جاباما
۳۶۴۴۶
۲۸ نظر
۵۰۵۰
۲۸ نظر
۵۰۵۰
پ

بهنوش بختیاری: از عمل بینی پشیمان‌ ام

زمانی که من جراحی زیبایی را انجام دادم، هنوز بازیگر نبودم و اصلا هم قصد بازیگری نداشتم و فقط به خاطر این که عمل بینی مد شده بود این کار را انجام دادم! تقریبا یک سال بعد هم پشیمان شدم، چون کلا با دست بردن توی صورت خیلی خیلی مخالفم.

کافه سینما : بهنوش بختیاری که در عرصه مجموعه‌های طنز تلویزیونی موقعیت خوبی به دست آورده است، درباره جراحی چهره‌اش می‌گوید: "من هم مثل بیشتر خانم‌های ایرانی که به جراحی زیبایی علاقه دارند، حدود ۱۷ سال پیش یعنی زمانی که ۱۹ سالم بود بینی ام را عمل کردم.

به هر حال تب جوانی بود و من هم آن موقع دوست داشتم که بینی سربالا داشته باشم! البته زمانی که من جراحی زیبایی را انجام دادم، هنوز بازیگر نبودم و اصلا هم قصد بازیگری نداشتم و فقط به خاطر این که عمل بینی مد شده بود این کار را انجام دادم! تقریبا یک سال بعد هم پشیمان شدم، چون کلا با دست بردن توی صورت خیلی خیلی مخالفم و فکر می‌کنم که روح آدم ها در صورت شان نمود پیدا می‌کند.

بنابراین فکر می‌کنم هر صورتی با تمام اشکالاتش زیباست. من تا حالا توی عمرم یک نفر را ندیده ام که احساس کنم زشت است، چون هیچ کس را زشت نمی‌بینم مگر این که احساس کنم سیرت بدی دارد."

بختیاری در مورد نقص هایی که در صورت بعضی افراد وجود دارد، می‌گوید: "فکر می‌کنم اشکال هر صورتی به نوعی ویژگی آن محسوب می‌شود. به نظر من زیبایی استانداردی وجود ندارد. خاص بودن و منحصر به فرد بودن هر فرد، زیبایی اوست و هر صورتی کاراکتر خودش را دارد. به همین دلیل من کلا از این که بینی ام را عمل کرده ام، پشیمانم."

بهنوش بختیاری: از عمل بینی پشیمان‌ ام

این بازیگر معتقد است از هر ده خانم ایرانی چهار، پنج نفرشان دوست دارند که تغییراتی در چهره خودشان به وجود بیاوردند و این تغییر همیشه هم بد نیست، اما او به هر حال مخالف این جراحی هاست، به خصوص زمانی که این فرد یک بازیگر باشد: "بعضی از نقش ها هست که باید به صورت آدم بخورد و بازیگر دوست دارد که آن نقش ها را بازی کند ولی نمی‌تواند، چون چهره اش این اجازه را به او نمی‌دهد.

اگر تعریف از خودم نباشد، من از جمله افرادی هستم که قبل از عمل بینی، قیافه ام بهتر از زمان بعد از عملم بود، چون من یک بینی کاملا ظریف و قلمی‌داشتم که فقط کمی‌استخوانی بود."

بهنوش با ابراز نگرانی از رواج جراحی زیبایی در جامعه می‌گوید: "الان متاسفانه بیشتر خانم ها و دخترهای جوان به شکل اغراق آمیزی چهره خودشان را تغییر می‌دهند و من خیلی از این بابت تاسف می‌خورم.

چرا این صورت هایی که می‌تواند ویژگی هر فردی باشد، باید به یک شکل دربیاید و آن قدر تغییر کند که وقتی با آن ها روبه رو می‌شوی اصلا نفهمی‌داری با چه کسی حرف می‌زنی؟ تغییر در شکل ابروها، لب، چشم و گونه ها باعث می‌شود آدم ها ویژگی چهره خودشان را از دست بدهند."

اما خانم بازیگر نظرات جالب تری هم دارد. او می‌گوید: "حتی به نظر من پیر شدن هم یک جور زیبایی است، چون هر کدام از این چین و چروک های صورت حکایتی دارد. من به کشیدن پوست هم اعتقاد ندارم. البته بعضی ها این طوری احساس بهتری دارند و بد نیست آدم کاری را که حس خوبی برایش به ارمغان می‌آورد، انجام دهد. من هم آن زمان که بینی ام را عمل کردم، احساس خوبی نسبت به این کار داشتم."

"جراحی زیبایی، عامل موفقیت یک بازیگر نخواهد شد. در غیر این صورت لابد همه این دختر و پسرهای جذاب و زیبایی که در کوچه و خیابان می‌بینیم، بازیگران موفقی هستند. بنابراین دختر خانم ها و پسران جوانی که فکر می‌کنند اگر جراحی زیبایی انجام دهند، حتما می‌توانند وارد سینما شده و بازیگر موفقی شوند، مسیر اشتباهی می‌روند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آق تقی آقا

      نمیدونم این خاصیت عمل زیبایی بینی چیه که هر کس که عمل میکنه ، کلی روشن فکر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه بهنوش جان بینی تو را نامردها کج کردن!! دوباره بایستی بینی تو راست کنی، یه وری شده، البته برای طنزگویی خوبه، باش بساز کن،!!

    • بدون نام

      زدي تو خال آق تقي آقا .اين همش براي فرار از سرزنش و حرف مردمه

    • سپیر

      بی خیال بابا!! شما فقط به کشیدن پوست انگار اعتقادی نداری ولی تزریقات بوتاکس تو قسمت های مختلف صورت و یه کم درشت تر کردن گونه و لب ها که ایرادی نداره نه خانم بختیاری؟!

    • بدون نام

      شما اگه به همون يه بار عمل بسنده ميكردي خوب بود اما وقتي براي بار دوم و سوم دست بردي تو صورتت ديگه...

      پاسخ ها

      • فاریا

        من ایشان رو از نزدیک می شناسم ایشان تصادف کردن که مجبور شدن دوباره جراحی کنن زود قضاوت کردن خوب نیست

    • مجتبی

      بیشتر تو کشورای جهان سوم از این کارا میکنن

      پاسخ ها

      • حدیث

        اتفاقا بیشترین عمل جراحی زیبایی در آمریکا اتفاق می افته... نمی دونی بدون.

    • صحرا

      بهنوش بختیاری اصلا بازیگر نیست فقط خیلی اداهای بی مزه و تکراری داره.در مورد جراحی زیبایی بین بازیگرا فکر می کنم رکورد زده.

      پاسخ ها

      • سارا

        الکی حرف نزن

    • مینا

      منم اگه الان دماغ اونو داشتم پشیمون میشدم بیشتر به جای اینکه عمل کنه انگار کوبیدنش!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجاش را کوبیدن آگه دماغ را میگی که کجش کردن ولی نميدونم کجاش زیاد کوبیدن که چیز بشه، شده!! که اینطوری بشه!

    • مینا

      منم اگه الان دماغ اونو داشتم پشیمون میشدم بیشتر به جای اینکه عمل کنه انگار کوبیدنش!!!

    • بدون نام

      البته زمانی که من جراحی زیبایی را انجام دادم، هنوز بازیگر نبودم و اصلا هم قصد بازیگری نداشتم و فقط به خاطر این که عمل بینی مد شده بود این کار را انجام دادم!
      دروغ دروغ دروغ
      تو یه قسمت روزگار جوانی اندازه 2 دقیقه بازی کرده دماغشم عمل نکرده بود
      بخدا خودم دیدم

    • ستا

      من بهنوش رو تو یه سریال دیده بودم که از شبکه 1 تو برنامه سیمای خانواده پخش میشد اونجا دماغشو عمل نکرده بود نمی دونم چرا اصرار داره که بگه بعد از هنرپیشه گی دماغشو عمل کرده . تازه دماغشم خیلی بیشتر از الان به صورتش می اومد .

    • بهار

      این سایتا هربار خبر کم میارنٰ مصاحبه ناراضی بودن بهنوش از عمل بینیشو میذارن!!!
      اگر ناراضیه الان چرا انقدر خودشو وحشتناک کرده.
      تمام زیبایی و معصومیتش ازبین رفته.
      راستی
      جدیداً پروتز و لیفتینگم کرده هااااااٰ ٰ واسه مصاحبه بدنیس.

    • نسترن

      به نظر من خيلي قشنگ شده.
      به كسي ربطي نداره كه كي عمل كرده وچي شده!!!!!!!!!!!!!!!!
      خيلي هم قشنگ شده!!!!!!!!!!!!!!!!

    • زینب سادات هاشمی

      نسترن جون راست میگه خیلی خیلی هم خوشکله و.بهنوش خانوم هیچوقت دروغ نمیگه تازه به شما ربطی نذاره

    • زینب سادات هاشمی

      ستا جون اتفا قا فک میکنم شما دروغ میگی من هم اون فیلمی که تو میگی دیدم .بینیشم
      مثل همین الان بود .چرا اینقدر سیع میکنید از بهنوش جون عزیز که من خیلی خیلی دوسش دارم عیب جویی کنید.ها.... واقعا چرا.....البته من بینی قبلیشو ندیدم .اما در حال حاضار که بینیش خیلی هم قشنگه

    • سارا

      واي خداي من اينا چي ميگن ديگه همه چيمون درست شده فقط مونده در مورد دماغ هنرپيشه ها حرف بزنيم .ديگه از استخر گلزار . فوتبال نيكي كريمي، عكس شاكر دوست تو خارج رسيديم به دماغ بختياري

    • سیمین

      حالا الان موضوع نبود گیر دادین ب دماغ مردم.....ولمون کنین.بابا یه نگاه تو آینه به خودتونو قیافه هاتون بندازین..دیگ هوس نظر دادن ب دماغ مردمو نمیکنید من نمیدونم الان بهنوش بختیاری از شما در مورد دماغش نظر خواسته ک شما الکی دهناتونو باز میکنید؟واقعا ک متاسفم

    • سمین

      به نظر من همون چهره ای که خدا به ما داده بخدا خوشگل تره ولی بهنوش هم دروغ میگه ها

    • سمین

      مثل اینکه بهنوش حالش خوب نیست خوب اگه پشیمونه چرا عمل کرده فکر کنم پول اضافی داشته که نمیدونسته چه جوری خرجش کنه هه هه هه

    • هلما

      بابا مگه شماها کارو زندگی ندارین دنیا که 2 روز بیشتر نیست زشت و خوشکلم نمیشناسه هممون رفتنی هستیم.بی خیال انقدر به هم گیر ندید....

    • رکسانا

      قابل توجه حدیث خانم لطفااطلاعات غلط ندین امارگیری کردن گفتن ک ایران اولین کشوریه ک انقدعمل جراحی توش زیاده این باعث تاسف

    • فارا

      اصلا اگه دماغش خوب بوده چرا هیچ عکسی از قبلش پیدا نیست؟؟؟

    • جواد

      منم مخالفم با عمل کردن بینی...

    • تنها

      اگه بهنوش جان پشیمونی پس مثل من عذاب نکشیدی صورت تپل وصاف وسفیدوبینیتم که کوچیک ترین خجالتشم نمکشیدی اهای توکه میگی مخالفی مثل من پنج من بینی رو صورتت نی که حتی یه مهمونی هم نمیتونم برم چــــی میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج