۴۲۱۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

علامت سوال های لیست تیم ملی

مثل همیشه اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، حرف و حدیث های زیادی در پی داشته است. هر چند سلیقه سرمربی هم در انتخاب های او دخیل است اما به نظر می رسد این بار حضور و عدم حضور بعضی از بازیکنان به مسائلی فراتر از سلیقه مربوط باشد.

علامت سوال های لیست تیم ملی

تماشا: مثل همیشه اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، حرف و حدیث های زیادی در پی داشته است. هر چند سلیقه سرمربی هم در انتخاب های او دخیل است اما به نظر می رسد این بار حضور و عدم حضور بعضی از بازیکنان به مسائلی فراتر از سلیقه مربوط باشد.

از پرسپولیس رده یازدهمی 4 بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند و تراکتور و فولاد که بالانشین هستند فقط یک نماینده در تیم ملی دارند. امید نظری هم یکی از غایبان این لیست است. پیش بینی می شد امیرحسین صادقی و محمد نوری هم با درخشش در لیگ دعوت شوند اما این اتفاق نیفتاد.

حقیقی بزرگترین جامانده

اولین و بزرگترین علامت سوال لیست اخیر کی روش رضا حقیقی است. ستاره بی چون و چرای این روزهای پرسپولیس در لیست سرمربی تیم ملی جایی ندارد و این در حالی است که غیبت او در بازی پرسپولیس و فولاد کاملا به چشم آمد. او در دربی توانست به خوبی جباری را مهار کند و اجازه طراحی حمله را به او ندهد.

علامت سوال های لیست تیم ملی

شاید یکی از دلایل دعوت نشدن او به مشکلات به وجود آمده میان کی روش و رویانیان مربوط باشد. کی روش در زمان حضور ژوزه در پرسپولیس با او مشکل داشت و حتی بعد از رفتن ژوزه هم روابط او با این تیم بهتر نشد و کار به تهدید به شکایت کشید. به نظر می رسد حقیقی قربانی اصلی این اتفاق شده و دود این اختلاف به چشم او رفته است.


بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی

دو بازیکن جوان و تاثیرگذار فولاد در لیست کی روش جایی ندارند. این دو که با نمایش های فوق العاده باعث صعود فولاد به پله های بالای جدول و امیدواری این تیم به حضور در آسیا شده اند از چشم سرمربی تیم ملی دور مانده اند. کی روش که وضعیت تیم ملی را زیاد خوب نمی بیند، همچنان جرأت ریسک ندارد و قصد ندارد به جوانان لیگ اعتماد کند.

با وضعیت بد تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی، بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی نیست و انگار این بازیکنان باید منتظر صعود تیم ملی به جام جهانی باشند تا بالاخره کی روش با خیال راحت آنها را به تیم ملی دعوت کند.


سید مهدی سیدصالحی

مهاجم آماده این روزهای تراکتورسازی که در رده دوم جدول گلزنان لیگ قرار دارد به تیم ملی دعوت نشده است. اگر پنالتی های رافخایی را به حساب نیاوریم، سید صالحی آقای گل واقعی لیگ برتر است و به اعتقاد کارشناسان شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را دارد.

علامت سوال های لیست تیم ملی

او مهاجمی فرصت طلب است که با وجود قد بلند و قدرت سرزنی بالا، در بازی با پا هم مهارت نسبتا خوبی دارد. گل فوق العاده او به صنعت نفت در آبادان نشان از زیرکی و هوش بالایش دارد. به نظر می رسد جای او هم در تیم ملی خالی است.


خوش اقبال ها

شهاب گردان یکی از خوش شانس ترین افراد حاضر در لیست تیم ملی است. او بعد از خداحافظی رحمتی و نیامدن دانیال داوری به تیم ملی، به شکلی ناباورانه توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد. او در سپاهان هم روزهای خوبی را نمی گذارند اما آماده نبودن دیگر مدعیان مثل حامد لک، محسن فروزان و سوشا مکانی باعث شد کی روش این شانس را به او بدهد.

هادی عقیلی هم بعد از مدت ها به تیم ملی برگشته. البته او در این مدت نمایش ویژه ای نداشت و دعوت شدن او احتمالا به خاطر شناخت قبلی کی روش از اوست. فرزاد حاتمی مهاجم استقلال هم به دلیل پخش مستقیم بازی های استقلال و حضور کی روش در بازی های این تیم بیشتر از دیگر مهاجمان به چشم آمد و این شانس را داشت تا حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کند. مهرداد اولادی هم با وجود اینکه آمار گلزنی بالایی ندارد در لیست جدید کی روش حضور دارد.


جوانان کم شمار!

در آخرین لیست کی روش نام یعقوب کریمی، امید ابراهیمی و آرش افشین هم به چشم می خورد. شاید حضور این بازیکنان از معدود نقاط امیدوارکننده لیست تیم ملی باشد. یعقوب کریمی پاداش درخشش در لیگ و بازی های خوبش در مسابقات غرب آسیا را گرفت و ابراهیمی و افشین هم پیش از این در چند اردوی تیم ملی حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واااااااااااااااای

      برترین ها دلبندم اون بختیار رحمانیه نه بخت یار بختیار

    • Ali

      ممنون جای چند بازیکن دیگه هم خالیه مثل عبدالله کرمی از فولاد، بهادر عبدی از راه آهن، امین منوچهری از نفت، مرتضی اسدی از تراکتورسازی و ... که تو لیگ فوق العاده کار کردن.
      در مورد شهاب گردان هم بگم اتفاقا اون از وقتی که به سپاهان اومده رفته رفته خودش رو پیدا کرده و در 5 بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج