۴۷۶۷۷۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

نیاز ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته به مسکن

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سراسر کشور ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن بوده وباید برای ساخت مسکن آنها اقدام شود.

خبرگزاری میزان: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سراسر کشور ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن بوده وباید برای ساخت مسکن آنها اقدام شود.

سید پرویز فتاح در حاشیه سومین سفر استانی خود به استان فارس با حضور در همایش خیرین مسکن ساز گفت: خیرین زمانی که اقدام به کمک به نیازمندان می کنند به نوعی با خداوند معامله کرده و پاداش خود را از خدا می گیرند.

وی افزود: کمیته امداد اقدامات مختلفی از جمله کمک های درمانی، معیشتی، اشتغال، و ازدواج به نیازمندان ارائه می کند اما مهمترین مسئله ای که سبب توانمند شدن نیازمندان می شود کمک کرد به این قشر در حوزه تامین مسکن است

رئیس کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر اینکه نداشتن مسکن سبب افزایش مشکلات خانواده های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می شود اظهار کرد: تا زمانی مشکل مسکن مددجویان برطرف نشود مشکلات این قشر برطرف نشده و به همین خاطر است که به موضوع ساخت مسکن برای مددجویان توصیه شده است.

فتاح با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی در حوزه تامین مسکن مددجویان خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای حل مشکل مسکن مددجویان بدون کمک دولت، بانک ها و خیرین نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه نهادها و ارگان ها باید پای کار حاضر شده و برای حل مشکل مسکن مددجویان اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لازمه احداث مسکن برای نیازمندان را اراده مسئولان دانست و اذعان کرد: با کمک تمام نهادها کار ساخت مسکن برای نیازمندان دشوار نیست و تنها یک اراده می تواند سبب احداث مسکن برای نیازمندان شود.

وی با اشاره به همکاری مطلوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد تصریح کرد: نمایندگان مجلس در بودجه سال ۹۶ و همچنین برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای به مددجویان نهادهای حمایتی داشته و در شرایطی که در لایحه پیشنهادی دولت به بحث کمک به مددجویان اشاره نشده بود اما دولت با پیشنهاد نمایندگان مجلس مخالفت نکرد.

فتاح ادامه داد: نمایندگان مجلس پیشنهاد داده اند که انشعابات آب، برق و گاز نخستین مسکن مددجویان کمیته امداد رایگان باشد و اگر این اتفاق محقق شود کمک شایانی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خواهد شد.

وی با ارائه آماری از تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن هستند تصریح کرد: در سراسر کشور ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن بوده که از این تعداد ۸ هزار خانوار در استان فارس حضور دارند.

در ادامه این همایش علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از مزیت های برنامه ششم توسعه توجه ویژه به موضوع اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی افزود: بودجه سال ۹۶ نیز به گونه ای بسته شده که در آن به اقشار آسیب پذیر توجه ویژه ای شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های مجلس برای افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی خاطرنشان کرد: با تصمیم مجلس قرار است مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما مسولین بفکر قشر ضعیف وکم در امد نیستی من که شوهرم شصت وشش ساله است وخودم بیما که توان رفتن به دکتر ندارم بخاطر ضعف مالی حتی کرایه منزل را هم با کمک دیگرن میدهیم همسرم بیکار است وتز هیچ کجا در امد نداریم پول یارانه هم فقط فاف در قسط را میدهد فکر کنید برق اب گاز تلفن غذای روزانه را باید چه کنیم مگر ما در این کشور زندگی نمیکنیم بخدا از کلمه عید بدم میاید ماتم میگیرم ما باید چه کنیم کجا برویم دادمان را به گوش کدام مسول برسانیم زندگی شده جهنم از درد عذاب میکشم تعادل ندارم پاهتیم بر اثر یک اتفاق ترمیمی است همسرم هم از کار افتاده نه بیمه داریم نه حقوق شما بفکر باز نشسته ها هستید ولی خبر از ما ندارید که با چه زجری زندگی میکنیم اقای روحانی من گدا نیستم ولی در کشوری زندگی میکنم که قانونش اسلامی است ولی این اسلام ومساوات مال ما نیست شما بگویید ما چه کنیم چه کسی درد ما را خریدار است گویی ما زیادی هستیم فقر ونداری از ما انسانهای نا امید ساخته پس کو شعار حقوق شهر وندی که یک شهر وند در اوج فقر باید زندگی کند بفکر ما هم باشید همه ارگانها سازمانها وکارکنان باز نشسته ها این همه پول میگیرند ولی ما یک ریال هم دد امد نداریم پس چه کنیم تورا خدا کامنت من را درج کن تا شاید مسولین فکری به حال ما بکنند

    • جواد

      بخداالان 5سال پول مسکن مهردادم ازطرف کانون ایتام که کارمیکنم هیچ خبری هم نیست که اصلا مسکنی هست یاکجا هست واقعا دلسوزنداریم پول زده بودم به هرکاری الان جواب میداد

    • بدون نام

      من از ۲۲سالگی تحت پوشش هستم همراه سه فرزند م وفرزندانم درحال رشد هستن مستاجر باهزینه وکرایه های سنگین خواهشمندم عاجزانه تقاضامندم فکری به حال زنان بی سرپرست وبی خانمان کنید

    • بدون نام

      خیلی خانواده ها به نان شب محتاج اند ولی عضو هیچ سازمانی نیستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج