۱۹۲۲۲۲
۱ نظر
۵۰۵۱
۱ نظر
۵۰۵۱
پ

مجرم تحت تعقیب را شناسایی کنید +عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اجازه انتشار عکس متهمی که هنگام خرید خودرو اقدام به سرقت کرده بود از شهروندان در خواست کرد متهم فراری را شناسایی کنند.

خبرگزاری مهر: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اجازه انتشار عکس متهمی که هنگام خرید خودرو اقدام به سرقت کرده بود از شهروندان در خواست کرد متهم فراری را شناسایی کنند.

اوایل تیرماه سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری ۱۵۸ کیانشهر و طرح شکایت در خصوص سرقت خودرو پژو پارس خود عنوان داشت که فردی به بهانه خرید خودرو به درب منزل وی مراجعه اما زمانیکه مالک خودرو برای بررسی اصالت مدارک خریدار به شعبه بانک رفته ، شخص خریدار اقدام به سرقت آن کرده است.

مجرم تحت تعقیب را شناسایی کنید +عکس

پرونده در پایگاه ششم پلیس

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۴ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته

مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "صبح روز ۱۱ تیرماه سال گذشته ، پس از انتشار آگهی فروش خودرو در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ، شخصی با بنده تماس گرفت و خود را به عنوان خریدار معرفی کرد ؛ پس از مراجعه این شخص (خریدار ) به درمنزل و بازدید خودرو ، بر سر قیمت فروش خودرو به مبلغ ۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به توافق رسیدیم . قرار شد تا خریدار پول را در قالب یک فقره چک بانکی پرداخت کند ؛ قرار شد تا برای بررسی اصالت چک و وجود موجودی در داخل حساب بانکی خریدار به شعبه بانکی مراجعه و نسبت به دریافت پول اقدام کنم و پس از آن خودرو را تحویل دهم اما زمانیکه به شعبه بانک در ورامین رفته بودم ، این شخص با مراجعه به در منزلم مراجعه کرد و با نشان دادن قولنامه خرید خودرو اقدام به گرفتن سوئیچ خودرو و مدارک آن از فرزندم کرده است " .

توقیف خودرو

با توجه به اظهارات مالباخته ،دستور توقیف خودرو در سیستم جامع پلیس ثبت و در ادامه تحقیقات مشخص شد که در همان روز خودرو پژو پارس در یک نمایشگاه خودرو فروخته شده است .

با شناسایی نمایشگاه فروش خودرو در منطقه کیانشهر و تحقیقات از صاحب نمایشگاه مشخص شد که شخصی با سوء استفاده از مدارک شناسایی متعلق به صاحب خودرو ( شاکی پرونده ) اقدام به فروش خودرو به مبلغ ۳۳ میلیون تومان کرده است .

شناسایی متهم پرونده

با آغاز تحقیقات پلیسی و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار بنام "مجید " ( متولد ۱۳۵۳ ) به اتهام ارتکاب جرایم مختلف "سرقت" ، "جعل اسناد" و "کلاهبرداری" در تهران و سایر استان های کشور شدند که در حال حاضر نیز تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی قرار دارد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به جهت دستگیری متهم ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های ترد این شخص در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۸۵۳ در اختیار کار آگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ha6i6

      اسیدپاشها جی شدند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج