۳۷۶۱۹
۲ نظر
۵۰۳۰
۲ نظر
۵۰۳۰
پ

سریع ترین موتور سیکلت جهان

یک شرکت موتورسازی آمریکایی که محصولاتی با عملکرد بالا و تولید محدود ارائه می کند اقدام به ارائه محصولی کرده که درحال حاضر داعیه دار عنوان سریعترین موتورسیکلت جهان است.

خبرگزاری مه ر : یک شرکت موتورسازی آمریکایی که محصولاتی با عملکرد بالا و تولید محدود ارائه می کند اقدام به ارائه محصولی کرده که درحال حاضر داعیه دار عنوان سریعترین موتورسیکلت جهان است.

این موتو سیکلت با عنوان مدل X۱۳۲ Hellcat Combat از شرکت کنفدرات موتورسیکلت ارائه شده قرار است با شکستن رکورد سرعت در تابستان امسال خط تولید محدودش آغاز و با قیمتی معادل ۷۲ هزار دلار به علاقمندان عرضه شود.

سریع ترین موتور سیکلت جهان

آزمایشهای انجام شده روی این موتور سیکلت نشان می دهد که این موتور برای داشتن دو سیلندر توانست رکورد سرعت ۳۲۱ کیلومتر در ساعت از خود به جای بگذارد به رغم وزن سنگین ۲۲۲ کیلوگرمی، ظرفیت ۲ هزار سی سی سوخت ، ۱۶۰ نیروی ترمز ارائه می کند که این امر به سرعت باورنکردی آن کمک می کند

سریع ترین موتور سیکلت جهان

انجام آزمایشهای این موتور سیکلت در دریاچه نمک با ثبت رکورد ۲۷۷ کیلومتر در ساعت همراه بوده است که آن را می توان معادل سرعت ۳۲۱ کیلومتر در ساعت در جاده آسفالت شده تلقی کرد.

متیو چامبرز از بنیانگذاران شرکت موتور سازی کنفدرات در رابطه با عرضه سریع ترین موتورسیکلت جهان گفت: این موتورسیکلتی است که وقتی ما ۲۱ سال پیش این شرکت را تأسیس کردیم می خواستیم ارائه کنیم. کاملا اطمینان دارم که به تمام آنچه که می خواستیم رسیده ایم.

سریع ترین موتور سیکلت جهان

قرار است از این موتور سیکلت ۳۶ دستگاه تولید شود و گفته می شود که هرکدام از بخشهای این موتور سیکلت براساس آخرین استانداردها تولید می شود هرکدام از مدلهای سفارشی X۱۲۳ Hellcat Combat براساس درخواست خریدار ارسال می شود، آنها می توانند درخواست کند که نامشان روی باک بنزین موتور سیکلت هک شود

سریع ترین موتور سیکلت جهان

ظرفیت سوخت ۲ هزار سیسی این موتور سیکلت غول آسا دارای ۱۶۰ نیروی ترمز است که این امر با وزن ۲۲۲ کیلوگرمی آن ترکیب شده و موجب ارائه سرعت باورنکردنی می شود. این موتور سیکلت به احترام هواپیمای جنگی F۶F Hellcat نامگذاری شده است و نتیجه طراحی و رویکرد دقیق صنعتی است.

سریع ترین موتور سیکلت جهان

این شرکت اعلام کرده است که اگرچه انتخاب جنس و شیوه ساخت پرهزینه بوده است اما می توان گفت این بهترین رویکرد برای به حداکثر رساندن قدرت و تضمین عملکرد بوده است.

سریع ترین موتور سیکلت جهان

این موتور سیکلت تغییر شکل داده شده و اصلاح شده مدل X۱۳۲ Hellcat همین شرکت است براساس اعلام شرکت سازنده، هرکدام از قطعات این موتور سیکلت شاهدی برای توجه به ظریفترین جزئیات است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      با تشکر از مترجم عزیز
      کاش یکم بیشتر روی اصطلاحات و موارد فنی دقت میکردید. بعضی جملات نا مفهوم و ترجمه درستی ارائه نشده است.

    • تبریزلی آروین

      عشقم موتوره دیگه .........
      جالب بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج