جاباما
۴۴۱۷۵
۲ نظر
۵۰۳۱
۲ نظر
۵۰۳۱
پ

پارچه پرده ای مدل ۲۰۱۳

پرده یکی از اجزاء مهم دکوراسیون منازل است که خانم ها حساسیت زیادی روی آن دارند. برای شما جدیدترین پارچه های طراحی شده برای پرده در ناط مختلف منزل را انتخاب کرده ایم. زیبایی بی نظیر این پارچه ها عیب های دکوراسیونی احتمالی منزل تان را خواهد پوشاند!

پارچه پرده ای مدل 2013
برترین ها: پرده یکی از اجزاء مهم دکوراسیون منازل است که خانم ها حساسیت زیادی روی آن دارند. برای شما جدیدترین پارچه های طراحی شده برای پرده در ناط مختلف منزل را انتخاب کرده ایم. زیبایی بی نظیر این پارچه ها عیب های دکوراسیونی احتمالی منزل تان را خواهد پوشاند!

پارچه پرده ای مدل 2013

ین پانل های دراپه زیبا عرض کامل پنجره را به نمایش می گذارد. کسی نمی خواهد که پنجره های زیبا و نمای دوست داشتنی بیرون را از دست بدهد، ولی این پرده ها به زیبایی و بدون نقص اندازه گیری و نصب شده اند.


پارچه پرده ای مدل 2013


این پرده رومن راه حل خوبی برای پنجره طاقی شکل این آشپزخانه است. برای آنکه آشپزخانه شما رنگ و طراحی خوبی داشته باشد، از پارچه ای هماهنگ با رنگ پس زمینه آشپزخانه استفاده کنید.



پارچه پرده ای مدل 2013

پرده های خوش آب و رنگ می تواند به فضای اتاق روحیه شادابی ببخشند. در اینجا پرده ها گل های بنفش زیبا و خوش رنگی دارند و به فضا تازگی و روح می دهند.


پارچه پرده ای مدل 2013


وقتیکه مجبور می شوید میله پرده و زاویه دیوار را با هم هماهنگ کنید، باید از "دیوارکوب های زانویی" استفاده کنید و آنها را در گوشه نصب کنید و میله را با زاویه دیوار هماهنگ کنید. این پرده های زیبا با استفاده از همین تکنیک آویزان شده اند.


پارچه پرده ای مدل 2013

در مورد طراحی و انتخاب جنس همیشه دقت کنید. زیرا به مرور زمان در مقابل نور آفتاب کهنه می شوند و رنگ آنها کمرنگ می شود. ولی در مورد این پرده اینطور نیست. هر قسمت از آن که خراب شود می توانید با تکه نو آن را جایگزین کنید.


پارچه پرده ای مدل 2013

این پرده ها در کنار این چهارپایه گرد با روکش مشابه، ما را به یاد کیک عروسی می اندازند. بجای آنکه پرده ها را به یک طرف جمع کنیم، آنها را در همان جایی که هستند رو به پایین جمع می کنیم. این پارچه های زیبا برای منزل تازه عروس ها مناسب است.


پارچه پرده ای مدل 2013

این پرده های زیبا که به عنوان سایبان در حمام استفاده شده اند، مشابه کاغذ دیواری بوده و در محیط استتار شده اند. با تکرار نقش های دیوار بر روی پرده پنجره، موجب تأکید بر حالت قوسی شکل پنجره و کابینت های مجاور می شود.


پارچه پرده ای مدل 2013

از این پرده های همرنگ با محیط در کنار شلف های زیبا استفاده کنید. در کل استفاده از پرده رنگ روشن و میز و صندلی سفید در کنار هم فضای آرامش بخشی ایجاد می کنند و حس پاکی و تمیزی به انسان می دهند.


پارچه پرده ای مدل 2013


این پرده حمام از زیبایی و شیکی سنتی برخوردار است. مطمئن هستیم که همه طرح گل و بلبل و رنگ های شاد سبز و قرمز و آبی و ... را می پسندند. این حمام به سبک حمام های ییلاقی و روستایی طراحی شده است.


پارچه پرده ای مدل 2013

این پرده نازک و شیک طرح دمشقی برای اتاق خواب یا اتاق پذیرایی مناسب است و نور فراوانی را به داخل اتاق راه می دهد.


پارچه پرده ای مدل 2013

وقتی به این اتاق می نگرید، رنگ زیبا و جلب توجه کننده پرده ها نگاهتان را به سوی خود جلب می کند. نارنجی در این اتاق رنگ غالب است و قالی، پرده و بعضی از اکسسوری ها نارنجی هستند.


پارچه پرده ای مدل 2013

این پانل های پنجره به شکل گلبرگ توری به اتاق فضایی رمانتیک و شاد می دهند. همچنین بخاطر جنس نازکی که دارند، رنگ های روشن آن نور را به اتاق راه می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      چجور میشه این پرده هارو بزنی؟

    • نجمیه

      خیلی خوب نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج