۳۳۸۱۶
۱۳۹ نظر
۶۶۱۱
۱۳۹ نظر
۶۶۱۱
پ

ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

او حمید خوشمرام خوش‌سیمای فیلم عروس است و مجید كلاش خوش‌قلب سریال مسافر. كسی كه در برنامه هفت از بی‌معلمی نالید. گفت و نگفت اگر در سال‌های شهرت كسی بالای سرش بود، لابد همچنان همان پورعرب خوش‌صدای پرانرژی بود.


ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

مجله ایده آل: پرونده‌ای كه برای ابوالفضل پورعرب جمع‌آوری كرده‌ایم در فاصله رخ‌نمایی پرسروصدای او در مراسم محكومیت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام(ص) تا انتشار مجله جمع‌آوری شد. نكته عجیب حافظه ضعیف تصویری سینمای ایران از یكی از ستارگان مهم این سه دهه است. او «چهره» دوره نگاتیو است. زمانی كه عكاس‌ها، دوربین را با فیلم‌های 36تایی پر می‌كردند و با وسواس عكس می‌انداختند. به همین دلیل هم هست كه از روزهای زیبایی او عكس چندانی در دست نیست، اما این تصاویر تكان‌دهنده آخری حالا دنیا را برداشته‌اند...

ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

گروه چهر​ه‌ها: بچه‌های دل‌خسته سینما باورشان نمی‌شود. مردم‌ عادی،‌آنها كه سال‌های سال، یك عمر، صورت خوب ستاره را روی بیلبورد بالای پرده سینماها و در صفحات هزاررنگ نشریات، تماشا كرده‌ بودند. آنها شوكه‌شده‌اند. خشك‌شان زده، بریده‌اند. بعد از تكثیر ناگهانی چند فریم عكس خبری. تصاویر تلخ‌اند، زهرند،آدم می‌‌خواهد زنگ بزند به همه عكاسی‌‌ها و بگوید تو را به خدا این فریم‌ها را «شیفت دیلیت» كنید. این از آن راستگویی‌هاست كه طاقتش را نداریم. طاقت زبانمان لال آب شدن او، شمایل بچه‌های متولد دهه ۵۰ كه در همان اولین نقش نفس همه را گرفت. او حمید خوشمرام خوش‌سیمای فیلم عروس است و مجید كلاش خوش‌قلب سریال مسافر. كسی كه پارسال در برنامه هفت از بی‌معلمی نالید. گفت و نگفت كه اگر در سال‌های شهرت كسی بالای سرش بود، لابد همچنان همان ابوالفضل پورعرب خوش‌صدای پرانرژی بود. كسی كه همه از معرفت و قلب تمیزش می‌گویند.

ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

بهشت پنهان ۱۳۷۳: دیگر تهیه کننده‌ها برایش سر و دست می شکستند و هیچ فیلمی نبود که با بازی او شکست بخورد اما گویا فیلم ها مثل حالا نبض بازار را در دست داشتند و یک سوژه امتحان پس داده را با لوکیشن های خارجی و یک پور عرب خوش‌تیپ مخلوط کردند تا دوباره رکورد ها جابه جا شود. در آن سال ها اگر سری به کیوسک‌های روزنامه فروشی می زدید عکس های همین فیلم روی جلد اکثر مجله ها بود.

ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

پسران آجری ۱۳۸۵: شکست ها پشت سر هم می آمدند با اینکه هنوز خوش‌تیپ و زیبا بود ولی کسی برایش نقشی نداشت و به همین خاطر مجبور بود نقش های دست چندم فیلم های درجه سه را قبول کند.

ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

دست های آلوده ۱۳۷۸: ستاره ها از راه رسیده بودند و عنوان تنها سوپراستار سینما دیگر برازنده‌اش نبود. در سال هایی که محمد رضا فروتن نقش یک هایی که قبلا به او پیشنهاد می‌شد را یکی پس از دیگری می گرفت موفق شد آخرین فیلم پر فروشش را تجربه کند.

ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

نرگس ۱۳۷۰: روی ابرها پرواز می کرد. سال قبل با عروس گیشه را منفجر کرد و با مهاجران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ولی فیلم نرگس هر دو افتخار را با هم داشت و موفق ترین فیلم کارنامه اش از هر نظر را تجربه کرد . او در کنار فریماه فرجامی و عاطفه رضوی یکی از خاطره انگیز‌ترین فیلم های آن سال هارا در کارنامه اش ثبت کرد.

ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

چند می گیری گریه کنی ؟۱۳۸۴: فیلم های کمدی سینما را قبضه کرده بودند و او در این فیلم‌ها جایی نداشت و چند می‌گیری گریه کنی شاهد احمد لو هم آن چیزی نبود که در انتظارش بود.


در جوانی چگونه پیر شد؟

احتمالا تا به حال افرادی را در اطراف‌تان دیده‌اید که انگاردر عرض یک‌سال بیشتر از 10 سال پیر شده‌اند، آنقدر که حتی دقایق اول آنها را نشناخته‌اید و بعد از شناختن تنها حسی که برایتان باقی مانده‌است، موجی از تعجب بوده‌است و بلند گفته‌اید که «خدای من او چرا اینگونه شده‌است، چه بلایی سرش آمده‌است؟!چرا اینقدر پیر شده‌ است؟!» حتی گاهی روزها و شب‌ها فکرتان درگیر بوده و نتوانسته‌اید او را از ذهن‌تان بیرون بیاورید و مدام به دنبال پیدا کردن علت‌ها بوده‌اید.بعد با خود اندیشیده‌اید آیا آن فرد می‌تواند به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد؟اگر بله، چگونه؟ برای پاسخ این پرسش‌ها سراغ دکتر سیدمهدی موسوی‌زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفتیم تا از زبان او جواب پرسش‌های خود را پیدا کنیم.

چرا بعضی​ها ناگهان پیر می​شوند؟

افراد مختلف دارای ظرفیت‌های متفاوت برای بازسازی بافت‌های بدن‌شان هستند و این وابسته به جنس، نژاد، وضعیت تغذیه، ژن‌ها، وضعیت سلامت، محیط زندگی و... فرق دارد و همین است که می‌بینید پیری افراد مختلف با هم متفاوت است البته ناگفته نماند که برخی عوامل همچون سیگار، تابش آفتاب و چاقی و لاغری متعدد نیز می‌توانند این فرایند پیری را تسریع کنند. حتی بیماری‌های ژنتیک و مادرزادی نیز وجود دارد که افراد مبتلا به آن خیلی زود پیر می‌شوند.

بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مثل بافت همبند، انواع بیماری‌های مزمن کبدی، کلیوی یا دستگاه گوارش، انواع روماتیسم و... نیز می‌تواند چهره را خیلی زود پیر کند. چرا؟چون تغذیه بافت‌های بدن را دچار اختلال می‌کنند و مواد لازم برای بازسازی دیگر در اختیار سلول‌ها قرار نمی‌گیرد و در نتیجه فرد زودتر پیر می‌شود.

بیماری‌های ناتوان‌کننده‌ای که به هر طریقی در تغذیه فرد اشکال ایجاد می‌کنند مثل اینکه فرد نتواند غذا بخورد یا خود بیماری‌ باعث انهدام بافت‌های سلولی در ناحیه سر و صورت شود یا... همه اینها ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهند.


پیری درمان ندارد

در فرایند زندگی با گذشت زمان، توان سلول‌ها برای بازسازی خود کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه سلول‌ها پیر می‌شوند. در این صورت عوامل تشکیل‌دهنده بافت‌های مختلف نیز تضعیف می‌شوند و همان طور که خودتان بهتر می‌دانید در پیری، زخم‌ها دیر جوش می‌خورند، تراکم استخوان‌ها کاهش پیدا می‌کند و...

اما پیرشدن چهره، علت دیگری هم دارد و آن کاهش ساخت کلاژن و الیاف الاستیک پوست است در واقع پیری در سطح مولکولی به وجود می‌آید و حتی کروموزوم‌ها را هم دستخوش تغییر می‌کند. تا به حال از راه‌حل‌ها و درمان‌های مختلفی برای به تعویق انداختن فرایند پیرشدن استفاده شده‌ است اما متاسفانه باید گفت پیری چهره هیچ راه‌حل قطعی‌ای ندارد.


چرا صورت بیشتر پیر می‌شود

وقتی فرد به هر دلیل چه جراحی‌های لاغرکننده، چه به دلیل بیماری‌های مزمن به شدت لاغر شود، بافت‌های چربی زیر پوست به سرعت از بین می‌روند و در نتیجه حجم زیر پوست کاهش می‌یابد و پوست نمی‌تواند خود را با این کاهش حجم تطبیق دهد. در این صورت پوست اضافی پر از چین و چروک می‌شود و دیگر مثل قدیم محکم به بافت‌های زیری نمی‌چسبد البته ناگفته نماند که بیماری‌های مزمن و داروهای درمانی آن نیز روی فرایند ساخت کلاژن پوست تاثیر می‌گذارند و در نتیجه بافت‌های پوست ضعیف‌ترهم می‌شوند و دیگر اصلا نمی‌توانند خود را تطبیق دهند.


ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

درمان مهم​تر از زیبایی است

بدون درمان بیماری‌های زمینه‌ای چون سرطان یا... به هیچ وجه نمی‌توان مقابل فرایند پیری پوست ایستاد، وقتی فردی سرطان دارد به تنها چیزی که باید فکر کرد درمان اوست چون اگر بخواهیم برای ظاهر و پیر نشدن او اقداماتی انجام دهیم ممکن است در فرایند درمان او اختلال به وجود بیاید. چنین افرادی معمولا مستعد سرطان هستند، بهبود زخم در آنها خیلی دیر اتفاق می‌افتد و... به همین دلیل توصیه می‌شود فرد بعد از اینکه کاملا بهبود پیدا کرد و حدود یک‌سالی از درمان او گذشت و به وزن طبیعی خود بازگشت، آنگاه درمان جوانسازی را آغاز کند و بسته به شدت پیری از روش‌های جراحی یا غیرجراحی استفاده کند.


اصلاح پیشانی و افتادگی ابرو

بهترین کار این است که ابرو و پیشانی به طرف بالا کشیده شود، بهتر است از روش آندوسکوپیک استفاده شود که برش باز سرتاسری ندارد و تنها چند سوراخ در قسمت رویش موها (قسمت علامت زده شده) ایجاد می‌شود؛ بعد با دستگاه چسبندگی‌های بین پوست پیشانی و جمجمه را آزاد می‌کنند و پوست را بالا می‌کشند. در این روش کمترین آسیب به اعصاب وارد می‌شود و در نتیجه حس‌های صورت دچار اختلال نمی‌شوند.

خطوط اخم

در بین دو ابرو برای از بین بردن خط اخم، عضلات اخم را برمی‌دارند و فرد به طوردائمی نمی‌تواند اخم شدید کند، بعد چروک‌های این ناحیه را باز می‌کنند. البته اگر چروک‌ها خیلی شدید باشند با پیوند چربی یا پیوند بافت‌های سطحی فرورفتگی‌ها را پر می‌کنند.


ابوالفضل پورعرب چرا ناگهان پیر شد؟

خط خنده

همراه با کشیدن پوست، تزریق فیلر و چربی مفید است اما اگر افتادگی شدید باشد تزریق چربی توصیه نمی‌شود.

چروک‌های اطراف لب

در این منطقه نیز تزریق چربی و فیلر می‌‌تواند مفید باشد البته چین‌های خیلی ریز را با پیلینگ یا لیزر هم می‌توان از بین برد.

اصلاح چانه

با کشیدن پوست اضافه گردن و تزریق چربی در مناطق اطراف آن وضعیت این ناحیه بهبود می​یابد.

افتادگی پلک بالا

بعد از اینکه افتادگی پیشانی و ابرو اصلاح شد، اگر همچنان پلک بالا افتادگی داشته‌باشد، می‌توان بافت اضافه آن را با جراحی برداشت و چربی‌های اضافه را خارج کرد. البته بسیار مهم است که پزشک متخصص اول تشخیص دهد که افتادگی پلک به‌دلیل پایین آمدن ابرو است یا به خاطر خود پلک، چون اگر ناشی از ابرو باشد بعد از برداشتن پلک، فاصله بین مژه و ابرو به شدت کم می‌شود و ظاهر چشم کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

شلی پوست زیر چشم

برشی در زیر پلک تحتانی ایجاد می‌کنند تا به چربی‌ها دسترسی پیدا کنند و بعد پزشک چربی‌های بیرون زده شده را در جای خودش قرار می‌دهد و آنها را به طور مناسب پخش می‌کند و آنگاه اگر پوست اضافه‌ای وجود داشته‌باشد آن را برمی‌دارد. اگر همچنان پوست شل باشد، گوشه خارجی چشم به سمت خارج کشیده می‌شود.

افتادگی پوست صورت

باید عمل لیفت انجام شود، از ناحیه جلو و پشت گوش پوست برش خورده و به بیرون و بالا کشیده می‌شود. این لیفت باید در دو سطح انجام شود، هم در سطح روی پوست و هم در سطح فاشیای زیر آن(چربی زیر پوست).

جوانسازی گردن

پوستی که در ناحیه زیر گردن و چانه هست با لیفت گردن به سمت بیرون و بالا کشیده‌ و سفت می‌شود، البته در بعضی مواقع برشی باز زیر چانه می‌دهند تا عضلات نا بجا درست شوند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هرکول

      معذرت می خوام . تبلیغ زیبایی بود؟؟؟!!!

    • سوشیانس

      تا اونجایی که ما شنیدیم سرطان گرفته
      پیری زودرس و نمی دونم از کجا آوردین!!!

    • ساینا

      یعنی بره جراحی زیبایی کنه؟

    • محدثه

      تا جاي كه ما شنيديم مريض بوده ديگه اين كه پيري زودرس گرفته نميدونيم.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • rahil

      چرا چرت و پرت میگید.

      پاسخ ها

      • مالک

        متاسفم برای شماکه تربیت نشدید تاندانسته ونفهمیده قضاوت نکنید.ایشان سرطان عثنی عشرداشتن.حتی استخوان سینه شون شکست به خاطربیماری.سالهادرگیربیماری سرطان بودن سرطان دستگاه گوارش باعث پیری بسیارشدیدوزودرس میشه.چرا هنوز خیلی ازمردم یادنگرفتن که باآبروی افرادبازی نکنن؟؟ چرا سرسفره ای بزرگ شدن که فقط فحش وفضاحت وتهمت وافتراشنیدن؟؟ چراخودشون خودشونواصلاح نمیکنن حالاکه توخونه تربیت واصلاح نشدن؟؟؟من بازهم تاسف میخورم که امثال شما هموطن ماهستید!!!اصلاًناراحتم که شماایرانی هستید‌.ایرانیها صاحب بزرگ تمدنی هستند وبزرگ مردمانی بودند.کوروش وداریوش ونادرشاه بزرگ وآریوبرزن شجاع وسورنای دلاورجزء فرهنگ وتمدن وگذشته این سرزمین هستند.وحالارسیدیم به چون شمایی که بادست خودتون میخواهیدنخبه هنرکشورتون روبی آبروکنید!!!!چی میشه گفت جزتاسف خوردن وبه چون شمایی نزدیک نشدن .

    • محمود

      اعتیاد،اعتیاد او را به این روز انداخته .چرا نمی گید معتاده تا برای بقیه درس بشه.بزارید جوانها بفهمند که اعتیاد چه می کنه

      پاسخ ها

      • مارال

        بااینکه آقای پورعرب رودوست دارم ولی باهات موافقم اعتیادبه این روزش انداخته اشتباهی بهت منفی دادم ببخشید

      • احمد

        بابا بنده خدا سرطان داره، شاید دکتر تجویز کرده

      • بدون نام

        اقاي بورعرب سرطان داره جرا حرف بيخود ميزنين كه اعتياد داره ياتجويز دكتره بعد مكه ميشه دكترتجويزكنه كه ادم زودتر بير بشه

      • بدون نام

        چرا دروغ ميگي سرطان داره

      • Masoud

        چرا دری وری میگی مرد حسابی ؟! خاک بر سر شماهایی که با اون ذهنای بستتون فقط دهنتون وائه ! آقای پور عرب درگیر بیماری سرطان شدند واقعا متاسفم برات ! واقعا ...

      • مالک

        متاسفم برای سما.ایسون سرطان عثنی عشر داشتن.حتی اسخون سینه شون هم شکست براثرهمین بیماری.چرا حرف بیخودمیزنید؟؟ چرا اینقدرتربیت نشدیدکه بلدباشیدقضاوت غلط نکنید؟؟؟ من نمیدونم چطوربایدبه حال امثال شماتاسف خورد!!!!

    • rahil

      من باورم نمیشه یعنی این عکسه پور عربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدای من

    • بدون نام

      agha mahmot abero chize aziz va hefzesh az none shab mohemtare be farz ke shoma doroste begi fekre aberoye mardom ham bashi bad nemishe . khobiyat nadare .

      پاسخ ها

      • مارال

        حرف شمادرست ولی یادمون باشه اعتیادبیماریست نه جنایت که اگه هم باشه درحق خودطرف هست .به هرحال همه برای سلامتیش دعامیکنیم.

    • نرگس

      خیلی .... بابا.....
      طرف داره با هزار جور درد دست و پنجه نرم میکنه و میگن روحیشو شکر خدا حفظ کرده
      اونوقت شما نشستین میگین لیفتینگ و پیلینگ و بوتاکس ردیفش میکنه؟؟؟؟
      خیلی .... بابا....
      خدا شماهارو باس زودتر از پور عرب شفا بده.

      پاسخ ها

      • لیلا

        همچنین تو رو

    • محمدعلی رعیت نیا

      باسلام.
      فقط یک کلام عرض کنم که امیدوارم خداابوالفضل پورعرب روشفابده ومسئولین دست اندرکاریه فکری برای این عزیزانجام بدن.نشه که بعدفوتش مراسم های آنچنانی بگیرن وتقدیروتشکرهای فراوان.واقعاابوالفضل پورعرب حیفه که ازدست بره
      باتشکرازابوالفضل پورعرب عزیزبه خاطربازیهای خوب وخاطره انگیزش

    • الهه فرهمند

      من یکی از دوستداران آقای پورعرب هستم.
      از وقتی عکس مریض شدن ایشون رو تو اینترنت دیدم شاید باورتون نشه گاهی وقتا ناخوداگاه اشک میریزم و از خدا براشون آرزوی سلامتی میکنم.
      فقط یه سوال ذهنمو درگیر کرده چرا هنرمندا اینقدر زود از بین میرن، !!!
      از دوستان خواهش میکنم برای هنرمند کشورشون احترام قائل بشن و با شایعه سازی سعی نکنن که چهره آقای پورعرب رو مخدوش کنن.
      آقای پورعرب من صمیمانه دوستون دارم و از خدا میخوام هرچه زودتر سلامتیتون رو بدست بیارید و مثل همیشه خوش تیپ و زیبا بدرخشید.
      بدرود.....

    • بدون نام

      Dostesh daam

    • اژدها

      با سلام : داش ابوالفضل پاک پاکه......فقط غم غصه دنیا اینجوریش کرده....... ایشاالله درشت میشه .......

    • من خانم

      دارم فکر میکنم اگه یکی بخواد مضحکتر از این با بیماری این بنده خدا برخورد کنه، چی مینوشت براش! مغزم هنگ کرد!!!! کسی هس کمک برسونه؟

    • بدون نام

      vaghean ke khejalat bekeshid in tableghe?

    • مازياررودياني

      ازصميم قلب براي ايشون آرزوي سلامت وبازگشت به زندگي عادي رادارم .اوروزي يك هنرمندموفق در عرصــــــــه بازيگري بود.آن خاطرات خوبش هميشـــــــــــه جاودان خواهدبود

    • آیلین

      واقعا که شماها دشمنان آقای پورعرب هستید پورعربِ عزیز همیشه عزیزو زیبا بوده و همیشه هم عزیزو زیبا خواهد ماند این رو هم یادتون باشه که از هر دست بدی از همون دست پس می گیری ایشالا خدا عوضشو بهتون بده میایید هنرمند توانایی مثل آقای پورعرب رو مسخره می کنید .از خدا بترسید

    • بهار

      من همیشه وبا هر قیافه ای دوستش دارم خدا کمک کند

    • بهزاد

      روزگارست آنکه گه عزت دهد گه خار دارد
      چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد.

      من هم واقعا از اینکه هنر مند خوبی مثل پور عرب گرفتار بیماری شده متاسفم و امید وارم زودتر شفا بگیره و به اوج خودش برگرده .

    • تکتم

      سلام به همه هموطنای خوبم ، حالا آقای پورعرب به هر دلیلی الان حالش خوب نیست ، ما تنها کاری که از دستمون بر میاد اینکه برای شفای همه مریضها دعا کنیم ، کی میدونه شاید خدایی نکرده یه روز برای ما هم اتفاق بیافته ، به خودمون اجازه ندیم به این راحتی درباره ی کسی نظر بدیم .

    • مهسا

      سایتتون افتضاحه،اگه هزار تا مطلب مفید تا حالا نوشته باشید این یکی همرو خراب کرد رفت،شرم آوره خجالت بکشید.آنچه عزیز است زیباست،آقای پور عرب همچنان عزیز و زیباست

    • nilofar

      khoda jon to bozorgiyo arhaman rahemin ,,kkhodet komakesh kon. va dastesho begir on behet ehtiyaj dare va ma ham be on be omid an roz... .

    • ناشناس

      من که باورم نمی شه از صبح که این عکسو دیدم صد تا سایتو زیرو رو کردم ببینم واقعیه یا نه ولی هنوزم باور نمی کنم امیدوارم هر چه زودتر به دوران اوجش برگرده

    • احمدی

      خدمت دوستان عرض شود آقای پورعرب رو همه هنر دوستان می شناسند .محبوبیت ایشان به اندازه محبوبیت محمد علی فردین هست و تاجایی که خاطر داریم چند سال پیش آقای پورعرب درغم ازدست دادن خواهرش خیلی به سوگ نشست وحتی تا دوسال از بازیگری کناره گیری کردودر مصاحبه تلویزیونی که ایشان انجام دادند به اصرار ودعوت تنی چند ازکارگردانهای بزرگ دوباره به صحنه سینما و تلویزیون برگشتند واکنون آثار ناراحتی گذشته خودشو نشون داده.

    • سعید

      در مورد بعضی از آدما که حرف بی ربط زدن ایشان با هال ترین و با جذبه ترین بازیگر زمان بوده این حرفه چی هست که میگید دعا در حقش بکنید که زود خوب بشه

    • مهرناز

      من ابولفضل پورعرب را درفیلم چند میگری گریه میکنی خیلی ازش خوشم اومدوالانم تااین عکسهارادیدم گریه کردم خداشفادهد

    • باران

      واقعا واسه همتون متاسفم... بجاي اينكه دلگرمي اين عزيزمون تو يه همچين وضعيتي باشين ميگين معتاد شده؟... واقعا كه.

    • شیدا

      vaghean vase bazi az afrad ke in harfaro poshte in honarmand mizanan moteasefam aval behtare tahghigh konin ke etiyad bade in modate kam in model tasir haro nadare bad hamchin bazigari inkaro nemikone ke 4ta bache in chizaro poshtesh began

    • sheyda

      moteasefam vase kasaie ke fekr mikonan ieshun motadan.faghat soestefade vase resanehao majalat shode

    • marila

      moteasefam va3 kasi k in fekraro mikone. ishala b kuriye cheshme bad bina har che zudtar khub she

    • محسن

      سلام.بنظر بنده که ایشون از برترین های سینمای ایرانه حالا به هر دلیلی پیر شده مهم نیست باید به فکر این هنرمندان بود!!!!

    • بدون نام

      الهی بمیرم

    • سارا

      خدای من این ابوالفضل پورعربه؟؟؟؟؟؟؟؟ با دیدن این عکس اشک از چشمام سرازیر شد.... خدایا شفاااااااااااااااااااااااااا

    • امير

      ابوالفضل پور عرب يكي از چهره هاي درخشان سينما كه يك عمري را صرف هموطنان كرد تا بتواند با هنرمندي خويش خدمتي براي ما بكند ، تنها خواهش من اين است كه بياييد براي يك لحضه هم كه باشد دست به دعا بگشوييم تا هر چه زوتر شفا يابد
      التماس دعا

    • اکبر

      سلام سوپر استار سینمای ایران آقای پور عرب بزرگ
      احساس تنهایی نکنید مادعاگویتان هستیم
      تا دوباره بلند شوید سینمای ایران نیازمند افرادی مثل شما وهمچنین دوستدارانتان منتظر درخشش دوباره شما در عرصه سینما میباشند ما دوستان داریم
      امیدوارم که خوب شوید

    • محسن

      آقای پور عرب دوست دارم. تو رو خدا هر چی زودتر خوب شو.

    • مهین

      باسلام من اقای پور عرب خیلی دوست دارم وامیدپارم هرچه زودتر شفا پیدا کنند من از فامیلهای اقای عرب پور هستم ومیدونم که ایشان مبتلا به سرطان هستند من واقعا وقتی نظراتو خوندم متاسف شدم یک سری ادمهای بیکار فکر میکنند اقای عرب پور اعتیاد دارند نه ایشان سرطان دارند وبه خاطر سرطان اینجوری شدند البته الانم خداروشکر حالشون بهتره باتشکر

      پاسخ ها

      • فیروزه

        اگه واقعا فامیلشونی چرا میگی عرب پور به جای پور عرب؟؟؟؟؟؟؟

    • عسل

      ابو جان چه معتاد باشی چه سرطانی باشی ....خلاصه هر چی باشی حمایتت میکنیم عزیزمییییییییییییییییییییییییییی

    • هادی

      سلام از اقا امام زمان میخوام که سوپر استار سینمای ایران را شفای کامل اعطا فرماید دوستارت هادی در قلب همه ما جای داری طاقت بیار رفیق

    • عالیه

      ابوالفضل پورعرب همیشه در قلب همه ایرانیان جادارد ایشان همواره مرد بزرگی هستند و مهم اینه که دل و روحیه آدم جوون باشه

    • شقایق

      بی چاره دلم واسش می سوزه

    • عليرضا

      درموردايشون نبايدقضاوت كرد بايدعبرت گرفت....(برمال وجمال خويشتن غره مشو كان رابه شبي برندو اين رابه تبي )

    • پريا

      واقعا اين هنرمند براي ما عزيز است و عزيز خواهد ماند

    • fahimeeeeeeee

      خدا شفاشون بده اشااااااالا
      اولین دفعه که عکسشونو دیدم تا 1 ساعت هنگ بودم
      بازی زندگی دیگه

    • کورش

      باسلا ماز اینکه آقای پورعرب را با این وضعیت دیدم خیلی ناراحت شدم .انشااله هرچه زودتر خوب شود

    • فرشته

      با سلام وقتی عکس آقای پور عرب را دیدم خیلی ناراحت شدم از شما خواهش میکنم با ایشان مصاحبه داشته باشید. تا هنرمندان هستند قدرشان را بدانیم
      آقای پور عرب دوستتان دارم
      امیدوارم به روز های خوب گذشته باز گردید

    • مریم

      خاک تو سرتون با این سایت مزخزف مثل اینکه شما هیچ وقت مریض نشدید واصلا هم قرار نیست مریض بشی خیلی بی چشم ورویید . خدا لعنتتون کنه الهی الهی مثل پور عرب مریض شید
      آقای پور عرب من سالهاست شما را در تلوزیون دیده ام اما هیچ کدام از فیلمهای سینمایی شما را ندیده ام حتی نمی دانستم شما سوپر استار ایران بودید .به نظر من قیافه وظاهر آدم ها اصلا اصلا مهم نیست وقتی اخلاق وایمان به خدا داشته باشند طاقت بیارید انشاءالله این روزهای سخت خواهد گذشت وشما به زندگی طبیعی خودتان برخواهید گشت من شوهرم وهمه بچه هام برای شما از صمیم دل دعا وآرزوی بهبودی می کنیم .پیشنهاد میکنم شروع کنید به ختم قرآن وهرروز هر قدر برایتان میسر است از آن بخوانید وکوچک ترین اهمیتی به حرف وحدیث های بیهوده نکنید حتی به گذشته هم فکر نکنید اراده کنید وتصمیم بگیرید که خوب خوب وسالم شوید بیماری موجب آمرزش گناهان است خوش به حالتان روزی که از بیماری فارغ شوید مثل کودک تازه به دنیا آمده پاک ونورانی خواهید بود « یا من اسمه دواء وذکره شفاء ابوالفضل پور عرب را به مظلومیت اهلبیت از این بیماری تلخ نجات بده آمین یارب العالمین» خدانگهدار شما

    • رضا

      خیلی ناراحت شدم ازخداوند بزرگ توی این روزهای محرم برای این هنر مند بزرگ درخواست سلامتی را دارم امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست اورده و به جامعه هنری باز گردند تا ما دوباره از وجود این هنرمند بزرگ بهره مند شویم.رضا از شیراز

    • مينا

      واقعا كارتون شرم آوره!
      يعني واقعا شعورتون نرسيد رفتارتون زشت و زننده ست!!!!!!!!!!!!!
      اقاي پور عرب اميدوارم هر مشكلي كه داريد به ياري خدا حل بشه
      اينارم ببخشيد تو رو خدا بچگي كردند!!!

    • مینا

      بالاخره هر جوانی پیر میشه دیگه قرار نیست همه جوان بمانند من خودم از اونایی هستم که یهو پیر شدم حرف م ردم بیشتر ازیتم میکنه تا پیری زود رس اقای پور عرب در هر سنی باشند ودر هر تیپی باشند برای ما عزیز هستند

    • محسن

      آقای پور عرب را اعتیاد از بین برده و برای مردم ثابت کنید که اقای پور عرب معتاد بوده و از مردم غایم نکنیدمن یکی از دوستداران آقای پور عرب هستم از خدا آرزوی سلامتی اورا دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سرور

      agaye pur arab wagean az chehrehaye be name sina budand man khili motasef shodam ba didane axe felishun.khoda madade hame bashe enshallah...

    • matin

      بنظرمن شایعس که اقای پورعرب معتاده.من خیلی دوسش دارم .ایشالاخداشفاش بده.

    • مهران

      خدا رو به این روزهای محرم قسم میدم همه مریضاو اقای پور عرب و شفا بده

    • سارا

      ما عاشقتیم

    • تبسم

      از این که چهره آقای ابوالفضل پور عرب را دیدم خیلی شوکه شدم اما یه چیزی برام سواله اینکه کی نفرینش کرده چون شنیده بودم خانمش خیلی از دستش شاکی بوده اون در شراتیط بدی از پور عرب جدا شد اما پور عرب به جای دلداری چیکار کرد باهاش ...........سعی کن تو زندگی به طرف یه هدف شلیک کنی به امیرد بهبودی شما عزیز.

    • عباس

      بعضی از ما آدمها چقدر فضولیم به کسی چه ریطی داره که سرطان داره یا معتاده فضولهای نامرد

    • مهتاب

      منم با عباس موافقم ای بابا چیکار دارید که واسه چی اینجوری شده به جای این کارا دعا کنید آقای پور عرب ما دوستت داریم ایشالا زود زود به یاری امام حسین خوب میشید فقط روحیه داشته باشید

    • محبت

      من ديروز خبر فوت ايشون رو شنيدم خيلي ناراحت شدم براي اينكه مطمئن شوم درست است يا كذب وارد اينترنت شدم كه اين عكس ونظرها رو خوندم اصلا نميخوام باور كنم وبسيار متاسفم اما اميدوارم ايشون هرچه زودتر خوب شوند

    • mehdi

      زیبایی واقعی از درونست...از حضرت ابوالفضل شفای ابوالفضل پورعرب عزیز را خواستاریم

    • amir khami

      من یکی از کسانی هستم که شفای ابوالفضل پورعرب عزیز را از امام زمان می خواهم

    • سی سی

      مممممممممممممن فکر کرررررررررررررررررررردم مرررررررررررررررررررررده

    • هدا

      من شنیده بودم مریضه ولی فکر نمیکردم اینطور شده باشه..وقتی که عکساش دیدم خیلی ناراحت وتعجب کردم..از خدا میخام که هر چه زودتر اقای ابولفظل پورعرب اقای سینما رو شفا بده..الهی امین

    • ali

      خدا جوونی و زیبایی بهش داده خودشم گرفته فقط از خدا می خوام ایشون زود خوب بشن
      بخدا حیفه یه تار مو از سرش کم بشه

    • ramin

      ملت ما به همه چی آدم کار دارن الا لب مطلب
      کلا فضولی درخونمونه

      ایشالله که اقای پور عرب زود خوب بشن
      چون واقعا افرادی مثل اقای پور عرب در سینمای ایران دیگه تکرار نمیشن , با ارزوی سلامتی برای ایشون ♥

    • ياسين

      اين اولين مطلب بي ربطي بود كه از اين سايت ديدم

    • بدون نام

      چهره نیست که مونگاره یادش همیشه توقلبهاست

    • saeid

      واقعا حیف شد.من ایشون رو زیاد دوست داشتم و دارم.براش دعا میکنم که مریضیش خوب بشه شما هم بجای تهمت زدن براش دعا کنید.............................................................

    • علیرضا

      فان الشاهد هوالحاکم(ان کس که شاهد است او حکم میکند)و خداست ان شاهد غیبی که بر سر هر کوی و برزن معرکه جمال اوست پس دوستان عزیزم بگذاریم خدا که مقام قضاوت شایسته بارگاه اوست در مورد آقای عرب پور حکم کند نه من و نه تو!!فقط ارزوی سلامتی وتوفیقات روزافزون برای اقای عرب پور عزیز از خداوند بزرگ را مسئلت می نمایم...

    • کیمیا

      اامیدوارم هیچوقت از روی ظاهر انسانها قضاوت نکنیم اگه مریض هستند امیدوارم شفا پیدا کنندواگر چیز دیگه ایه به خیر وخوشی حل بشه ودوباره ایشان را خندان ببینیم.

    • کیمیا

      آخی خیلی دلم براش سوخت . امیدواذم زود خوب بشه .

    • پرستو

      خدا حفظش کن

    • سعیده

      واقعا خجالت نمیکشید این طور با آبروی آدم ها بازی میکنید؟؟؟؟

    • کاظمی

      هنر مند همیشه هنرمند میماند
      حتی در سکوت هم درخششی بیشتر از قبل نامش را فرا میگرد

      دوستت دارم در هر زمان و با هر چهره ای که روزگار بر تو میپوشاند

    • حسین

      جان.خیلی ناراحت شدم

    • پریسا

      خودشو وفیلماشو دوست دارم ودارم عاشقانه واز ته قلب براش دعا میکنم

    • سعید

      آدم با یه زن پیر میشه وای به حال این بدبخت بادوتا معلومه چه بلایی سرش میاد

    • یگانه

      خیلی ناراحت شدم ازخدامیخوام خوش تیپ ترین بازیگرایران شفاپیداکنه

    • خسروی

      آقای پورعرب من از وقتی شنیدم شما بیمارید هر شب واستون دعا میکنم امیدتونو از دست ندید همه ایران شما رو دوست دارندانشاالله زودترخوب بشیدبالاخره این همه دعا در درگاه خدا بی جواب نمی مونه

    • دانیال

      واقعا واسه نویسنده این مطلب متاسفم.بی احترامی تا چه حد....خودتو مسخره کن....

    • فرشته

      خدا شفات بده انشاالله

    • بدون نام

      خیلی بخدا متاثر شدم اصلا باور نمیکنم امیدوارم بهتر شه انشا اله

    • دیبا

      انشا الله هرچه زودتر خوب بشوند

    • بدون نام

      خیلی ادمای ..... هستید

    • مينا

      من اقاي پورعرب راخيلي دوست دارم ازخدا ميخوام كه اين هنرمند ارزنده راهرچه زودتر شفابده

    • بدون نام

      کاشکی اسممونومسلمون نمیذاشتیم.کاشکی انسان نبودیم.اونوقت شایدمیشدیه جوری این حرفاروتوجیه کرد.ابروذره ذره جمع میشه..بالودربه بادش ندید.من مدتهاسرصحنه باهاش زندگی کردم.مردترازخودش خودشه.انگ اعتیادازطرف نامرداییه که نمیتونستن تاسالم بودبه گردپاش برسند.انشالله بادعای دوستان همه بیمارای سرطانی شفا پیداکنن.باابروی هیچکس حتی دشمنتون بازی نکنید.

    • فرشید

      با سلام ناخوداگاه بیاد فیلم عروس افتادم که نقطه عطف بازیگر خوب و محبوب سینما جناب آقای پورعرب بود انگار دیروز بود اولین سالهایی بود که تلوزیون تبلیغ فیلم میکرد روزی چند بار از دو شبکه ای که داشتیم آنونس فیلم عروس رو واسه تبلیغ تو سینما میگذاشت باور کنید فریم به فریمش الان تو ذهنم مجسم شد من هم به سهم خودم آرزو میکنم ایشون بزودی انشاالله سلامتی خودشونو بدست بیارن و حداقل یه بار دیگه ایشون رو روی پرده سینما ببینیم

    • علی ساریان

      من ازاین بدترش رودیدم خوب شده به ا میدخدا اقای پورعرب هرچه زودتربه صحنه برگرده همه دعامیکنیم این کارزودترانجام بشه

    • پویا

      ازخداوندشفایت را خواهان هستم خوانواده ی رفعتیان تبریز

    • بهنام

      خداشفابده

    • سانیا

      واقعن براتون متاسفم

    • علی

      عجب

    • مهدیه ذبیحی راد

      سلام به هنرپیشه موفق ایران که همیشه و در هر زمان افتخار ما ایرانی ها در هر عرصه ای خواهد بود. هر موجود زنده ای تجلی از یاد خداست پس اهمیتی نداره که شکل ظاهر ش چی باشه اون دل آدماست که باید دریایی باشه... با آرزوی بهترینها

    • خزر

      خیلی زشته که یک سری سودجوی فرصت طلب بخوان از یک بیمار سرطانی به عنوان سوژه‌ای برای تبلیغات شون در مورد جراحی زیبایی و پلاستیک استفاده کنن.

    • نوال

      etflaki saratan dare eteiado az koja avordhn man ke hamhshe vasash doaa mikonam....

    • علی

      پیری سراغ همه میاد دیروزود دارد همش دو روز فرصت داریم بی خیال

    • مهین بیات از قم

      منم سرطان دارم چون که خودم این درد رو دارم و عذاب میکشم از ته دلم به آقای پور عرب دعا میکنم از خدمت حضرت معصومه هستم از قم از حضرت معصومه وبرادرش امام رضا می خوام که هرچی زوتر خوب بشه الهی امین منم دعاکنید حق یارتان یا علی

      پاسخ ها

      • farshid

        با سلام
        انشاالله که همه بیماران سلامتی خودشون رو هر چه زودتر بدست بیارن و شما خواهر عزیز هم شفای عاجل خود رو از امام رضا (ع) بگیرید.
        یا علی مدد

      • ناشناس

        سلام مهین جون
        امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی و مطمئن باش که خوب میشی
        من برات همیشه دعا میکنم

    • سوگل

      از خدابترسیدوباابروی برادرعزیزی چون پورعرب بازی نکنیدانشاالله که خوب بشه

    • طرفداران پروپاقرص

      خدا ایشاالا..شفاش بده و به بازیگریش ادامه بده

    • هادی

      دوستانی که میگین معتاد شده
      شما خجتالت نمیکشین که با آبروی یکی ز بندگان خدا بازی میکنید فکر قیامت خودتون هم باشید

      واقعا جای تاسف داره

    • محسن

      ممنون از خبرگزاریتون اما بنده خدا هنوز زنده استا! ایشالا البته سالیان سال هم زنده باشه. اما هنو داره نفس میکشه شما برداشتین رو عکسش درس تشریح دادینا! به اینم فکر کنین خودش بیاد و این پیج رو ببینه چه حسی میشه آخه!

    • آرش

      هر چیزی تاوانی داره !!!!

    • سارا

      سلام/من سارا هستم از خوزستان
      واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدیم.
      از خدامیخوام که شما روشفا بده... الهی امین

    • فریده

      هر چی هستی دوستتان داریم ارزو داریم سلامت باشید

    • نسا

      از خداوند سلامتی شما را میخواهم

    • nor74

      واقعا شوکه شدم
      آخه.....چه جوری میشه

    • الهه

      بابای من هم سرطان داشت خوب شد انشاالله اون هم خوب میشه براش دعا می کنم.

    • علیرضا

      سلام من تنها حرفی که میتونم درمورد این بنده خدا آقای عرب بزنم اینه که احساس میکنم خیلی سختی دیده که میتونه همین 3بار ازدواج باشه فقط باید بهش روحیه داد ازخدا میخوام خوش قیافه تر از اول بشه

    • عای

      اخرمانفهمیدیم سرطان گرفته یاپیرشده؟

    • طرفدار

      صورت زیبای ظاهر هیچ نیست،ای برادر سیرت زیبا بیار
      آقای پور عرب با هر قیافه ای باشه یه قلب مهربون و صدای جذاب داره که آدم نمیتونه ازش دل بکنه

    • نظر رحمانی

      وااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!یعنی این اقای پور عربه؟؟؟مطمئنید داداش دوقلو نداره؟؟





      /

    • سهيلا

      دوسش دارم اميدوارم هرچه زودتر خوب بشه و سلامتيشو بدست بياره واقعا ازته قلبم براش دعا ميكنم

    • وثوق

      خیلی زشته که از بیماریه یه نفر اینطوری سوء استفاده می کنید. از خودتون خجالت بکشید خودتون رو بزارید جای آقای پور عرب. اگه یکی قیافتون را با عکس کاریکاتوری تحلیل می کرد و راجع به پیری پوستتون در اثر سرطان مطلب می نوشت خوشتون می اومد؟ پدر من در اثر همین بیماری در عرض 2 ماه کل صورتش آب شد و یک ماه بعدش هم از دنیا رفت...به شما هم می گن انسان که دارید راجع به این بازیگر اینطوری نظر می دید؟ اینو بدونید سرطان در کمین همه شماست و بدون اینکه ازش باخبر باشید می تونه تو وجودتون ریشه بزنه و در عرض یک شب از ریخت قیافه بیافتید.

    • angel

      چند وقتی بود که باخودم میگفتم دیگه از اقای پور عرب خبری نیست تا اینکه امشب به سرم زد یه خبری از اینترنت بگیرم که ای کاش نگرفته بودم حالم خیلی بد شد باورم نمیشه که این همون ابوالفضل باشه
      خدااااااااااااااااااااااااااااا آخه چراااااااااااااا؟؟؟؟؟
      براسلامتی کسی که دوسش داریم کسی که سالها بافیلم هاش زندگی کردیم دعا کنید
      یاعلی مدد

    • ماهک

      بیکارید چیکار ب زندگی مردم دارین والا...........

    • goli

      چقدر شماها بیکارید که میاین اینجا باهم دعوا میکنید.

    • asgar

      حبيبي هستم از تبريز از امام رضا ميخوام هر جه سريعتر شفا عنايت كنه

    • جوادسالاری

      واقعاًبرای جامعه ی هنری کشورم متأسفم که اینقدرسست بنیاده که هرکسی ازخونه ی باباش قهرمی کنه میتونه یک سایت برای خودش بزنه ودرباره ی هنرمندان این مرزوبوم نظربده وعکساشونواینجوری بزنه توسایتش ومسخرشون کنه!کوری چشم اونایی که نمی تونندهنرمندانی مثل ابوالفضل پورعرب روببینند،من خودم شخصأهمیشه برای همشون دعامی کنم تاسالم باشندوشاداب!واقعاابوالفضل پورعرب حیفه!سوپراستاردهه ی60و70بوده!حالایک بیماری براش پیش اومده،کسی حق نداره راجع بهش اینجوری مطلب بنویسه!درضمن:اینم بگم که سایتتون خیلی مزخرفه!

    • بیتا

      وای اعصابم بهم ریخت دیدمش..خدا شفاش میده ایشالا

    • صادق

      وای اعصابم بهم ریخت دیدمش..خدا شفاش میده ایشالا

    • بدون نام

      سلام آآقای. پور عرب. در این ماه رمضان اگر. قابل باشم به. در گاه خدا. برا تان دعا. می کنم امید آورم هر چه. زودتر شما. را. توی. تلو. یز یو ن. ببینم.

    • بدون نام

      درود بر جناب پور عرب... در هر شرايطي براي ما عزيز وزيبا هستيد هيچ كسي نمي تواند فراموش كند كه شما تنها بازيگر يكتاي سينما بوديد وهستيد ما در هر شرايطي شما وقدرت بازيگري شما را مي ستاييم.

    • شبنم

      خودت میدونی که ارزومی ول کن این حرفهارو

    • شبنم

      اگردریای دل ابیست تویی فانوس شبهایش اگرحرفی زدم ازگل تویی مفهوم ومعنایش تقدیم به اقای پورعرب

    • ونوس

      خدا شمارو ببخشه.ایشون سرطان داشتن .این مطلب بیربطی چه ربطی داشت ! بیا شماهم سرطان بگیر و شیمی درمانی کن هنوز یک سال نگذشتع معنی پیری رو میفهمی

    • فایزه

      باسلام٬ اقای ابوالفضل پور عرب بی نظیرند بعضیا سعی نکنن ایشونو تخریب کنن چون هیچی از ارزشهای ایشون کم نمیشه چرا که مردم ما هنردوستند وقدر هنرمنداشونو میدونند به امید روزی که پورعرب عزیز به صحنه هنر برگردند ودل ما رو شاد کنند

    • کامران

      پور عرب یک بازیگر خوش استیل بود و خوش صدا و مومن ( یعنی بر خلاف بعضی ها اینطوری که شنیدم دارای خانواده اصیل و مادر مذهبی است و بنظرم یکی از عوامل ارتقاء او هم باشد) ، من او را آلن دلون ایرانی می شناسم.
      نمی دانم چطور قیافه اش اینقدر تغییر کرد. شاید امتحان باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج