جاباما
۲۳۵۴۶
۴۹۳ نظر
۵۶۸۳
۴۹۳ نظر
۵۶۸۳
پ

خاله شادونه خداحافظی کرد

در جشنی که در خرمدره با حضور عوامل برنامه «باغ شادونه» برگزار شد، هنگام خروج بچه ها از سالنی که مراسم جشن در آن برگزار می شد، به دلیل ازدحام جمعیت سه کودک کشته و هفت نفر مجروح شدند.

خاله شادونه خداحافظی کرد

تماشا: عصر پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت در جشنی که در خرمدره با حضور عوامل برنامه «باغ شادونه» برگزار شد، هنگام خروج بچه ها از سالنی که مراسم جشن در آن برگزار می شد، به دلیل ازدحام جمعیت سه کودک کشته و هفت نفر مجروح شدند.

خاله شادونه خداحافظی کرد

ملیکا زارعی، مجری برنامه «باغ شادونه، در پیامی درگذشت سه کودک را در خرمدره تسلیت گفت. متن پیام تسلیت ملیکا زارعی به شرح زیر است: «برای کسی که بیش از نیمی از زندگی خویش را در راه خوشنودی و شادی کودکان سرزمینش سپری نموده و روزها و شب های خود را جز با عشق کودکان با واژه دیگری نیامیخته، چه فاجعه ای سهمگین تر از درگذشت ناگهانی سه کودک معصوم و چه خبری دردناک تر از این فاجعه تلخ و غمبار بعد از شور و شادی برنامه ای است که با حضور من به پایان رسیده! من به دلیل عدم تخصص در امور مربوط به چگونگی برقراری نظم در ورود و خروج افراد از سالن های برگزاری نمایش و جشن، نمی دانم چرا و چگونه این اتفاق دردناک هنگام خروج از سالن شهدای خرمدره رخ داد، اما همواره با خود زمزمه می کنم ای کاش آن هنگام من نیز در سالن حضور داشتم تا با فداکردن جان خود مانع وقوع این حادثه دلخراش می شدم و حالا بعد از یک دنیا آه و افسوس، پس از گذشت دو روز از شنیدن خبر درگذشت عزیزان دلم، نگار صالحی، بهاره شادمهر و مهدی مولایی در حالی که نفس در سینه ام حبس شده و تلخی این فاجعه دم و بازدم را برایم رنج آور ساخته، بر آن شدم، اشک را جوهر قلم خویش نمایم و با قلبی اندوهناک وقوع این حادثه دلخراش به خانواده های صالحی، شادمهر و مولایی و مردم خوب و محترم شهرستان های خرمدره و ابهر و به مردم کشورم که همیشه در این سال ها کنار من بوده و عشق به کودکان شان خون را در رگ هایم جاری ساخته، تسلیت گفته و در انتها از کودکان و عزیزانم می خواهم تا بهبود احوال روح و جانم اجازه دهند، از همراهی با گروه برنامه سازم، معذور باشم. تصویر معصومانه تان برای همیشه در قلم حک شد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا.م

      این خانم بهتر بود قبل از این ننه من غریب بازیها بدرستی با مدیران برنامه اش همه چیز را چک می کرد و بعد سراغ کار نمایشش میرفت متاسفانه این روزها بازار داغ اینجور خاله ها و عمو ها گرم شده و علی الظاهر همه چیز هم با یک خداحافظی موقتی و با اصطلاح عاطفی (تا افتادن آبها از آسیاب) تمام خواهد شد ولی وااسفا از عمر کوتاه آن گلهای پرپر شده و واویلا بر پدر و مادر و خواهران و برادران این عزیزان که چگونه این داغ را تحمل می کنند.
      خاله خانم تو چطور این بار غم و اندوه را در اجراهای بعدیت از یاد میبری؟!!!!!

      پاسخ ها

      • حسن71

        این بحث به این خاله چه ربطی داره مسول ورود و خروج مقصر است انتظار داری خاله شادونه بیاد تک تک بچه ها را بیرون ببره؟؟؟؟؟؟
        امیدوارم خدا به خانواده ی او 3کودک صبر بده و به اون هفت کودک بیمار هم شفا
        در ضمن ما دوست نداریم دیگه اجراهای زیبای خاله شادونه را نبینیم

      • هومن

        من در جای دیگه هم این موضوع رو عنوان کردم که مقصر این اتفاق مدیر برنامه ریزی و تهیه کننده این برنامه است چرا که اجرای این برنامه نیاز به مهندسی ریسک و بحران داره و باید متخصص این کار در جمع برنامه ریزان وجود داشته باشه و اگه همچین کاری انجام نشده این افراد باید پاسخگو باشند، چراکه فقط بخاطر سود بیشتر از استخدام این افراد خودداری کردند.

      • سمیه

        برای اولین بار با نظر حسن 71 موافقم فقط خط 1 و 2،من اجراهای این خانوم رو ندیدم ولی مقصر نمیدونمش

      • محمد

        تمام عوامل در برابر اين اتفاق مسئولند . اين خانم هم مي توانست در سالن حضور داشته باشه و با راهنمايي بچه ها جلوي اين اتفاق رو بگيره .
        اقا هومن و اقا حسن اگه اين اتفاق براي بچه هاي شما مي افتاد به همين راحتي نظر ميداديد.
        اين خانم لوس هم بهتره با اين جملات خودش رو توجيه نكنه چون درسته كه شرح وظايف هر كسي مشخص شده است ولي وقتي در اون شرايط بحراني برنامه رو اجرا ميكنند همكاري ديگر اعضا از جمله همين خانم مي تونه كمك بسيار بزرگي بكنه.
        خانم زارعي شما و ديگر همكارانتون پول خون اين بچه ها رو گرفتيد و مطمئن باشيد جاي ديگه پس مي ديد

      • shakib

        100% با حسن 71 موافقم. هیچ ربطی به خاله شادونه نداره چون اون پولشو میگیره چه یک نفر بیاد چه1000 نفر

      • eli

        خاله شادونه فقط وفقط یه مجریه
        ربطی به اون نداره ا.م

      • حسن71

        داداش محمد تو خودت داری میگی که شرح وظایف هرکس معلومه پس لطفا دیگه سخنرانی نکن و در ضمن وسط برنامه شرایط بحرانی نبود وقتی تمام شد موقع خروج این اتفاقات افتاد
        در ضمن از کسانی که نظرات مرا تایید کردند کمال تشکر را دارم

      • محمد

        حسن71 گناه و تقصیر این خانم کمتر از بقیه عوامل نیست چون استار این برنامه خاله شادونه بوده و بچه ها برای دیدن اون جمع شده بودن پس باید بخاطر حفظ امنیت همون بچه ها بیشتر احساس مسولیت میکرد

      • حسن71

        سلام مجدد آقا محمد نظر شما چیه خاله شادونه باید چیکار میکرد؟

      • بدون نام

        اون کسی که بلیت اضافه فروخته مسئوله چه ربطی به مجری داره درضمن خودم همیشه مخالف خاله بودم وهستم ولی ایشون مقصرنیست

      • آتوسا

        به نظر میاد که خاله شادونه خیلی خوب تونسته غم و اندوه رو از یاد ببره هر چند جای تعجبی نداره آخه بچه های اون نبودن که بخواد ناراحت شه.در ضمن در تعجبم که چرا با وجود اینکه امروز 1 خرداد برنامه صبحش مثل همیشه برگزار شد.باز هم جنین اخبار کذبی رو در مورد خداحافظی خاله شادونه! می شنویم

      • بدون نام

        با شعور، به این چه ربطی داره؟

    • بابک

      خانم زارعی آیا شما در هنگام عقد قرارداد به مواردی همچون: محل اجراء برنامه، گنجایش سالن، میزان فروش بلیط و موارد ایمنی و نظم و کنترل محل اجراء توجه داشته اید؟، حال چطور مدعی هستید که " نمی دانید چطور و چگونه این اتفاق افتاد" آیا غیر از این است که در هنگام قرارداد آن چیزی که برایتان مهم بود موارد مالی و سود حاصل از اجرای این برنامه بوده است؟ نه آسایش و رفاه کودکان

      پاسخ ها

      • حسن71

        اگر نمیدانید بدانید پول بلیط به جیب این خانم نمیره قرارداد را اینطور میبندند که 2ساعت اجرای برنامه برای کودکان این مقدار پول دیگه نمیگه که چند نفر وغیره

      • بابک

        آقای حسن 71 شما هم به شکلی دیگر نظر من را تایید کردید، همانطور که عرض کردم تنها مدت اجراء برنامه و پول حاصل از آن است در عقد قرارداد مورد توجه قرار داده شده است، درصورتیکه موارد بسیار مهمتری نظیر نحوه فروش بلیط، میزان فروش بلیط با توجه به گنجایش سالن، لحاظ نمودن موارد ایمنی منجمله کنترل ورود و خروج مدعوین و فراهم نمودن شرایط راحتی و آسایش شرکت کنندگان ( در یکی از عکس ها مشاهده گردید که کودکان بر روی زمین نشسته بودند ) ارج نهادن به شخصیت شرکت کنندگان در هر مراسم و برنامه ایی از وظایف برپا کنندگان و بخصوص افرادی است که مردم بخاطر آنها به آنجا می آیند و سرمایه گزاران هم از اسم و جایگاه آنها استفاده می نمایند. پس بنظر من خانم زارعی نیز می بایست به احترام کودکانی که بخاطر او به آنجا آمده بودند موارد ذکر شده را لحاظ می نمودند.

      • بدون نام

        اين حسن اقا يه نسبتي با اين خانم داره كه حرف هاي مفت و بي دليل ميزنه . خدا اون بالاست بپا كار دست خودت ندي

      • حسن71

        درست صحبت کن ناشناس تو و امثال تو حرف مفت میزنی

      • homa

        لطفا خودتونو جای این خانم بذارید و بعد ...
        من نمی دونم کجای دنیا باید مسئولیت دیگران رو شخص استار برنامه بده!
        مگه توی اون جریانی که توی ورزشگاه و حین فوتبال متاسفانه چند تن از هموطنانمون جان باختن کسی یقه ی بازیگزان رو گرفت؟
        اگه هم خاله شادونه متاسفه بخاطر اینه که هر کسی وجدان داشته باشه محاله این تصور رو نکنه که ای کاش یه کاری می کردم!

      • بدون نام

        فرق است بین بچه های خردسال و تماشاگران فوتبال که اکثراً هم بزرگسال هستند. کسی که با بچه های کوچک کار می کند مثل یک مربی مهد در قبال آن ها مسئولیت دارد. همانطور که اگر بچۀ ما در مهد کودک مسموم شود یقۀ مربی مهد را می گیریم نه آشپز را اینجا هم مردم از ایشان که بچه ها به او مثل خویشاوند خودشان نگاه می کردند انتظار دارند.

    • بدون نام

      خیلی زحمت کشیدند ،‌اینکار قبل از این فاجعه باید انجام می دادند ،‌فقط که نباید فکر پول و قرار داد بود

    • تبسم

      خداحافظى كردن يا نكردن شما چه دردى رو دوا ميكنه؟؟!!

      پاسخ ها

      • ساینا

        خودش نمیتونه دیگه برنامه اجرا کنه گفته که نمیخواد دردی رو دوا کنه

      • homa

        امیدوارم این جو زدگی بخوابه و همه منطقی فکر کنیم.من هم خیلی خیلی خیلی ناراحتم برای اون بچه ها و بیشتر از اون ها برای والدین داغدارشون.ولی عجیب نیست که خشم و ناراحتیتون سر کسی خالی می کنید که مسئول و مجری نظم اونجا نبوده؟

      • بدون نام

        معلوم هست شما چی می گید! کی گفته همه تقصیرها به گردن یک نفر است؟ ما می گیم همه مقصرند. ایشان هم مستثنی نیستند چون جمله ای گفتند که در ایجاد ازدحام نقش داشت.

      • دوست دارخاله شادونه

        تبسم برات متئسفم

    • sorabmamoti

      e in bichare tasliat gofte
      khodafezi nakarde ke

    • بدون نام

      با احترام به تمامی نظرات ابتدا باید بگم با دیدن تصاویر کودکان معصوم که در این روزها تنها جایی که شاید بتوانند اندکی شادیهای کودکانه را تجربه کنند این مکانهاست دلم گرفت ولی این نکته را هم تذکر میدهم که تمام مسئولیت این موضوع با مدیر اجرایی این گونه جشنهاست و شخصی مانند خانم زارعی تنها یک مجری هستند وبابت هنرشان پول دزیافت میکنند یک مسابقه فوتبال را در نظر بگیرید اگر به علت سهل انگاری مسئولین افراد زیادی وارد ورزشگاه شوند و در این موقع ورزشگاه تخریب شود آیا مقصر بازیکنان هستند؟

      پاسخ ها

      • الا

        این حرف ها دردی را دوا نمی کند

      • homa

        آفرین.دقیقا من هم با شما موافقم

    • بدون نام

      خانم زارعی شما از سیاستتون بود که خداحافظی کردید
      چون میدونستید با فاجعه ای که رخ داد و شما یکی از مقصرینش بودید دیگه از این به بعد برای بچه ها سفیر مرگ هستید!!!
      خجالت بکشید... دست بردارید از اینهمه نمایش و فیلم بازی کردن یه 6 ماه دیگه که سرو صداها خوابید دوباره با یه نمایش دیگه با به عرصه میگذارید هنری که نه هدفش شاد کردن و عشق دادن به بچه هاست بلکه مطرح کردن خود و پر کردن حساب بانکی شماست...

      پدر و مادرهای ایرانی باید آگاه باشند
      برنامه ی خاله شادونه برای همیشه تحریم...

      پاسخ ها

      • maryam

        واااااااااا.چه ربطی داره؟یه برنامه بوده که
        اخرش بخاطر هجوم جمعیت و عدم مدیریت این اتفاق افتاده؟آیا خاله شادونه خواسته بود اینهمه بیان؟یکم واقع بین باشید.خیلیا بدون بلیط اومدن و باعث این فاجعه شد نه خاله شادونه

      • هما

        ربطی نداره جناب!
        لطفا اینقدر جوگرایانه اظهار نظر نکنید!کسی که با بچه ها زندگی می کنه مثل خودشون میشه ساده و بدون سیاست
        پس به احترام بچه ها به کسی که عمرش رو با بچه ها میگذرونه تهمت سیاست بازی رو ندین.
        اتفاقا این به خاطر روحیه ی لطیف خود ایشون بوده.

      • مریم

        اگر بچه خودت بین آن جمعیت نشسته بود باز هم بدون نگرانی می گفتی بدو برو مامان بزرگت رو طبقه بالا پیدا کن من کار دارم و دارم می رم . کسی که ادعای دایۀ مهربان تر از مادر بودن داره باید لا اقل مثل یک مادر مسولیت داشته باشه اگه فقط یک مجریه مثل بقیه نباید به بچه ها اجازه بدیم به اون طور دیگه ای نگاه کنن!

      • دوست دارخاله شادونه

        این فاجعه هیچ ربطی باخاله شادونه نداره شماهم الکی براخودت شعارنده

      • آریا

        ناشناس عزیز در این مورد تقصیر خاله شادونه
        نیست.بلکه تقصیر خود مردم است که برای بیرون رفتن حول زدند و حالا باید جورش راهم بکشند.پس بیخود احساساتی نشو و تقصیرها را گردن خاله شادونه ننداز

      • مریم

        یک دفعه بگو تقصیر بچه هاست خودتو راحت کن دیگه! اینکه در خروج بزرگ رو میگذارند برای تشریف بردن یه گروه کوچک نمایش و یه در کوچک خروج رو برای چهار هزار نفر. اینکه بچه ها رو از مادراشون جدا می کنند. اینکه دو برابر ظرفیت سالن بلیط میفرشند. اینکه این خانم با یک شرکت گمنام و سود جو بدون نظارت صدا و سیما قرار داد می بنده. این ها هیچکدام از نظر شما مهم نیست و مسبب فاجعه نبوده. فقط این مردم بینوا رو دیدی!!!!!!!!!!!!

      • آریا

        بله من فقط مردم رو دیدم چون اگر فرهنگ داشته باشند از اون در کوچک هم بدون آسیب خارج می شوند

      • بدون نام

        ان شاء الله برای شما یا خانواده ات این مورد پیش می آید آنوقت مردم فرهنگ بالای شما را هم مشاهده می کنند!!

      • بدون نام

        در تمام دنیا این قوانین است که فرهنگ مردم را می سازد. وقتی برای خلافی جریمه ای در نظر گرفته نشه حتی در پیشرفته ترین کشورها هم آن خلاف انجام می شود. این طوری نیست که بگیم در کشورهای پیشرفته مردم بطور مادرزادی خلاف توی خونشون نیست. وقتی هیچ حساب و کتابی نباشه خیلی ها هستند که هر کاری دلشون خواست می کنند. در مورد نظم و ترتیب هم همینطوره وقتی فرهنگ سازی نمی شه نه در مدارس نه در هیچ کجای دیگر نباید توقع از مردم داشته باشیم. من خودم در یکی از کشورهای اروپایی بودم وقتی چراغ برای عابر پیاده قرمزه حتی اگه هیچ ماشینی هم آن حوالی نباشه مردم تا سبز شدن چراغ منتظر می مونند و اگه کسی بی توجهی کنه خیلی بهش بد نگاه می کنند این ها همش بخاطر فرهنگ سازیه بخاطر اینکه از بچگی این چیز ها در مهد کودک و مدارس و رادیو تلوزیون آموزش می دن. پس نباید مردم رو مقصر بدونیم. مبدأ این آشفتگی ها در نظام آموزشیه.

      • بدون نام

        ایرانی ها شعور قضاوت ندارن

      • rozhin

        خاله شادونه دوست دارم

      • بدون نام

        ناشناس ایرانی مقیم آمریکا لااقل به نظر خودت احترام بگذار!

    • 111

      درسته حقا اگه بخوایم بگیم خاله شادونه تواون سالن فقط نقش مجری برنامه روداشت،وتقصیری نداره ، نکنه باید انتظار داشته باشیم خاله شادونه تک تک بچه ها رو تادر خونه همراهی کنه!

    • زهرا

      توروخدا تو همچين جشن هاي مرگ باري كه همش به فكر جيب خودشو نند نرويد چطور با جون بچه هاتون بازي مي كنيد مگه فراموش كردن مرگ بچه راحتته

    • زهرا

      خاله شادونه تقصیر نداره.کاری نکرده.مدیرا تقصیر دارن.ولی از این حادثه خیلی ناراحت شدم.

    • 111

      واقعا حادثه ی ناگواری بود.خیلی خیلی متاسفم. امیدوارم خدا به خانواده های داغدیدشون صبر بده.
      اما یه چیز بد دیگه هم هست که واقعا تاسف باره !اینکه بعضیها به راحتی هرقضاوتی که دوست دارن میکنن بدون اینکه یه لحظه باترازوی وجدانشون بسنجن . اونهایی که خاله شادونه بیچاره رو مقصر میدونن واقعا یه لحظه خودشون رو به جای اون.واقعا باز هم نظرشون همینه،
      درسته ممکنه خاله شادونه هم مثل بقیه آدم علاقه به پول شهرت داشته باشه اما دیگه نه به قیمت جون چند طفل معصوم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم خودتو بگذار جای پدر و مادرهای بچه های له شده بازم این جوری نظر می دادی

    • Anna

      ای بابا...حالا که این اتفاق افتاده شما دارین همرو سرزنش میکنین...این جور هماهنگی ها خیلی زمان بره!خانم زارعی که نمیتونه تو همه ی جلسات هماهنگی حضورر داشته باشه که!اگه بخواد خودشو قاطی کنه تهیه کننده و کارگردان میگن به تو چه!....

      پاسخ ها

      • هما

        درسته ...پس تقسیم وظایف و مسئول تدارکات و اجرای جشن و ...فقط چن تا اسمن!!!
        خاله شادونه فقط و فقط مجری اونجا بوده.
        من با شما 100% موافقم

      • مبینا

        من کاری ندارم که کی مقصره فقط میدونم یکی اون بالا نشسته که خوب میدونه کی مقصره تازه من دخترعموی نگارم ولی میگم خاله شادونه بی تقصیره

    • بدون نام

      خانوم تا بهبود احوال روح و جانتان!!!؟؟ چند تا روح و جان کوچک و معصوم برن تاشما بهبود پیدا نکنید ای اف بر سودجو اگرشمایید یا مدیر سبک مغز برنامه تان یا مسئول بی فکر برگزار کننده یا...
      لابد همگی منتظر تشویق ما مردم هستید
      بای ذنب قتلت
      اگر این اتفاق دریک کشور به فرض اروپایی اتفاق افتاده بود آیا همین صداو وسیمای خودمان آنرا دربوق وکرنا نمی کرد.
      در پایان
      فرشته های کوچولو روحتان شاد
      اشک و آهمان بدرقه راهتان

    • بدون نام

      به هر حال وقتش بود که این برنامه مزخرف و خنک و بیمزه تمام بشه!!!!

      پ.ن در جواب کسانی که احتمالا این سوال براشون پیش بیاد که :"شما با این سن و سال برنامه خاله شادونه..." عرض شود که من مدتهاست تلویزیون وطنی رو نمیبینم.خوشبختانه برنامه ها اینقدر غیرقابل تحمل شده که کلا تی وی رو میبندیم و برای کارهای اساسی تر وقت بیشتری داریم.اما خودتون هم قبول کنید که کودک درون ما هنوز تشخیص میده فرق بین کاری مانند به عنوان مثال"کلاه قرمزی" رو با هجویاتی مانند عموپورنگ و خاله شادونه (البته واقعا بلا نسبت این مقایسه)

      پاسخ ها

      • هما

        ببخشید به شما نمیاد زیر7 سال باشید!!!!
        برنامه ی خاله شادونه برای زیر 7 سال هست.
        از نظر خودم خیلی لوس و بی مزه هست ولی نظر بچه ها چیز دیگه ای هست.
        ببینم تا به حال برنامه های انورآب رو که کارتون و ...هست رودیدین که برای بچه های زیر 7 سال چقدر بی مزه هست؟چرا پس ساخته میشه؟
        جواب اینه:من 7 ساله نیستم.

      • بدون نام

        خانم ظاهراً بزرگسال بجای گیر دادن به دیگران فقط نظرت رو بنویس!

      • زهرا

        به نظر من هم فقط نباید دید که بچه ها چی دوست دارن بلکه به محتوای برنامه هم باید توجه کرد. برنامه ای که جز رقاصی چیزی یاد بچه ها نمی ده چه فایده ای دارد. اگر سینما بود والدین حق انتخاب داشتند ولی تلوزیون رو که نمی شه جلوی بچه خاموش کرد تا هر برنامه ای را نبیند. از صدا و سیما می خواهم که برنامه های آموزنده و تفریحی برای بچه ها بگذارند. زمان ما نه خاله ای بود نه عمویی کارتون های آموزنده مثل خانواده دکتر ارنست، مهاجران و غیره بود که نکات آموزنده را هم یاد می داد.

      • homa

        جناب ناشناس شما هم که کار مرا کردید و به نظرم گیر دادید.به این می گن فرافکنی!

      • هما

        حق با شماست خانم زهرا
        ولی توجه کنید که چیزی که من می پسندم ممکنه یک بچه نپسنده.منظورم این بود لوس بودن یک برنامه ملاک نیست.

      • دوست دارخاله شادونه

        براتمتئسفم

      • ناشناس

        من خودم همچین سنی ندارم ام یادمه همون موقع هم که زیر 7 سال بودم به خدا خجالت میکشیدم این برنامه رو ببینم. در ضمن شما هایی که بی تفاوت رد میشید حتما حادثه نباید این باشه که بوئینگ 747 سقوط کنه در حالی که خلبان و کمک خلبان انگری بردز بازی میکردن مهندس پروازم داشته با موبایلش ور میرفته. به هر حال سه نفر مردن اونم زیر دست و پا. در ضمن ظرفیت سالن 1000 نفر کمتر از افراد حاضر بود. اگه هم میگین بدون بلیت 1000 نفر وارد شدن پس اون آدمی که بلیتارو چک میکرده خواب بوده؟ اگه میگین فقط اون مقصر نبود اما به هر حال عامل اصلی این اتفاق خودش بود

    • a.j

      باعرض تسلیت به خانوادهای محترم بهاره عزیز نگار عزیز ومهدی عزیز و سرکارخانم زارعی و همه کسانی که دلشان سوخت و اشکشان ریخت.
      اما من درتمام مدتی که تحت تأثیر این خبر بودم باخودم می گفتم واقعأ چطوری خانم زارعی میتونن تا مدتی برنامه اجرا کنند
      و درود به شرف این خانم محترم که واقعأ دردی که دردل ایشان وجود داره درپیام تسلیتشان محسوس بود.
      و همان تصمیمی رو گرفتند که حدث میزدم.
      امیدوارم کارشناسان با تحقیق وبرخورد کارشناسانه ازاین گونه حوادث جدأ جلو گیری کنند، این که اتفاق افتاد و همه کشورازدرد این بچه های معصوم داغون شدند.

    • بدون نام

      والا زمان ما خاله اي در كار نبود ولي همه چيز قشنگو به ياد موندني بود بدون دردسر

    • ندا

      آخه به این بیچاره چه ربطی داره از بی فرهنگی مردم خود اون شهر بوده که عین وحشی ها می خواستن سالن رو ترک کنن مثل اینکه شماها هیچکدوم اخبار رو نگاه نمیکنید

      پاسخ ها

      • صدا

        اگه خانم مجری بعداز اتمام برنامه از بچه ها میخواست همونطوری سرجاشون بنشینن و ردیف به ردیف مادرها میومدن ودست بچشونو میگرفتن وسالن را ترک میکردند آیا باز هم این اتفاق نه مصیبت پیش میامد؟؟؟؟؟؟

      • ppeymanqq

        ندا خانوم بهتر نیست یه خورده بهتر صحبت کنیم.(از بی فرهنگی مردم خود اون شهر بوده )

      • آی پارا

        درست حرف بزن بی فرهنگ خودتی

      • مهناز

        خانم عزیز.مواظب باشین چی دارین بلغور می کنین. حالا اون بندگان خدا شدن بی فرهنگ و وحشی.اگه توی تهران این اتفاق می افتاد بازم شما می گفتید وحشی و بی فرهنگ. همه مقصرن از شادونه بگیر تا گیشه فروش بلیت. در ضمن یک مجری برنامه کودک همه بچه ها دوستش دارن باید گفتار و رفتارش طوری باشه که بچه ها ازش درس بگیرن. به جای اینکه بگه" حالا همگی با نظم برین پیش مامانتتون " بگه " بچه ها حالا بدویین برین پیش ماماناتون". مطمئن با دویدن این اتفاق براشون می افتاد .اونا بچه بودن و ممکن بود که تعادل جسمی نداشته باشن. به هر حال برای پدر و مادرای غم دیده آرزوی صبر می کنم.

        و همه بدونن که این بچه ها قربانی شدن تا بلایی این چنینی سر بقیه نیاد.

        البته مسئولان ما همه فراموش کار هستند.

      • لیدا

        ندا خانم خجالت بکش کارشون اشتباه بوده ولی بی فرهنگی نه .چون بی فرهنگی در کلام شما موج میزنه.

    • علی

      چرا پدرمادرهاشون مواظبت نکرده اند؟ چرا بیش ازگنجایش رفته اند ؟چرا مسولیت را گردن مجری می اندازید مگر فرار بود ایشان ازبچههای شما نگهداری کنند؟

      پاسخ ها

      • دوست دار خاله شادونه

        منم میگم خاله شادونه مقصر نیست ولی اون خانواده ها از کجا باید می فهمیدن؟

    • الهه

      چه ربطی به خاله شادونه داره یه ذره انصاف داشته باشید .خدا فقط صبر بده به خانواده های داغدیده

    • شیوا

      خیلی ناراحت کننده است.ولی واقعیت اینه که مقصر خاله شادونه نیست.

      پاسخ ها

      • سانيا

        چرا هست

      • هما

        بله مقصر نیست

      • ویکتوریا

        بله درست می گی شیوا جان

    • حسين م

      به نظر من اصلا" تقصیر خاله شادونه نبود بلکه مقصر مسئولان برگزارکننده همان شهر بود که باید تدابیر لازم را میدیند خاله شادونه فقط مسئول اجرای برنامه بود و اصلا" هیچ ربطی به برنامه خاله شادونه نداره

    • علی

      منهم به نوبه خود به خانواده های مصیبت دیده تسلیت عرض میکنم وازخدامی خواهم برایشان صبر بدهد.تشخیص اینکه چه کسی مقصراین فاجعه بود درحیته مانیست حتماًکسانی هستندکه پیگیراین مسئله هستند که چه کسی مسئول مدیریت برنامه روداشته وامنیت سالن رابرعهده داشت .امیدوارم بعدازاین شاهدچنین اتفافاتی نباشیم.

    • آشنا

      دوستان به خانم زارعی این حادثه ربطی نداره مقصر مدیر سالنه که بیش ازحد گنجایش اجازه ورود داده و بعد از اون هم نتونسته هنگام خروج همه چیز رو کنترل کنه
      به مسئولان سالن خرمدره باید خرده گرفت

      واقعا متاسفم من خودم کوچولو دارم با دیدن
      عکسهای این بچه ها ساعتها اشک ریختم
      و درد پدرو مادراشون رو حس کردم

      پاسخ ها

      • zahra

        به نظرمن هم خاله شادونه ی بیچاره هیچ تقصیری نداشته.به علت فروختن بلیط زیادوهم چنین طمع مدیرسالن این اتفاق افتاده.درست نیست که بعدازگذشتن این همه سال اجرای برنامه توسط ایشان اینگونه پشت سراوحرف زد.حتی من خودم هم گاهی وقت هابرنامه ی ایشان رامی دیدم و واقعا"ازخداحافظی ایشان مستاثرشدم.به امیدروزی که به زودی زودبازهم بابرنامه های شادبه تلویزیون برگردند، تاروح کودکان معصوم ازدست رفته شادشود.

      • بدون نام

        زهرا خانم یک مجری برنامه کودک وقتی چهار هزار تا بچه زیر هشت سال رو می بینه که مادرانشان هم طبقه با لای سالن هستند چطور می تونه بگه حالا برید ماماناتونو پیدا کنید

      • دوست دارخاله شادونه

        بله من کاملابا شماموافقم

    • مباحث

      جناب بابک خان به نظر من هم شما دارید احساسی برخورد میکنید کسی که برای اجرای برنامه قرارداد داره نمیتونه کاری به امکانات سالن و چیزای دیگه داشته باشه
      این مسائل مربوط به مدیر سالن و مسئولین
      تدارک این برنامه هاست که گنجایش سالن
      و چیزای دیگه رو درنظر بگیرند مجری فقط قرارداد داره که به ازای دریافت مبلغ معینی
      بیاد برنامه اجرا بکنه ولی کسانی که مسئول
      فروش بلیطی برای پر کردن بیشتر جیبشون
      هستند و کسانی که مسئول سالن هستند
      که اجازه میدند این همه بچه با مادراشون
      وارد سالن بشند باید جوابگو باشند
      من هم یکبار بچه خودم رو برای تماشا
      به اجرای یکی از این مجریها برده بودم
      آنقدر جمعیت زیاد بود و شلوغ که شاکی شده بودیم چرا بیش از حد سالن فروش بلیط داشتند واقعا متاسفم

    • درويش

      اين امور به شوراي شهر خرمدره مربوط است كه مسئول امنيت شهر و شهروندان ميباشندمجوز برگزاري را اداره ارشاد داده جمعيت با ان تعداد كه در برنامه شركت كردند بليط خريدند سهم ماليات وسهم شهرداري از انها دريافت شده بليط هاي رايگان براي دولت مردان شهر ارسال كردند اصلا اينها به كنار بالاخره تبليغات كردند درشهر كوچكي مثل ابهر چرا اجتماع اين چنيني ازنظر نيروهاي امنيتي و تاميني محو شده .بايد نيروهاي اتش نشاني سالن را مورد بازديد قرار ميدادند وپيش بيني لازم را ميكردند متاسفانه اكثر سالن هاي اجتماعات در كشور استاندارد نيست چرا كه بايد دربهاي متعدد در پيرامون سالنها براي خروج پيش بيني شود اكنون ضمن اظهار تاسف از اين حادثه دردناك خواهشمندم سازمانهاي تاميني دولتي وغير دولتي نسبت به بازديد از اين گونه مكانها در حوزه مسئوليت خود نسبت به اصلاح اين مكانها اقداام نمايند تا بارديگر شاهد حوادث جان گداز اينچنيني نباشيم

    • شادی

      طبیعی که هر کسی برای کاری که میکنه پول میگیره،فعالیت بیشتر برای درآمد بیشتر هم هیچ کجا کار زشتی نیست، البته فعالیت خاله شادونه نه طمع مدیر برنامه که مطمعناٌ مقصر
      امید وارم خدا به پدر مادراشون صیر بده

    • بدون نام

      با احترام به تمامی نظرات ابتدا باید بگم با دیدن تصاویر کودکان معصوم که در این روزها تنها جایی که شاید بتوانند اندکی شادیهای کودکانه را تجربه کنند این مکانهاست دلم گرفت ولی این نکته را هم تذکر میدهم که تمام مسئولیت این موضوع با مدیر اجرایی این گونه جشنهاست و شخصی مانند خانم زارعی تنها یک مجری هستند وبابت هنرشان پول دریافت میکنند .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ببخشید بابت کدوم هنر پول دریافت میکنن؟

    • kiyanuosh

      كسي هست بگه اگه ميدونست اونجا همچين اتفاقي قراره روي بده ايا بازم ميرفت؟؟؟اينكه اون برنامه مديريت درستي نداشته قبول.

    • مری

      به خاله شادونه چه مربوطه بابا ولی حادثه بدی بود خدا صبرشون بده

    • سنگدل

      دیه میگیرن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادب بچه ای که رفته دیگه برنمی گرده

    • بی طرف!!

      حالم از آدمایی که خودشون رو در مسند قضاوت می بینن و حکم صادر میکنن بهم میخوره! آخه نابغه ها طرز تفکر بچه گونه شما و قضاوتهای نابجاتون واقعا خنده داره!!
      کجای دنیا وقتی یه هنرمند دعوت به مراسمی میشه در مورد مسائل امنیتی و انظباطی باهاش مشورت میکنن؟ کار به شادونه یا امثال او نداریم. انصافا کنترل ورود و خروج و نظم به یک برنامه با مجری برنامس یا مسئولین برگزاری؟ پس این وسط نقش مدیر و معاون و .. چیه؟ اگر چه اونها هم نمیخواستن این اتفاق بیفته. متاسفم برای عده ای تازه بدوران رسیده که سریع حکم صادر میکنن و ....!! میخوایید استشاد پر کنیم بدیم قوه قضائیه که خاله شادونه رو وسط میدان آزادی اعدام کنن؟!!!

      پاسخ ها

      • بابک

        خانم یا آقای مجهول الهویه بی طرف چهار کلمه بیان نمودید آنهم با توهین و مسخره نمودن دیگران قابل ذکر است آن جیزی که عملاً باعث تهوع می شود اینگونه اظهار نظر نمودن به رای و عقیده دیگران است، درضمن چنانچه توانایی و قدرت به قول خودتان جمع آوری استشهاد را دارید حتماً چنین کاری را انجام دهید، هرچند که با توجه به شخصیتتون که از نوع نگارشتون مشخص است پیشاپیش مطمئن هستم که تنها سخنی است گزاف و بیهوده.

    • زهراخادم

      باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد اگر پولی که به حساب شادونه پرداخت می شد کم می بود آیا ایشان اعتراضی نمداشتند که آدم به خاطر پول به قیمت جان فرزندان کار کند آیا اگر خاله شادونه بجه خودش میبود چه عکس الملی می کرد

      پاسخ ها

      • جواد71

        خانم محترم ایشان فقط مجری برنامه بودند واین نظر شما در واقع غیر منطقی چون مساله حفاظت با برگزار کنندگان اس نه مجری میهمان

    • بدون نام

      قاتل!

      پاسخ ها

      • roya

        خواهشا کمی منطقی باشین .

      • بدون نام

        با کی هستی بی ادب

    • پدری نگران

      به نطر من همه انها که این برنامه ها را اجراء میکنند مقصر هستند و یکجا بایستی کسانی را به شدت تنبیه کرد تا اینگونه فجایع که نتیجه بیفکری و بی توجهی عده ای از برگزار کننده های اینگونه برنامه هاست تکرار نشود هماندد قایق سواری در پارک ابی و تاب سواری وغیره که بارها تکرار شده وهنوز دستورالعملی برای ایمینی اینگونه کارها تنطیم نشده است تا کی بایستی بعد از وقوع اتفاق دنبال چاره اندیشی باشیم 1بار برای همیشه پیشگیرانه فکر کنیم

    • لیلا

      همه مقصرند همه. مقصر مدیر برنامه و مسولین مستقیم این برنامه است ولی فغان از دل این مادرای داغدار .منم مادرم.

    • لیلا

      همه مقصرند همه. مقصر مدیر برنامه و مسولین مستقیم این برنامه است ولی فغان از دل این مادرای داغدار .منم مادرم.

    • ناشناس 80

      من موندم چه ربطی به خاله شا دو نه داره

    • بدون نام

      khoda be hame sabr bede sabre bar gonah va sabre bar mosibat va sabre bar etaat az dastourate khodavand

    • مصطفي

      همه مقصرن

      پاسخ ها

      • شکیبا

        من چی کاره بیدم؟

    • مریم

      تازه نگفته که میخواد واسه همیشه خداحافظی کنه گفته می خواد از این برنامه خداحافظی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر شما ساده اید!

    • queen

      بیچاره مادرای این بچه ها . چطور زنده اند حالا که این اتفاق افتاده و تقصیر این خاله هم نیست تقصیر برنامه ریزان و کارگردان و عوامل این سالنه . من یه پسر 5 ساله دارم هیچ نمیتونم خودمو جای مادرش بزارم حالا دیگه این حرفا فایده نداره همه برای صبوری این پدر ها و مخصوصا مادرای این بچه ها دعا کنید...

    • سجاد

      هیچ ربطی به خاله شادونه نداره .مقصر فقط خانوادههای قربانیان هستند . وقتی جمعیت را میبینند مجبوربودند برن

      پاسخ ها

      • maryam

        کاملا حرفتو تایید میکنم.

      • جواد71

        احسنت!!!!!!!!1

      • بدون نام

        یه حرفی می زنی ها

    • نسرین

      تو سالهای اخیر کسی مانند خاله شادونه با علاقه به بچه ها کار نکرده امیدوارم ابتدا مسئولان سالن سپس پدر و مادران بی خیالی که بی توجه به بازار مسخره این مراسم بچه های خردسال را می فرستن به سزاشون برسن اگه والدین برا بجه هاشون ارزش قایل باشند ابتدا از ایمنی سالن مطمئن میشدن بعد اقدام میکردن که حالا دنبال مقصر نگردن چون خیلی ها مقصرن به جز خاله شادونه

    • roya

      خیلی سخته که بعد چند سال دیدن روی ماه خاله مدتها ازش جدا بشیم این خاله شادونه و عمو پورنگ بود که منو بزرگ کرد من الان 18 سالمه و نامزد کردم اما هنوزم که هنوزه عاشق خالمو اونو مثل خاله واقعیم میدونم ... اما طرف حقو میگیرم و با اعتماد کامل میگم خاله جووونم بی تقصیره ...خاله جون عاشقتم

    • ppeymanqq

      همه مقصرند ازمسئولین برگذاری ومادران وخاله شادونه.

      شما خودتونو بزارید جای بچه ها. این همه بچه به خاطر شادونه به خودشون این همه سختی میدن و این شرایط رو برای ساعت ها تحمل میکنن تا خاله شادونه رو ببینن اما ایشون حتی یه بار از حق اونا دفا کرد؟ یه بار گفت من تحت این شرایط برنامه اجرا نمی کنم؟ درصورتی که تمام برنامه هاش همین جور شیر توشیر بود من خودم در یکی از برنامه هاش بودم (درروبروی الماس شرق)اینقدر شلوغ بود که من که یه مرد بودم به زور خودمو با بچه رو کشیدم بیرون . شاید به قول شما از لحاظ وظیفه به ایشون ربطی نداشته باشه اما باید بگم از لحاظ اخلاقی کاملا به ایشون مربوط بوده وایشون می تونست با یه اولتیماتوم شرایط برگذاری رو بهتر کنه اما ترجیح داد سکوت کنه و تحت هر شرایطی فقط برنامه رو برگذار کنه واین یعنی نداشتن وجدان کاری.
      اینی که شما میگید یعنی من که شرایطم خوبه بچه ها هم به من چه
      حضرت فاطمه (ع) :
      اگر جایی ظالمی به مظلومی ظلم کرد افرادی که می دانستند حق با مظلوم است و سکوت اختیار کردن خائنند.

      به نظر شما اون روز به این بچه ها ظلم نشد؟

      پاسخ ها

      • جواد71

        نههههههههههههههههه!

    • ...

      به نظرم اصلا به خاله شادونه ربطی نداره

    • پرواز رابه خاطربسپار

      دوستان دریه سایت نوشته شده بودکه تعدادنفرات ازگنجایش سالن بیشترنبوده.درضمن خاله شادونه تقصیری نداره دراین زمینه هم قضاوت کردن کارما نیست که ازجزئیات خبرنداریم پس بهتره بحث نکنید

    • فرنیا

      کاش یکم فکر میکردید و حرفاتون رو به زبون می آوردید اونایی که میگید خانم زارعی مقصرند از حسادت تونه که مثل ایشون تو دل بچه ها جا ندارید . مقصر مدیران و خانواده های بچه ها بودند که با سهل انگاری تمام بدون توجه به ایمنی سالن بچه هاشونا رها کردند .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        توی دل؟؟؟ نه توی دل؟؟؟ توی روده بچه ها هم باشن زیاده.

    • محمد

      خاله شادونه و تیمش اگه جون بچه ها براشون ارزش داشت باید همون موقع که دیدن سالن داره بیش از ظرفیتش پر میشه تذکر میدادن و اعتراض میکردن یا درخواست میکردن چندنفر برای حفظ نظم و امنیت اونجا حضور داشته باشن تو تمام دنیا تیمها وگروهای هنری و غیره وقتی بجای دعوت میشن روی همه موارد نظارت دارن از جمله بلیط فروشی و حتی ظرفیت سالن وغیره ولی اینجا این خبرها نیست فقط پولو از دست مردم میگیرن دیگه کاری به بقیه اش ندارن

    • هنگامه

      برای ندا خانم متاسفم که اینفدر سطح فکرشون پایینه.یادمون نره اون مردمی رو که ایشون بی فرهنگ و وحشی نامیدند تنها بچه های زیر 8 سال بودن.در عجبم از این نوع حرف زدن و ادبیات.خجالت داره.
      در ضمن آدم عاقل خوبه که قبل از انجام یک کار تمام جوانب اون رو بسنجه.گاهی انسانیت ورای وطایف تعریف شده ی ماست.اول ایمنی ، بعد کار.اگر این دستورالعمل ، سرفصل همه ی کارها قرار میگرفت، مسلما شاهد خیلی از حوادث ناگوار نبودیم.ساده انگاری و عدم احساس مسؤلیت از طرف این خانم و عوامل اجرایی ، تنها گوشه ای از علل این اتفاق تاثربرانگیز توده که متاسفانه جبران ناپذیر هم هست.گرچه آسیت شناسی این رویداد نیاز به حلسات متعددی داره که از حوصله ی این صفحه خارجه.پس لطفا ندا خانم!!! نه در مقام یک کارشناس بلگه به عنوان یک مادر ازتون میخوام که ادب رو رعایت کنید!!!
      در یک محموعه چنانچه خطایی صورت بگیره منطقا ، تمام اعضای گروه به تناستب مسؤلیتی که دارن، باید جوابگو باشن.فراموش نکنید که از وظایف مهم یک مجری حرفه ای ، ایجاد نظم و برقرار یه آرامش از لحظه ی شروع برنامه س تا پایان آن.نداخانم بجه ی سه ساله تنها فکرش توی اون همه شلوغی ، رسیدن به آغوش امن مادرشه.میتونید این رو بفهمید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه بجه ها وحشی بودن نه مادراشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • مهناز

        هنگامه جان گل گفتی عزیزم.

      • پریسا

        من مطمن هستم منظور ندا والدین بچه ها بوده که جلوی درب جمع شده بودن و اگر اجازه میدادن بچه ها از سالن با نظم خارج شوند و وحشی بازی در نیارن شاید این اتفاق نمی افتاد شما هم بهتره اینقدر عجولانه برای کسی اظهار تاسف نکنین

      • جوجو007

        میشه شما نظر ندی عزیزیم!!!!!!!!!

    • متین

      ربطی به خاله نداره مسئو ل های این برنامه باید از قبل برنامه ریزی می کردند

    • ناشناس

      به نظر من هیچ ربطی به خانم زارعی نداره
      کسانی که بلیط ها را فروختن برای کسب پول بیشتر مقصرند سالن 3000 نفر ظرفیت داشت 1000 بلیط اضافه ؟ واقعاً چرا؟
      فرماندار خرمدره انگار که نه انگار در شهر ایشان انی اتفاق افتاده است ایشان فرموده بود حدس مزده این اتفاقها می افتد پس چرا کسانی را به عنوان مسول حفظ جان بچه ها به انجا نفرستاد که هنگام خروج بچه ها مراقب باشها باشند مسولینی باید در سالن برای خروج بچه ها در انجا حضور میداشتند .
      در ضمن آقای --- که از خاله شادونه سخت انتقاد کرده شما نمی خواد نظر بدی که این خانم با نازک کردن صدا وغیره در دل بجه ها جا باز کرده و مسخره است.
      همین شماها هستید که فرزندانتان و بچه های این کشور را در فقر شادی و نشاط و شادابی نگه میدارید
      از بس مراکز تفریحی در شهرستانها کم است انقدر طرح شاد سازی کودکان این مرز و بوم کم است که یک نفر می خواهد برای چند لحظه کودکان شما راشاد کند میگوید این خانم شو اجرا کرده این خانم مسخره بازی در آورده این خانم ... کرده .
      در اخر فقط صبر فاطمه زهرا را برای خانواده این کودکان از دست رفته از خداوند متعال خواستارم.

    • ناشناس

      چرا خاله شادونه رو مقصر ميدونيد؟چرا خاله شادونه رو بردن زندان؟به نظر من مقصر معولين بودن ميخواستن بيليت بيشتر نفروشن!

    • تامارا

      تا بوده همين بوده! بايد چندتا طفل معصوم از بين برن تا بيان بررسي كنن نشكل چيه!!!هرچند از خاله شادوله لوس خوشم نمياد ولي با وحود اينكه مي تونست بچه هارو درس راهنمايي كنه اما تقصيركار اصلي مسئولين هستن

    • محدثه

      واقعا اتفاق ناگواری بود اما به این بیچاره که ربطی نداره

    • مائده

      اخه این بیچاره که مقصر نبوده
      مقصر مسئولین بودن که نباید بلیت زیاد میفروختن

    • تسلیم امر حق

      تمام صحبت ها و نظرات شما عزیزان را شنیدم و فقط عرض میکنم : این همه آوازه ها از شه بود - گرچه از حلقوم عبدله بود . عزیزان بدانید که دنیا همین است باید که مراقب بود . لحظه دیگر را نمیتوان پیش بینی کرد . همه ما برای انجام یک ماموریت آمده ایم و باید یاد بگیریم چگونه تسلیم امر پروردگا باشیم . برای بازماندگان این حادثه دلخراش طلب صبر و برای آن کودکان نازنین از درگاه ایزد یکتا طلب غفران میکنم . جهان این است و کارش بی وفایی است - همیشه در پی فرغ و جدایی است - عزیزان قدر یکدیگر بدانید - که این عالم مطاع بی بهایی است .

    • saeed

      مقصر خانواده ها هستند برای هر چیزی راه میفتن به این ور و اون ور بچه ها دلشون خیلی چیزها میخواد که شاید به صلاح شان نباشه بزرگترها باید بگن چشم بهتره دنبال مقصر نباشید مقصر فقط خانواده ها هستن حالا رفتید یه خورده دیرتر برید بیرون

      پاسخ ها

      • مهناز

        فکر کنم تو باغ نیستی

    • sara

      واقعامتاسفم من از خاله شادونه و لوس بازیاش خوشم نمیاد ولی خدایی شماها دیگه خیلی بی انصاف هستین آخه اون فقط اجرا کننده برنامه هست و مرگ اون بچه ها ربطی به اون نداره به اون چه که چند نفر میان وچند نفر میرن و حالا کیا میخوان با وحشی بازی سالن و ترک کنند تورو خدا یک کم انصاف هم خوبه هرچند من از ش خوشم نمیاد

    • غریبه

      چقدر خوب شد رفت . زنیکه لوس و جیغ جیغو . یکی کمتر بهتر. زدن بچه های مردم رو کشتن عذر خواهی هم میکنن ....خوبه والا .باید یه این موضوع جدا رسیدگی بشه و والدین هم نباید از خون بچه هاشون بگذرن

      پاسخ ها

      • دوست دارخاله شادونه

        لطفا ادب رارعایت کن بی ادب

    • بدون نام

      man ba harfe hasan 71 kamelan movafegham vazife khale shadoone faghat ejra kardane barname boode
      man ino ie ja dgam goftam
      mesle in mimoone ke berim sinama onja in etefagh biofte bad bazigaraie film mahkoom nbeshan

    • حسین

      ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده ای که فرزندشان را از دست داده اند مصیبت بزرگی است فقط این را میتوانم بگویم که خاله شادونه یک مجری بیش نبوده حالا یا برای پول یا هر چیز دیگری ما بارها دیده ایم که حتی وقتی بچه های مدرسه ای را هم به اردو میبرند ممکن است چه بسا اتفاقات ناگوار وپیش بینی نشده ای هم اتفاق بیافتد ما نمیتوانم خارج از گود بشینیم ونظر بدهیم تقدیر چنین بوده است امیدواریم که خداوند صبر به بازماندگان این حادثه عطا نماید

    • درزی

      به خاله شادونه ربطی نداره

    • فیروزه

      سلام دوستانی که این متن رامی خوانیدیکی ازروزهای سال 90خاله شادونه به شهراراک آمده بودوقراربودکه به یکی ازفست فودفروشیهابیادشایدباورتون نشه تمام خانواده وبچه هاتاساعت 1شب منتظرشدیم ولی نیامدتمام برنامه ریزیهای اجراکنندگان این برنامه بهترازاین نمیشه

    • بدون نام

      خاله شادونه خداحافظی شما از برنامه های سیماچاره درد نیست همه شما دست اندر کاران این برنامه بی برنامه باید محکوم شوید.

    • ساحل

      نظر بعضی از دوستان رو خوندم.
      باید بگم متاسفانه، با این حرف ها و مقصر قلمداد کردن همدیگه زندگی اون 3 کودک معصوم دیگه برنمی گرده. و این داغ هرگز از قلب خانواده شون پاک نمیشه.
      ولی من چون در چند شهر کوچک چنین برنامه هایی رو دیدم( البته با اجرای هنرمندان دیگه- و امیدوارم کسی این حرفم رو توهین ندونه) به نظرم اول باید فرهنگ سازی بشه. و اجرای چنین برنامه هایی برای مردم و مخصوصا بچه ها عادی بشه. بعد با این جمعیت زیاد اجرا بشه.
      عوامل برنامه مقصر نبودن.اونا فقط دعوت شده بودن. مقصر مسول سالن و فروشنده های بلیط هستن. و کسی که بهشون مجوز داده.

    • داهرف

      به نظر من به جای اینکه لب گود بشینیم و بگیم لنگش کن . بهتره از این مطلب استفاده کنیم تا در ضمینه های مخطلف تکرار نشه یا درصد این اشتباهات جبران نا پذیر رو به حد اقل برسونیم.

    • اوریا

      ملیکا (خاله شادونه) مقصر نیست تقصیر ماست که همه جا حول هستیم

    • جان

      واقاکه مردم ما ندیده ا ندوانگار که تاحالا خاله شادونه رو ندیدن و انگار انجا حلوا خیرات می کردن و ان قدر حول بودن و به خاطر
      حلوا سه نفرو کشتن دلم می سوزه که ان قدر بی فرهنگیم!

      پاسخ ها

      • مهناز

        اگه بچه داشتی و خودت مال اونجا بودی .بازم این حرف و می زدی. مواظب باش که برای دفاع از کسی که یکی از مقصرینه به بقیه توهین نکنی.

    • نیما

      سلام ماازبرنامه های خوبشما تشکر میکنم ولی ابراز تاسف میکنم از درگذشت این عزیزان امیدوارم مسولین برگزاری مراسم های اینچنینی برای منافع جیب خود از پذیرش بیشتر از حد معمول در سالنها خوداری کنند و هیچ چیزی نمی تواند این خاطره تلخ را از یاد ما ببرد

    • ...

      اينا نفهميدن يقه ى كيو بگيرن به اين بدبخت گير دادن

    • روژینا

      من دختری 13 ساله هستم و برایم شنیدن همچین چیزی دشوار هست که ببینم که این بچه های معصوم بخاطر مادر هایی که فقط جان بچه های خودشان مهم بود جان 3کودک را گرفتن امید وارم همچین چیزی دیگر اتفاق نیفتد

    • 21667

      همون بهتر که خداحافظی کرد با اون اجرای جلف ومسخرش

      پاسخ ها

      • فاطمه

        کاملاباتوموافقم21667

    • بهزاد

      واقعا كه ... .
      از اين افكار پليد تون دوستان

    • بهزاد

      واقعا كه ... .
      از اين افكار پليد تون دوستان

    • نیکا عزیزنیا

      خاله جون مقصر نیست بعضی مادرا وحشیانه برخوردمیکنن وبه فکر خودشونن

      پاسخ ها

      • فاطمه

        درست حرف بزن شادونه خودش باید جواب گوی همه ی خانواده خاباشد

    • khakhs

      خاله شادونه گناه کار نیست او به بچه ها راهدایت میکند امیدوارم دیگر از این کار ها رخ ندهد

      پاسخ ها

      • مهناز

        ماشاءالله هم چه هدایتی کردن. اگه هدایت نمی کردن چی می شد.

      • بدون نام

        آره جدا اگه هدایت نمی کرد حتما طبقه بالا سقوط میکرد رو بچه ها نه؟

    • رها

      سلام و عرض تاسف بخاطر این حادثه ی دلخراش، دنبال مقصر نباشیم ، مقصر همه ی ما هستیم ، ما همیشه هنگام خروج از مکانهای پر ازدحام به سمت در خروجی حمله ور میشیم ، فقط بخاطر نداشتن صبر و حوصله ، انگار هزاران کار عقب افتاده داریم که انقد عجول هستیم. البته نا کارآمدی مدیریت و بی برنامگی بر این مشکلات تاثیر بیشتری میزاره. من برنامه های خاله شادونه رو زیاد دنبال نمیکنم اما اون مقصر نیست. به هیچ وجه.

    • سیروان کردستانی

      با درود :
      دوستان عزیز به نظر من نه خاله شادونه مقصره و نه مدیر برنامه و نه مسئول سالن ...
      تنها کسی که مقصره خود مردم هستند !!
      اقا یه خورد دیرتر برن بیرون چی میشد؟اینان که ادعا می کنند فرهنگ ارایی و تمدن دارند چرا یهو همه سرازیر شدن بیرون . مثه ادم های متمدن یواش یواش و نوبت به نوبت میرفتن بیرون . من الان دارم تصورش رو می کنم وقتی برنامه تمام شد همه مردم هوری ریختن دم در خروجی . این همه عجله برای چی بود ؟؟؟

      پاسخ ها

      • حنانه

        منم نظر شما رو دارم

    • ستاره

      هیچی جای بچه ها رو پر نمیکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

    • مهدیه

      خاله شادونه که تقصیری ندارد

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اتفاقاعامل همه ی این هاهمان شادونه ای است که حالابادوتادونه اشک زوری خودراکنارکشیده است

    • نگین

      چه ربطی به خاله داره.اینا هم دیواری کوتاه ترازدیوار خاله شادونه پیدا نکردن.

      پاسخ ها

      • علی

        بله منم بانظرنگین موافقم

    • محمود

      اولین بار نبوده!
      آخرین بار هم نیست.........!!!!!!!!1

    • مادر یکی از بچه ها اسیب دیده

      تقصیر خود *****است به نطر من همه انها که این برنامه ها را اجراء میکنند مقصر هستند و یکجا بایستی کسانی را به شدت تنبیه کرد تا اینگونه فجایع که نتیجه بیفکری و بی توجهی عده ای از برگزار کننده های اینگونه برنامه هاست تکرار نشود

    • پيام

      بر اساس قانون وزارت كشور و نيروي انتظامي مسئول برقراري نظم و امنيت در همه جا و در همه مواقع ميباشند .
      مقصر بودن پدر مادر ها منتفيه چون در اين جور جشنها همه بچه ها از والدين جدا ميشوند و به شادي و جشن فكر ميكنند.
      اما حادثه ي تلخيست و اي كاش همه درس بگيريم.

    • یلدا

      بی انصاف ها..خاله شادونه چه تقصیری داشته؟ خودتونو جای اون بگذارید..

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من خودمو جاش گذاشتم و دیدم اگه جاش بودم از وجدان درد می مردم

      • فاطمه

        من خودموجاش گذاشتم حالاتوخودتوجای خانواده های ان بچه هابذار

    • بدون نام

      از نظر من هیچ کس غیر از خود ما مقصر نیست. ما آدم بزرگا از بچه ها بدتریم. دقت کنید مشابه این حادثه در اکثر اجتماعات مردمی وجود داشته و بار اول نیست که شاهد چنین ماجرایی هستیم. فقط افسوس که بچه بودند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی دفعه پیش همچین اتفاقی افتاده

    • افسانه

      به نظر من مسئولان برگزاری این برنامه باید به همراه مسئولین همان سالنی که جشن درش برگزار میشده فکر اینجور اتفاقات احتمالی رو می کردند و از قبل تدبیری می اندیشیدند، حالا چه با کمک شادونه چه حسن چه قلی... وقتی این همه بی مسئولیتی و بی برنامگی رو آدم می بینه اوقش می گشیره... تسلیت به خانواده ها....

    • شادي

      تقصير خاله شادونه چيه ؟
      آقا يا خانم ا.م شما اگه برنامه خاله شادونه رو جمعه ميديد به خودتون اجازه نميداديد اين حرفا رو بزنيد .
      الان به جاي اينكه خاله شادونه عزيز بايد حرف بزند بايد بروند مادر پدر آن سه بچه رو پيدا كنند كه وسط جمعيت بچهيشان را ول كردند .
      خاله شادونه دوستت دارم .
      كاش ميشد نظرم رو ميدي.

    • علي محمد

      خال جان تو اين متن به ظاهر نادمگونت هم داري از بار مسئوليت شانه خالي ميكني و ميگي اي كاش من انجا بودم يعني نبودي و هنگامي كه غرق در شمارش اسكناسهاي انجام برنامه بودي ايا به موضوع فكر ميكردي جمله شما زنها به من چه نميخواستن بيان

    • الهام

      اون بچه هافرشته شدن رفتن بهشت فقط خدابه پدرومادرهاي بيچاره شون صبربده خيلي سخته بعداونهمه زحمت وبه ثمر رسوندن بخاطريه تفريح ازدست بدنشون ولي اين اتفاقاهيچ ربطي به شادونه نداره كسايي كه بليط روگرون ميفروختن تابه جيبشون بذارن بايد فكرآخرشم ميكردن

    • Nikoo 

      كاش خود خاله شادونه بياد ببينه .اگه اومدي ديدي يه كوچولو برو توي وجدان خودت ببين واقعأ تو باعث و باني شي؟اگه فقط يه ذره عقلتو به كار مينداختي شايد اين جوري نمي شد.:-((((((((((

    • الهه

      منم با نظر استاد موافقم خاله خانم شما باید صبر میکردی تا بچه برن بعدش پا به فرار بزاری با پول بلیطهای گرانی که از مردم گرفتی خجالت بکش اگه بچهای خودت از دست بدی چکار میکنی بچه ها با عشق دیدن شما اومده بودن وقتی شما رفتید با فرار چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظر شما از بجه های خانم زارعی، خواهر زاده های آقای گلزاره؟

    • نازنین

      خاله جون جات تو برنامه خیلی خالیه.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اره خاله ی بی مسولیت جای لوس بازی هات خیلی خیلی خالیه

    • مهدیه

      بهترین جواب این است که منطقی باشیم همه به نوعی مقصریم ازمادران و فرزندان که درهنگام خروج نوبت رارعایت نکرده و فراموش کردن که دیرتررفتن ایزاد نداره.ومسولین خروج مدیرسالن و...
      من هم عاااااااااشق کودکانم وبرای من شنونده بسیاررنج اوراست به خانواده های داغ دیده.خاله وتمام ایرانینن تسلیت میگم وبه امید انکه دیگرازاین فاجعه ها درکشورمان رخ ندهد

    • بدون نام

      عوامل برنامه ساز مقصرند چون فقط و فقط به پول فكر ميكنن و بي مسئوليتن00000مادرها مقصرند چون بچه ها را تو اون ازدحام ولشون كردن من بودم چنين اجازهاي نميدادم اما خاله شادونه هم بي تقصير نيست چون بايد بدونه كه با چه كسايي همكاري ميكنه نه فقط پولشو بگيره و بره به هر حال همه واسه خاطر اون اونجا جمع شده بودن و اين محبوبيت مسئوليت مياره اميدوارم اين اتفاق تلخ ديگه تكرار نشه ودرسي بشه واسه بقيه خاله ها و عموهاي محبوب بچه ها

    • اشنا

      به نظر من اونا که رفتن و فقط جای خالیشون برای مادر پدراشون میمونه .ولی باید بگم اهای مسولین نزارید مهدی و بهار و نگارای دیگه این اتفاق براشون بیفته.

    • نا نشناس

      خاله جون دلمون واست تنگ می شه نرو ترو خدا نرو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس کجا داره بره

      • بدون نام

        چی میگی وقت تلویزیون با سرمایه مملکتو داش هدر میداد بره بهتره

      • فاطمه

        کجابره از این جا پر درامدتر

    • َA

      بی انصاف هاخاله شادونه چه تقصیری دارد؟

      پاسخ ها

      • فاطمه

        خیلی تقصیرهایی که مانمی دونیم

    • پويان

      علت اصلي اين حوادث عدم وجود نيروهاي آموزش ديده هست. در كشورهاي پيشرفته نيروهاي مخصوص براي حفظ امنيت هر توع برنامه اي از قبيل : مسابقات ورزشي ، شوهاس تلويزيوني و...... وجود دارد كه آموزش مخصوص براي حفظ نظم و امنيت اين مراسم را ديده اند. ولي در ايران معمولا حفظ و نظم و امنيت ورزشگاه ها و اكثرا مراسم اينچنيني به نيروي انتظامي و يا ارتش سپرده ميشود كه اصلا كارشان چيزه ديگري است. نيروي انتظامي وظيفه ايجاد امنيت در سطح جامعه و برخورد با جرايم خاص را دارد نه اينكه در مراسمي به اين شكل مسول ايجاد نظم و كنترل جمعيت باشد. اشتباه بزرگ همينجاست كه از از نيروهاي متخصص در جاي خود استفاده نميكنيم. اگر در ايران هم مانند اكثر كشورها نيروهاي Security تعليم ديده وجود داشت ، مطمئنا شاهد چنين حوادث تلخي نمي بوديم.

    • محسن

      به نظر من اين خانم وقتي ديد سالون بيش از حد ظرفيت بر شده و امكان بي نظمي وجود دارد احساس مسئو ليت ميكرد وباتوجه به دردست داشتن تريبون ازمردم و مسئولين مي خواست نظم رارعايت كنند و خودشهم ناظر و حاضر مي بود

    • بدون نام

      بزرگان ما گويي اين جشن مخصوص سني آنها بوده اگر شما در اين جشن كودكان را به تنهايي فرستاده و خود در انتظار آنها در مكان ديگري بوديد چنين فاجعه غم باري به وجود مي آمد
      گرچه دست اندر كاران برنامه به دنبال كسب در آمد بوده اند ولي آيا آنان راضي بودن چنين اتفاقي بيفتد شايد همه مقصر بودند بجز كودكان معصوم

    • بدون نام

      واقعا فاجعهی تلخی است به خانواده این فرزندان مظلو م تسلیت عرض می کنم وبرای این خانواده ها ارزو صبردارم

    • فاطمه

      من8سالدارم برای بچه هایتان متاسفم اما شما هم دل بچه هارا شکستید هم روح بچه های خودتان را هم لرزوندید ما مدیون خاله شادونه هستیم تسلیت عرض می کنم تمنا می کنم خاله شادونه را از ما نگیرید و رضایت بدهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل اینکه تو احضار ارواح بلدی و با روح بچه ها در ارتباطی دیدی دارن می لرزند. خجالت نمی کشی! تو مدیون خداوندی بعد هم پدر و مادرت که بدون اجر و مزد به تو خدمت می کنند. در ضمن این انشاء بچه 8 ساله نیست!

    • الی

      خاله شادونه هیچ تقصیری نداره اول مسولای این شهربعدهم مادرا مقصرند من باکوچولوم تویکی ازجشنای خاله شادونه توبوشهربودیم بچه ها دوست دارن این عمو وخاله هارو اما مادراهستن که توجاهای به این شلوغی باید مواظب بچه هاشون باشن

    • فاطمه

      خاله وظیفش اجرای برنامه است نه مراقبت ازبچه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی اصلا هیچکس تو باغ نیست که 3 نفر مردن. و این خانم خاله هم اصلا بهش مربوط نیست وضع سالن چطوره؟

    • شاهرخ

      وقتی میبین که سالن گنجایش نداره چرا بیش از حد مجاز بلیط میفروشن؟ این جور پیشامدها چیز جدیدی نیست. قابل توجه مسولین

    • بدون نام

      من خودم به شخصه از خاله شادونه خوشم نمیومد اما این دلیل نمیشه بدون آگاهی مقصر بدونمش و قضاوت کنم.من نه اونجا بودم و نه از برنامه هاشون خبر داشتم پس به خودم اجازه نمیدم قضاوت کنم و بدون آگاهی کسی رو متهم کنم فقط از خدا می خوام هرکسی که مسببش بوده و نیتش دنیوی بوده خدا جوابش و بده وبرای خانواده این گلهای بهشتی آرزوی صبر و شکیبایی رو دارم

    • فاطمه

      سلام
      از شنیدن این حادثه بسیار اندوهگین شدم و البته از نظرات کاربران گرامی بسیار اندوهگین تر
      یک مجری برنامۀ کودک نیز همانند دیگر شاغلین حقوق دریافت می کند اما دلیلی برای نقض عشق یک مجری به کودکان نیست چرا که بجز با عشق نمی توان با کودکان که معصومیت را از خداوند هدیه گرفته اند، سخن گفت و ارتباط برقرار کرد و به چنین محبوبیتی رسید
      اکنون زمان آن است تا با جملات پر از مهر و همدردی، خود را شریک در غم خانواده های داغدیده بدانیم و از خداوند بخواهیم تا دوباره مجری محبوب کودکان این سرزمین بتواند به صحنه بازگردد.
      احساس نمی کنم گذشته از خانوادۀ درگذشتگان کسی بیشتر از خالۀ مهربان این کودکان بر دلش داغی را احساس کند
      چه خوب است در چنین لحظات غم باری که از خداواند راستی ها نبودنشان را آرزو می کنم در کنارهم باشیم و به رسم انسانیت با اشک هایمان نگار، مهدی و بهاره کوچک و معصوممان را جزئی از خانوادۀ بزرگی که آن را ایران می نامیم بدانیم و دعا کنیم دوباره نور امید به خانه هایشان بازگردد
      زیباست که در کنار هم باشیم و نسنجیده سخن نگوییم
      برای خاله شادونه نیز همچون پدر و مادرانی که این روزها داغدارند طلب صبر و آرامش خاطر می کنم

    • H.e

      بی انصاف ها خاله شادونه چه تقصیری دارد.

    • نادیا

      خاله وظیفه اش اجرابرنامه است از نظر من خاله شادونه بیگناه است

    • داش غلام

      خاله شادونه حیا کن مجری گربی را رها کن
      این شعار منه چون خاله شادونه مجری گری بلد نیست و این هم یک بهونه برای استعفا دادن اوست

      پاسخ ها

      • دوست داره خاله شادونه

        توخیلی بی ادب هستی همیشه مجری های خوب همین جوری ازدست می رن

      • بدون نام

        کسی ککش هم نگزیده هنوز

      • 8

        ایول

    • نرگس

      من كه بانظر حسن 71 موفق موافقم

    • ارتان

      بابا ملتم چه بیکارنا..........
      همیشه این اتفاقا میفته و متآسفانه ملتم چیزی نمیگه.....هرکس به فکر جیب خودشه...

    • امید ۱۱۰

      خانوم ندا واقعا براتون متأسفم . کلمه ی وحشی بیشتر برازنده ی شماست که به مادران داغدیده توهین میکنی.بچه چه میفهمه نظم چیه اون دنبال اینه که زودتر به مادرش برسه. حالم از اینجور اظهار نظرها بهم میخوره.کاش میدونستی الان والدین اون بچه ها چه میکشن تا اینجوری نظر نمیدادی.خدا یه صبری به خونواده ی اون طفل معصوما بده یه عقل درست حسابی هم به تو

    • طيبه

      مقصر به هيچ عنوان خانم زارعي نيست

    • ندا

      خواهش ميكنم اين حرفارو تموم كنيدخاله شادونه رو تو عذاب وجدان غرق نكنيد،به به چه ربطي داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون اگه عذاب می کشید اینقدر زود بر نمی گشت اقلاً چند هفته ای را صبر می کرد

    • ملودي

      به نظر من خود خانواده ها مقصر هستند چون فرهنگ مكانهاي عمومي براي ما جا نيفتاده از ماست كه برماست كس ديگري مقصر نيست

    • نیلوفر

      از نظر من این حادثه اصلا ربطی به خاله شادونه نداره بلکه تقصیر اصلی مسئولانی هستند که بدون اطلاعات با فروش بلیت اضافه و انتخاب سالن نامناسب باعث این اتفاق غمبار شدند

    • حامد

      به نظر من خاله شادونه هیچ تقصیری نداره . این که بلیت نفروخته مدیر برنامه بوی پول خورده به مشامش .توی جایی که سه هزار ظر فیت داره و 1700صندلی چه طوری می شه هفت هزار نفر بلیت بفروشی . حساب و کتاب دیگه

    • نشاط ویسنا

      خاله شادانه اصلا" تقصیرشمانبودکه این حادثه رخ داد.

    • بهمن

      به نظر من خانم زارعی به هیچ عنوان نمیتونه مقصر باشه.حالا بعضییابا چه منطقی فکر میکنن مقصره ....نمیدونم.

    • فاطمه

      به خاله اصلا ربطی نداشت

    • mreza

      من با هومن موافقم بدون برنامه ریزی هیچ تصمیمی به موفقیت نخواهد رسید

    • میثم

      من نظر اینکه مجری بی گناه است ولی زهرا خانم چرا هچنین حرفی میزنید

    • محسن

      واقعا متاسفم برای اون دسته ازافرادی که فکرمیکنندخاله شادونه مقصره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم با چوب جادویی محسور شدی باید یه بشکن بزنن بیدار شی!

      • بدون نام

        بایدم باشی چون دارن تازه ملاحضه هم میکنن.

      • فاطمه

        پس حتمابچه ها مقصربودندکه امدند

    • سارا

      اصلا به ه خاله ربطی نداره به اونا ربط داره که بیش از گنجایش ادم اوردن

    • علی رضا

      اولندش خاله تقصیری نداشت دومندش بهخاطر جمعیت بود

    • نفس

      این نیز بگذرد............

    • حسن

      به نظر بنده اون دیگه نبایدتوی برنامه ها حاضر بشه تادرد ورنج اون خانواده ها بادیدن این خانوم تازه بشه ضمن اینکه آه ونفرین مادران وبی گناهی کودکان کمراونها رو خواهد شکست خون بی گناه کار خودش میکنه اونم بچه گناه ندیده وگناه نکرده قرآن می فرماید کشتن یک نفر کشتن تمام بشریت است ونجات یک انسان از مرگ نجات تمام بشریت است محاله عامل یا عاملان دیگه زنگی وخوشی کنند این قانون خلقت است

    • فاطمه

      خدا بزرگه

    • فاطمه

      درست حرف بزن غریبه بی فرهنگ

    • صدیق

      به نظر من خاله شادونه اصلا مقصر نیست.مگه این اولین باره که خاله میاد و برنامه اجرا میکنه.مدیر برنامه باید فکر همه جای کار میکرد,نه فقط شروع و اجرای برنامه بلکه باید فکر پایان کار و هم میکرد.خدا صبری به خانواده های داغدیده بده.

    • مريم

      خاله شادونه دوستت داريم

    • ناشناس

      تا ما ياد نگيريم عجله رو كنار بذاريم اين اتفاقا بازم خدايي نكرده ميفته. خوبه هر كدوممون اشكالاي خودمون رو ببينيم. از نذري امام حسين گرفته تا سوار شدن مترو و اتوبوس فقط بلديم همديگرو هول بديم بعدشم ديواري كوتاهتر از بقيه پيدا نميكنيم و ...

    • سهراب

      نظرها رو خوندم يک سري ها فقط چرت وپرت ميگن آقا خود مردم مقصرن که زياد رفتن وازدحام کردن

    • بدون نام

      این مزخرفات چیه می گین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      دنبال سن پرتقال فروش می گردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      آخه هر آدم عاقلی میتونه درک کنه که کنترل ورود و خروج بچه ها به مجری ربطی نداره. بهتره به جای حاشیه پردازی یکم واقع بین باشید و برای حل مشکلات اونو گردن کسی نندازین.

    • فاطمه

      خاله شادونه برگرد

    • ندا f m

      من خیلی از خاله خوشم نمیومد ولی راضی به این کار نبودم اما................شاید خوب اره..............

    • ایمان

      خیلی دردناکه ان آقایی که میگه بچم رو دیدمه برام دست تکون داده و بعدش جسدش رو دیدمه خیلی سخته ...
      خدایا هیچکس مرگ عزیزشو نبینه ...

    • هستی

      من خودم یه خواهر 3ساله دارم و میدونم داغ بچه ی 3ساله چیه .ندا راس میگه من 18 سالمه هنوز نمیدونم

    • محمد

      به هر حال چه تقصیر این خانوم باشه یا نباشه جان 3 کودک ازشون گرفته شد امیدوارم که هرکی مسئول این بی نظمی بوده به سزای عملش برسه . مگه جون 3 تا بچه علکیه که به خاطر ندونم کاری بعضی گرفته بشه .

    • منصور

      من از این حادثه دلخراش خیلی متاسف وناراحت شدم .ولی مقصر کیست؟همه عوامل برنامه میتوانند مقصر باشندوباید جوابگو باشند وسرسری نباید گذشت وباید با آنها برخورد شود تا بار دیگرتکرار نشود.

    • khale shadoone

      خاله شادونه ما تورو و علی صادقی دوست داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا در و تخته رو خوب به هم جور می کنه

      • بدون نام

        خود شیفته!

      • فاطمه

        حیف علی صادقی که گیرملیکا زارعی افتاده واقعا حیییییییییییف

    • fateme

      یه نکته دیگه اینکه جدیدا همه جا دارن عکسهایی که شادونه با خواهر زاده های محمد رضا گلزار گرفته رو به اسم بجه های خاله شادونه قالب می کنن.

    • اتذ

      اگه بچه های خودش هم می مردن چکار می کرد؟

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اون طرف رازنده نمی ذاشت

    • زهرا

      چه ربطي به خاله شادونه داره والاااا

    • نگین

      این اصلا خوب نیست که ما ادما انقدر راحت به سمت یک نفر انگشت دراز میکنیم/همیشه در بوجود امدن یک حادثه عوامل گوناگونی دخیل هست.
      من اصلا از این برنامه و مجریش خوشم نمی امد اما انصاف هم خوب چیزیست خودتان را جای مجری این برنامه بگذارید و با رجوع به وجدانتان بگویید چه حسی در دل دارید؟
      ایا شما غمگین و دلشکسته نمیشوید؟
      مطمئننا که خود او ناراحت است و در اتفاق افتادن این موضوع دخیل نبوده/یا 100% مقصر نبوده
      نمک روی زخم نباشیم

    • raha

      خدا به پدر و مادرشون صبر بده در ضمن با نگین هم موافقم اگه خودتون جای ملیکا بودین ناراحت نمی شدین

    • ازاد

      بجای اینکه خودمونو جای خاله شادونه بگذاریم بهتره اول جای پدر ومادر اون بچه ها باشیم ؟

      پاسخ ها

      • فاطمه

        بی نهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایت باتوموافقم

    • الهام

      من با نظر (صدا) موافقم. خاله شادونه با دیدن تعداد بیش از حد بچه ها به جای اینکه بچه ها رو تشویق به دویدن پیش مادراشون کنه و خودش هم زود از صحنه در بره میبایست با استفاده از محبوبیتش نزد بچه ها از همان بالای سن و پشت میکروفن آنها را ردیف به ردیف به بیرون راهنمایی می کرد نهایتا یک ربع بیشتر از اون زمانی که تو قراردادش بوده باید رمان می گداشت که متاسفانه از آنجاییکه قرار نبوده پولی از این بابت بگیره این کار را نکرده است
      با تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان

      پاسخ ها

      • مسعود

        چرت و پرت نگو خواهشا

      • بدون نام

        آقای مسعود بگرد ببینتو باغ نیستی یا وجدانتو تو کمد جا گذاشتی

    • امير ناظري

      اتفاق فقط اتفاق بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاق بخوره تو مغزت

    • رضا

      اخیش رسیدیم به اخرش ببینید هموطنان عزیز به قول یارو گفتنی خاله شادونه رو صدا وسیما بزرگش کرد پس باید با هماهنگی اونا می رفت حالا که نرفته باید یه جایی میرفت که صاحب داشته باشه همه طمع کردن به خاطر یک مشت ریال

    • لیدا

      تسلیت تسلیت به همه داغداران .امیدوارم دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.درضمن خیلیها توی این حادثه مقصر بودن حتی خود خانوادهها که با این ازدحام بازهم کوچولوهاشون رو اونجا تنها گذاشتند.

    • بدون نام

      آن خانم درست میگه اگه مردم کمی فرهنگ کار جمعی داشتن این اتفاق نمی افتاد فرقی هم نمیکنه در تهران یا هرجا

    • مریم

      وقتی نظرات رو خوندم فقط به یک نتیجه رسیدم چقدر راحت می تونید نظر بدید راجع به مقصر بودن یانبودن خاله شادونه. یک قاضی بعد از کلی ادله و شاهد و مدارک به این راحتی نظر نمیده. چه خوب است که همه قاضی نمی شوند. قبل از هر صحبتی به فکر ÷اسخ دادن به خدا باشید.

    • 67

      خاله شادونه هیچ تقصسرس نداره و مقصر یک عده مردم بی فرهنگ می باشد.

      پاسخ ها

      • 68

        خانم یا اقا محترم شما راست می گویید

    • arami

      هر کسی در گروه وظیفه خودشو داره خاله شادونه هم وظیفش شاد کردن بوده.

    • مهدی بابایی

      ناخانم شماکه که یک منطقه باتمدن 8هزارساله ابهر خرمدره هیدج وصایین قلعه رابی فرهنگ قلمدادکردید آیا به فرهنگ خودشک نکردید که به بیش از250هزارنفرتوهین می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بافقی

      این خاله شادونه به شهرماهم که اومده بود حتی از گروه سرود 12نفری مهدکودک شکوفه بافق( که این گروه سرود درسال 89-90 دربین 17000هزارگروه سرود مقام اول راکسب کرده بودند)پول بلیط یعنی هرنفر4000تومان گرفتند پس معلومه ایشون خیلی پولکی هستندوحرفهای احساساتیشان همه اش کشکه وبس وبچه ها مهم نیستند مگرنه حتی میتونستند مبلغ بلیط راکمترهم بکنند وحتی دربافق نیز گروه خاله شادونه جایگاه استانداردی درست نکرده بودند

    • ستاره

      خانوم زارعی به هیچ وجه مقصر نیستن خجالت بکشید(داش غلام)بفرما برنامه اجرا کن ببینیم چجوری اجرا میکنی(خانوم یا اقای با فرهنگ!!!!!!!!!!!!)خودت نماد بی فرهنگی هستی.....واقعا جای تاسف داره..... امیدوارم خداوند به پدران و مخصوصا مادران این فرشته های معصوم صبر بده

    • محمد

      خاله جون برگرد اخه چه ربطی به تو داره
      ؟

    • سوگل

      بچه ها هیچ وقت زود تصمیم نگیرین ، وقتی خونه ی شما ظرفیت فقط 100 نفر مهمون و داشته باشه و شما 200 نفر دعوت کنین خودتون قضاوت کنین چه اتفاقی میافته حالا با این فرض که همشون بچه ی مهد کودکی باشن
      عزیزانم

    • afsane

      سلام
      لطف کنید انقدر عجولانه قضاوت نکنید . من به تمامی خانواده های داغ دیده تسلیت میکنم و از خداوند واسه این سیاه پوشان صبر میطلبم

      خاله جون شما هیچ نقشی در مرگ این کودکان نداشتید و این رو فراموش نکنید که هزاران کودک دیگر منتظر لبخندان زیبای شما هستند پس تنهاشون نزار

      از شما ادمهای بی ادب هم خواهش میکنم اول فکر کنید بعد قضاوت کنید و در آخر تایپ کنید
      هرچند خاله شادونه احتیاجی به قضاوت کسی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خیلی ادب داری معلومه!! مثل اینکه خاله شادونه رو ذهن و عقل تو بیشتر از بچه های زیر هشت سال تأثیر گذاشته! امیدوارم برنامه برنامه های بزرگسالان را هم تماشا کنی!

    • بوشهری

      آخه بچه ی شیش ساله چه می فهمه فرهنگ کار جمعی یعنی چی اصلا خودت می فهمی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • مهسا

      نمی خوام به کسی توهین شه ولی فقط 1بار یا 1لحظه خودتان را جای خانم زارعی قرار بدید عمر دست خداست اگر بخواهد می شه لطفا با کمی تامل نظر بدید اون سالن ظرفیت چندین هزار نفر بچه را نداشته حالا خوبه که میگید خرم دره نه استان خرم دره بعدهم مگه خاله شادونه اون سالن را درست کرده آنها فکر نمی کردن که از قزوینم بچه بیاد اینم درنظر بگیریم که همه ی پول رابه خانم زارعی ندادن مگه شما اززندگی آن ها خبر دارید که الکی حرف می زنید آخه به شما می گن انتقاد کننده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم با کمی تأمل نظر بده. یعنی این خانم برای پول و سودی که قرار بود بگیرند منظور درصد و از این جور چیزهاست هیچ پرسشی نکردند. قطعاً مفصلاً هم پرس و جو کردند. آنوقت درباره برگزاری و رفاه حال بچه ها و این که بچه توی این سن نباید از مادرش جدا شوند هیچ نگرانی از جانب ایشان نبوده!!

      • بدون نام

        من خودمو جایش گذاشتم دیدم اگه من بودم خجالت می کشیدم دوباره همون برنامه رو اجرا کنم.

    • فاطمه

      خاله شادونه دختری16ساله هستم توروخدا به حق هرکی که دوسش داری نرو ازبچگی عاشق برنامتون بودم وهستم من سن کمی داشتم که شمابرای بچه ها برنامه اجرا می کردید خاله یه ایمیل بده در دروازه رامیشه بست ولی دهن مردم را نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در دروازه را می شه بست ولی دندان طمع در نمی یاد!

    • بدون نام

      خاله جون رای با اکثریته خیلی باهات درمورد بعضی ها

      پاسخ ها

      • فاطمه

        یه نگاه به منفی هات بکن

    • فاطمه 11ساله

      خاله جون درمورد بعضی هاخیلی باهات حرف دارم فقط بدون رای بااکثریته واکثر شمارو دوست دارن تورخدا به خاطر ما بچه های ایران برگرد باور کن اگه بازم برنامه بزاری بچه هاهم میان هم برنامتونو نگاه می کنن من شمارو مثل خاله ی خودم دوست دااااااااااااااااااااارم

    • حف گو

      خواستم بگم برای هرمراسمی شورای تامین تشکیل میشه چرا فرمانداری کوتاهی کرده

    • حسین

      به خدا قسم این ملیکا زارعی فقط به خاطر معروفیت و پول هستش که اجرا میکنه!!

      از همه میخواهم به خاطر خون اون طفله معسوم ها خواهان قصاص ملیکا زارعی (خاله شادونه) بشند.

      پاسخ ها

      • پژمان

        اولا كه معصوم نه (معسوم)...!!
        بعد شما بر چه اساس اينطور قسم ميخورين؟
        نميدونم شايد شما علم غيب دارين!!!
        خاله شادونه كه مسول ورود وخروج نيست..
        البته اگه شما ميگين باشه خاله شادونه هم اجرا هم ورود وخروج اصلا بگو بياد دم در اجرا بكنه؟ يه خورده انصاف داشته باش(يه خورده)!!!

      • بدون نام

        آقا پژمان شما هم با چوب جادویی محسور شدی بشکن بزنن بیدار می شی البته امیدوارم

      • مسعود

        از نظر دادن و نوشتنت معلومه خیلی بچه ای تو اول برو سواد خوندن و نوشتن یاد بگیر بعد بیا اینجا نظر بده بیسواد

      • بدون نام

        مسعود خوندن نه خواندن طرز نوشتن با حرف زدن عامیانه تفاوت دارد! در ضمن سری به فرهنگ معین بزن تا معانی کلمان را بهتر یاد بگیری!

    • ناشناس

      حسین آقا مگر شما قاضی هستی که در مورد ایشون تصمیم می گیری در مورد دیگران هم تصمیم نگیر.من در جایگاهی نیستم که بگم خاله مقصر هست یا نه ولی امیدوارم که دیگر برای این جشن ها برنامه ریزی مناسبی شود.

    • afsane

      اقا حسین لطفا حرف الکی وچرت نزن
      از ایمیلت خیلی خندیدم چون حرفات بچه گانه بود
      اینم بدون خاله شادونه قصاص نمیشه چون مقامات بالاتر باید جوابگو باشند نه 1مجری

    • ای بابا

      تورو خدا کمی انصاف داشته باشید آخه خاله شادونه چه گناهی کرده؟اون فقط مجری یه برنامه بود همین!

      پاسخ ها

      • دوستت دارم خاله

        من با نظرت موافقم . آخه خاله که تقصیری نداره . وقتی اولین برنامه ی خاله رو دیدم دیدم خاله توش نبود باور کنید تا 1 ساعت اشک می ریختم .

      • محمد

        واسه سه تا بچه ای که زیر دست و پا له شدند چند ساعت اشک ریختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • دوست دار خاله شادونه

        خیلی تقلید کاری اقا یا خانم دوستت دارم خاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

      • بدون نام

        آره محمد راس میگی اشک تمساح براش غمناک تر از مرگه

    • پژمان

      خاله شادونه فقط يك مجري برنامه است كنترل ورود و خروج به عهده ي مسولين برگزاري برنامه است. (خودتان قضاوت كنيد)البته منصفانه.

    • مریم

      خاله شادونه چشم خوردی چون خیلی ها تحمل دیدن خنده هات رو نداشتن و نمی تونستن موفقیت شما رو ببینند من واقعا ناراحتم که در یک رسانه عمومی گریه کردید شما بایییییییییییییییییید با لبخند در اذهان باقی می ماندی .

    • ققنوس

      مرگ حق هر انسانیه. پیمونه عمر این بچه های ناز و معصوم تموم شده بود.. خاله شادونه و همه ی عوامل یه بهونه ست که ما ادم ها غیر منطقی دوست داریم بندازیم گردن این و اون .. اون بچه ها حتی اگه به برنامه خاله شادونه ام نمیرفتن با یه حادثه دیگه می مردن/ اون موقع دنبال یه مقصر دیگه می گشتین...یا اصلا مثه امروز سوژه نداشتین.

    • ققنوس

      مرگ حق هرانسانیه.اون بچه های نازنین توی اون تاریخ باید به دنیا وداع میگفتن ... حتی اگه جشنم نمیرفتن برسر حادثه ی دیگه میمردن..اون وقت دنبال یه مقصر دیگه میگشتین ؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        متاسفم برات که فکرمیکنی این بچه های معصوم باید فوت میشدن معلومه زندگی یامرگ یادفع آن برای توسنگدل اهمیتی نداره

      • بدون نام

        نکنه رفتی تو جهان ها موازی دیدی بچه ها با یه چی دیگه میمردن

      • بدون نام

        جبرگرا تر از تو کی دیده کی شنیده!

    • سحر

      سلام خاله شادونه این مسئله اصلا تقصیر شما نبود اینو باید مراقب ها کنترل می کردن ما شما رو خیلی دوست داریم و میخوایم همیشه برنامتون رو ببینیم با اولین لبخند به ما امیدواری بدید خاله جون...

    • ارباب

      اصلا این موضوع ربطی به خاله شادونه نداشته تخصیر بچه ها و مسئول سالن بوده که این جمعیت رو در یک سالن جا داده اند...

    • بهار

      خاله جووووووونی برگرد تقصیر تو چیه بعضی ها شاید نمیدونن خاله شادونه برای شاد کردن بچه ها این کارو کرده بیکار نبوده که برای خودش دردسر درست کنه

      پاسخ ها

      • نرگس

        آره بهار جون بعضی ها فکر می کنن خاله به خاطر پر کردن حساب بانکیش اینور و اونور میره . واقعا که براشون متاسفم .

      • بدون نام

        واسه تو و طرز فکرت بیشتر متاسفم. اگه کسی بخاطر بچه ها اینور و اونور بره با هر شرکتی قرارداد امضاء نمی کنه. چون رفاه بچه ها براش از خودش مهم تره.

    • بدون نام

      چراو چرا خانواده های محترم دربیرون سالن منتظر بجه های خود نشودن تا بچه ها مانند مدرسه از سالن بیرون بیایند و مثل وحشی ها به کودکان بی گناه خود حمله کرده اند مردم لطفا یاد بگیرید همیشه کسی بالای سرشما نباشد تا نظم داشته باشید اگر کودکان دیگران هم مانند کودکان شما برای شما عزیزبود می فهمیدید که با هجوم به سالن بجه ها زیردست با له خواهند شد پس خودتان را سرزنش کنید نه دیگران را همه شما درمرگ آون بجه ها مقصرهستید. و مطمینا باشید اگر بازهم همین اتفاق بیافتد شما دوباره همین کارراخواهید کرد.

    • امیر

      باسلام و عرض تسلیت به همه خانوادهای داغدیده این حادثه دلخراش وسلام به خاله شادونه ویگربازیگران چنین برنامه ها درشهر دزفول همچه اتفاقی صورت گرفت ولی خدا بخیر کرد پس بایدازانجا درس میگرفتیم

    • بدون نام

      قثل

      پاسخ ها

      • شادونه

        وای ترسیدم

    • الناز

      حالا کی گفته تقصیر خاله شادونست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلیا

    • بدون نام

      علاقه بیش از حد بچه ها به برنامه خاله شادونه نشان دهنده فقر برنامه های مفید و سرگرم کننده در تلوزیون و شاید هم عدم ابراز محبت کافی به بچه ها توسط والدین آنها به علت مشغلۀ کاری و یا دلایل دیگر است که جا دارد مورد توجه مسوولین و نیز والدین گرامی قرار گیرد.

    • 67

      حرف حق تلخه دیگه. هدف خاله شادونه شاد کردن بچه ها بود.بعضی ها که می گویند خاله شادونه باید قصاص بشه خیلی بی تربیت هستند و چیزس از قانون نمی دانند در اصطلاح به این افراد تازه به دوران رسیده می گویند.خجالت بکشید

    • طيبه

      بسه ديگه مگه شما قاضي هستيد كه ميبريدومي دوزيد دراين واقعه فقط مسئولان مقصربودن وهيچ ربطي به خاله شادونه و خانواده ي بچه ها نداره

    • ندا

      سلام،همه مقصرن نه فقط خاله شادونه.در ضمن باسرنوشت نمیشه جنگیدشایدقسمت این بوده.بچه ها ما نمیدونیم مقصر اصلی کیه پس حرفی نزنید که بعدم پشیمون بشید تنهاخدا میدونه.تسلیت میگم به همه خانواده های داغدیده خدا صبرتون بده ولی مطمئن باشیدرحمت خدا ممکنه تاخیر داشته باشه اما حتمی.

      پاسخ ها

      • مریم

        کسی هم معتقد نیست که همه تقصیر ها به گردن مجری است ولی تبرئه کردن او هم درست نیست. ایشان که دم از دوست داشتن بچه ها می زنند وقتی وارد سالنی می شوند که مملو از بچه های کوچک زیر هشت سال است که بدون حضور مادرشان کیپ هم نشسته اند لحظه ای هم نگران آنها نمی شود که چطوری می خواهند بدوند پیش مادرانشان و آنها را پیدا کنند که این جمله را می گوید و صحنه را ترک می کند. اینکه بگوییم او اصلا مقصر نیست نه از نظر قانونی بلکه از نظر اخلاقی درست نیست.

    • ناشناس

      ای خانم یامرد 67 برو املا تو درست کن حالا تو حرف از فرهنگ می زنی

    • محیا

      اصلاًً ربطی به خاله شادونه نداره ملیکا جون دوست دارم

    • حنانه

      من خودم يك دختر دهساله ام. به نظر من اصلا اين موضوع به خاله شادونه مربوط نيست. من كه براي خاله شادونه خيلي غصه مي خورم. چون خيلي دوستش دارم.

    • مسعود

      آهای کسانی که که میگید خاله شادونه مقصره محمد و آتوسا و... خواهشا چرت و پرت نگید هیچ ربطی به این بنده خدا نداره این خانوم فقط مجریه نه مسئول پادگان نظامی مقصر مدیر تدارکات و عوامل تدارکات این برنامه بودن اگه خودتونم مجری بودین بازم این حرف رو میزدین؟ یه جوری میگید انگار بجز این بیچاره هیچکس اونجا نبوده ماشاله همه شدن قاضی دادگاه صحرایی تشکیل میدن و حکم صادر میکنن واقعا که خجالت داره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسعود یا پژمان که ادعا هم می کنی خیلی باسوادی! ماشاله نه ما شاء الله، میگید نه می گویید، مقصره نه مقصر است، نگید نه نگویید! و .... این ادبیات کوچه بازاری به احساسات تند و آتشین و بی کله ات جور در می آید! بی چاره خاله شادونه که طرفدارانی مثل تو دارد.

      • هما

        جناب ناشناس!
        با عرض پوزش!ادبیات امروزه از کی تاحالا کتابی شده؟لطفا احساساتی و جوگیر نشید.این ادبیات عامیانه ای که اسمشو گذاشتید کوچه بازاری هیچ ربطی به احساس آتشین نداره.
        کمی فکر کنیم می بینیم که قبلا توی مسابقات فوتبال هم همچین موردایی بوده و هیچ وقت یقه ی بازیکن ها رو نگرفتن.فکر نمی کنید چون دیوار خاله شادونه کوتاه تر از همه بوده همه ی خشم متوجه ایشون هست؟

      • بدون نام

        هما خانم!
        این جوابیه برای کسی نوشته شده که مدام نظرات دیگران را به بی سوادی، بی فرهنگی و چرت پرت گویی متهم می کند. این طور حرف زدن اگر نظر شما درست است و مدرن و امروزی خود مهر تأییدی بر بی محتوا بودن برنامه های کودک و بزرگسال است که حاصلش این طور صحبت کردن است!!

      • بدون نام

        ما با یک عده بچه زیر هشت سال سر و کار داریم نه تماشاگران فوتبال!!

      • علی

        از کی تا حالا غلط صحبت کردن و نوشتن شده ادبیات امروزی. البته این حرف برای آنها یی که سواد کافی ندارند بهانۀ خوبی است تا هر طوری که دلشون می خواهد بنویسند. شما که این قدر دلتان برای خاله شادونه می سوزد کمی هم دلسوز زبان و ادبیات فارسی باشید.

      • هما

        این که محتوای برنامه خوب هست یا نه و اینکه زبان محاوره ای نباید به کار برد مسئله ی جدایی هست.این به نقد کشیدن ها هیچ ربطی به مقصر بودن ایشون نداره و جایش هم اینجا نیست

        بله حق با شماست.کودک!دردناکتر هست این اتفاق و به همین دلیل حساستر باید پی گیری بشه که دوباره شاهدش نباشیمودرین مورد من هم با شما موافقم.
        من به اینکه هر کسی در جایگاه خودش وظایفی داشته که باید بازخواست بشه تاکید داشتم.فکر نمی کنم این دلسوزی فقط بخاطر خاله شادونه بوده باشه.

      • بدون نام

        اگر شما هم طبق گفتۀ خودتان جو گیر نشده و از روی احساس قضاوت نکرده باشید، متوجه می شوید که همۀ این مسائل به هم مربوطند و سر منشأ همۀ آن ها یک چیز است.

    • قریبه

      ملیکا خانوم قبول کن که تقسیر توه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد این نظر را هم مسعود نوشته!! واقعاً که خیلی مسخره ای؟!

    • بدون نام

      خاله شادونه زندان رفته؟ اگه رفته خيلي خوبه

    • بهار

      شما اصلا موضوع اصلی رو فراموش کردید به جای اون همش دارید همدیگرو مسخره می کنید خوب ادما با هم فرق میکنن دیگه ب نوشتن همه گیر میدین این چه وضشه عین بچه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • امیر 71

      اصلا به خاله شادونه ربطی نداره خاله فقط مجری قسمت خاله بیاد بچه هارو یکی یکی بیرون ببره

    • امیر 71

      سلام خاله شادونه مقصر شما نیستید مقصر کارمند های خرمدره هست به شما هیچ بطی نداره

    • فاطمه

      عزیزم خاله شادونه واقعا از ته قلب بچه ها رو دوست داره . اونهایی هم که میگن مقصره برن فیلم گریه توی تلوزیون خاله رو که برای این بچه ها گریه میکرد رو ببینن بعد نظر بدن . مقصر این حادثه اول مسئولان سالن و برنامه هستن بعد هجوم وحشیانه ی مردم هنگام خروج از سالن !! بابا مردم چرا همه جا این طوری اند ؟! نمی ترسیدن بالاخره همه از سالن بیرون میرفتند ! مگه اونجا اعلام کرده بودند که اگه زود بیرون نیاید در رو به روی شما قفل می کنیم که اینقدر هجوم آوردند؟!!!!

    • بدون نام

      نظریات ارائه شده مربوط به اقشار مختلف جامعه با سنین مختلف می باشد و گاهی هم غلط تایپی به صورت غیر عمد بوجود می آید، اما اینکه یک نفر عقاید مخالف خود را به چرت و پرت گویی و بی سوادی متهم کند مستحق است ایرادات نوشتۀ خودش گرفته شود تا این عادت زشت را کنار بگذارد و فقط نظریاتش را بنویسد.

    • الی

      خاله شادونه عزیز عاشق همه بجه هاست در این شکی نیست.این اتفاق ممکنه هرجایی بیفته.مقصر هم هیچ کس نیست.من خاله رو درک میکنم.امیدوارم خدا بهش صبر بده و به زودیه زود دوباره خاله رو با لبی پر از خنده ببینیم نه با این چهره افسرده.خدا به خانواده اون سه کودک هم صبر بده.الهام هستم 20 ساله از اهواز

    • ثمین و نگین

      خاله شادونه شما هیچ تقصیری نداری.............:-o

    • ایمان

      من بچه نیستم که طرفدار عمه شادونه باشم ولی این قضیه هیچ ربطی به اون نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • نرگس

        خیلی ببخشید ها عمه شادونه نه خاله شادونه

    • کلپک

      خاله برات متاسفم عزیزم

    • بدون نام

      واقعا تقصير خاله شادونه نيست برگزاركنندگان مقصرند اسي 38 ساله

    • زهرا

      ربطی به شادونه نداره البته بایدتذکرمیداداروم برین

      پاسخ ها

      • هما

        باید ؟
        حتی در حد باید هم وظیفه ی ایشون نبوده.

    • محمد جواد

      نظر من این است که حقش است.

      پاسخ ها

      • نرگس

        خیلی نامردی آقای محمد جواد

    • هما

      خیلی ناگوار بود برام شنیدن خبرش.برای خونواده ی اون گلها هرگز داغش تموم نخواهد شد
      ولی امیدوارم از روی احساس قضاوت نکنیم.کجای دنیا یقه ی مجری رو می گیرن که چرا مثل مسئول انظباطات نبوده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید فرق بین احساس و منطق چیه؟ شما هم مثل دیگران نظرتون رو میدید و مثل بقیه هم فکر می کنید درست میگید. اگه منطقی باشید قضاوت رو به مسؤلین و خداوند می سپارید!

      • هما

        2 روز دیگه شما و من فراموش خواهیم کرد.
        و تنها چند نفری که قربانی شدن هستن که همیشه یادشون میمونه .
        درسته جناب ناشناس.ولی مسئله اینه که همه جوری جبهه گرفتن که یادشون رفته هر کسی مسئولیت هایی رو داره و نباید به خاطر سهل انگاری دیگران اون رو هم مجازات کرد.
        از نظر وجدان و احساس مادرانه داشتن و ...میتونیم بگیم که خانم زارعی باید بهتر می بود.
        ولی منطقی یعنی اینکه پس تا کی این بی نظمی هست؟
        کی بود کی بود من نبودم ها تا کی!
        مگه خانم زارعی باید جواب ازدحام و فروش بلیط بیش از حد رو هم بده؟
        مگه ایشون باید بگه چرا مادر و بچه ها رو جدا نشوندن؟پس اون وسط کی بوده که باید هماهنگ می کرد امنیت اونجا و راحتی بچه ها رو؟خاله شادونه؟سهل انگاری اونم درباره ی بچه ها خیلی خیلی دردناکه.
        من اصلا به شخصه طرفدار ایشون نیستم که احساساتی بشم و بگم حق با ایشونه!
        احساس یعنی اونقدر عصبانی باشی که نتونی هضم کنی اگه هم خانم زارعی کم کاری کردن همه ی تقصیر با ایشون نیست و نباید مورد آماج توهین و اهانت (حتما سخنان آقای معتضدی رو شنیدید)قرار بگیرند.

      • محسن

        حاج خانم به نظر من مجري توانمند كسي است كه قبل از ترتيب دان برنامه كل جوانب كار رابسنجد وبه عوامل برنامه گوشزد كند چون درصحنه همه اورا مي شناسند نه مدير برنامه اش را.به نظر من خاله خانوم هيچ هم بي تقصر نيست.

      • بدون نام

        تمام این صحبت ها بخاطر این مسأله است که دوباره شاهد این ماجرا با عموهای فتیله ای, عمو پورنگ و دیگران نشویم. اگر کسی را تبرئه کنیم که تو هیچ تقصیری نداری. دیگران هم در عقد قراردادهای آتی توجهی به شرکت برگزار کننده نمی کنند که آیا صلاحیت این کار را دارد یا کاملاً گمنام است. ما ماجرا را فراموش خواهیم کرد اگر با ستارۀ دیگری تکرار نشود. تمام این هیاهو ها برای بیدار کردن مسئولین محترم و عوامل اجرایی در صدا و سیماست وگرنه شرکت های خصوصی مثل قارچ می رویند و مجازات یکی، از خلاف های دیگران جلوگیری نمی کند! در ضمن یادم نمی آید من به ایشان توهینی کرده باشم. کسی هم که کرده، مسلما خود ایشان پیگیر هستند.

    • بهار

      ببخشید یکی میشه فرق احساس و منطق رو بگه؟برام جالبه

      پاسخ ها

      • زهرا

        دو کلمه هم از مادر عروس بشنو!

      • بهار

        خوب چرا نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        زهرا جون توکه چیزی حالیت نمی شه خواهشا نظر نده.

      • زهرا

        تو که بهار بودی چی شد یک دفعه ناشناس شدی! بابا یه نفر این بچۀ مردم رو تایید نظر کنه. گناه داره به خدا!

      • بهار

        خانم باهوش خوب اگه خودم بودم که مینوشتم بهار نمینوشتم ناشناس اگه یک کم فکر کنی میفهمی ناشناس یکی دیگست بعدشم من مثل بعضی ها نیستم که فقط چون چندتا ادم بیان و منو تایید کنن نظر بدم من برای دفاع کردن از خاله وبستن دهن اونایی که خیلادعاشون میشه نظر میدم قلبل توجه شما!!!!!!

    • زری

      بابا دعوا نکنید تقصیر منه

    • بهار

      شرمنده زهرا جون ولی فکر کنم خود درگیری داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • محسن

      سلام. به نظر من هر كسي كه در راستاي هدفي گام برمي دارد بايد فكر جوانب كار رابكند وبا توصيه به عوامل دست اندركار پيش بيني هاي لازم را بعمل بياورد .مجري بايستي هوش وحواسش بيشتر ازاينا جمع باشه دفعه اولش كه نيست.خاله شادونه بي تقصير نيست.

    • بهمن

      سلام.
      به نظر من خاله شادونه بی تقصیره
      چرا به مادر ها اجازه ندادند کنار بچه هایشان باشند؟
      خاله شادونه فقط برنامه رو اجرا کرد.
      بقیه ی چیز ها مربوط به مسؤلان است که به فضای اجرای برنامه بی توجهی کرده اند.
      حالا همه چی رو می اندازن به گردن خاله شادونه
      خاله شادونه چطور می خواست جلوی ازدحام جمعیت رو بگیره؟

    • زهرا فخاری

      خله شادونه من دوست دارم بخاطر ما بچه ها برگرد من زهرا فخاری از شیراز شهر باغ بوستان حافظ

    • ناشناس

      بععععععععععععععععععععععععععععد نبود

    • فرزین

      من میخام تو برنامه خاله شادونه بیام

    • دوست دارخاله شادونه

      خاله شادونه شمابه حرف های کسایی که برعلیه شما هستندتوجهی نکنیداونامخصوصا این حرف هارومی زنندمن ازشما خواهش می کنم به کارتون ادامه بدهین

    • دوست دارخاله شادونه

      خاله ی عزیزمن شماروخیلی دوست دارم با اینکه 11سال دارم ولی برنامه شمارو نگاه می کنم و از برنامه ی شما راضی هستم

    • دوست دارخاله شادونه

      بچه ها ماما بایدبه خاله شادونه کمک کنیم چون وضعیت روحی خوبی ندارن نه اینکه به ایشان زخم زبان بزنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هی وای بر تو

      • نرگس

        آره راست می گی منم خاله رو خیلی دوست دارم

    • lida

      b nazaram hichvaght adam nabayad zud ghezavat kone etefaghe k pish umade.khoda rahmateshun kone hame ma mimirim.b nazaram rabti b khale nadashte.b mamanaye in bacheha marbut mishode koja budan k moraghebe bachehashun bashan

    • نازدونه

      دعوا نکنیددیگه تاعروسکای منم دعوانکنن

      پاسخ ها

      • دوست دار خاله شادونه

        لوس.................................

    • ازرائیل

      سلام ، بهتر که تا هنوز وقته توبه کنید آخه خاله شادونه هیچ گاه خداحافظی نمی کنه چونکه هنوز باید از این کارهای مسخره زیاد انجام بده با این همه بداآموزیهایش

    • بدون نام

      ایمان ایولا

    • سمیرا

      خاله شادونه ناراحت نباش

    • سارا

      خاله هیچ تقصیری نداره

    • فاطمه

      خاله هیچ تقصیری نداره

    • محمد جواد

      من پسري 10 ساله هستم وبرنامه ي خاله شادونه رامرتب مي بينم وخيلي خاله رادوست دارم .
      خواهش مي كنم باقضاوت نادرست خاله را ازمانگيريد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکش. تو...تو...تو... یه پسر 10 ساله چه جوری جرئت میکنی این حرفو بزنی؟! من یه سال پیش همسن الان تو (شایدم دو سال) برنامه زیر 12 سال نمیدیدم. فرار از زندان میدیدم وبلاگ آنتی آفتابگردون میزدم توی انشاهام به آم پورنگ بدو بیراه میگفتم. خیلی ....(نسل آینده توی چه گندی دست و پا میزنه) هستی. در ضمن برای افرادی مثل تو ورود به فروم ها سایت های خبری و بلاگ های سطح بالا ممنوعه فقط باید به سایت های مخصوص بچه ها و ویکی پدیا با همراهی و نظارت پدر و مادر بری. برو به درست برس(سرد کردن کاربران ...) در ضمن اگه میخوای بگی مزه نریز. خودت اول ازین برنامه های لوس و ننر دوری کن

      • بدون نام

        این که تو آنرمالی دلیل نمیشه همۀ بچه ها مثل تو باشند! تو اگه برنامه فرار از زندان می بینی بخاطر مخ آشفته و در هم برهمته و گرنه یه بچۀ ده ساله باید مثل محمد جواد پاک و معصوم باشه. تازه یک بچه سالم اگر می خواهد سر از زندان در نیاورد و یا اتفاق ناجوری برایش نیافتد باید با کمک والدینش و نظارت آنها وارد محیط مجازی اینترنت شود. خیلی ها که باد دماغشون از تو بیشتر بود و خودشون رو تافتۀ جدا بافته می دونستند به قعر بدبختی و فلاکت سقوط کردند آنوقت این برنامه های فرار از زندان هم بدردت نمی خورد!

      • بدون نام

        حالا من یه خالی بستم(فرار از زندان خیلی بیخوده یه تیکشو دیدم حالم بهم خورد) بش بفهمونم اینارو. ولی از نظر شما پاکی همون چشم و گوش بسته بودنه. منم ادعایی ندارم ولی جدا قعر بدبختی و فلاکت این نیست. آخه برنامه آموزشیم یه آموزش باید بده نه اینکه یه آدم و یه مش عروسک جیغ و ویغ کنن و تو سر و کله هم بزنن. شما ذهنتون فقط دو تا حالت رو میتونه مجسم کنه یا پاک و معصوم یا برعکس ایناو گرگ. هیچ تصوری از اون وسطا ندارین. من خودم با این معصومیتی که داشتم جز بدبختی چیزی نصیبم نشد. آدم هالو و بی درک به هیچ جا نمیرسه (حتی با لگد پوتین دوک ولینگتون) در ضمن این قعر بدبختی و فلاکت همینه که جناب محمد جواد توشه. من تا حالا لوس دیده بودم اما نه اینطور که دیگه آدم کفری بشه. کسی هم لازم نکرده فرهنگ ارتباطات مجازی به من یاد بده که دیگه بدبخت میشم.

      • بدون نام

        کسی به عقاید تو کاری نداره هر طوری که دلت می خواد باش. چه سقوط آزاد کنی چه پرواز تا ابدیت به کسی مربوط نیست ولی حق نداری افکار دیگران را مسخره کنی که چرا مثل تو نیستند.

      • بدون نام

        همون کاری که خودت کردی

    • فاطمه

      من وبچه های ایرونی طرفدار خالمون هستیم

    • حامد

      استعفا کمترین کاری بود که خاله شادونه برای بچه های ایران کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون کمترین کارو هم نکرد.

    • نرگس

      خاله جون من همش 11 سالمه . ولی برنامتونو نگاه می کنم . وقتی دیدم شما گریه می کنید باور کنید تا 1 ساعت گریه می کردم خاله تورو جون بچه هات بیا . خیلی خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این برنامه مال خردسالانه نه نوجوانان.

    • fatemeh

      من خاله شادونه روخیلی دوست دارم اما از شنیدن خبرمرگ سه کودک خیلی ناراحت شدم من از همین جا به خانواده های سه کودک کشته شده تسلیت عرض می کنم.

    • فاطمه

      برنامه خاله شادونه یکی از بهترین برنامه ها است و در این اتفاق خاله شادونه تقصیری ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه شما و همسن و سالانت از زندگی و دنیا چی می فهمید که نظر می دید؟ آیا هر چیزی که به نظر بچه ها خوبه، مفید هم هست؟ آیا هر کسی که تو روی آدم می خنده آدمه خوبیه؟ آیا شما در سنی هستی که قضاوت کنی چه کسی تقصیر داره یا نداره؟؟

      • بدون نام

        بس که خودت میفهمی. حالا گرچه به نظر من مقصر بوده اما لا اقل اون نظر میده عین تو ...

      • بدون نام

        من حکم صادر نکردم که بی تقصیره یا با تقصیر. نظر دادن با حکم دادن فرق می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        بچه ها فقط به ظاهر توجه می کنند. هرچه فریبنده تر باشه بیشتر خوششون می یاد!

    • بدون نام

      ما منتظریم ببینیم کی خاله شادونه خجالت میکشه بره .

    • فاطمه

      خاله شادونه ما وبچه های ایرانی منتظر برنامه شما هستیم

      پاسخ ها

      • اميررضا

        ساكت

    • حسن از مهاجران استان همدان

      برنامه های خاله شادونه خیلی تاثیر گذار بودوکاش خاله شادونه برگرده وخاله شادونه تقصیری در این ماجرا ندارد چون کاری از دستش برنمی امد ومن امیدوارم که برگرده دوست دار شما حسن م

      پاسخ ها

      • محمد

        می شه یکی از تاثیراتش رو بگی کنجکاو شدم

    • حسن از مهاجران استان همدان

      تقصیر خاله شادونه نیسسسسسسسسسسسست ندانستن به کی گیر بدن یقه ی ایشونو گرفتن باید اصل ماجرا رو برسی کنند نه که به یک بیگناه تهمت بزنند از رو غیرتتون ببینین مقسر کیه خداوند بچه هارو بیامرزه وبقا عمر باقی ماندگانشان یه بچه دیگه به دنیا میارن ولی میدونم که سخته اما تقصیر خاله شادونه هم نیست @@@@@@@@@@@@@@@@

    • دوست دارخاله شادونه

      بچه ها خاله شادونه برگشته خوش حال باشید دیگه شادی شروع شد.

      پاسخ ها

      • محمد

        از اول هم قرار نبود بره. این ها همش فیلم بود تا آب ها از آسیاب بیافته.

    • یاسمن

      تقصیر خاله شادونه نبوذ

    • بدون نام

      مگه قرار بود از اول بره؟!

    • مریم

      خانم زارعی شما از سیاستتون بود که خداحافظی موقت کردید. شما بعنوان یک هنرپیشه خوب بلدید چطور ی با احساسات بچه ها بازی کنید. اگر واقعاً بچه ها رو دوست داشتید با هر شرکتی قرار داد امضا نمی کردید. اگر می خواستید برای بچه خودتان برنامه اجرا کنید درباره شرکت اجرا کننده تحقیق نمی کردید و شرط و شروط نمی گذاشتید؟ وجود بچه ها برای اجرای شما ضروریه و بدون اونا برنامه شما معنا و مفهوم نداره پس چرا با شرکتی که صدا و سیما روی اون نظارت نداره قرار داد بستید؟ اگه بچه خودتون توی اون جمعیت بود بازم نگران نمی شدید و به اجراتون ادامه می دادید؟ شاید بچه ها شما رو خاله واقعی شان بدونند ولی اونا براتون فقط وسیلۀ شهرت و معروفیتند.

    • محمد

      خواهر زاده های آقای گلزار که خانم زارعی باهاشون عکس گرفته تا قبل از عکس گرفتن ایشان را نمی شناختند و اصلا برنامه ایشان را نمی بینند. میدونید چرا چون انقدر تفریح و سرگرمی های مختلف دارند که جایی برای برنامه مسخره ایشان نیست. متاسفم که بچه های شهرستان انقدر تفریحاتشون کمه که واسه برنامه این خانم می میرند!

    • حسن از مهاجران استان همدان

      افرین خاله شادونه خوشم امد برگشتی@@@ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فقط ..... بودی که فکر می کردی برنمی گرده

    • 222222222222

      همش بهخاله گیر ندین خاله دهنت خیلی بزرگه دهن گشاد

    • آریا

      تقصیرارو گردن خاله شادونه نندازید اصلآ اون کارشو کرده وپولشو گرفته مردم باید خودشونو
      کنترل کنن به اون چه ربطی داره.

    • تبسم 2

      تقصير همه جانبه بوده هم خاله شادونه مقصر كه بايد بيشتر از اينا به كارش اهميت ميداده ووقتي ميگه عشق من ونيمي از زندگي من بچه ها هستند بايد ظرفيت اجراي برنامه رو به تعداد حاضرين در نظر مي گرفت اين يكي وبقيه رو كه خودتون گفتين ..........دومي هم كه يك مجرم كه البته دور ازجون بچه ها تا مي برن كلانتري ده نفر دورشو ميگيرن تا براي بدبخت برا هزار جور حكم حرف بد بي راه آمادش كنن.اما برا4000شكوفه نازنين حتي يك بازرس برا خروجشون از يك در كوچيك نذاشتن .آخه آدماي حسابي بچه زير 7سال كه نوبت سر نميشه كه توقع دارين قبل از رفتن به كلاس سوم درس همه جا به نوبت رو به شما پس بده.........يكم به فكر بهار زندگي اين بچه ها فكر كنين كه هنو يك شكوفه هستند كه تا قبل از به ثمر رسيدن پرپر بشن به خدا حيفه...........

    • بدون نام

      خاله جون خاله جون خاله جون دوست دارممممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • دانیال

      به نظر من تقصیر کساییه که فکر سالن نبودن همین جوری بیلیط های الکی درست کردن و آخر ا که نتونستن چاپ کنن رو یه کاغذ سفید مهر زدن و اونا رو به قیمت خونشون به مردم فروختنو با این لوس بازی ها مردم رو سرکار گذاشتن مردم هم که حالشون از کارای ملیکا زارعی (به نظر من بچه 5 سالست واقعآ یه بچه 5 ساله شرف داره به اون) داشتن از سالن فرار میکردن که این اتفاق برای این بچه های 3 ساله و7 ساله افتاده آخه یکی نیست بگه ما تو ایران چی از خودمون داریم همه به فکر خوابو استراحتو تعطیلاتن حالا این خاله باید بپر بپر کنه تا مردم حسرت چیزایی که ندارن نخورن مردم هم نمیگن اگه من یه دقیقه دیر تر برم بیرون که چیزی ازم کم نمیشه خونمم آتیش نمیگیره آقا گرگه هم نمیاد شنگولو منگولو حبه انگورو بخوره.

    • سارا

      به نظر من خاله شادونه مقصر نیست اما خوب حداقل 3ماه میگزشت بعد میومد برنامه اجرا میکرد خدا به اون سه خانواده صبر بده

    • مرتضی

      تقصیر مسول برگزاریه همین

    • ناشناس

      جالبه كه اول پول و ميگيره در ميره ! بعد مياد اداي خاله مهربونتر از مادر رو در مياره بعد هم مياد قبرستان چهار تا چكه اشك ميريزه و دوباره روز از نو روزي از نو ...

    • نيلوفر

      من نمي دونم تقصير كي بوده ولي خاله شادونه هم گناه داره .البته اون بچه ها هم گناه داشتن تقصير فردي هست كه بليط اضافه فروخنه.پس با حسن ٧١ موافقم.

    • بیگانه

      اخه دیگه تو داری واسه سه تا جنازه وگریه ها ی مادرهای اون ها تاسف میخوری ؟باید همون اول فکر این چیزارامیکردی خوبه بچه خودت له میشد؟

    • ایمان

      به نظر من باید قبل این که شادونه بره اون جا قبلش باید اون منطقه کار شناسی شه اندازه جمعیت تخمین زده شه و یا اون رو بیلیطیش کنن که این قدر جمعیت نیاد یا وقتی میاد جمعیت کنترل بشه

    • اميررضا

      من ازاول بدم از برنامه خاله شادونه مي اومد هرروز نشون ميداد هالا يكروز درميان

    • سيما

      خاله شادونه از گفتن جيجي جينگت اعصابم خراب مي شد

      پاسخ ها

      • حسين

        كشت

    • دوست دارخاله شادونه

      خالههههههههههههه دوستتتتتتتتتتت دارمممممممممممممم*****

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فدایی شادونه!
        یه سر یه روانپزشک بزن اوضاعت خرابه

      • بدون نام

        ناشناس حرف دهنت رو بفهم

      • امير خطر

        توساكت

    • بدون نام

      برو خودت رو مداوا کن مثل اینکه وضعت خیلی خرابه

      پاسخ ها

      • اميررضا

        چند تا به يكي

    • طرفدار مل مل

      نه شادونه نه مشكي فقط مل مل عشقي

      پاسخ ها

      • .........

        خانم یا آقایی که طرفدار ململ هستی این سایت هیچ ربطی به ململ عشقی شما نداره فهمیدی

      • اميررضا

        من اقا هستم اسمم ميبيني بعد كسي ازتو نضر نخواست

    • لیدا

      اخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      اخه خاله شادونه چه گناهی داره جمعیت زیاد بودند

    • fatemeh

      تقسیر خاله شادونه چی بوده تقسیر بیلیت فروش بوده که بیلیت اضافه فوروخته بعدشم اونجا حراصت داره اونا باید مواضب ورودوخروج بچه ها باشن

    • sara

      سلام
      براهمتون متاسفم با این حرفهای بیخودی مخصوصا برا شعار داش غلام بهتره خودتون را جای خاله شادونه بذارید چه رنجی میبرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره دیدیم چه رنجی می بره بنده خدا! وقتی تو برنامه نیشش تا بناگوشش بازه من همش فکر می کنم چه رنجی می برند مادرایی که جای خالی بچه هاشون رو جلوی تلوزیون می بینن. حداقل بخاطر دل این مادرهای داغدیده باید چند ماهی این برنامه رو اجرا نمی کرد ولی از آنجایی که به قول شما رنج زیادی می برد نتونست حتی یک ماه صبر کنه!!

    • منیبا

      توکه ازدلش خبرنداری.وهمچنین خاله شادونه وظیفه داردتاکه دربرنامه کودک لبخندبزند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکه آدم یه تخم مرغ خوب و از بد تشخیص بده لازم نیست مثل مرغ ها تخم گذار باشه گاهی شواهد خیلی خوب نشون می دن که در درون چه خبره! تازه منظور باز کردن نیشش نبود بلکه اجرای زود هنگام این برنامه بعد از فاجعه بود.

    • منیبا

      من همراه ساراموافقم

    • منیبا

      خاله شادونه بخاطربچه های دنیاهم که شده برگرد

    • بدون نام

      بابا بس کنید دیگه این قضیه مال خیلی وقت پیش بوده تموم شده رفته اصلا همتون درست میگین خاله هم گناه داره فکر کردین از مردن بچه ها خوش حال میشه

    • احسان

      وس کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وس کن نه بس کن

      • بدون نام

        خانم یا اقا ناشناس بس کن نه وس کن

    • فاطمه

      خاله ممنون که برگشتین

    • میدیا

      سلام به خاله ی عزیزم وقتی این راشنیدم خیلی کریهکردم وتورا مقصر نمی دانم ازسردشت

    • ناشناس

      بس دیگه

    • ناشناس

      من می خاهم به مسابقه اشتراک کنم

      پاسخ ها

      • دوست دارخاله شادونه

        بی سواد می خواهم این جورییه

    • ناشناس12

      مگه خاله شادونه خدا حافظی نکرده بود حالا چرا آمده

      پاسخ ها

      • دوست دارخاله شادونه

        اومده تاچشم امسال تو کور بشه

    • ارمیتا

      خاله عشق منه خیلی ناز اخه چه ادم نادونی میتونه این فاجعه را به خاله نسبت بده واقعا که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون عشق توهه و خیلی نازه نباس گفت سر پیازه یا ته پیازه!

      • بدون نام

        سلام خاله کی میاد دلم تنگ شدهs

    • ارش

      سلام برام بن تن راپخش کنید

    • بدون نام

      دیدید جناب ناشناس که این شما ها هستید که قضیه رو ول نمی کنید و این بس کن رو باید خودتون بگی. اگه قبول نداری یه نگاه به بعد از نظرت بنداز تا قانع بشی که چه کسانی و از چه رده ای انقدر .... می گن تا جواب بشنوند ولی واقعا راست می گی حیف از وقت گرانبها که صرف بگو مگو با کسانی بشه که که هنوز نمی دونند طرف داره برنامه اجرا می کنه و خواهان بازگشتشن. یکی عشقی، یکی فدایی یکی .... هدف ما این بود که دیگه هیچ ستاره ای با شرکت های گمنام و سودجو که مردم رو دی وی دی می کنند کار نکنه! تمام این بگو مگو ها هم برای همین بود تا افرادی مثل این خانم خودشون رو اخلاقی و وجدانی مسؤول بدونند نه قانونی. نگن وظیفه ما فقط اجراست باقی به جهنم! اگر خدا بخواد و دیگه شاهد این ماجراها نباشیم همین کافیه و بیش از این هم نمی خواهیم. حالا اسم این سایت رو هم بگذارید فداییان شادونه تا یه بنده خدایی مثل این ناشناس 12 گیج نزنه فکر نکنه خالش خداحافظی کرده. عزت زیاد

    • سارا

      من یک بچه ی 9 ساله هستم وخاله شادونه وبرنامه هایش را دوست دارم . بزرگترها الکی قضاوت نکنند

    • ريحانه ورعنا

      من و خواهرم خاله شادونه را خيلي دوست داريم

    • ملیکا

      خیلی خوب بود

    • پری

      حالا خاله کی میاد

    • ناشناس

      آخه خاله شادونه که تقصیری نداشت خودشان باید مواظب رانندگیشان بودند

    • nimasame

      خیلی برنامه تان خوشه به خصوص اون یه دونه ی چاق و تپل خدا حافظ@﷼

    • بدون نام

      اره جون عمه ات نه رفتی تازه روزای برنامت بیش ترشد خدابده پارتی!

    • بدون نام

      خاله شادونه کی میاد دلم تنگ

    • دونگ یی

      خاله شادونه چیه فقط افسانه دونگ یی

      پاسخ ها

      • من

        من خیلی افسانه دونگ یی را دوست دارم دونگ یی اما حیف که کره ای بلد نیستم که با هاش حرف بزنم

    • سپهر

      من که خاله شادونه رو خیلی دوست داشتم
      خوب خاله شادونه جون من عشق من از مخصوصا این کا را نکرده

    • asal

      بیچاره اون سه بچه

    • سارا

      دیگه کار ازکارگذشته خودشون میدونن باخدای خودشون

    • سارا

      اصلا به ماچه پدرومادراون بچه هابایدقضاوت کنند

    • فا طمه

      خوب بود

    • زهره

      من که باورم نمی شه اگر این واقعه افتاده چرا صدا و سیما پخشش نکرد

    • مارال

      موافقم

    • دوستی

      خاله شادونه من وقتی این خبر رادر اینترنت شنیدم خیلی ناراحت شدم و همین طور از حرف های که به شما وصله زدن بنابر این من همه ی این را گردن شما نمیبینم دوستتان دارم

    • مبینا وغزاله

      حالا از همه این حرفا گذشته خدایی خیلی لوسو بی مزس

    • mnmnmn

      چه بی مزه

    • فاطمه

      وای

    • ازيتا

      من واقا با userموافقم كسانى كه سواد ندارند نبايد نظر بدن و فكركنم اون كسانى كه اينطورى هستند تا مهد كودك بيش تر نرفتن

    • ازيتا

      خاله شادونه مقصر نيست چون كه اون مياد و برنامه اجرا ميكنه چيز هاى ديگه كه به اون ربطى نداره همه ى اين ها به پدر ها و مادر هايى ربط داره صبر نكردند تا همه جا ارام بشه بعدا برن

    • بهاره

      تسلیت میگم به خانواده محترم

    • دلارام

      خاله فقط باید برنامه اجرا کنه نه اینکه از بچه ها مراقبت کنه

    • معصومه

      به نظر من به خاله شادونه ربطى نداره اون فقط وضيفش اجرا ى برنامه بوده نه ........يه كم عدالت داشته باشيد.واقعا براتون متاسفم.ولى خب خدا به خانواده هاشون صبر بده

    • مینا

      ادم چی بگه فقط باید تاسف خورد به حال خانواده های اون سه تا بچه معصوم متاسفم برای اون بی فکرایی که برای سود بیشتر خودشون توی سالن ۳۰۰۰ نفری ۴۰۰۰ نفر راه میدن و خانواده هایی که هنوز مثل مردم قرون وسطی بی فرهنگ و جاهل موندن و به بچه هاشون یاد ندادن به صف از اونجا خارج شن نه اینکه هل بدن و سه تا بچه رو له کنن

    • ر یحا نه ملکی

      چر ا خا له شا دو نه بر نا مه را تر ک کر د

    • ر یحا نه ملکی

      چرا خا له شا دو نه خدا حا فظی کر د

    • بهادر

      ترو خدا خاله شادونه اصلا مقصر نیست

    • ناصر

      بچه ها بی واسطه نزد خدا میرند .
      من موندم که چطوره که اینهایی که ادعا میکنند سنشون زیر سیزده ساله از اونهایی که اونهمه قلم فرسایی کردند ، کلمات نوشتاریشون صحیح تره ، بطور مثال یکی حدس رو حدث نوشت بود ولی تمام بچه هایی که آمدند اینجا اصلا غلط املایی ندارند .... نمیدونم تو ایران چه خبره .
      در ضمن خود منهم در اولین و آخرین نگاهی که به این برنامه کردم ابتدا فکر کردم این خاله شاهدونه ای داره برنامه های لوس کودک امثال عمو پورنگ و فتیله ای ها و غیره رو با اون لحن لوس و صدای جیغ آلود خودش مسخره میکنه و برام جالب بود تا وقتی که فهمیدم نخیر ، این هم یک کله کدوی دیگه از نابغه های صدا و سیمایی هست .... هههههه
      متاسفم برای مادران و اجتماعات بی شخصیت و بی هویتی که حتی عرضهء سرگرم کردن فرزندان خودشان را در سطح خانواده و شهری خود ندارند و صدا و سیما براشون شده مهد کودک .... هههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج