جاباما
۱۹۱۲۵
۳۹۲ نظر
۱۱۷۵۴
۳۹۲ نظر
۱۱۷۵۴
پ

۲۲ پیشنهاد برای خوش‌تیپ شدن آقایان

لباس هایتان آن تاثیری که می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟ گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان یک طوری ظاهرتان را برانداز می‌کنند که خوش‌تان نمی‌آید؟ نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشکل کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید.

برترین‌ها: لباس هایتان آن تاثیری که می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟ گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان یک طوری ظاهرتان را برانداز می‌کنند که خوش‌تان نمی‌آید؟ نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشکل کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از انتخاب کفش گرفته تا هماهنگی کت و شلوار برای‌تان یک دنیا نکته تازه مطرح کرده‌ایم. مطمئن باشید با خواندن و رعایت‌کردن این موارد تاثیر ظاهر شما عوض می‌شود، هم در ذهن خودتان و هم برای دیگران. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

۲۲ پیشنهاد برای خوش‌تیپ شدن آقایان

به لباس‌های روزانه اهمیت بدهید

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند، چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌های‌تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برند‌هایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

نوجوان ساده؛ نوجوان خوش پوش

نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید، اما در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسر‌های نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند.

اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از ۳ رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می‌کنند و حتی بیشتر از این که توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

جذب واکنش‌های واقعی

دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعی‌شان را راجع به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا این که خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعی‌شان را به شما بگویند.

۲۲ پیشنهاد برای خوش‌تیپ شدن آقایان

از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن موهای‌تان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. پس به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.

اگر دوستان تان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید تیپ کلی تان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک‌تر است. پس همان طوری لباس بپوشید.

تی‌شرت تبلیغاتی ممنوع!

وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روز‌ها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

لباس‌هایی نه تنگ و نه گشاد

بهترین پیشرفتی که می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند.

بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند که برای‌شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس‌تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

به فروشنده‌ها اعتماد نکنید

هیچ وقت تنها به خرید نروید زیرا به حرف فروشنده‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. بیشتر آن‌ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فکر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.

۲۲ پیشنهاد برای خوش‌تیپ شدن آقایان

همیشه دقت کنید

در نهایت باید بگویم نگران نباشید! حتی اگر در مورد پوشش‌تان اشتباه هم بکنید زمین هم‌چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از خانه بیرون بروید، به فروشگاه‌های خوب سر بزنید، با آدم‌های خوش تیپ ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید، اما دقت کنید، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان‌قدر می‌آید؟

بستن شال‌گردن که فلان دوست‌تان را خیلی خوش تیپ کرده برای گردن شما مناسب است یا این که گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش‌پوشی‌تان اهمیت بدهید به‌خودتان اهمیت داده‌اید.

یا تمام رسمی یا تمام اسپرت

لباس‌هایی که بالا تنه را می‌پوشانند باید با لباس‌هایی که پایین بدن را می‌پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر نوجوان یک سوئی‌شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید سعی کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است، یک ظاهر رسمی را انتخاب کنید، از پیراهن و کت‌تان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

کفش تمیز و براق

برای کفش‌های‌تان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش‌ها بخش ناطق تیپ شما هستند! بله، آن‌ها به راحتی با بیننده حرف می‌زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به‌خصوص خانم‌ها به آن توجه می‌کنند. پس سعی کنید کفش‌های‌تان همیشه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن‌ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر بهترین لباس‌ها را پوشیده باشید و همه لباس‌های‌تان تمیز و اتو کشیده باشند، یک کفش کثیف می‌تواند به راحتی آب خوردن همه این‌ها را از بین ببرد. حیف است که برای یک واکس ۵ دقیقه‌ای کل ظاهرتان را زیر سوال ببرید، پس حواس‌تان حسابی به کفش‌ها جمع باشد.

صندل و جوراب نپوشید

آقایان! صندل‌ها درست مثل کفش‌ها نشان‌دهنده سلیقه شما هستند، اما لازم است یک نکته را همیشه درنظر داشته باشید، صندل شما حتی اگر زیباترین و آراسته‌ترین مدل بین مدل‌های ارائه شده سال باشد پوشیدن آن به همراه جوراب می‌تواند همه چیز را تنها ظرف مدت چند ثانیه خراب کند! پوشیدن جوراب فقط مخصوص کفش‌هایی است که جلو بسته بود. یا این که مخصوص ورزش هستند. در غیر این صورت پوشیدن جوراب به همراه صندل‌تان یکی از فجایع دنیای مد به حساب می‌آید. هیچ کس دلش نمی‌خواهد زیر آن صندل‌های آراسته جورابی را ببیند که احتمالا به خاطر جلوباز بودن کفش کثیف هم شده؛ باور کنید.

لباس‌هایی بخرید که دوست‌شان دارید

به حراج‌های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می‌بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می‌شوند و یک دفعه می‌بینی با چند کیسه لباس بیرون می‌آیند. این اتفاق در مورد حراج برند‌ها هم اتفاق می‌افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این دلیل که مارک‌دار است و ارزان شده، نخرید. لباس‌هایی را بخرید که دوست‌شان دارید و می‌دانید که آن‌ها را می‌پوشید، نه این که نرسیده به خانه پشیمانی سراغ‌تان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر‌ضروری نجات می‌دهد. باور کنید!

کیفیت به جای مارک

برند باز‌ها موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان بپرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برند‌ها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند، اما خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند. دنبال مارک‌ها نباشید. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

۲۲ پیشنهاد برای خوش‌تیپ شدن آقایان

برای ظاهرتان وقت بگذارید

برای ظاهرتان زمان و پول بیشتری را صرف کنید. لباس‌های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است. لباس‌های‌تان نشان‌دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس هیچ عیبی ندارد اگر برای‌شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید. مرتب ظاهرتان را چک کنید. ببینید کدام لباس‌ها را با هم بپوشید بهتر است. همان‌قدر که به تحصیلات، روابط و شغل‌تان اهمیت می‌دهید، به پوشش‌تان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می‌تواند موقعیت‌های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس، یک ظاهر آراسته و زیبا می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد، پس هیچ‌وقت قدرت پوشاک را دست‌کم نگیرید.

خوش تیپ‌تر از رئیس؛ هرگز!

یک پله عقب‌تر باشید؛ همیشه درنظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبان‌تان چه کسی است. اگر همیشه حوا‌س‌تان به موقعیت باشد، می‌توانید بهترین لباس‌ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، مثلا از یک کت ساده روی لباس‌تان استفاده کنید و در نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجات‌تان بدهد؛ همیشه از افراد مافوق‌تان یک پله عقب‌تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیس‌تان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

جزئیات ساده، اما تاثیر‌گذار

هیچ‌وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن‌ها خوب توجه می‌کند.

۲۲ پیشنهاد برای خوش‌تیپ شدن آقایان

مو‌های همیشه کوتاه

مو‌ها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد می‌گذارند. سعی کنید همیشه موهای‌تان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ مو‌های کوتاه به چهره شما نظم و انضباط می‌دهد. به‌خصوص این‌که سعی کنید همیشه مو‌های پشت گردن‌تان را اصلاح کنید، چون تصویر ناخوشایندی را برای بیننده ایجاد می‌کنند. برای گرفتن وقت آرایشگاه هیچ‌وقت تنبلی نکنید. این که هر چند وقت یک‌بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد موهای‌تان بستگی دارد اندازه موهای‌تان هر چقدر که هست قبل از این که قیافه‌تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

شلوار‌های مناسب

شلوار‌های پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی برای تیپ‌های مردانه هستند، اما حوا‌س‌تان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوار‌ها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهر‌های ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوار‌های جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

شال‌گردن رسمی

برای موقعیت‌های رسمی شال و دستمال‌گردن‌های آراسته گزینه‌هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می‌کنند به‌شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. برای آدم‌هایی که غبغب دارند و گردن‌شان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، چون گردن‌شان را بیشتر از آنچه واقعا هست، کوتاه نشان می‌دهد.

۲۲ پیشنهاد برای خوش‌تیپ شدن آقایان

خوش‌بو باشید

هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر‌ها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت‌تان سراغ عطر‌ها بروید. برای عطرهای‌تان خوب خرج کنید. بعضی از عطر‌ها بعد از چند ساعت بوی‌شان از بین می‌رود و از آن بدتر بعضی‌های‌شان بدبو می‌شوند. عطرهای‌تان را از فروشگاه‌های شناخته شده بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحان‌شان را پس داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      من این نکته ها را رعایت نمیکنم ولی هم خوشتیپم وهم جذاب.
      البته نکته ی آخر واقعا مهمه من همیشه سعی کردم خوشبو باشم

      پاسخ ها

      • mari

        HASAN jan shoma etemad be nafse kazeb dari,ye fekri vase darmanesh bokon haaaaaaaaaaaaaaatmaaaaaaaaaaaaaaaaan

      • حسن71

        اعتماد به نفس کاذب را شما داری سرکار خانم

      • اری

        اخی به مامیت بگو برات اسفند بدوده

      • sevda

        نظرای منفی رو نیگا......

      • حسن71

        کسایی که به من منفی دادن منو ندیدن اونایی که مثبت دادن منو از نزدیک دیدن و حرفم را قبول دارن

      • ناشناس

        مثبتارم خودت داری که خودتو دیدی دیگه.
        ولی یه بوی سوخته ای میادا، مگه نگفتی خوشبویی پس چی شد؟

      • کمال

        من تا حالا ندیدمت ولی مثبت رو دادم چون ما مردها باید پشت همو بگیریم ببینید خانمها چطور هوای همو دارن آقا من باهاتم

      • بدون نام

        خودم رو معرفی نمیکنم اما من با اینکه از نزدیک دیدمت بازم بهت منفی دادم
        ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااا اعتماد به نفس
        این مثبت ها رو لابد خودت دادی کلک

      • حسن71

        تو که خودتو معرفی نکردی برات متاسفم که دروغ گفتی دنیا دار مکافاته چرا برای یه شوخی که بخندیم یا خودنمایی دروغ بگی
        آقا کمال مرسی ممنون از اینکه مثبت دادی البته اونایی که به من منفی دادن هم قابل احترام هستند و سعی میکنم بیشتر به خودم برسم مرسی از تذکراتتون

      • بدون نام

        حالا چرا گریه میکنی آقا حسن
        البته حق داری منم اگه اینقد منفی میگرفتم زورم میگرفت گریه میکردم

      • saba

        ناشناس نظرات بامزه بود اینجا

      • حسن71

        نه بخدا همه کسایی که به من منفی دادن قابل احترام هستند

      • بدون نام

        ناقابل بود صبا جون

      • بدون نام

        خوده خدا گفته،از هر نوعش یک جفت قرار دادیم که با هم به کمال می رسند.
        خوشتیپی اقایون+خوشکلی خانوما
        که قربون خدا برم .
        ازقدیم گفتن خدا خرشو می شناخته بهش شاخ نداده .حالا شما فکر کن ایی اقایون با این خانومایی که ادعاشون میشه هر دو رو با هم داشتن...واویلا

      • مسعود

        فکر میکنی کی هستی

      • کالسکه گمشده

        سلام ، خسته نباشید ، خیلی ممنون ، نکات ریز و دقیق بسیار عالی شرح دادید .
        بعضی هاشو می دونستم ، خیلی هاشم جدید و جالب بود ند ، گوشزد تکراریهاشم برام خوب بود ، با این مشغله و چالش های زندگی این نکات فراموش میشن .... بازم متشکر ...

      • PARSA

        کامل و عالی بود . ممنون.

      • بدون نام

        يه كم اعتماد به نفس برام بلوتوث كو

      • Mavis

        حالا این بنده خدا یه چیزی گفته شمام بیاین بخورینش ا خوبه شما یه چیزی بگین بقیه هم بریزن سرتون اینجوری؟نه خداییش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • الیسا

        دوستان عزیز لطفا کمی مودبانه و محترمانه تر نظرهاتون رو بنویسید. البته این رو هم بدونید که بخش مهمی از ظاهر افراد مربوط به نحوه ی صحبت کردن و نوع شخصیت اون هاست! اگر زیباترین لباس ها رو پوشیده باشید ولی ادبیات صحبت کردن مناسبی نداشته باشید، تا شروع به صحبت می کنید همه از شما دور میشن و همه ی زحمتی که برای آراستگی لباس هاتون به خرج دادید بی ارزش میشه!

        با احترام و بدون توهین به فرد خاصی

      • مهدی

        داداش دمت گرم . آدم باید اعتماد به نفس داشته باشه . نه اینکه هی بشینه بگه اینورم بده اون ورم بده یا مردم منو زشت میبینن . درواقع ما افکار مردم نسبت به خودمون رو فقط خودمون و با فکرای مثبتمون میسازیم . اعتماد به نفس حتی به قول بقیه حتی کاذبش هم خوبه چون باعث میشه با اعتماد و قدرت بیشتری کارهای رزومره ات رو انجام بدی و بعد از مدتی با کمال تعجب میبینی که مردم هم با چشم و فکر تو دارن به تو نگاه میکنن .

      • تارا

        اینا نکات پیش پا افتاده و منطقی ایه اگه اینا رو رعایت نمیکنی چجوری خوشتیپی

      • علیرضا

        خیلی ممنون واقعا استفاده کردیم

      • بدون نام

        اوووووو حالا چه خبره مگه نکته خوبی گفتن حسن آقا دیگه گفتن خوشبو بودن خوبه و جذابن بودن
        همرو ول کردین چسبیدین به چی ؟
        یکی از عوامل جذابیت اعتماد به نفسه چه عیبی داره بگن جذابن خوش تیپن اه اه حسودا

      • امیر

        سلام اون پسره که توی دومین عکس هستش با پیراهن قرمز کی هستش ترو خدا جواب بدید واقعا کارم ضروری هستش یه نشونی آدرسی شماره تلفنی چیزی بدید بهم ترو خدا یا لاقل اگه نمیدونید بگید عکسشو از کدوم سایت آوردید واقعا کارم واجب هستش راست میگم نمیخوام اذیت کنم

    • meshki push

      مرسی خوب بود همچنین من همیشه به این نکات توجه زیادی دارم
      حالا خودمونیم بیا من برات 22 ملیون نکته بگم خوش تیپ بشی !!!

      پاسخ ها

      • آرمان

        سلام همه کسانی که مخالفند به این دلیله که در ذهن خودشون هیچوقت نمیتونن یه آدم جنتلمن باشن . این افراد بهتره به جای منفی دادن یه کوچولو رو خودشون کار کنن . حسود نباشید و سعی کنید رو خودتون کار کنید.

      • Maria

        Vali khodaiish pesara khoshtip tar as dokhtara hastan

    • alireza

      ولی کلا پسرا از دخترا خوش تیپ تر هستند...
      قبول داری ؟

      پاسخ ها

      • حسن71

        باز الان دعوا شروع میشه

      • alireza

        حسن جان / من حقیقت رو گفتم

      • mary

        alireza tavallodet keye vasat 1 ayne ghadi begiram har az gahi 1 negah be khodet bendazi?

      • saba

        bas konid in davahaye loso bimazaro.ham dokhtara khoban ham pesara

      • meshki push

        mary jan to 20 hasti !!!
        Albate 2 ro hazf kon motevaje mishi chi hasti
        !!!!!!!!

      • mary

        vay meshki to cheghadr namakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....bi mazeye mozakhraf

      • حسن71

        ماری تو حق نداری به بچه های پایه این سایت توهین کنی
        در ضمن مزخرف خودتی

      • meshki push

        فدای حسن 71 داداشی گلم
        داداشی جون این متوجه شد چی گفتم
        البته کمی مونده توی کف

      • alireza

        ماری گریه نکن...
        =)))))))))
        :))))))))))))

      • Melody

        na bastegi dare

      • mary

        delam mikhad ye chizi begam hale hamatooon gerefte she vali heyf ke midoonam sansooooooresh mikonan....

      • alireza

        پس هیس خواهشا !!!!
        هه هه هه

      • mary

        alireza nakhand sooooooooooooooosk mire too halghet

      • saba

        بوم بوم بوم.هی بچه هاااااااا ختم دعوا رو اعلام میکنم.هرچند میدونم بازم ادامه میدید.:)

      • alireza

        به خاطر صبا چیزی نمیگم......
        ولی گریه نکن .. هه هه هه

      • mary

        pesare khoob jomleye "MAN KAM OVORDAM" ro vase hamin mavaghe gozashtan...parchame sefideto biyar bala va ein jomlaro tekrar kon

      • saba

        مرسی علیرضااااااااااا.البته شکلکه خنده ست.

      • شکیبا

        نه
        تیپ خانوما با موهای تیغ تیغی و شلوار تاوپود برداشته قشنگه نه اقاقیون با شال و مانتو همه یه جور جذابن فقط اعتماد به نفست منوکشته

      • Sadaf

        eyyyvaaal bache ha kolllliiiii khandidam!!!! vali dar kol alireza ras mige!!!! man bazi az dokhtararo k mibinam doos daram az in k ham jenseshun hastam khod koshi konam!!!! vali baazi az pesara ham hamintorian!!! vali bazam kam tar az dokhtara!!!!

      • mahdi19

        قبول دارم

      • ترانه

        واه واه چ حرفا چ چیزا آدم شاخ درمیاره آخه کی ازسماپسرا خوش تیپی خواست بعدم شماجیب مارونزن خوش تیپی پیش کشت باشه

      • ترانه

        آخییییییییییی آرزوبرجوانان عیب نیست علیرضا

      • خرم سلطان

        دخترا چرا بحث ميكنيد با پسرا بذاريد دلشون خوش باشه!اين بيچاره ها كه مثل دختر سيماي خوشكلي ندارن مثل ما 100 تا خاطرخواه ندارن مجبورن حداقل به سروتيپشون برسن بلكه يه دختري نظري بهشون بندازه!تقديم به همه پسراي بچه ننه

      • بدون نام

        در صورت قبول کردن هم شامل تو یکی نمیشه با اون کله های کچل و شکمای بشکه ای

      • بدون نام

        کاربر 2:36

        آرررره اروا عمت خاطر خواه دارین که ماشاءالله خیلیاتون بو ترشی تاریخ گذشته میدین خخخخخخخ

      • بدون نام

        تورو خدا کامنتای قدیمیو پاک کنید،ی مشت بچه دبستانی نشستن باهم دعوا میکنن،کم مونده بیان بگن پسرا شیرن مث شمشیرن...و فلان

      • بدون نام

        عالی‌پچها

    • فاطمه

      کی میگه که پسرا خوش تیپن ؟ اصلاً هم اینطور نیست موافقاش لایک کنن .

      پاسخ ها

      • alireza

        هه هه هه .... همه میگن . همه میدونن

      • جواد

        آخه خواهر عزيز من خود شما بهتر مي دونيد كه خانم ها با رنگ و لعاب خوش تيپ ميشن

      • sevda

        داداش جواد نکه تو این دوره زمونه اقایون اصلا طرف رنگ و لعاب نمیرن
        ماشاللاه.....

      • حسن71

        به منفی هایی که گرفتی نگاه کن

      • مهیار

        دعوا نکنید! چاره آزمایشه! یه دختر و یه پسر رو دقیقا بعد از حمام مقایسه میکنیم! نتیجه هرچی شد قبول میکنیم!

      • alireza

        از هر نظر که نگاه میکنم میبینم
        پسر ایرونی Like داره...

      • کمال

        من میگم حالا چی

      • بیتا

        برادر عزیز، جواد ! خوش تیپی به رنگ ولعاب نیست اون خوش چهره شدنه که به رنگ و لعاب وابسته س پسر عزیز ،بعضی ها اصالتا خوش تیپن ! در ضمن این مشکل تو و همجنس های توئه که ناخودآگاه هرکی رنگ و لعاب بیشتر داشته باشه فکر می کنید خوش تیپ تره جانم !!!

      • bahram

        نه بابا همشو یکجا خودت فهمیدی !

      • محمد جواد

        من با مهیار موافقم
        پسرا شاید ابروهاشون رو دست کاری کنن ولی به خودشون هیچی نمی مالنD:

      • الهام

        نه تروخدا...
        کم مونده پسرا دیگه آرایش هم بکنن

      • علامه حلی

        خانم بی خیال.شما بدون آریش رو در نظر بگیر

      • روح اله

        اگه شما مردها رو نگاه کنی اگه زشت هم باشن میشه تحملشون کرد ولی زنها اگه یک خورده خودشون رو آرایش نکنن حتی یک دقیقه هم نمیتونین تحملشون کنین و میخوای بالا بیاری حتی خوشگلترینشون.یک نگاهی به آمار واردات وسایل آرایشی بکنید ما تو دنیا حرف اول رو میزنیم.
        آن چه عیان است چه حاجت به بیان است

      • حامد

        برو حموم بیا خودتو با پسرا مقایسه کن...خر دو کیلو کرم و رژ لب بزنه خوشگل تر از تو میشه

      • بدون نام

        کاربر الهام

        به تو چه

      • بدون نام

        کاربر فاطمه

        موافقاش لایک کنن هه هه هه هه
        خییییییییییییییییییییییییییییت

      • بدون نام

        کاربر فاطمه

        موافقاش لایک کنن هه هه هه هه
        خییییییییییییییییییییییییییییت گربه برات رید

    • sara

      پسرا هر چقدر هم به خودشون برسن بازم به خوشتیپی دخترا نمیرسن

      پاسخ ها

      • reza

        majid jan!!!!!(sara )khanom estelahan migan pesara khoshtypan dokhtara khoshgel dokhtaro ke khoshtyp nemigan

      • رها

        آقا رضا بهتون میگن خوشتیپ که دلتون نشکنه وگرنه خوشتیپ بودن پسر و دختر نداره

      • علامه حلی

        به منفی ها یک نگاهی بنداز خانم

      • ahmad

        sara جون من با حرفات کاملا موافقم

      • mahdi

        فعلا که پسرا بی هیچ خوشتیپ ترن

      • روح اله

        اولا خوشگل نه خوشتیپ
        خوشتیپ برای پسرا استفاده میشه
        یک خورده روی ادبیاتتون کار کنید
        غربی ها که اصالتشون از ما کمتره تو ادبیاتشون اشتباه نمیکنن واقعا مایه تاسف نیست
        فقط بلدیم به جای اینکه به هم احترام بزاریم به جون همدگیه بافتیم چرا باید اینجوری باشیم؟! چرا باید تو فرهنگمون اینقدر ظعیف عمل کنیم ؟!
        فقط بلدیم روی تمدنمون مانور بدیم

      • ناشناس 1

        روح ا... عزیز به پسرا فقط خوش تیپ میگن ؟
        تیپ : به ظاهر و لباس و ست بودن این دو تا با هم میگن
        خوگل بودن : به قیافه گفته میشه
        کسی که خوش تیپه الزاما خوشگل نیست ممکنه لباساش خوب باشن ... شما که ادعا داری تو ادبیات یکم حداقل بدون بعد ادعا کن :|

      • بدون نام

        کاربر ناشناس 1

        خوشگل بودن فقط به قیافه گفته نمیشه به اندام هم گفته میشه

      • محمد

        تو خوبی بابا

    • fariborz

      thank you for advise

      پاسخ ها

      • مهرداد

        چی میگی فریبرزززز!
        فارسی بگو

      • الهام

        میگه با تشکر از مشاوره شما

      • mahdi

        زیر دیپلومشو بگو ما تو اولش موندیم
        این که فارسی بلد نیست چطوری 22 مطلب رو خوند ؟

    • بدون نام

      تن آدمی شریف است به جان آدمیت
      نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
      گرچه ظاهر باید مناسب و زیبا باشد ولی بیشتر از آن به باطن زیبا اهمیت دهید.

      پاسخ ها

      • saba

        afarin yekam ham ham khanoma ham aghayon be batenhaye ziba tavajoh konid.ey baradar sirate ziba biyar man zibam to siratet ziba bashe behtare.

      • ناصر - ب -م

        احسنت
        این یکی از همه بیشتر چسبید

    • بیتا

      من خوش پوش کم دیدم چه دختر چه پسر آخه متاسفانه بعضی ها خوش پوشی رو با جلف بودن اشتباه می گیرن ولی از حقیقت نگذریم پسرها راحت تر میتونن خوش پوش باشن ...

      پاسخ ها

      • محمد1362

        سلام بيتا عيدت مبارك نبودي كل كل كنيم حوصلمون سر رفت

      • احمد

        با سلام و تشكر از تيز بيني شما در حال حاضر خوش تيپ هم در بين آقايان و هم در بين خانومها به ندرت پيدا ميشه

      • الهام

        کاملا باهات موافقم بیتا جون

    • حميد

      زنها مانند كوههاي خوش منظره اي هستند كه بايد از دور تماشايشان كرد و از مناظرشان لذت برد.((مثل ژاپني))
      سوال اينجاست كه اين مثل در مورد مردها هم صدق مي كند؟؟

      پاسخ ها

      • sara

        100%

      • کمال

        آقا شما یه نمونه بارز زن ذلیلی

      • محمد جواد

        اتفاقا زنا نصف عمرشون رو جلوی اینه ان
        ولی مردا سعی می کنن تا تیپشون مورد قبول باشهD;

      • A man

        اتفاقا نزدیک خوبه. :(

      • بدون نام

        خیلی از خانما از دور ماشاءالله هستن

    • jeff

      تن آدمی شریف است به جان آدمیت
      نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت

    • فتانه

      دخترا اگه لباسهای ساده هم بپوشن بازم خوش تیپ تر از اقایون هستن

      پاسخ ها

      • محمد جواد

        نه من مخالفم
        درسته دخترا در اغلب موارد خوشگل ترن (در صورتی که از فرط ارایش میمون نشده باشن)
        اما پسرا از نظر تیپ خوش سلیغه ترندD:

      • mary

        shoma aval boro emlato taghviyat kon bad nazar bede

      • ppeymanqq

        شمادر درک دو کلمه ی خوش تیپ و خوشگل مشکل داری لطفا یه خورده در این باره به روز شو بعد متوجه خواهی شد آقایون خوشتیپ ترن و خانوما تو این مورد هیچ وقت بهشون نمی رسن

      • حسن71

        محمد جواد سلام خوبی؟ این چه حرفیه میزنی داداش احترام گذاشتن به هم نوع از واجبات است پس بهتره به کسی بی احترامی نشه هر چند بعضی از این خانما تا دلشون خواست به ما پسرا بی احترامی کردند دلیل نمیشه که ما بی احترامی کنیم
        مخلص همه

      • mahdi

        واقع بین باش
        اینکه دخترا خوشتیپ تر اقاایون نیستن

    • saba

      هی بچه ها بسه دیگه کلکل.ما گلادیاتور نیستیم اینجام صحنه نبرد نیست.همه انسانها خوب و قابل احترامند.چرا همش دخترا و پسرا در حال جنگ و کری خوندنن؟!!انسانها در کنار هم قشنگن نه مقابل هم.

      پاسخ ها

      • محمد1362

        سلام من اخر سر نفهميدم كه صبا اسم دختره يا پسر هم يه پسر با اين اسم ميشناسم هم يه دختر

      • sevda

        با قسمت آخر حرفات موافق نیستم

      • saba

        محمد صبا هم اسم دختره و هم پسر که البته اسم صبا با ص اصولا اسم پسرارو میذارن و با سین یعنی سبا چون به ملکه سبا بعضی ها ربطش میدن اسم دخترا اینجوری نوشته میشه هرچند که من اسمم رو به فارسی همیشه با صاد مینویسم و به این موضوع که خودم توضییح دادم اهمیت چندانی نمیدم.درکل خیلی سخت نگیر مهم ذات آدماست نه الفبای اسمشون :):)

      • بیتا

        همه ما می دونیم که این بحثها فقط به معرض گذاشتن بازی های کلماتیه وگرنه خوب و بد تو هر دوجنس هست شماها هم این بحثها رو جدی نگیرید و اسمشو نذارید دعوا لطفا ...

      • الهام

        موافقم صبا جون انسان ها در کنار هم قشنگن نه مقابل هم

      • saba

        مرسی الهام عزیز

      • milad

        اصلا" باهات موافق نیستم تا کی ما مردا میخواهیم اینقدر خودمونو کم ارزش بدونیم اینو میخای بگی که دخترا به خاطر داششتن لباس خوب بهتر از پسرها هستند!!!!!! واقعا" که

      • سحر

        ولی صبا در هر دو صورت اسم دختره ها ...

      • صورتی

        صبا یه لحظه فک کردم وسطه میدون جنگ بلندگو گرفتی دستت و آتش بس اعلام کردی!
        مرسی حرفات منطقی بود

    • لباس

      بسيار عاااااااليه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام حسین هستم از قزوین اقایان کور کچل هم باشن ازبازهم ازخانومها خوشتیپ ترن

    • surush

      parcham pesara dar toltarikh bala boodeh
      alanam hast
      dar ayandeh ham khahad bood
      az taraf pesaray khoshtip irani
      ;-)

    • رضا

      مرسی صبا خوشم اومد اصل مطلب همینه بچه ها همه میریم تو یوجب خاک

      پاسخ ها

      • کمال

        رضا جان دلیل نمیشه که چون میریم تو یه وجب خاک سر تا پامونو گند برداره

      • saba

        خواهش میرود رضا

      • رها

        النظافت من الایمان

      • mahdi

        بله اخرش کفن میپوشیم
        ولی انسان همیشه باید خوشتیپ باشه
        ولی نباید جلف بازی یا خرج الکی و خیلی از

    • amir asasi

      pishnahadhaye jalebi bood ama in nazarate 2khtar pesara zire soal mibare hame chio,

    • پوریا

      چقده شماها بیکارین

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        و شما بی کار تر که نشستی همه نظرای بی کارا رو خوندی

    • کاروان خاطره ها

      بسم الله
      الله جمیل و یحب الجمال
      درست نیست که بر سر هم بیفتیم
      اینجا جاش نیست
      واگه خواستید محیط های مجازی زیاده
      قربون ادم حسابی
      راستی یه نفر اینجا سنگ تمام گذاشته گرچه مخالف زیاد داره
      و من پسر /اهوازیم
      موفق باشین

      پاسخ ها

      • الهام

        لابد منظورت حسن هستش دیگه

    • baran

      هوووووووووو چه بزن بزنه اینجا

    • hiva

      با صبا جون و خانم یا آقای ناشناس موافقم.البته ناگفته نماند که آقاحسن و اصولا بعضی پسرا زیادی اعتماد بنفسشون بالاست و یه چیزیشون میشه!

      پاسخ ها

      • saba

        ازت متشکرم و اینکه احساس میکنم اینجا جو به شدت بر علیه حسن هست هرچند که من به همه احترام میذارم.

      • ppeymanqq

        و البته خیلی از خانوما

      • مهرداد

        نه بابا!!!!!!!!!

    • ال پاچینو

      پسرا با این 22پیشنهاد خوش تیپ میشن بدبخت دخترا که کارشون از پیشنهاد گذشته باید هزاران توصیه اکید بشن !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون قدیمابودکه میگفتن تن ادمی شریف است به نشان ادمیت،نه همین لباس زیباست که بودنشان ادمیت البته اون الان دیگه نه نیست۹هستش یعنی نهمین لباس زیبا

      • بدون نام

        ما به امثال تو میگیم نر که جز توهین به زنان کاری ندارید

    • پریا

      پسر و دخترای ایرانی همه خوشگل و خوشتیپ هستن...

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        پس این دخترایی که من هر روز توی خیابون می بینم ایرانی نیستن؟

      • saba

        بله نژاد آریاییه دیگه

      • javad

        اقا همه یک لحضه دست نگه دارید نظرا محترم ولی خدایش پریا ازهمه درست تر میگه ممنون ازتون

      • سروش

        راست میگه پریا
        نمونشم من و پریا

      • بدون نام

        مخالفم
        دیگه ایرانی ها زیاد از حد گذشته
        عمل جراحی تو ایران از همه جا بیشتر اخرشم خودشونو زشت تر میکنن
        معنی خوشتیپی و زیبایی رو گم کردن البته من بیشتر راجع به زیبایی صحبت کردم

      • بدون نام

        بله پیمان همونطور که این پسرای زشت خیابونی ایرانی نیستن

    • الهام

      قابل توجه آقایون
      22 پیشنهاد برای خوش تیپ شدن
      شما رعایت کنید ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااا که خوشتیپ بشین در غیر این صورت نچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا کسی نیومد خواستگاری شما الهام جان که نچ بدی

      • ppeymanqq

        شما خودتو ناراحت نکن ما خوشتیپ هستیم. کافیه شما از پشت پنکک ها بیای بیرون تا ببینی اینو

      • Melody

        salam elham jun delam barat tang shode bod khobi?aziZam

      • الهام

        سلام ملودی جونم منم دلم واسه تو و مریم جون تنگ شده بود
        شما لطف داری
        شما آقای ناشناس و آقا پیمان یه کم ظریفت شوخی رو داشته باشید

      • ppeymanqq

        و همچنین

      • سروش

        من رعایت کردم ولی نشد.
        بگو دیگه چیکار کنم؟

      • رها

        آقا سروش این واضحه که با رعایت کردن 22 نکته که هیچی 100 نکته هم برا شما آقایون اتفاقی نمی افته

      • مهرداد (سروش)

        الهام جون خب بیا بگو دیگه چیکار کنم!!!!!!

    • سید محمد رضا

      سلام دوستان نه چندان مهربان.بجای اینکه اینقدر با هم جنگ و جدل کنید و متلک نثار جنس مخالفتون کنید که چنین اند و چنان اند(که متاسفانه اخلاق غالب ایرانیهای عزیز شده)با یه تشکر ساده از مطلب خوب بالا بزرگواری و بزرگ منشی تون را به دیگران نشون میدادید. من شخصا از مطلب فوق نکته های خوبی دریافت کردم و بکار می بندم.متشکرم.به همین سادگی به همین خوشمزگی.

      پاسخ ها

      • پریا

        آفرین. موافقم

      • کمال

        عزیزم بپا یه موقع از خوشمزگی دلتو نزنه

      • ppeymanqq

        سید
        حاجی چی شد

    • ppeymanqq

      یه نکته ی مهم یادتون رفت :برای خرید به مکان هایی برید که هر کسی قدرت خریدازاونجا رو نداره در غیر اینصورت فردای اون روز لباساتونو تن همه جور آدم میبینید یا به اصطلاحی (خز)شده
      2.
      بعضی ازآقایون میدونم همتونGoodLookingهستید اما جون هرکی دوست دارید یا اسپورت بپوشید یا کلاسیک نمیدونم چرا بعضی ها اسرار دارن با شلوار لی کفش کلاسیک بپوشن یا کمربند کلاسیک و برا شلوار لی استفاده کنن شاید دیده نشه اما خیلی ضایعه.
      3.
      آفایون Good Looking)خوشتیپ(هستن هیچ کس هم نمیتونه منکرش بشه
      کلا ما باحال تریم اینم کسی نمیتونه منکرش بشه ومغرور
      والبته کسی هم نمیتونه منکر حسادت شما بشه
      Dont forget women are jealous

    • بابک

      پیشنهاد جهت خوش تیپ شدن آقایان!!!؟؟؟ آقایان که اصولاً خوش هیکل و خوش تیپند

      پاسخ ها

      • شکبیا

        برو بابا

      • ترانه

        خخخخخخخخخخخ چ جالب بدو تابشی چ حرفا

    • golijoooooooooooon

      دخترهای خوشتیپ=پسرهای خوشتیپ دخترهای خوشگل>پسرهای خوشگل نتیجه:دخترهای خوشگل وخوشتیپ از پسرا بیشترن. متاسفم پسرا حقیقت تلخه

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        پسرا:
        خوشتیپی= 20
        خوشگلی=19.75
        معدل=19.875
        دخترا:
        خوشتیپی= 0
        خوشگلی (باآرایش)=19.75
        خوشگلی(بدون آرایش)=12
        معدل(با آرایش)=9.875
        معدل(بدون آرایش)= 6
        مشروط علمی

        این حقیقته

      • سروش

        گل منگولی جوووون ما پسرا که از خودمون راضی هستیم میمونه شما دخترا که یا باید مارو تحمل کنید یا اینکه بترشید.

      • بدون نام

        سروش جان بهتره یاد بگیری به جنس مخالف توهین نکنی وگرنه فقط یه نری

    • حميد

      خوش باشيد تاخوشتيپ باشيد يك نصيحت دوستانه.

      پاسخ ها

      • saba

        what a meaningful sentences.!!!!!!!!!!!!!jenabe hamid khodet motevajeh shodi chi gofti alan?

    • شهاب اصفهان

      خوشتيپي ربطي بخ دختر پسري نداره.هركي ميتونه خوشتيپ باشه.البته اينم بگن خوشتيپي با خوشگلي فرق داره ولي براي خوشگلي نيازي به تيپ نيست.هرچند كه آئدم بايد هم خوشگل باشه هم خوشتيپ

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        واقعا نه جدا شما فکر میکنی که کسی نمیدونه خوشتیپی ربطی به پسر دختر بودن نداره؟
        بابا بسه دیگه

    • علی1176

      بصورت کلی بگم که دخترها خوشکلن پسرها خوش تیپ

    • پریا

      ppeymanqq نه اونا افغانی هستن

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        jedan?
        pas movazeb basham

    • arta

      اصلا این موضوع ربطی به دخترا نداشت واسه چی وارد بحث شدن؟

      پاسخ ها

      • سروش

        خواستن بگن دخترام زبون دارن

      • بدون نام

        چون دختر ها دیدند تعداد نرها بسیار است

    • arta

      حسن بچه ننه اون اول یه چی گفت اصلا همه رو زد به هم موضوع رو منحرف کرد!

      پاسخ ها

      • ppeymanqq

        خیلی بی جنبه ای تابلویه کم آوردی

        اصلا شما خوشتیپ و خوشگل

      • حسن71

        من چی گفتم چرا سفسته میکنی آرتا

      • الهام

        سفسطه درسته آقا حسن
        در ضمن اسمش به نظرم أرتا باشه نه آرتا
        باهات موافقم أرتا جون

      • سرو

        حسن جان سفسطه است نه سفسته !

    • بدون نام

      halamo beham zadin ba in mozakhrafatetooonnnnnnnnnnnnnnnnn
      bi maze haaaaa

    • مهرداد

      منم بازی!!
      من بچه بودم خوشتیپ بودم

      پاسخ ها

      • saba

        هاههاههاهههااااااااااا مرسی مرسی بامزه بود.چه عجب اینجا یکی جو رو عوض کرد.

    • sahar

      سلام
      1 پیشنهاد برا آقایونه خوش تیپ دارم حتما ادکلن لالیک رو امتحان کنین.

      پاسخ ها

      • رها

        بوی زنونه اش بهتر از مردونه اشه
        ولی مردونه اش هم باید بمونه تا خوب بشه

    • محمد

      دخترها باید حقیقت را قبول کنند که از همه لحاظ به پای پسرها نمیرسند مشخصه دیگه

      پاسخ ها

      • رها

        توهمه
        کاریش نمیشه کرد

      • mahdi19

        درست

    • علی

      سلام
      دوست داشتم ادکلن بیشتر صحبت کنید.
      من چندبار ادکلن گرون گرفتم ولی بعدش فهمیدم که سرم کلاه رفته....
      چطوری میشه ادکلن های اصلی رو تشخیص داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • صورتی

        علی جان مثه اینکه بدجا اومدی سوالتو مطرح کردی!

    • پوريا محسني

      اينا رو همشو من ميدونستم و حتي وقتي من كت شلوار يا تك چيزي ميپوشم كسي نمي تونه نگه خوش تيب نيستي گاها داد ميزن حتي دخترا هم بهم متلك ميندازن
      ولي من اين رو باور دارم ادم زشت نداريم ادم بد تيبم نداريم ادمها خودشون رو خوش تيب يا بد تيب و زشت ميكنن

    • MeliSa

      felan k hame peSara ghad kutah o bad heykalan ... say nakonin ba in harfa etemad b saghfetun o bebarin bala ... chon dar hale hazer hame dokhia az shomaha Sartaran ... haha ;)

      پاسخ ها

      • mahdi

        همینم مونده دخترا از ما سر تر باشن

    • رها

      فقط لطفا آقا پسر ها اینو بدونن که هرچقدر تیپ مردونه تر بهتر
      خودتونو که شبیه خانوما می کنید آدم حالش بهم می خوره

      پاسخ ها

      • مهرداد

        من کاملأ باهات موافقم.

      • رها

        ممنون آقا مهرداد

    • آرش

      چه خبره بابا انقدر شلوغ کردید بزارید راحتتون کنم خوشتیپی خیلی به لباس پوشیدن ربطی نداره اونی که مهمه روح آدمه که بقیرو جذب میکنه

      پاسخ ها

      • homa

        مختصری مخالفم.به هر حال" ظاهر آراسته "همراه روح زیبا مسلما جذاب تر هست

    • ali

      salam be hame dosan faghat ye chi migam bebakhshida hamatona dos daram nazaraye hamaton bahshaye hamaton beja vali on khoshtipi ke has man mikham ye chi bedonam chon darone adama moheme yeki tip mizane vali shakhsiyat ko akhlagh ko darone adama moheme ok...1 servat bedone zahmat 2 lezat bedone vojdan 3 danesh bedone shakhsiyat 4 tejarat bedone akhlagh 5 elm bedone ensaniyat 6 ebadat bedone isar 7 siyasat bedone sharafat kiye ke to in dore zamone kasiyo bekhad bekhatere khodesh man pesaram vali bavaram nemishe dokhtare khoshkel bebini bekhatere khodesh dosesh nadari ... ok pas on dose azizi ke shoar mide mazerat mikham azash faghat mikham begam harfe ta hade ye harf hamin ensanha 2 gorohan 1 paro khod migozaran ba ensanha zendegi mikonan 2 pa ro khodeshon mizaran ba ghororeshon zendegi mikonan fadaye dosaye golam ali bodam az teh 25 sale bad bardasht nakonida

      پاسخ ها

      • oo

        انتظار داری اینا رو بخونیم ؟؟

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        بسوزید من که خوندم همشو

    • homa

      متاسفم که عین بچه ها کل کل می کنین.
      به پسرا نمیشه گفت خوشگل.چون چندان مناسب نیست واژه اش برای ابهت و جذبه ی یک مرد نه اینکه واقعا زیبا نباشن.پس به جاش می گن خوشتیپ.خوش قیافه.جذاب
      ولی خانومها از همون اول از نظر آقایون مناسب واژه ی خوشگل بودن.
      راستی مطلب خوبی بود.خیلی از مطالبش برای خانوم ها هم مناسب بود ممنون

    • محمد حسین

      به نام خدا
      با سلام شب بخیر
      نظری که رها خانوم دادن واقعا عقلانی و منطقیه.
      در ضمن هر جنسی جای خودش زیباست.
      هر دو خلقت خداوند هستن.ممنون

    • sobhan

      AREEEEEEEEEEE BABA BIKHIAAAAAAAAAL
      KOLAN NOKATE JALEBI BOD ADAM BAYAD BEBINE CHI BH6 MIAD

    • علی

      بابا روح ادمی همه راحت شدن با این حرفا مشکل از جایی دگر است.

    • majid

      معمولا خیلی از آدمای امروزی فقط به جسم شون متمرکز میشن به خدا اگه درصدی به باطن شون دقت کنند خیلی خوشگل به نظر میرسند.
      خدا آدما رو مطلق خوشگل خلق نکرده
      اگه وقتشو داشتید برید بپرسید از اونایی که عمرشون ازشون گذشته بپرسید که اگه به دوران جوانیتون بگردید دوست دارید به ظاهرتون برسید یا به درون تون معمولا اکثرا میگند که باطن مهمتر از ظاهر است .

    • فاران

      خوش تیپی خیلی خوبه ولی ....
      نیاد اون روزی که اخلاق بد انسان به خوش تیپی اون گند بزنه !

    • رها*

      سلام چه نظرات جالبی دادند همه.بنظر من پسرا خوشتیپن اگه لباس مناسب بپوشن وخوشتیپی رو با جلف بودن اشتباه نگیرن

      پاسخ ها

      • رها

        این من نیستم ها
        خوش اومدی رهاجون

      • مهرداد

        آره میدونم این کپیته

    • 1

      گاليورا

    • hasti

      hamato0n kho0bid baw vali man az hamato0n behtaram:P

    • علي

      سلام بچه ها حال ميكنين با هم كل كل كنيد دمتون گرم منم باهتون حال كردم كارتون درسته ولي فكر كنم از نكته اصلي يه كم دور شدين شماكه ادعاي خوشتيپي دارين اگه راست ميگين هر كدوم يه نكته به نكته هاي بالا اضافه كنيد مثلا من ميگم رنگ داخل لباس پوشيدن خيلي تاثير داره خيلي مهمه رنگ تيشرت يا پيراهن به شلوار بياد يا سط كردن تيشرت ياپيراهن باكفش خيلي جالبش ميكنه البته درمورد خانوم ها هم ميتونن استفاده كنن

      پاسخ ها

      • Sadaf

        are ali jan man k hamishe yeki dar mioon mipoosham!!!! manzooram ine k 2ta az ye rang, 2ta dige az ye range dg!!!! ;))

    • کورس

      سلام امروز که اومدم کامپیوترم را روشن کردم وسایتتان را که دیدم واقا"خوشم اومد خیلی سایت جالبی دارید احساس میکنم سایت خانوادگی هست من هم قول میدم هرروز یک سری به سایتتان بزنم ولی خدا کندهمیشه به این شکل تداوم داشته باشد خسته نباشید. (من برای اینکه هرروز یکسری به شما بزنم خداحافظی نمیکنم) تابعد کورس

      پاسخ ها

      • Sadaf

        khosh oomadiiii!!!! movafagh bashiiii!!! albatte khodamam ye chan mahi bishtar nas k khosh oomadam!!! ;))

    • مارک

      بابا جمع کنین ای مزخرفارو

    • parand

      bishtare nazarat ro khundam vali nokteye kuchiki ke aghayun behesh ahamiat nemidano kheili moheme ineke: babaaaa gushatuno tamiz koniiiiiidddd!!! man gahi vaghta ke tu taxi hastam nakhodagah age pesari kenaram neshaste bashe gushesho negah mikonam. pesare khoshtip, khosh ghiafe, buye atresh kole taxi ro gerefte,,,, unvaght gushesh tamiz nist. unmoghe halam mikhad be ham bokhore

      پاسخ ها

      • Sadaf

        azizam chi kar b gooshe aghayoon dari?? vaghti miduni halet b ham mikhore nakon dg!!!! ina adateshune

    • شکیبا

      کاش تیتر این بود(22 نکته برای جذاب شدن اخلاق اقایان)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        baray jazab shodan akhlaghe khanomam khobe ke ye 32 nokte bezaran

      • شکیبا

        دوست عزیز الان شما خیلی نمک داشتی مردیم از خنده !......بی مزه

      • mahdi

        این خانوم ها هستن که بد اخلاق

      • پارسا

        کیا به کیا می گن

    • اشکان

      در هر صورت پسرا خوشتیب ترن

    • ali

      akhlaghe adam bayad khob bashe hala che mard che zan

    • ریحان

      خیلی عالی است بله

    • علي

      سلام.هر كي به خودش برسه خوش تيپ ميشه مگه نه!!!!!! الان پيرزنشم به خودش برسه خوش تيپ ميشه.اما پسرا مث دخترا بيكار نيستن بشينن دمه اينه به خودشون برسن پسرا همين جوريش خوش تيپ هستند.

      پاسخ ها

      • شکیبا

        ما باور میکنیم که شما دو ساعت جلو ایینه واینمیستی تا موهاتو فشن کنی!

      • تارا

        این بخاطر اینه که انتظاری که از ظاهر یه دختر داریم زیبایی هست.ولی پسر کلا چه زیبایی ای میخواد داشته باشه همینجوری میاد بیرون

    • amir

      DOSDASHTA

    • صورتی

      دخترا وقتی داشتم اینارو میخوندم احساس میکردم با یه مشت پسر چاله میدونی طرفید.که مسلما همینطوره(البته به جز چند نفر)
      در شان ما نیست که با اینجور پسرا هم صحبت بشیم و کل کل کنیم

      پاسخ ها

      • پارسا

        خودتم الان با این حرفت شخصیتتو کوچیک کردی بعد کسی هم من تا حالا ندیدم که به کسی بی احترامی کرده باشه

    • حسین

      نه بابا همش دروغ اصل کار پوله

    • Abas

      اقایون از خانمها زودتر تیپ میزنه :خانما 3ساعت طول میکشه تا تیپ بزنه :اما اقاین اینجوری نیسن

      پاسخ ها

      • تارا

        چون خانوم ها جزیی نگر هستن .به جزییات هم توجه میکنن واسه همین طول میکشه.در ضمن یه خانم ارایش صورت و موهایش هست لباس هاشم بیشتر از یه اقا هست.یه اقا مو رو شونه میکنه لباسشو میپوشه حاضره

    • NASRIN

      saaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaam be hame khosh tipaye iran /are vaghaN AGHAYON ZODTAR TIP MIZANAN /vali manam zod amade misham ba ye tipe mashtio khob pas malome khanomaye ye kami aghaham, darim mage na?????????????????

    • bahar

      man khodam dokhtaram etefaghan khoshtipam hastam vali to khoshtipi aghayono bishtar ghabol daram

    • سینا

      آقا=20

    • خوش تیپ

      منکه خوشتتیپم

    • محسن

      میتونست پرتر و مفصل تر باشه. در کل کمک کرد. مقسی

    • گلناز

      همتون با هم چي ميگيد

    • مهدی

      ممنون خوب بوده

    • محسن

      تو زندگيم يك دختر باشعور ديدم اونم بهار هستش.بهار =100

    • مصطفی

      صورت زیبای ظاهر هیچ نیست...ای برادر سیرت زیبا بیار

    • اسي

      در كل آدمهائو كه به ظاهرو قيافشون اهميت ميدن و دوستشون دارم

    • مارمولک یتیم

      هاااااااااااااا....!
      من خیلی گلم.خیلی همچی خوشتیپ و خوش قیافه و با معرفت و اصلا دمم گرم خیلی باحالم.یه ابجی هم دارم همین نظر رو در مورد خودش داره. :-)

    • امبن

      چرا دخترا همیشه همه جا کم میارن؟؟؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • حسام-محسن یا همچین چیزی

        کولن خانوادگی ، اعتماد به سقفین؟؟؟
        ولی، نه، خـــــــــــــــــــــوشمان آمد

    • نظرمیلاد

      چون تو این دنیا اومدن واسه همین کار

    • مهدی

      منم دوست داشتم خوشگل باشم ولی خدانخواست دوست داشتم خوشتیپ باشم ولی بلدنیستم اگه آدم چهره زشتی داشته باشه هرچقدرمتیپ بزنه تغییری نمی کنه

    • بدون نام

      ای خدا شکرت فکر چی هستین

    • ژنرال

      من که هم خوش تیپم هم خشگل خودمم نمیدونم براچی اومدم تو این سایت

    • رضا

      من که تیپم مثل اون ببره تو پسر شجاع میمونه!
      این از من

    • حميدرضا

      خدا دخترا را افريد تا ما پسرا را مجذوب خودشون كنن .اينقد بحث كل كل راه نندازيد.هم دخترا و هم پسرا خوشكل و زشت دارن .

    • علی

      من 16 سالمه خیلی هم خوشتیپم چون وقت میذارم برا خریدن 1 تیشرت هم 1 ساعت وقت میذارم تا بهترینش رو بخرم
      موفق باشید

    • Amin

      اگه کسی خوش تیپ باشه مثل من هرکاری کنه باز خوش تیپه واگه زشت باشه خودشم بکشه باز زشته اومدم که اینو بگم برم

    • خود خودم

      اشتباه میکنیAminجون!!!
      من معتقدم تمام افرادی که به این جور سایتا سر میزنن خوشتیپ هم نباشن خوشتیپ میشن.....
      چون اطلاعات درستی به دست میارن....
      مثلا من که خوشتیپ هستم با استفاده از این اطلاعات خوشتیپ وخوشتیپتر میشم.
      (خوشتیپ باشید.)
      بدرود

    • یک دوست

      بابت پیشنهادات سایت ممنون

    • محمد

      آره ازبوی خوش استفاده کنیدامام صادق علیه السلام میفرمایند:هزینه کردن برای بوی خوش اسراف نیست.

    • sami

      ممنون از پیشنهاد سایت

    • ونداد

      دوستان حسودی رو بذارید کنار!
      به اعتماد به نفستون کمک شایانی میکنه!
      این که مثلا قبول دارین فلانی خوش تیپ تر از شماست!

      پاسخ ها

      • تارا

        موافقم.بجای حسودی سعی کنید شما هم تیپتون بروز باشه

    • saeid

      همه قیافه های ترکیده متوسل شدن به اینجا
      خخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • رضـــــــــــا

        توخودت اینجا چی کارمیکنی؟
        همه مثه خودتن

    • amin

      من اصلا از شلوار جین خوشم نمیاد و دوس دارم پارچه ای یا کتون بپوشم اولین بار هم خیلی قشنگ به تنم میاد ولی بعد چند روز ازشون متنفر میشم دوستامم بلا استسنا میگن تیپ مردونت خوبه ولی برا جوون نه
      تو رو خدا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • تارا

        امین جان منم زیاد شلوار لی نمیپوشیدم از تیپ رسمی بیشتر خوم میاد ولی جدیدا چندتا خریدم و دیدم اتفاقا خیلی هم بهم میاد بلاخره بعضی وقتا هم باید اسپورت بپوشی تنوع میشه مثلا موقع قرار های غیر رسمی و بیرون رفتن با دوستان.یکمم اعتماد بنفستو بالا ببر .و اینکه تو اینترنت سرچ کن مدل های معروفو ببین چجوری لباس میپوشن .چه رنگایی رو باهم ست میکنن چه جنسی رو و...

    • حسین

      سعی کنید هرچی هستید بهترین باشید همین موفق باشید

    • milad

      اینارو که خودم میدونستم.اصلا بدرد نخورد

    • amir

      فداتون

    • روح اله

      واقعا از مدیر سایت بابت مطلب مفیدشون متشکرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم متشکرم بچه ها بیاید دست از سر این دخترها برداریم مگه نمیگن هزارتا خاطرخواه دارن حالا مانباشیم ببینیم خاطره خواهشون کجان

    • سیامک 77

      حسن 71 واقعا اعتماد به نفست منو کشته

    • Amir Hossein

      از Admin عزیز تشکر میکنم که مطلبی عالی گذاشتید
      من یه نوجوون دهه هفتادی هستم و افتخار میکنم پسرم
      البته عشق پولیور های اسپورت پره مارک هستم
      کل لباس و پولیور و کفش و جینم کلا همش آبیه
      فقط به علت امتحانات چشم گود شده واس همین یکم آگلی شدم
      البته نمیگم خوشتیپم بلکه صدام خوشتیپم کرده خعیلی زیاد
      شاید بخندید
      مرسی کلی

      پاسخ ها

      • تارا

        تا الان نمیدونسم صدا هم باعث خوشتیپی میشه .خدایا توبه

    • pouya

      کلا یک جمله میگم. دخترا بدون پسرا هیچی نیستن اونا باید به فکر شوهر باشن.

    • مجتبی

      آقا فینگیلیش ننویس تو رو خدا
      من یه پسر بچه 14 سالم.نمیدونم خوشتیپم یانه ولی میدونم از دوستام شاید بهتر باشم همیشه شک دارم که قیافم خوبه یانه
      البته نعمت های خدارو شکر ولی کسی دورو برم نیس نظر واقعیشو بهم بگه...یه وقتایی حس میکنم خوشتیب و جذاب هستم و گاهی دیوونه و عین بچه های 7 ساله..خیلی هم خوندم راجع به تیپ و با دیدن سریال های کره ای توقعاتم از خودم و اطرافیانم بشتر شده...نمی دونم دیگه والا زود تر 18 سالم شه زندگیم دست خودم بیوفته...

      پاسخ ها

      • تارا

        عزیزم فعلا بهتره از لباس های کودکانه استفاده کنی:)))

    • مهران

      سلام من 14 سالمه یکم اضافه وزن دارم و برای اینکه چاقیم معلوم نشه معمولا لباس گشاد می پوشم .
      سوال:به خاطر همینه سگ هم دور و برم نمیاد؟

      پاسخ ها

      • borhan

        اول یکم بزرگ شو بعد دنبال جک جونور بگرد.....

      • تارا

        هنوز کوچولویی به فکر بازیت باش جای تیپ

    • پارسا

      مرسی از مطالبتون فقط من نمی دونم چرا ان قدر باهم کل کل می کنین تیپ ادم مهمه اما دیگه شما خیلی جدیش گرفتین بیشتر قیافه ادم مهمه واز قیافه ادم باطن و اخلاق ادم مهمتره

    • حسین

      نه خوب بودن چون حرف هایشان مذهبی بودخسته نباشیدبه بهشان می گوییم

    • حمید

      واقعا دمتون گرم خیلی مطلبه خوبی بود. به دوستای گلمم توصیه میکنم به جای کل انداختن به فکر تیپتون باشید. یا علی

    • ناشناس

      کاش زدن ریش و سبیل هم اشاره ای میکردید چون ریش و سبیل نامرتب خیلی زشته و مایه آبروریزیه

    • mehdi

      مرگ بر آمریکا ....

    • ali

      دوستان اصلا دعوا نکنین هرچی باشیم هر چقدرم خوشگل باشیم بازم همه میریم زیر خاک

      پاسخ ها

      • تارا

        عزیزم شما از الان داری خودکشی میکنی حالاااا؟

    • محمد

      واااای.چرا ما ایرونی ها انقد هم دیگرو میکوبیم.بسه دیگه.بجای اینکه به هم امید واری بدیم فقط همدیگرو تخریب میکنیم.حقیقت اینه که هم پسرا خوشتیپن هم دخترا.همه پسرا خوبن.همه دخترام تاج سر ما پسران.بد خوب تو هر چیزی هست.بیایین یکم خوشبین و خوش قلب تر باشیم

    • بدون نام

      عالی بود استفاده کردم

    • حامد

      پسرا از دخترا خوش تیپ ترن ولی دخترا از پسرا خوشگل ترن

    • امیر

      ماشالله اعتماد به نفستون منو کشته

    • ahmad

      از نظر من پسر و دختر کنار هم به جذابیت دست پیدا میکنند در طول دوران عمر انسان به دنبال نیمه گم شده اش میگرده که بستگی به زن و مرد داره ممنون

    • arshia

      واقعا که.شما ها باید هوای همو داشته باشید

    • Pourya

      خیلی خوب بود .. ممنون

    • مهسا

      بیا بذار تو سایتت تا لذت ببرن به این میگن خواننده خوشتیپ خوش صدا و جذاب اگه بقیه عکساشم میخوای بنویس

    • محمدرضا تنهاوبی کس

      لباس نو بخور پلو، واسه همتون متاسفم

    • امیر

      من خیلیاشو قبول دارم مخصوصا در نپوشیدن لباس تبلیغاتی ولی موی کوتاه سن آدم رو کم میکنه
      من خودم 13, سالمه موهام تقریبا بلند رو به بالا
      ریش هم بهم میاد(از شیش تیغ بیشتر)
      خیلی هم راضیم بعضی از توصیه ها اضافه بود

    • زاهد

      پول داشته باشی همه جوره خوشتیپی

    • احسان

      وطنم پاره تنم .......... (^_^)

    • بدون نام

      خوشتیپترین پسرای ایران در خرم ابادن

    • حسین ر

      باخرج پول زیاد یه میمون هم میتونه شکل ادم پیداکنه چطور میشه باپول کم خوشتیپ شد

    • احد

      ای عکسو ک گذاشتن کی میشناسه؟؟

    • علی

      بابا خجالت بکشین دیگه از ساله ۹۱ دارین بحث میکنید و مزخرف میگین اصلا مطمعن باشین هرکی که اومده تو این سایت تا مطالبشو بخونه خوشتیپ نیس چون یه ادم خوشتیپ خودش میدنه چجوری به خودش برسه و از عقل خودش برا ظاهرش استفاده میکنه نه از چند تا سایت... منم خوشتیپ نیستم وگرنه هرگز وارد این سایت نمیشدم

    • Mr Amir

      سلام

      نکته هاتون خیلی باحال بود البته نصفشو قبلا رعایت میکردم اما با دیدن جدید تراش دیگه بیشتر به خودم میرسم و در کل نظر من مثبت

    • مهدی

      خوش تیپ بودن پول زیادی نمیخواد. سلیقه نیاز داره. یک کت و شلوار ساده مشکی یا سورمه ای مات با پیراهن مجلسی کرم یا سفید یا زرشکی به همراه یک مدل مو آلمانی ، بغل و پشت سر کوتاه ، ژل زده و معطر بودن بدن با رایحه ای شیرین و خنک و صورتی و بدنی اصلاح شده با کفش چرم مات واکس خورده و با وجود دستبند و گردنبندی ساده از جنس نقره تا حتی استیل آیا باعث خوش تیپی نخواهدشد . چرا قطعاً . رغایت نظافت و الزام به آراسته بودن باعث خوش تیپی میشه. حالا خصوصیات جسمانی شخص نیز جای خود که موضوع را قوی تر میکنه.

    • حمزه

      اقا یه سوال. پوست سبزه بهتره یا سفید
      من 14سالمه پوستم سبزس لاغرم 4شونه مو سیاه.
      کلی گشتم چجوری سفیدشم بنظرتون سبزه قشنگ تره یا سفید؟ احساس خوبی ندارم به رنگ پوستم :( انگار شبیه افریقایی ها میشم

    • کرال

      اگه میشه عکس هم بزارید.

    • mahdi

      ممنون تاصیر گذار بود

    • بدون نام

      دوستان من هيچ كدومو تا حالا رعايت نكردم البته منظورم اينه كه بخام هرروز رعايت كنم.
      در ضمن هميشه شلخته هستم خيلي هم بد هيكلم.
      اصلن چيزي در مورد دخترا نميدونستم و تا حالا نشده بود ببينم يه دختر داره حتي نگام ميكنه ...
      تا روزي كه يه ماشين گرون خريدم اونوقت بود كه همه عاشقم شدن حتي پسرا
      الانم من همون ادمم ولي شرايطم خييييلي فرق كرده.
      ديگه سعي ميكنم هرجا رفتم يجوري بفهمونم ماشين دارم و يا جاهايي برم كه يه آشنا باشه چون مطمعنم وقتي من ميرسم اون قبلش كلي درباره ماشينم حرف زده. خلاصه من همون ادمم ولي جذابيتم واس دخترا خييييلي بيشتر شده

    • مهران

      درود به همه.
      ای کاش بجای اینکه بیفتیم به جون هم و با هم بجنگیم خانم های محترم و خوش سلیقه ایرونی نظر حودشون رو بگن.
      ولی من فکر میکنم؛ به خانم ها محبت کن، صادق باش و مهربان؛ حالا میخوای گونی تنت کن؛ حانمت می پرستت.
      مارک بپوش و .... ولی خیانت کن و بی شخصیت؛ همه حانم ها ازت دوری می کنن.

    • بنی

      سلام حسن جوون اعتماد به نفس ات منو کشته خخخخخ (لایک داری) فدایی داری.

    • بدون نام

      اگه لوازم آرایشی نباشن زنها مثل آدمهای نخستین بودند

    • بدون نام

      به نظرمن خوشکلی وخوش تیپی به اخلاقه. ولی متاسفانه اکثرجونا تیپ میزنن وخودشونا گم میکنن

    • محمد

      اخه شماها چقده ... من خواستم نظرات رو بخونم همش شده حسین کمال نعیم مسخره کردن و و و خدا شفاتون بده براتون دعا میکنم خخخخخخخخ

    • بدون نام

      یه سری از خانوما حالا چه دختر چه متاهل یادگرفتن میرن برونزه میکنن که ببشتر شبیه افتاب سوخته ها هستن
      من تو ترکیه دیدم طرف از المان اومده رنگش برنزه بوده فوق العاده شیک و خوشکل
      یه سوالی که ذهنمو درگیر کردا اینه که چرا میرید همچین کاری میکنید؟؟؟؟چشم و هم چشمیه؟؟؟یه بیست لیتری بنزین بدم خودتونو بسوزونید کلا؟؟؟؟
      یا میخواید با این ظاهر زنندتون کسی رو جلب کنید؟؟؟
      نمیدونم این پیامم میاد یا نه ولی مینویسم به درک
      حالا یه چیز دیگه
      غیرت ایرانی ما کجا رفته که خواهر و زنمون با ساپورت تنگ و کوتاه قد هشتاد و نود میاد بیرون یه مانتو کوتاه یا جلو باز تنش میکنه؟؟؟؟
      چرا باید اجازه بدیم ناموسمون برای بقیه خودشو ارایش کنه و به قول اینستایی ها داف و پاف بشه؟؟؟
      زنایی که تنوع طلب هستن رو کاری ندارم
      برن گم شن
      ولی
      یه سری خانوما هستن که از بی توجهی شوهرشون به خیانت روی میارن
      اقایون لطفا یکم ببشتر توجه کنید
      خانوما به توجه و محبت شما احتیاج دارن
      یه توصیه به خان داداشای مجرد
      لطفا بدون عشق ازدواج نکنید
      عشق واقعی فروکش نمیکنه
      دنبال هوس نباشید
      اگه لخاطر اندام یه دختر وابستش میشید و میرید باهاش ازدواج میکنید انتظار دیدن خیانت رو هم داشته باشین
      خاتومای محترم
      مردا بی دلیل بی توجه نمیشن
      به ارایش تو خونه و ارایش بدن بیشتر توجه کنید

      مرداهم به محبت و مهر و گرمی شما نیاز دارن

      الله یارتون

    • بدون نام

      من زیبام

    • خوشتیپ ترین پسرکرمانشاهی

      من خوشتیپ ترین پسر کرمانشاهی روی کره ی زمین هستم...
      از آرزوهام واستون گفتم خخخخخخ

    • faridwx

      پسر کع نباید خوشگل باشه.پسر باید جذاب باشه

    • کرمانشاهی

      اگه خانوما نسبت ب آقایون خوشتیپ تر یا خوشگل تر بودن هیچ موقه واسه شون لوازم آرایشی نمیساختن

      ضمنا خوشتیپی برای کرمانشاهی ها ک آرزو نیست عزیز من

    • بدون نام

      یا خدا

    • پیمان

      با سلام زیاد خودتون درگیر نکنید ور هر صورت میگزدد سعی کنید خودتون باشید وبا اعتماد به خودهر قیافه وهیکلی زیبایی خودش دارد شکر گزار باشید سلامتی ودل خوش از همه تیپ ومدل ها بالاتر است قدر خودتون بدونیدبا لحظه ها زندگی کنید وزیاد به اینده فکر نکنید که چی میشه خوش باشین

    • Sami

      پسرا اگه خوشتیپ نباشن خوشگلی دخترا بدرد جرز لا در حمومم نمیخوره

    • علی

      عالی بود ممنون

    • مسعود

      خوب بود

    • Mohsen

      مفید و جالب بود ، اما یادمون نره چهره یا فیس هم تاثیر کمی نداره!

    • مجید

      سلام دوستان عزیزم‌ این همه حرفارو ول کنید
      ۱.ازخدا بخواهید
      ۲.به خودتون برسید
      ۳.به هیچ وجه استمنا نکنید اگه خودتونو نمیتونید کنترل کنید .نماز.بخونید
      ۴.ورزش کنید این برایتان معجزه میکند
      ۵.خوش پوش باشید و به خودتون هرروز برسید
      ۶روزی۸لیوان آب بخورید
      ۷.احساس خوب و مثبت داشته باشد
      ۸.آب وضو رو پاک نکنید
      ۹. کار گناه نکنیدوبه نامحرم نگاه نکنید اگر باطن شما زیبا باشد. آن زیبایی به چهره ی شما اثر میزاره
      زیبایی عشق رابه وجودنمی آورد بلکه این عشق است که زیبایی را به وجود می آورد
      التماس دعا

    • سروش

      سلام هر چند تیپ و لباس و چهره واسه ما مهمه ولی همیشه سعی کنید خودتون باشید هیچ وقت خودتونو درگیر تیپ و قیافه دیگران نکنید هر چی که هستین زشت یا قشنگ شکر گزار باشید حتی اگه خیلی خوشگل باشین همیشه یه خوشگل تر هست همه چیز ب تیپ و قیافه نیست همین ک سالم و تندرست باشین خودش نعمته

    • مهدی

      سلام
      خانوما جاذبه جن سیشون بالاتره و همچنین المانهای زیبایی و ظرافت بیشتری دارن ( چهره کودکانه و معصومانه) به خاطر همین در نگاه کلی از مردها جذابترن و دلنشین ترن!
      البته اگه خصوصیاتی که بالا گفتم رو داشته باشن

    • Omid

      سلام
      به نظرمن پسراخیلی خیلی از قبل بهتر شدن. هم از لحاظ خوشگلی وهم تیپ من هرکیو میبینم واقعا قشنگه. مخصوصا پسرا ریش یا ته ریش میزارن عالی ترمیشه. دختراهم خوشتیپ هستن هم خوشگل.البته من زوم نمیکنما گزرا میبینم.
      این وسط من بدبختو خدا زده. نمیدونمم چه پدرکشتگی بام داشت
      نگران نباشید همتون بنده های خوبو قشنو خدایین جای همتونم بهشته
      من هیزم این اتیشم من خلق شدم برااین.
      زندگیتونو کنید حال کنید از این دوروز دونیا...................(ツ)

    • Ahmadreza

      همتون عشقید
      موفق باشید دوستان
      همه خوشتیپید جز من ایولا

    • کوروش

      درودبرشماعزیزم دراین دوره از زمان اگر پولدارباشی فقط جیبت رامیبینند پول داشته باش کچل وکوتوله ودماغ بزرگ وقد کوتاه صورت پراز جوش ولک چون پول داری فرشته هستی ولی بیپول که باشی هرچقدر زیبا وخوش تیپ هم باشی بازم یک چیز کم داری فدای تو وممنون ازراهنماییهات

    • محمد

      اینا برای قبلا بود امروزه فقط پول مهمه فقط پول .. مول داشته باش گوشات اندازه خر دراز باشه اشکال نداره .. دماغت زشت باشه اشکال نداره .. سیاه باشی اشکال نداره .. زشتم باشی مهم نی فقط پول

    • عسل

      ایشالاه همه پسرا خوشتیپ تر بشن خیلیاتون خوشتیپینو و جذابین دخترا هم دست کمی ندارن

    • سوگل

      دخترا ازهمه نظر از پسرای منگول بهترن

    • عسل

      دختر خاله مگه خودت داداش نداری حداقل به اون رحم کن

    • بدون نام

      به درک اونم هیچی نیس دختر خاله

    • عسل

      عزیزم تو رو نمیدونم ولی جواب اونی که من دادم واقعا دختر خالم بود واسه خندش نگفتم

    • عسل

      عزیزم تو رو نمیدونم ولی جواب اونی که من دادم واقعا دختر خالم بود واسه خندش نگفتم

    • عسل

      خاک تو سرت سوگل تویی فکر کردم یکی دیگست چرا اسمتو ننوشتی

    • حسام

      سلام عسل خانم چقدر شما باهم دعوا می کنید

    • امیر

      اگه دختر خاله اید دعوانکنید عزیزای من

    • عسل

      همه دختر خاله دارن منم دختر خاله دارم اینجا م علیه منه بیشور

    • عسل

      من کجا دعوا کردم من اصلا اهل دعوا نیستم عزیز من

    • هادی رجبا

      سلام بچه ها خوب هستین من خیلی نارا حتم چون هیچکی بهم زن نمیده چون بد تیپم شکم دارم دماغم بزرگه پاهام چاقه خخ

    • هادی رجبا

      سلام بچه ها خوب هستین من خیلی نارا حتم چون هیچکی بهم زن نمیده چون بد تیپم شکم دارم دماغم بزرگه پاهام چاقه خخ

      پاسخ ها

      • عسل

        هادی جون کم بخور تا شکم نداشته باشی خخخخخخخ

      • بدون نام

        شکم داری لباستون یه مقدار آراد ترباشه قدتون اگه بلنده لباس کوتاه نپوش و بالعکس، غصه دماغ رو نخور ریش وسبیل یکم پرپشت بذار دماغتو محو میکنه اتفاقا کسایی که دماغشون بزرگه خیلی خوش عینک هستن

    • احمد

      خاک تو سرت کنن پوکیدم از خنده ـ‌

    • سوگل

      سلام بچه ها خوبین عسل شغال کجایی؟

    • عسل

      شغال خودتی نمی تونی درست صحبت کنق

    • عسل

      خاک تو سر بی ادبت بکنن

    • سوگل

      اول برو حرف زدنو یاد بگیر عزیزم برو بالا رو یه نگاه بنداز صحبت کنی نه صحبت کنق

    • سوگل

      خاک،تو سر خودت کنن کجایی نیستی حالا که من اینترنت گیر آوردم اومدم باز تو نباش اه

    • نیما

      خیلی ممنون از پیشنهاداتون خیلی مفید بود ، بعدشم اینجا واسه دعوا کردن نیس واسه نظر دادن دختر خاله های عزیز اگه دعوا دارین
      برید خونه های هم هر چقدر میتونید دعوا کنید

    • عسل

      تو اگه دوس نداری نخون مجبورت نکردن که عزیزم ما دوس داریم اینجا دعوا کنیم حرفیه

    • نیما

      هرغلطی میخوای بکن چرا میزنی

    • نیما

      هرغلطی میخوای بکن چرا میزنی

    • نیما

      هرغلطی میخوای بکن چرا میزنی

    • نیما

      هرغلطی میخوای بکن چرا میزنی

    • عسل

      درست صحبت کن بی ادب تو ادب یاد نداری پرو

    • سوگل

      عسل این پسره ی پرو،کیه پریده وسط حرفامون

    • سوگل

      عسل این پسره ی پرو،کیه پریده وسط حرفامون

    • سوگل

      عسل این پسره ی پرو،کیه پریده وسط حرفامون

    • عسل

      چمیدونم کیه؟ خوب حالا ولش کن

    • امیرخان

      اینجا خوشگل هست.؟

      پاسخ ها

      • paria

        fek nakonam hhhhaaaaa

    • عسل

      نه نیست عزیزم اینجا دنبال خوشگل نگرد

      پاسخ ها

      • رضا

        اینجا چه خبره

    • عسل

      خبری نیس سلامتی

    • آتنا جون

      دختر خوشگل هستم همه اين حرفا دروغن

    • paria

      kheyli ali

    • شبگرد عاشق

      سلام.
      هیچ امیدی ب دهه ی هشتادیا نیست

    • بدون نام

      شما همتون خوشتیپین ددوستتدارن

    • مهران

      همه خوبن بعد هارو باید تشخیص داد.

    • مانی

      ول کن بابا،من که دمپایی با جوراب می پوشم،چکار به مردم دارم!!!؟حوصله تیپ زدنم ندارم.

    • بینام

      همتون احمقین والسلام.خخخخخ

    • میر جان

      ممد اگ اینجایی 4تا نون بگیر بیار

      پاسخ ها

      • ارین

        هر هر هر مسخره

    • ارین خسروی

      نمیدونم چرا دقیقا شبیه خصوصیات خودم بود حالا فهمیدم چقد جیگرم

    • sam

      واقعا دمت گرم مطالب عالی بود لایک داری

    • Amin

      خوشتیپی تو ذات ادماست مثلا من خودم گونی هم بپوشم بهم میاد

    • بدون نام

      آدمهای چیپ وبی کلاس به جای بزک و دوزک برین یه ذره فرهنگ معاشرت و آداب اجتماعی یاد بگیرید وگرنه آرایش کردن رو که همه بلدن

    • بدون نام

      چرااعتماد ب نفس کاذب!!!!!؟ خوش پوش بودن برای یه جوون اعتماد به نفس کاذبه!!!بعضی آدما حسود ومنفور آفریده شدن.

    • بدون نام

      یمشت پسر بچه عقدا ای ریخته اینجا

    • بدون نام

      خوب شد این پسرای عقب مونده از این سایت رفتن، من خوشتیپرم ع.. ن خوشتیپترم شما ترشیده اید! روانی بودن

    • نازی

      کاش فقط هرکی نظر داده سنشم مینوشت کنارش
      خیلی باحالید

    • بهار

      به نظر من هم خوشتیپ بودن پسر هاهم به جذاب بودنشههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج