جاباما
۴۵۹۰۶۰
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

احتمال بازگشت لیو تایلر به Avengers: Infinity War

استودیوی فیلم‌سازی مارول (Marvel) با خلق جهان سینمایی مارول (که بر پایه کمیک‌بوک‌های این شرکت شکل گرفته) در سال ۲۰۰۸ میلادی دست به حرکتی بی عیب و نقص زد و در طی آن، نسخه‌های فرعی بسیاری بر پایه داستان‌های شخصیت‌های ابرقهرمان خود تولید کرد؛ اما این اقدام مارول شامل حال شخصیت هالک و به خصوص فیلم The Incredible Hulk «هالک شگفت انگیز» نشد.

وب سایت سینما گیمفا: استودیوی فیلم‌سازی مارول (Marvel) با خلق جهان سینمایی مارول (که بر پایه کمیک‌بوک‌های این شرکت شکل گرفته) در سال ۲۰۰۸ میلادی دست به حرکتی بی عیب و نقص زد و در طی آن، نسخه‌های فرعی بسیاری بر پایه داستان‌های شخصیت‌های ابرقهرمان خود تولید کرد؛ اما این اقدام مارول شامل حال شخصیت هالک و به خصوص فیلم The Incredible Hulk «هالک شگفت انگیز» نشد.
احتمال بازگشت لیو تایلر به Avengers: Infinity War
این اواخر ویلیام هارت (William Hurt) ایفاگر نقش ژنرال تاندربولت راس (Thunderbolt Ross) در فیلم The Incredible Hulk، با فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» به این نقش بازگشت اما متاسفانه خبری از بازگشت لیو تایلر (Liv Tyler) ایفاگر نقش بتی راس (Betty Ross) (دختر ژنرال و معشوقه‌ی بنر) نبود.

اگر قرار باشد شاهد بازگشت شخصیت بتی راس به فیلم‌های کمیک بوکی باشیم به احتمال بسیار زیاد آن فیلم Avengers: Infinity War خواهد بود. فیلم‌های مارول روز به روز بیشتر به یکدیگر متصل می‌شوند و سومین نسخه‌ی سری Avengers قرار است به بزرگ‌ترین فیلم آن‌ها تبدیل شود که شخصیت‌های متعدد مارول را از گوشه و کنار دنیا به یکدیگر متصل می‌کند. اخیراً گزارشی منتشر شده که خبر از حضور بتی راس در این فیلم می‌دهد.

Daily Record UK اخیراً مقاله‌ای پیرامون تاثیر فیلم‌برداری Infinity War در اقتصاد کشور اسکاتلند نوشته که در آن به حضور لیو تایلر نیز در بین بازیگران اشاره شده است. تایلر پیش از این اشاره‌ای به بازگشت خود به جهان مارول نکرده است اما یحتمل Daily Record UK به اطلاعاتی دست یافته که علاقه‌مندان از آن اطلاعی ندارند.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، در ماه‌های آینده شاهد حضور لیو تایلر در فیلم‌برداری این فیلم خواهیم بود. اگرچه کوین فیگ (Kevin Feige) و برادران روسو (Russo) تصمیم دارند این فیلم را به نقطه عطفی در جهان سینمایی مارول تبدیل کنند و احتمال بازگشت لیو تایلر در قالب شخصیت بتی راس برای بیشتر مورد توجه قرار دادن شخصیت هالک و داستانش بسیار بالاست.

اگرچه اگر بخواهیم از نظر تاثیرگذاری نقش به شخصیت بتی راس در این فیلم نگاه کنیم تاحدودی به مشکل برمی‌خوریم چراکه هالک این اواخر با شخصیت بیوه سیاه (Black Widow) رابطه‌ عاشقانه‌ای را آغاز کرده و این در تضاد با روابط و علاقه‌ی او به بتی راس خواهد بود. اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفان مک‌فیلی (Stephen McFeely)، نویسندگان این فیلم، نقش دیگری برای او در نظر داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج