۲۴۴۹۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

استفاده بهینه تر از کمد

آپارتمان های کوچک و جمع و جور امروزی فضای چندانی برای نگهداری و جمع کردن لوازم منزل در اختیار خانواده ها قرار نمی دهد. باید برای جادادن اسباب و لوازم مورد نیاز در خانه چاره ای اندیشید.

استفاده بهینه تر از کمد

هفت صبح: آپارتمان های کوچک و جمع و جور امروزی فضای چندانی برای نگهداری و جمع کردن لوازم منزل در اختیار خانواده ها قرار نمی دهد. بنابراین باید برای جادادن اسباب و لوازم مورد نیاز در خانه چاره ای اندیشید.

می توانید وسایل کمتری بخرید، از فضای انباری استفاده بهینه ببرید یا اینکه مقداری از وسایل کهنه را دور بیندازید اما راهکارهای دیگری هم وجود دارد. طبقه بندی فضای داخل کمدها به شما امکان می دهد بیشترین استفاده را از آنها ببرید.

استفاده بهینه تر از کمد

طبقه نزدیک به سقف و بالای کمدها را برای نگهداری لوازمی که استفاده کمتری دارند اختصاص دهید.

این وسایل را داخل کارتن یا کیسه های مناسب پلاستیکی بگذارید و در بخش فوقانی کمد جای دهید. جای لباس ها و رختخواب در قسمت پایینی کمدهاست.

فراموش نکنید نگهداری رختخواب برای خوابیدن میهمان ها بسیار مهم است. برای آویزان کردن لباس های اتوکشیده افراد خانواده هم یک بخش عمودی از کمد را اختصاص دهید و در قسمت پایینی آن نیز داخل چند جعبه، کفش ها را بگذارید.

اگر کفش ها را بدون جعبه یا پوشش داخل کمد بگذارید باعث آلودگی تمام فضای کمد خواهد شد زیرا ته کفش ها کثیف است. می توانید از کارتن های تمیز هم بهره بگیرید و مقداری از وسایل را داخل کارتن بگذارید و داخل کمد قرار دهید.

لباس های فصل آینده و به خصوص کاپشن ها و پالتوها را در کمد نگه ندارید. آنها را داخل چمدان بگذارید تا جای کمتری اشغال کنند.

با کمی جست و جو در بازار می توانید کمدهایی را بیابید که جایی برای لباس و کفش و حتی لباس های داخل خانه در آنها تعبیه شده است.

همچنین می توانید با اندکی سلیقه تورفتگی های فضای داخلی منزل را تبدیل به کمد کنید و فراموش نکنید کمد جایی برای پنهان کردن شلوغی و به هم ریختگی خانه نیست. بنابراین هنگام طبقه بندی و چیدمان کمدها نباید نظم و ترتیب را از قلم انداخت.

مورد دیگر اینکه کشوهای چندطبقه دراورها بهترین فضا برای جادادن لباس افراد خانواده است و جداسازی هر کشور برای یک نفر به نظم و چیدمان لباس ها شکلی منطق می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج