۴۵۹۵۲۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

نماینده اهواز در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله هاشمی یک شخصیت جهانی بوده است

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی یک شخصیت جهانی و بین‌المللی بوده است.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله محمدحسین احمدی‌شاهرودی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یاسوج افزود: هاشمی رفسنجانی یک شخصیت مستقل بود که بعد از امام خمینی(ره) بیشترین تاثیرگذاری را در سرنوشت انقلاب اسلامی ایران داشت.

وی بیان کرد: آیت الله هاشمی منتسب به جناح خاصی نبود و این شخصیت برجسته و یار دیرین امام، انقلاب و رهبری همواره مصلحت نظام و انقلاب را مدنظر داشت.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تبلیغات مسموم علیه آیت الله هاشمی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: کسانی که علیه هاشمی تبلیغ می‌کردند باید به جای این سخنان و تبلیغات مسموم شکرگزار نعمت انقلاب باشند و تا آخر عمر به روح هاشمی فاتحه بفرستند.

احمدی‌شاهرودی تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بیانات و فرمایشات امام و رهبری التزام داشت.

وی ادامه داد: پس از ارتحال امام خمینی(ره) نظر مجلس خبرگان این بود که رهبر شورایی انتخاب شود اما آیت‌الله هاشمی بیانات امام(ره) مبنی بر انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای اعضای مجلس بازگو کرد و نظر مجلس خبرگان تغییر کرد و آیت‌الله خامنه‌ای انتخاب شدند.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال ۹۲ عنوان کرد: این عالم گرانقدر بعد از رد صلاحیت شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ هرگز در این خصوص اصرار نکرد و مصلحت نظام و انقلاب را بر سرنوشت خود مقدم دانست.

احمدی‌شاهرودی افزود: آیت‌الله هاشمی یک شخصیت جهانی و بین‌المللی است که از کاخ سفید تا کاخ کرملین روسیه و از تمام کشورهای آسیایی و اروپایی پیام‌های تسلیتی برای درگذشت این شخصیت برجسته انقلاب ارسال شده است.

وی تاکید کرد: یاد و نام هاشمی رفسنجانی هرگز به تاریخ سپرده نخواهد شد و در روز تشییع جنازه ایشان حضور جمعیت میلیونی بیانگر شناخت، آگاهی و قدردانی و قدرشناسی ملت ایران از خدمتگزاران خود است.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یاد و نام این شخصیت برجسته انقلاب همواره زنده خواهد بود، گفت: هاشمی مرید امام، یاور رهبر و پشتیبان ملت و مدافع راستین و دلسوز نظام و انقلاب بود.

احمدی‌شاهرودی در این مراسم با بیان اینکه صحبت کردن درباره هاشمی رفسنجانی سخت است، افزود: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصیتی چندین جانبه داشت، چرا که وی هم یک روحانی فاضل، فقیدی مجتهد و خدمتگزار و مبارزی انقلابی و هم سیاستمداری تمام عیار و قوی بود.

وی اضافه کرد: آیت‌الله هاشمی مفسری بزرگ، خطیبی توانا و جامعه‌شناسی دلسوز بود و وقتی که از بهرمان کرمان به قم آمد، در محضر آیت‌الله بروجردی، حضرت امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی و سایر علمای قم دروس فقه، اصول، تفسیر و ... را آموخت و هنگامی که همراه امام راحل در سال ۴۱ وارد میدان مبارزه شد و در دورانی که در زندان‌های رژیم پهلوی شکنجه شد در همه این سال‌ها جان و مال خود را در طبق اخلاص و در راه نهضت و انقلابیون گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجی

      از خدابيامرز یه قدیس ساختین

    • محمد

      آقا بسه دیگه

    • رضایی

      فکرمی کنید این شایعات چه سودی برای شمادارد هرچه بیشتر شایعات کنید مردم بیشترازشمازده خواهندشدحضورمردم دیگه دهن همه وایه گویان رابست دیگه بس کنید

    • محمد

      لطفاسیاسیش نکنیدایشان درجهان حق هستندبرگردن همه ماحق دارند... ازنبوغ ایشان درسایرزمینه هاحیف که استفاده نشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج