اگر اون شخص گذشته مناسبی نداشته باشه،و پر از فساد انحراف بوده باشه چی؟البته استثنا هم وجود داره و گاهی زندگی یا شخصیت کسی از اساس تغییر میکنه و متحول میشه؛اما اگر هنوز همون انسان باشه،و گذشته شو پنهانی به زندگیمون بیاره،و دروغ گوی ماهری باشه؟اگر کل زندگی رو برای همه حتی خانواده و دوستای خودش بازی کنه چی؟اگر یک شخصیت پست و ضعیف و کثیف و یک شارلاتان واقعی باشه چی؟؟؟

    • ترنم

      ای مرده شور هر چی مرده همشون دروغگو شکم پرست خوش گذرون هستند

    • خخت

      خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج