جاباما
۳۳۹۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل کره

در آستانه بازی ایران با کره جنوبی، ترکیب احتمالی تیم ملی مشخص شده و تمرینات کی روش نشان می دهد او برای این بازی سیستم ۳-۳-۴ را انتخاب کرده است.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل کره

تماشا: در آستانه بازی ایران با کره جنوبی، ترکیب احتمالی تیم ملی مشخص شده و تمرینات کی روش نشان می دهد او برای این بازی سیستم 3-3-4 را انتخاب کرده است.

این ترکیب از بهترین و آماده ترین بازیکنان حاضر در اردو تشکیل شده اما همه نگران هستند که این تیم می تواند سه امتیاز بازی کره جنوبی را بگیرد یا نه.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل کره

۱- سید مهدی رحمتی: با وجود ضعف هایی که خودش هم پذیرفته، هنوز با فاصله زیاد، بهترین دروازه بان ایران است. او این روزها سرما خورده و حتی کارش به سرم هم کشیده ولی وضعیت او نگران کننده نیست و به بازی می رسد. با حضور او هم استقلال و هم تیم ملی از نظر گل خورده آمار خوبی دارند.

۲- سید جلال حسینی: شاید تنها بازیکن پرسپولیس باشد که کارشناسان نسبت به حضور او در تیم ملی انتقادی ندارند. او بهترین بازیکن پرسپولیس تا اینجای فصل است و روی گل های خورده تیمش خیلی مقصر نبوده. او می توانددر حملات روی سانترهای بلند موثر باشد و با قد بلندش روی دروازه کره خطرناک ظاهر شود.

۳- پژمان منتظری: تازه داماد تیم ملی، مدتی است جای هادی عقیلی را در خط دفاعی گرفته پژمان توانایی بازی پا به توپ را هم دارد و می تواند از خط دفاع بازیسازی را برای هافبک های تیم ملی انجام دهد، خصوصیتی که کی روش علاقه زیادی به آن دارد.

۴- مهرداد پولادی: چپ پای مورد علاقه کی روش، حاج صفی را نیمکت نشین کرده است. قد بلندتر او نسبت به حاج صفی باعث شده سرمربی تیم ملی او را به حاج صفی ترجیح دهد. با اینکه در آخرین بازی پرسپولیس یک پنالتی را از دست داد اما در تمرینات نشان داده که همچنان از روحیه خوبی برخوردار است.

۵- خسرو حیدری: با پایان مصدومیت دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی برگشته و جای ماهینی را گرفته است. حتی اگر ماهینی در بازی با لبنان روی آن گل مقصر نبود باز هم بعید بود کی روش در این بازی او را به خسرو حیدری ترجیح دهد. سانترهای او همیشه بوی گل می دهد و کی روش روی همین سانترها حساب ویژه ای باز کرده است.

۶- آندرانیک تیموریان: کارشناسان غیبت او را در بازی با لبنان یکی از دلایل شکست ایران می دانند. با بازگشت او به ترکیب اصلی کمربند خط میانی تیم ملی محکمتر بسته می شود. او با بیشتر بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی دارد و شوخ طبیعی و شیطنت او در تمرینات باعث افزایش روحیه دیگر بازیکنان هم شده است.

۷- علی کریمی: همه منتظر نمایشی متفاوت از این بازیکن متفاوت هستند. فارغ از حساسیت های خاص این بازی، او انگیزه های شخصی زیادی دارد و این انگیزه در تمرینات او در این چند روز دیده می شود.

شماره ۸ عصیانگر، برای درخشش در این بازی لحظه شماری می کند. درخششی که می تواند باعث بازگشت او به تیم محبوبش هم بشود.

۸- جواد نکونام: از نمایش های خنثی و ضعیف او در اول فصل خبری نیست و به نظر می رسد کاپیتان تیم ملی به تدریج خودش را پیدا کرده است. او در بازی با لبنان هم یکی از بهترین های تیم بود و نمایش او در استقلال هم در هفته های اخیر روند بهتری به خود گرفته است.

۹- اشکان دژاگه: بازیکن فولام انگلیس عصای دست کی روش است حتی اگر تازه از مصدومیت رها شده و از آمادگی آرمانی به دور باشد. نمایش متفاوت او در ترکیب تیم ملی، حتی مایلی کهن را که مخالف حضور بازیکنان دورگه در تیم ملی بود هم به تحسین واداشته است. او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این بازی حساس است.

۱۰- مسعود شجاعی: او هنوزهم در این فصل در اوساسونا بازی نکرده اما کی روش به او اعتقاد دارد و این را در بازی با لبنان هم نشان داد. تکنیک بالا و حرکات غیرقابل پیش بینی او برگ برنده کی روش در این بازی خواهد بود. حتی اگر یکی دوتا از دریبل های او در نزدیک دروازه کره بگیرد، برای به گل رسیدن کافی است.

۱۱- رضا قوچان نژاد: اولین بازی رسمی گوچی برای ایران، شاید حساس ترین بازی دوران او باشد. در تمرینات تیم ملی شک و شبهه ها را هم برطرف کرده و توانسته اعتماد کی روش و حتی دیگر بازیکنان تیم ملی را هم جلب کند. اگر رگ ایرانی اش گل کند، باید منتظر گلزنی گوچی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ahmad

      اخه ادم انقدر بي فكرومنطق اخه كجاي دنيا 3تا مهاجم كند و ساكن مثل دژاگه و شجاعي رو ميذارن جلوي 3 تا هافبك كند مثل كريمي و اندرانيك اين شجاعي كي واسه تيم ملي خوب بازي كرده كه هي ميذارش توتركيب يعني واقعا كيروش فكر ميكنه شجاعي از خلعتبري بهتره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج