جاباما
۴۵۹۴۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مشخصات گوشی موتو جی۵ و جی ۵ پلاس لو رفت

پس از مدیریت موتورولا توسط لنوو و عرضه سری زد در سال ۲۰۱۶ همگان منتظر گوشی بعدی که باید موتو جی ۵ و جی ۵ پلاس باشد، هستند.

خبرآنلاین: پس از مدیریت موتورولا توسط لنوو و عرضه سری زد در سال ۲۰۱۶ همگان منتظر گوشی بعدی که باید موتو جی ۵ و جی ۵ پلاس باشد، هستند.
مشخصات گوشی موتو جی5 و جی 5 پلاس لو رفت

موتورولا که از گوگل (مالک پیشین) فاصله گرفته و به‌سوی لنوو رفته است، مدل موتو جی را در اواسط ۲۰۱۶ راهی بازار کرد و با معرفی سری زد در تابستان و عرضه آن در زمستان در آمریکا استراتژی جدید خود را در حالی جلو برد که سری موتو ایکس معرفی‌شده در ۲۰۱۵ همچنان با بحران هویتی دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

حالا تِک دروید از گوشی جدیدی به نام Cedric بانام فنی XT۱۶۷۰ پرده برداشته و یک سایت رومانیایی نیز از گوشی دومی به نام فنی XT۱۶۸۵ نوشته است که ما را به‌سوی دو گوشی جدید موتو جی ۵ و جی ۵ پلاس رهنمون می‌سازد.
مشخصات گوشی موتو جی5 و جی 5 پلاس لو رفت

نکته قابل‌توجه در سری جدید جی این است که از موتو مود / Moto Mod، (سیستم ماژولار در پشت‌گوشی که با افزودن لوازم جانبی قابلیت جدید پیدا می‌کند) خبری نخواهد بود و از عکس لورفته متوجه می‌شویم که گوشی با فریم فلزی خواهیم داشت که مدل پلاس آن در دو رنگ نقره‌ای و طلایی در ابعاد ۱۵۰ در ۷۳.۸ در ۸.۴ میلی‌متر ساخته شده است.

همچنین ممکن است شاهد ساخت نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی باشیم اما خبری از خمیدگی شیشه که این روزها در بین سازندگان به‌عنوان ترند اصلی تعریف‌شده نباشیم.
مشخصات گوشی موتو جی5 و جی 5 پلاس لو رفت

اسنپ دراگون ۶۲۵ با ۴ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی در کنار جک هدفون و یو اس بی تایپ سی را باید در این مدل ببینیم.

به‌هرحال به‌زودی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا، لنوو به‌عنوان مالک موتورولا از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد، هرچند زمان عرضه آن چند ماه دیرتر خواهد بود.
مشخصات گوشی موتو جی5 و جی 5 پلاس لو رفت

از سوی دیگر لنوو در سیاستی جدید موتو زد پلی خود را با ۵۰ دلار کمتر به مدت یک ماه می‌فروشد که این موضوع نشان می‌دهد گوشی‌های گران سری زد خوب فروش نکرده‌اند و آف خوردن این مدل هم شاید نتواند باعث رونق فروش شود و شاید به همین خاطر باشد که در سری جی ۵ خبری از ماژولار بودن یا ساخت گوشی خیلی برتر باقیمت گران نخواهد بود و سازنده چینی ارزان‌سازی و ارزان‌فروشی را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج