جاباما
۲۸۵۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برج تهران، فقط متری ۱۲میلیون تومان!

در كمي بالاتر از نوار مركزي تهران – ابتداي نيمه‌شمالي پايتخت- بلندترين برج‌مسكوني كشور قرار دارد كه سه ويژگي ارتفاع، قيمت و خدمات جانبي در آن، برج را با ساير ساختمان‌هاي مسكوني موجود در تهران متفاوت كرده است.

دنیای اقتصاد: در كمي بالاتر از نوار مركزي تهران - ابتداي نيمه‌شمالي پايتخت- بلندترين برج‌مسكوني كشور قرار دارد كه سه ويژگي ارتفاع، قيمت و خدمات جانبي در آن، برج را با ساير ساختمان‌هاي مسكوني موجود در تهران متفاوت كرده است.

اين برج ۵۶ طبقه ۵۵۰ واحدي، در بالاترين نقطه تهران نيست اما كساني كه در طبقات ۳۰ به بالاي آن ساكن هستند هم‌اكنون بالاترين محل سكونت در پايتخت را در اختيار دارند طوري كه آخرين طبقه اين برج كه اوج مسكوني تهران محسوب مي‌شود را مي‌توان مترمربعي حداقل ۱۲ ميليون تومان خريد.

در شهر تهران حداكثر ارتفاع ساير برج‌هاي مسكوني بين ۳۰ تا ۳۱ طبقه است كه عمده اين برج‌هاي بلند در منطقه يك قرار گرفته‌اند.

در شهرداري‌تهران سال گذشته پيشنهاد شده بود حدود ۴۰ برج ۵۰ طبقه در نقاط مختلف شهر احداث شود كه البته چند هفته بعد با جدي‌شدن اجراي طرح تفصيلي، اين طرح مسكوت ماند.

در حال حاضر نيز طبق ضوابط طرح‌تفصيلي براي ساخت برج مسكوني حداكثر ارتفاع ممكن، ۱۲طبقه تعيين شده است كه به اين ترتيب امتياز نوك‌نشيني در پايتخت فعلا فقط در انحصار «برج ۵۶طبقه» قرار دارد.

برخي كارشناسان ساختماني، به اين برج آسمانخراش نيز ‌مي‌‌گويند.

براي فروش واحدهاي مسكوني در اين برج برحسب طبقات، قيمت‌هاي مختلفي تعيين شده است طوري كه در طبقات ۲۰ تا ۳۰، هر مترمربع از واحدها بين ۶ تا ۷ ميليون تومان قيمت‌گذاري مي‌شود و از طبقه ۴۰ به بالا مترمربعي در حدود ۵/۷ ميليون تومان اعلام مي‌شود.

همچنين در طبقات بالاتر، واحدهاي داراي ۴ اتاق خواب با متراژ ۴۰۰ متري قرار داد كه متري ۸ ميليون تومان فروخته مي‌شود. اين برج هنوز داراي تعداد قابل‌توجهي واحدمسكوني در نوبت فروش است. يك نمونه از واحدهاي فروشي برج، يك واحد ۱۰۰ متري در طبقه ۲۶ است كه مترمربعي ۶ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان قيمت‌گذاري شده است.

درباره اين برج مسكوني گفته مي‌شود مالكان تعدادي از واحدها، افرادي هستند كه به دليل سكونت دائمي در خارج، فقط در ماه‌هايي از سال در اين برج اقامت مي‌كنند كه البته خاموشي بخشي از پنجره‌ها در شب، اين گفته را تاييد مي‌كند.

در بالاترين طبقه برج، واحدهاي تريبلكس قرار دارد كه قيمت فروش آنها مترمربعي در حدود ۱۲ ميليون تومان اعلام شده است.

اين برج داراي دو باشگاه ورزشي، زمين‌هاي روباز ورزشي و ساير خدمات جانبي است.

شارژ ماهانه برج نيز مترمربعي بين ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است كه برحسب متراژ و طبقه واحدها، اين عدد متفاوت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج