۴۸۷۳۳
۲۲۷ نظر
۵۱۱۲
۲۲۷ نظر
۵۱۱۲
پ

Samsung Galaxy SIV

بررسی کامل گلکسی اس ۴ سامسونگ

گلکسی اس ۴ سامسونگ، یک سر و گردن بالاتر از برادران بزرگ‌تر خود است و قابلیت‌ها و امکانات بهتر و مطلوب‌تری دارد. پرچم‌دار جدید سامسونگ همه امکانات گوشی‌های قبلی خانواده خود را در میان سخت‌افزار قوی‌تر و نرم‌افزارهای متفاوت جمع کرده است.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

برترین ها: گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی اس سامسونگ از همان نسخه نخستین طرفداران بسیاری میان کاربران پیدا کردند. اما این مساله باعث نشد سامسونگ از تلاش بیشتر دست بردارد و به همین دلیل، چهارمین کهکشان زیبای خود را نیز از ششم اردیبهشت تحت قرارداد دو ساله AT&T با قیمت 639 دلار روانه بازار اروپا خواهد کرد.

البته این گوشی رقبای سرکشی همچون آی‌فون 5 دارد و به دست آوردن جایگاه نخستِ بهترین اسمارت‌فون موجود چالش بزرگی برای آن است.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

گلکسی اس ۴ سامسونگ، یک سر و گردن بالاتر از برادران بزرگ‌تر خود است و قابلیت‌ها و امکانات بهتر و مطلوب‌تری دارد. پرچم‌دار جدید سامسونگ همه امکانات گوشی‌های قبلی خانواده خود را در میان سخت‌افزار قوی‌تر و نرم‌افزارهای متفاوت جمع کرده است. به لطف مجموعه کاملی از انواع حسگرهایی که دارد، گلکسی اس ۴ را می‌توان یک گوشی همه‌کاره که همه باید آن را داشته باشند، دانست. این گوشی امکاناتی دارد که با شنیدن و دانستن آنها حتما هیجان زده خواهید شد.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

گلکسی اس ۴، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری طولانی‌تر و قدرت بیشتر در بدنه‌ای کوچک‌تر از گلکسی اس ۳ دارد. در این مقاله این گوشی هوشمند را ار هر نظر زیر ذره بین برده‌ایم تا بیشتر با آن آشنا شویم.

باید بدانید دو نسخه از گلکسی اس ۴ عرضه خواهد شد: یکی I۹۵۰۰ است که پردازنده Exynos ۵ Octa دارد و دیگری I۹۵۰۵ است که فناوری اتصال LTE و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۰۰ دارد. این مقاله، بررسی مدل دوم است.


نگاه 360 درجه

اندازه گوشی گلکسی اس 4 را می توان یکی از بهترین مزیت‌های آن دانست. این اسمارت‌فون از نظر قدی هم اندازه برادران بزرگ‌تر خود است اما حدود 0.8 میلی‌متر نازک‌تر، 0.7 میلی‌متر باریک‌تر و 3 گرم سبک‌تر است. این در حالیست که صفحه‌نمایش آن 0.2 اینچ بزرگ تر از گلکسی‌های پیشین، میزان شارژدهی باتری آن بیشتر و قابل تعویض است و حسگرهای و رادیوهای بیشتر و جدید دارد.

گلکسی اس 4 همچنین از شیشه گوریلا گلاس 3 و Corning بهره گرفته است. با توجه به ترکیب جدید صفحه‌نمایش این گوشی، شیشه‌ آن ضدخش و بسیار جمع‌وجورتر از نسخه‌های قبلی است. همچنین غلاف دور گوشی نیز باریک‌تر است.


طراحی و کیفیت ساخت

پاشنه آشیل گلکسی اس ۴ سامسونگ طراحی ظاهر آن است. طراحی۴، آیتمی است که کمترین تغییر را در مقایسه با گلکسی اس ۳ داشته است. این اسمارت‌فون نیز همچون مدل‌های قبلی، حس پلاستیکی بودن را به کاربر القا می‌کند و احساس می‌کنید اسباب‌بازی در دست گرفته‌اید. به همین دلیل، این مدل نیز برای جنس بدنه خود، زیر باد انتقادهای شدید کارشناسان و کاربران قرار دارد.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ


با همه این حرف‌ها، گلکسی اس 4 را آسان‌تر از گلکسی اس 3 می‌توان کنترل کرد و راحت‌تر از اچ‌تی‌سی وان در دست می‌نشیند. سامسونگ این اطمینان را به کاربران می‌دهد علاوه بر 5 اینچ بودن این گوشی، اما استفاده از آن دشوار نیست.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

صفحه‌نمایش

یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های سامسونگ گلکسی اس ۴، صفحه‌نمایش ۵ اینچ سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p است. این نمایشگر ماتریکس PenTile و تراکم تصویر ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ دارد. این مساله در گلکسی اس ۳ باعث شده بود تا با نگاه بسیار دقیق و ریزبین لکه‌هایی در تصویر دید.

طراحی ماتریکس PenTile در نسخه چهارم گلکسی های اس سامسونگ تغییر کرده است. به طوریکه زیرپیکسل‌های سبز نمایشگر دو برابر بیشتر از زیرپیکسل‌های آبی‌ و قرمز هستند. چیدمان این زیر پیکسل‌ها نیز تغییر کرده است. البته این تغییرات را فقط زیر میکروسکوپ می‌توان متوجه شد.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

همه این حرف‌ها را زدیم تا بگوییم همه نکات منفی نمایشگر سوپر امولد گوشی Galaxy S۴ برطرف شده است و کیفیت تصویر آن با صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند موجود در بازار قابل مقایسه نیست. کنتراست و زاویه دید این نمایشگر بسیار عالی است و همه تصاویر بدون توجه به زاویه دید، خوب و بی اشکال دیده می‌شوند.

میزان خلوصی رنگ‌های این صفحه‌نمایش نیز یک سر و گردن بالاتر از دیگر نمایشگرهای ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل است. به طوریکه حتی تصاویر تار را نیز بسیار شفاف و زنده نشان می‌دهد. میزان شفافیت تصویر نمایشگر این گوشی خیلی بالا نیست. اما به لطف انعکاس بسیار پایین نور، صفحه نمایش در محیط‌های پرنور و فضای بیرون از خانه خوانایی خوبی دارد.


تنظیمات گوشی

سامسونگ، حسگرهای جدیدی به گلکسی اس 4 اضافه کرده است اما قالب کلی تنظیمات آن تغییر چندانی نکرده است. همچون گلکسی اس 3، در زیر صفحه نمایش، سه کلید فیزیکی منو، بازگشت و کلید خانه قرار دارند. البته این کلیدها علاوه بر کاربری اصلی خود، قابلیت‌های دیگری نیز دارند.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

به طور مثال، با فشار و نگهداشتن طولانی کلید منو می‌توانید قابلیت Google Now را فعال کنید. یا کلید خانه بین فعالیت‌های مختلف گوشی سوئیچ می‌کند. با فشار و نگهداشتن کلید بازگشت، منویی کنار صفحه باز می ‌شود که برای قابلیت چند-پنجره (اگر فعال باشد) است. یا اگر کلید خانه را دوبار پشت سر هم فشار دهید دستیار صوتی سامسونگ S فعال می‌شود.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

در بالای صفحه نمایش، هدفون و انواع حسگرهای گوشی قرار دارند. حسگرهای مجاورت و نور که در بیشتر اسمارت‌فون‌ها حضور دارند در گلکسی اس ۴ در کنار حسگرهای دیگری همچون حسگر حرکت IR قرار دارند که باعث فعال شدن حرکت‌های Air در اپلیکیشن‌هایی همچون مرورگر وب و موزیک پلیر می‌شود. همچنین، دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسل برای برقراری تماس تصویری و چراغ LED نیز در بالای نمایشگر وجود دارند.

در سمت چپ گوشی، کلید کنترل صدا قرار دارد. در حالیکه کلید پاور و قفل گوشی در سمت راست گوشی تعبیه شده است. متاسفانه، با اینکه دوربین Galaxy S۴ به طور کلی به‌روزرسانی شده است اما این کهکشان نیز همچون برادران بزرگ‌تر خود از داشتن کلید اختصاصی دوربین بی‌نصیب است.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

برای عکاسی می‌توانید از کلید فیزیکی کنترل صدا استفاده کنید اما نمی‌توان به صورت دو مرحله‌ای از آن استفاده کرد. در بالای گلکسی اس چهار سوکت ۳.۵ میلی‌متری صدا، میکروفون ثانویه و اینفرارد قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد از گوشی خود به عنوان ریموت کنترل وسایل خانه استفاده کند. بعلاوه، نرم‌افزار کنترل از ره دور قوی‌ای هم دارد که پایگاه اطلاعاتی کالی دارد.

پورت میکرو یواس‌بی در پایین قاب بدنه برای شارژ گوشی و اتصال داده استفاده می‌شود. این گوشی نه فقط از یواس‌بی، بلکه از MHL ۲.۰ جدید که خروجی‌های سه‌بعدی ۱۰۸۰p و اتصالت تلویزیون را بدون منبع انرژی خارجی ممکن می‌سازد. پیش از این کاربر مجبور بود تا شارژر خود را به آداپتور وصل کند اما گلکسی اس چهار نیاز به این وسیله اضافه را برطرف کرده است.

بررسی کامل گلکسی اس 4 سامسونگ

میکروفون گوشی نیز در پایین بدنه قرار دارد.

در پشت گوشی هوشمند گلکسی اس ۴ شاهد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل با لنز فول اچ‌دی هستیم. همچون گلکسی اس سه، فلاش LED دوربین در سمت راست دوربین قرار دارد اما شبکه بلندگوی آن به قسمت پایین سمت چپ دستگاه تغییر جا داده است. با جابه‌جا کردن قاب باتری گوشی، جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، باتری ارتقا یافته ۲۶۰۰ میلی‌مپر ساعت و شیار کارت حافظه میکرو اس‌ی دیده می‌شوند.

حافظه داخلی گوشی را می‌توان با کارت حافظه خارجی ارتقا داد. در آزمایشات مشخص شده ۵۰۰ میلی آمپری که به باتری گلکسی اس ۴ اضافه شده است برای مصرف بالای تراشه پردازنده و رزولوشن صفحه نمایش بسیار ضروری است و در مقایسه با مدل های پیش از خود، میزان شارژدهی بیشتری دارد. عمر باتری در طول تماشای ویدئو و مرور وب نیز بهتر شده است.


قابلیت‌های حرکتی، Air و صفحه نمایش هوشمند

گوشی Galaxy S4 سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته همراه شده است که به لطف سخت‌افزار قدرتمند و حسگرهای متعدد کاربری بسیاری خوبی دارند. Air View که نخستین بار آن را در گلکسی نوت 2 مشاهده کردیم، با قلم نوری S کار می‌کند. اما گلکسی اس 4 قلم نوری ندارد. حتی به آن نیازی هم ندارد زیرا نمایشگر می‌تواند حرکات انگشت کاربر را به خوبی دنبال کند.

این قابلیت باعث فعال شدن پیش نمایش اطلاعات (همچون متن پیامک، ورودی‌های تقویم و ...)، پیش نمایش ویدئوها با اشاره روی منطقه‌ای در تایم‌لاین، رفتن به آهنگ بعدی با اشاره روی کلمه بعدی (با کلید قبلی هم کار می‌کند)، پیش نمایش محتویات فولدرها، شماره‌گیری فوری شماره‌های تماس و بزرگ کردن محتویات صفحات وب می‌شود. گزینه نمایش Air می‌تواند حرکات انگشت را در فاصله یک سانتی‌متری از نمایشگر ردیابی کند.

از دیگر مشخصات Air باید به گزینه حرکات Air اشاره کرد. نگاه کوتاه یکی از ویژگی‌های این قابلیت است. یکی دیگر از آنها دست تکان دادن برای گوشی است. به طور مثال، با تکان دادن عمودی دست می‌توانید صفحات وب را در مرورگر فهرست‌وار نگاه کنید. یا تکان دادن افقی دست بین تب‌های مختلف در وب، آهنگ‌ها در موزیک پلیر و عکس‌ها در آلبوم جابه‌جا شوید. حتی می‌توانید با تکان دست در بالای نمایشگر هوشمند، تماس تلفنی برقرار یا اپلیکیشنی را جابه‌جا کنید.

Air Gestures می‌تواند تا فاصله حداکثر 7 سانتی‌متری دست کاربر را ردیابی کند. البته توجه داشته باشید که فقط برنامه‌های خود سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و برنامه‌های دیگر همچون گوگل کروم این کارایی را ندارند.

Smart Stay و چرخش هوشمند نیز از دیگر قابلیت‌های گلکسی اس 4 هستند. Stay از قفل شدن گوشی هنگامی که دوربین دوم می‌تواند صورت کاربر را ببیند، جلوگیری می‌کند که برای مطالعه بسیار کارساز است. و چرخش هوشمند نیز به جای استفاده از حسگر چرخشی، با حرکت صورت شما صفحه را می چرخاند.

Smart Scroll یکی از دو قابلیت جدید گلکسی اس 4 است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد با کج و صاف کردن گوشی در میان فهرست نرم‌افزارها جست‌وجو کند. برای کارایی سودمند این قابلیت، یک قابلیت یک شتاب‌سنج است که از اسکرول ناخواسته کاربر جلوگیری می‌کند.

دومین ویژگی جدید گوشی، ساده‌تر و مفید‌تر است. هنگام تماشای ویدئو، گوشی با استفاده از دوربین ثانویه چهره کاربر را ردیابی می‌کند و هر زمان که او چشم خود را از صفحه نمایش گوشی برداشت، پخش فیلم را قطع می‌کند. با دوباره نگاه کردن به صفحه، پخش ویدئو ادامه پیدا خواهد کرد.

برخی از قابلیت‌های حرکتی گلکسی اس 4 جدید نیستند. از جمله می‌توان به تماس مستقیم (هنگام مشاهده اطلاعات تماسی یک مخاطب با گرفتن گوشی در کنار گوش خود، شماره او به طور خودکار گرفته می‌شود )، هشدار هوشمند (هنگامی که تماس یا پیامکی را از دست داده‌اید، هنگام برداشتن گوشی با لرزشی آن را به اطلاع شما می‌رساند) بزرگ‌نمایی در آلبوم عکس‌ها، تکان دادن گوشی برای اسکن دوباره برای یافتن بلوتوث‌های روشن، خاموش کردن آلارم یا توقف آهنگ در حال پخش با برعکس گذاشتن گوشی روی سطح صاف اشاره کرد.


S Voice و Google Now

S Voice در واقع برای رقابت با فناوری Siri اپل طراحی و ساخته شده است و نخستین بار است که روی گلکسی اس ۴ عرضه می‌شود. S Voice می‌تواند تماس برقرار کند، پیامک بنویسد، موسیقی پخش، نرم‌افزاری را باز کند یا تنظیماتی را تغییر دهد. همچنین می‌تواند یادداشت بنویسد، ریمایندر، آلارم، تایمر، رویداد یا برنامه‌ای را تنظیم، آب‌وهوا را کنترل یا در اینترنت جست‌وجو کند. در آخر هم باید گفت، می‌تواند به سوال کاربران پاسخ دهد.

S Voice در واقع نسخه دوم Google Now است اما کمتر از آن روی جست‌وجو تکیه دارد. البته برخی از قابلیت‌های گوگل Now نیز همچون S Voice است. به طور مثال، می‌تواند به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد یا آلارم تنظیم کند. مشکل S Voice این است که همچون Now نمی‌تواند به طور دقیق و درست متوجه صحبت‌ها و دستورات کاربر بشود. اما با داشتن سیستم‌عامل آب‌نبات ژله‌ای، کاملا طبیعی بود که گلکسی اس ۴ قابلیت Google Now را داشته باشد.

از آنجا که Google Now به حساب کاربری گوگل کاربر متصل است می‌تواند به راحتی به جست‌وجوها، ایمیل‌ها و دیگر فعالیت‌های گوگلی شما دسترسی داشته باشد. با این قابلیت می‌توانید از اخبار ترافیک یا تعداد گل‌های تیم ورزشی موردنظر خود آگاه شوید. یا حتی می‌توانید آب‌وهوا را پیش بینی یا رستوران دلخواه خود را پیدا کنید.

Google Now، ویجت جداگانه‌ای روی صفحه اصلی گوشی دارد.


بنچ‌مارک

گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ، تراشه اسنپ‌دراگون 600 دارد. پردازنده چهارهسته‌ای Krait 300 آن نیز فرکانس 9/1 گیگاهرتز و دو گیگابایت رم دارد. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Adreno 320 است که عملکرد بسیار عالی دارد.

سامسونگ گلکسی اس 4، خیلی راحت گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان و ال‌جی اوپتیموس G Pro را پشت سر خود می‌گذارد. با اینکه هر دو گوشی مذکور نیز پردازنده مشابه دارند اما سرعت آنها 7/1 گیگاهرتز است.

در مقایسه گلکسی اس 4 با این دو گوشی باید گفت که آنها از سیستم‌عامل قدیمی‌تر (4.1.2) هم استفاده می‌کنند. با مقایسه پردازنده‌های گرافیکی آنها نیز با اس 4 بالاتر است. در تست Epic Citadel نیز با این چهارمین کهکشان سامسونگ بود که در صدر نشست.

در آخر در تست جاوااسکریپت و HTML5، گلکسی اس 4 عملکرد خوبی داشت اما نه خوبی گلکسی نوت 2. برای آزمایش از مرورگر اندروید به جای کروم استفاده شد که به طور پیش فرض روی گوشی نصب بود. Galaxy S4 با تراشه اسنپ‌دراگون 600 بین صفحه‌ها پرواز می‌کند و هیچ گونه تاخیری ندارد. این سرعت در پخش ویدئو و تماشای عکس‌ها نیز مصداق دارد.


دوربین ۱۳ مگاپیکسل

گوشی هوشمند گلکسی اس ۴ سامسونگ یک پله بالاتر از گوشی های اس ۲ و سه که هر دو دوربین ۸ مگاپیکسل داشتند، ایستاده است. این گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسل دارد و با رزولوشن ۴۱۲۸×۳۰۹۶ پیکسل عکس‌برداری می‌کند. دوربین دوم که در جلوی گوشی قرار دارد نیز کیفیت ۲ مگاپیکسل دارد. جالب است که هر دو دوربین می‌توانند به طور همزمان عکس‌برداری یا فیلم‌برداری کنند.

رابط کاربری دوربین «دوربین گلکسی» است. منظره‌یاب آن هر دو دوربین عکاسی و فیلم‌برداری را پشتیبانی می‌کند. البته این مساله چندن هم خوب نیست زیرا اگر در حال عکاسی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل هستید، باید ویدئوهای خود را نیز با نسبت تصویر ۴:۳ کادربندی کنید.

اما دوربین قابلیت‌های جالبی دارد. یکی از آنها کلید Mode است که زیر کلید شاتر قرار دارد. این گزینه حالت‌های مختلف عکاسی را با توضیح به صورت چرخشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هنگامی که با این حالت‌ها آشنا شدید، می‌توانید آن را به لیست پشت سر هم تغییر دهید.

قابلیت دیگر دوربین، نوار باریکی است که پایین صفحه نمایش داده می‌شود. این نوار حاوی انواع افکت‌های رنگی است. هه این گزینه‌ها، پیش نمایش دارند و می‌توانید پیش از اعمال ببینید چه اتفاقی برای منظره موردنظر شما خواهد افتاد. با اتصال به اینترنت می‌توانید افکت‌های بیشتر نیز به فهرست موجود اضافه کنید.

تنظیمات بیشتر در بالای سمت چپ نمایشگر هستند. ر اینجا گزینه‌های جالبی وجود دارد به طور مثال می‌توانید کلید کنترل صدا را به شاتر دوربین، فیلم‌برداری یا زوم تبدیل کنید. ویژگی جالب دوربین این است که تصاویر را بر اساس موقعیت مکانی آنها نام‌گذاری می‌کند. برای این منظور نیز از جی‌پی‌‌اس استفاده می‌کند.

دوربین گلکسی اس ۴ تنظیمات دستی نیز دارد. به طوری که می‌توانید حساست نوری (ISO) دوربین را به صورت دستی تنظیم کنید. گزینه‌های مختلف دوربین شامل HDR، پانوراما، عکاسی در شب و حالت ورزشی هستند. پانورامای آن بسیار جالب است و به طور ۳۶۰ درجه عکس می‌گیرد و در انتها می‌توانید تصویر بزرگ با ۶۰ مگاپیکسل کیفیت در اختیار داشته باشید.

قابلیت‌های دیگر همان‌هایی هستند که در گلکسی اس‌های پیشین دیده بودیم. از جمله باید به «بهترین عکس» یا «بهترین چهره» اشاره کرد که چندین عکس از سوژه ثبت می‌کند و شما می‌توانید بهترین آنها را انتخاب و ذخیره کنید. Beauty Shot نیز قابلیت دیگر دوربین گلکسی اس ۴ است.

عکس ۳۶۰ نامی است که سامسونگ برای Photo Sphere انتخاب کرده است که پانورامای گرد و مدور ایجاد می‌کند. درست همانند آنچه در Street View شاهد آن هستیم. با گزینه پاک‌کننده نیز می‌توانید موضوعات در حال حرکت عکس را حذف کنید (به طور مثال، افراد غریبه وارد کادر شما شده‌اند).

گزینه Drama از سوژه‌های در حال حرکت عکاسی می‌کند و آن را چندین بار کلون‌بندی می‌کند. باید توجه داشته باشید در این حالت، رزولوشن به ۱۰۸۰p کاهش پیدا می‌کند. روش یگری برای عکاسی از سوژه‌های متحرک استفاده از Cine Photo است که عکس‌های سینماگرام تولید می‌کند. نتیجه آن نیز فایل‌های GIF متحرک هستند.

Sound & shot هنگام ثبت عکس، صداهای محیط را نیز ضبط می‌کند. این قابلیت بسیار جالب است - به طور مثال، کاربر می‌تواند هنگم تماشای عکس‌های ساحل دریا، صدای امواج را نیز بشنود. یا مثلا صدای موتور ماشین را هگام تماشای عکس‌های مسابقه ماشین‌سواری بشنود. اما عکس‌ها را نمی‌توان با صدا برای دوستان ارسال کرد. عکس به تنهایی می‌رود و صدا در گوشی باقی می‌ماند.

گلکسی اس ۴ با هر دو دوربین عقب و جلو عکاسی می‌کند به همین دلیل، فردی که گوشی را نگه داشته است نیز در عکس حضور دارد.

کاربر هنگام فیلم‌برداری امکان عکاسی نیز دارد که بسیار جالب است. همچون گوشی ال‌جی می‌توانید برای عکس خود افکت هم انتخاب کنید. همه گزینه‌های موجود برای عکاسی بسیار جالب هستند. کیفیت عکس‌ها نیز عالی است. جزئیات تصویر به خوبی دیده می‌شوند، رنگ‌ها کامل و خالص هستند و بالانس نور سفید دوربین نیز چیزی بین سرد وطبیعی است.


قابلیت فیلم‌برداری

گلکسی اس 4 فایل‌های فیلم‌برداری شده را در فرمت MP4 و سرعت17 مگابیت در هر ثانیه ذخیره می‌کند. صدای تصاویر نیز با کیفیت استریو و نرخ ریت 128 کیلوبایت در هر ثانیه و سرعت سمپلینگ 48 کیلوهرتز ضبط می‌کند.

دوربین فیلم‌برداری گزینه‌های متنوع همچون عکاسی ندارد. اما تصویربرداری دوگانه هست و می‌توانید صحنه آهسته و فیلم‌برداری برای نشان‌ دادن‌ فرآيندهاى طولانى‌ در زمان‌ کوتاه از آن استفاده کنید. صحنه آهسته را می‌توان تا 8 برابر آهسه‌تر از نرمال ضبط کرد اما وضوح تصویر به 800x450 پیکسل و سرعت آن به 15 فریم در ثانیه کاهش می‌یابد. Time lapse هم سرعت تصویربرداری را حداکثر تا 8 برابر بیشتر می‌کند. در این حالت کیفیت تصویر 1080p و سرعت آن 30 فریم در ثانیه است.

فوکوس لمسی هنگام فیلم‌برداری موجود است و می‌توانید در صورت نیاز به فوکوس خودکار مداوم دوربین نیز سوئیچ کنید. هنگام فیلم‌برداری می‌توان با کیفیت 6/9 مگاپیکسل (نسبت تصویر 16:9) عکس گرفت.

ویدئوهای گلکسی اس 4 کمترین میزان نویز و جزئیات زیا دارند. خلوص رنگ‌ها و بالانس نور سفید همچون حالت عکاسی است. تنها ایراد این دوربین این است که زمینه نمایش باریکی دارد. البته باید گفت کیفیت ویدئوهای این گوشی بهتر از ویدئوهای گلکسی اس 3 نیست. لرزش گیر دوربین نیز به کمی بهبود و ارتقا نیاز دارد.


اتصالات و فناوری‌های دیگر

گوشی هوشمند گلکسی اس ۴ سامسونگ، GSM/GPRS/EDGE و ۳G چهاربانده دارد. فناوری LTE آن نیز در مناطق تحت پوشش قابل استفاده است. آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید از بلوتوث نسخه ۴ استفاده می‌کند. وای‌فای گوشی شامل a/b/g/n/ac و استاندارد جدید ac با سازگاری کامل با هر دو باند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز است.

گلکسی اس ۴ به کاربر اجازه می‌دهد تا همه اطلاعات رسانه‌ای خود را از طریق NFC انجام دهد. برای این کار باید دیگر گوشی‌های خانواده S را پشت به پشت هم قرار دهد.

قابلیت AllShare DLNA به کاربر این امکان را می‌دهد تا از شماره‌های تماس گوشی دیگری که DLNA دارد را با هم به اشتراک بگذارند یا استفاده کنند. این کار را می‌توان مستقیما از نرم‌افارهای My Video و موزیک پلیر انجام داد.

گلکسی اس ۴ پورت ایفرارد نیز دارد که با آن می‌توانید گوشی را به ریموت کنترل وسایل خانه خود تبدیل کنید. برای این منظور باید اپلیکیشن WatchON را روی گوشی نصب کنید.

در آخر نیز برای اتصالات سیمی پورت MHL ۲.۰ وجود دارد. این پورت کاملا شیه میکرویواس‌بی است و همچون آن نیز کار می‌کند. ام MHL ۲.۰ خروجی ویدئو را با استفاده از MHL به HDMI ممکن می‌سازد. به محض اتصال این سیم به گوشی باید شارژ را نیز به پورت میکرویواس‌بی نیز وصل کنید تا گلکسی اس ۴ روی تلویزیون منعکس شود.

پورت MHL ۲.۰ مشخصه دیگری نیز دارد و آن USB در حال حرکت است. برای این منظور نیز به آداپتور نیاز دارید. کاربر آن را به گلکسی اس ۴ وصل و کابل یو‌اس‌بی استاندارد را نیز به انتهای دیگر آن وصل می‌کند.


نر‌افزار و اپلیکیشن‌های گوشی

گلکسی اس 4 سامسونگ با امکانات زیاد و اپلیکیشن‌های جالب عرضه می‌شود. یکی از جالب‌ترین اپلیکیشن‌های این گوشی هوشمند «بازی گروهی» است. این برنامه، مالتی مدیاهای مختلف را با چندین گوشی حاضر در اتاق به اشتراک می‌گذارد اما برخلاف DLNA، متقابل است و دستگاه‌ها می‌توانند اطلاعات را با هم رد و بدل کنند.

یکی از استفاده‌های این قابلیت این است که گلکسی اس 4، آهنگی پخش و از گوشی‌های هوشمند اطراف به عنوان بلندگو استفاده می‌کند. به این ترتیب، بقیه گوشی‌ها نقش بلندگو را برای گلکسی اس 4 خواهند داشت. البته گوشی‌های دیگر نیز باید قابلیت Group Play را داشته باشند تا بتوانند از طریق وای‌فای یا NFC با هم ارتباط بی‌سیم برقرار کنند.

جذابیت دیگر این قابلیت هنگام به اشترا‌گذاری عکس یا مستندات است. به طوری که یک عکس روی همه گوشی‌ها نمایش داده می‌شود و می‌توان به راحتی بخشی از عکس یا نوشته را هایلات کرد.

شاید بتوان گفت آخرین و جذاب‌ترین ویژگی Group Play امکان انجام بازی‌های دسته‌جمعی است. البته فقط از بازی‌های از پیش نصب شده روی گوشی همچون پازل و Gun Bros پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ Link نیز روشی دیگر برای به اشتراک‌گذاری فایل بین گوشی‌های مختلف است. برعکس Group Play، سامسونگ لینک برای استفاده شخصی مناسب است. با این قابلیت می‌توانید گوشی را به کامپیوتر خود که با دراپ‌باکس، اسکار‌درایو یا شوگرسینک سینک است وصل و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید.

S Voice نیز دستیار صوتی گلکسی اس 4 است. با این دستیار می‌توان ایمیل یا پیامک نوشت و ارسال کرد، تنظیمات برنامه‌ای را تغییر داد، برنامه‌ای را باز کرد، یادداشت نوشت، ریمایندر، آلارم، رویداد یا تایمر تنظیم کرد. حتی می‌توان آب‌وهوا را کنترل یا در اینترنت جست‌وجو کرد. این قابلیت به سوال‌های کاربر نیز پاسخ می‌دهد. فقط کمی تاخیر دارد.

S Translator نیز برای مسافران مورد استفاده دارد. به هر دو صورت نوشتاری یا صوتی می‌توان از این مترجم کمک گرفت. این قابلیت از زبان‌های انگلیسی، چینی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی و کره‌ای پشتیبانی می‌کند.

WatchON سامسونگ نیز قابلیتی است که با اینفرارد داخلی گوشی کار می‌کند و از کاربر زیپ کد کشورش را می‌پرسد و خدمات تلویزیونی منطقه را برای آن فراهم می‌کند. این ویژگی، برنامه‌های در حال پخش یا آینده تلویزیون را به کاربر معرفی می‌کند. می‌توانید میزان محبوبیت برنامه را به صورت آنلاین متوجه شوید و حتی نظر خود را بنویسید.

S Health نیز برای تعقیب سلامتی یا برنامه‌های رژیمی کاربر است. برای استفاده از آن باید ابتدا مشخصات خود همچون سن، وزن، جنسیت و میزان فعالیت های خود و میزان مصرف کالری دلخواه خود را وارد کنید. این اپلیکیشن، رابط کاربری خوبی دارد که در یک نگاه روند پیشرفت شما و همچنین میزان پیاده روی، تمرینات ورزشی، تاثیرات محیطی همچون دما را نمایش می‌دهد.


ویرایشگر آفیس

برخلاف مدل‌های قبلی خانواده Galaxy، گلکسی اس ۴ فقط نمایشگر آفیس Polaris دارد. این گزینه در فهرست اپلیکیشن‌ها نمایش داده نمی‌شود اما در عوض، هنگام بازکردن مستندات مورد نظر از My Files، باز می‌شود. با اینحال، می‌توانید همه انواع داکیومنت‌ها همچون پاورپوینت، ورد، اکسل و پی‌دی‌اف را در گوشی خود مشاهده کنید.البته احتمال دارد سامسونگ ویرایشگر کامل مستندات را در Samsung Apps ارائه کند. اگر هم این طور نشود، گزینه‌های مشابه متعددی از آن در فروشگاه اینترنتی سامسونگ وجود دارند.


سازمان‌دهنده

همه اپلیکیشن تقویم را S Planner پر کرده است که می‌توان آن را روی نمایش روز، هفته، ماه، سال یا حتی فهرستی از فعالیت‌ها یا رویدادهای پیش رو تنظیم کرد. مربع کوچک هر تاریخ فضای کمی برای رویدادهای روز دارد اما با کمک Air View می‌توان روی تاریخ مشخصی کلیک کرد و همه اطلاعات و رویدادهای موجود را به طور کامل خواند.

اضافه کردن رویداد جدید نیز بسیار آسان و سریع است. حتی می‌توان آلارم یا یادآوری کننده برای آن تنظیم کرد.

ماشین حساب گوشی نیز کارایی خوبی دارد. کلیدها به اندازه کافی بزرگ هستند. گلکسی اس 4، آلارم جالبی دارد که اجازه می‌دهد ده‌ها ساعت مختلف را با زمان آغاز جداگانه و تکرار تنظیم کنید. همچنین گزینه‌هایی به نام ساعت جهانی، کرونومتر و تایمر دارد. همه اینها استفاده آسان دارند. با اپلیکیشن S Memo می‌توانید با انگشت خود یا صفحه‌کلید مجازی یادداشت بنویسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالییییییییی

    • مهدی

      داش دمت گرم خیلی باحال و کامل توضیح داده بودی
      خیلی وقت بود دنبال مطلب کاملی مثل این میگشتم
      واقعا دستت درد نکنه داشم

    • امین

      ممنون

    • samira

      سلام .
      من میخوام گوشی بگیرم اما نمیدونم گلکسی S4 خوبه یا آیفون 5 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خواهشا راهنماییم کنید .
      ممنون .

      پاسخ ها

      • علی

        s4 ,

      • عادل

        s4 بگیر، آیفون هیچی نداره

      • ehsan

        S4 فقط اس 4

      • kMM

        s4 s4 s4 وبازهم s4

      • جسن

        s4عاااااااااااااااالیه من سفید دارم واقعا برترین هاست .

      • nima

        s4

      • رویا

        اس 4 نخـــــــــــر از لحاظه بدنه اشغالـــــــــــه انگار اسباب بازی دس گرفتی.من خریدم پشیمونم بخدا.این چه گوشیه سامسونگ زده

      • erfan

        میدونین هکایت گوشی های خوب گلکسی با ایفون چیه
        بنز و بی ام دبلیو باکلاس ترین ماشین ها هستند. اما ماشین هایی مثل هیوندا نیسان کیا و.... با ابشن های بیشتر و متر های بهتر از انها بهتره پسر عمو ی من تو نمایشگاه یه بنز سی 200 اورد تو سرعت قدرت ابشن از ماکسیمایی که میگن اصلا ابشن نداره کم اورد . هکایت ایفونم همینه کلاس بیشتر داره اما نسف s4 kdsj

    • ali

      با توضیحات شما هیچ رقیبی جلوی اس4 نیست و نخواهد بود

      پاسخ ها

      • امیر اس5

        تا وقتی که اس 5 نگرفتی الکی چیزیرو نگو اس5 بگیر بدا حرف بزن البته من قصد توحین ندارم اس5 بگیر امتحان کن

    • ali reza

      ممنون داشی عالی بود

    • حسین

      با اینکه من خودم اس 2 ، ایفون 4اس ، و اس 3 داشتم ، ولی فکر میکنم با این مشخصات اس 4 ( مخصوصآ مُدلِ 9500) واقعآ یک چیزه دیگه ای باشه !!
      البته درحال حاضر مُدلِ 9502 این گوشی هم ساخته شده و روانۀ بازار گردیده است !!

    • خرپول

      هرچی باشه به پای اس 5 من که نمیرسسسسسسسه

      پاسخ ها

      • قلی

        بروبابا ازهمه ی گوشی ها گلکسی استارپروبهتره چون خیلی امکانات داره.اپلم حریفه

      • امیر اس5

        داداش منم اس 5 دارم ولی اینقدر خودمو نمیگیرم .من هم تجربه کار با اس4واس5 رو داشتم ولی اینقدر خودمو نمیگیرم.

    • مصطفی

      گوشی خوبیه / اما چو صدحیف که بهار 93 افسوس اس 5 رو میخوریم.

    • dana

      خیلی خیلی عالیه

    • شهريار

      من ٤ ساله كه اپل مئ گيرم، ولئ حال با وجوده اين موبايل اپل بايد جلوش لونگ بندازه!!

      پاسخ ها

      • نننن

        نه دیگه راجب اپل اینطور صحبت نکن

      • امیر 13 ساله

        نظر عالیی دادی دمت گرم.

    • Peyman

      ادم هاي واقع بين آيفون رو انتخاب ميكنند

      پاسخ ها

      • قلی

        برو برو.آیفون!فقط گلکسی استارپروخوبه

    • علی

      سلام . من بین ایفون5 و اس4 مونده بودم . که الان اس4 خریدم که فوووووووققققققق العادستتتتتتتتتت
      صفحه عالی . 8هسته ای . دوربین 13 . حسگر چشم . حسگر دست . و ...

      پاسخ ها

      • amir

        سامسونگ s4 چهار هسته ایی داداش

    • علیییی

      سلام
      من توش موندم-نمیدونم اس4 بگیرم یا نوت2.
      خواهشا راهنماییم کنین

      پاسخ ها

      • آروتین

        من اس 4 دارم ازش راضیم یکی از دوستام نوت2 داره میگه خوبه ولی سرعت و کیفیت اس 4 خیلی بهتره من روش 8 بازی گیم لافت ریختم خیلی خوب اجرا میکنه ولی نوت 2 بازی 9mm روش ریخته دوستم ای ای بد نیست ولی اگه کلا می گم کسی خواست بخره ضرر نمی کنه و اگه گرون نیست بخره با تشکر از سایت برترین ها خدا خافظ

    • محمدکرمی

      اس 4 ازهرنظر از دیگر رقوای خود ها بهتره

    • mohamad

      ممنون

    • sara

      یه نسخه جدید هم داره میاد ضد ابه . من که پولشو ندارم اما اونایی که میخوان بخرن این همه دارن پول میدن واسن این بیاد

      پاسخ ها

      • الیاس

        بیا من بهت پول میدم برو بخر

    • امید

      فقط ایفون 5 فقط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • علی

        آیفون فقط برا پز دادنه و دیگر هیچای

    • دریا

      فقط نت 2 و دیگر هیچ

      پاسخ ها

      • shadiiiiiiiiii

        راستشو بگو خودت نوت2 داری؟؟؟!!!!من خودم نوت2 رو خیلی دوست دارم ولی اس4 از نظر همه چی سر تره

    • امیرحسین

      من یک اس4 سفیدخریدم واقعاعالیه ازهر نظر از اچ تی سی وان وایفون5 هم خیلی بهتره. اگه شما هم خواستید اس4بگیرید حتما سفید بگیرید.چون سفیدش خیلی خوشگل تر ازسیاهش

    • mos

      من فكر نميكنم انقدر پيشرفه باشه كه ازش تعريف زيادي شده مثل مدل هاي قبلي منتهي يكم امروزي تر توي توضيحاتش هيچ عامل حيرت اوري وجود نداره فقط تبليغات زيادي شده همين

      پاسخ ها

      • shadiiii

        age dide bashi va kar karde bashi mifahmi ke aslan tablighat nist

    • ستاره آبي

      من گاتكسي اس 2 دارم آيا خيلي مدل پايين هست؟

    • mammad

      از پایینم پایینتره....اصلا تو بازار گوشی هستی؟؟؟؟
      گلکسی اس3 گلکسی نوت2گلکسی اس4 وقراره پنجشم بیاد تو داری از دو میپرسی

    • حسین

      من یک گوشی 7230 دارم آیابالادستش هست??'??'???

    • علیرضا

      من یک اس 4سفید خریدم دوربین اش بسیار خوب است. به نظر من ایفون5 واچ تی سی وان دربرابر اس4هیچی نیست. به نظر من اس4 بهترین گوشی دربازار است.عالییییییییییییییییییییییییه

    • عرفان

      واقعأ اس 4 رو دست نداره

    • بدون نام

      باور کنین هیچی جای اپل رو نمیگیره بعضی از دوستان میگن اپل هیچی نداره اما اگه برنامه های درست و حسابی روش نصب کنین نظرتون عوض میشه.

    • سعيدهـ

      سلــامـ،ببخشيــد من apple 4s دارمـ،همــه ميگــن برو بفروشـش s4 samsung بگيــر به نظـر شمــا اينكــارو كنمــ؟!؟

    • سعيدهـ

      سلــامـ،ببخشيــد من apple 4s دارمـ،همــه ميگــن برو بفروشـش s4 samsung بگيــر به نظـر شمــا اينكــارو كنمــ؟!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله s4 عاااااااااااالیه

      • ساناز

        بله

    • سید علی

      عالی بود

    • zahra

      عجب گوشی فوق العاده ایه!!فکر نمیکنم اپل و اچ تی سی حرفی در مقابل این ابر گوشی داشته باشن!!!!

    • فاطیما

      سلام دوستان من موندم اخرین مدل نوت رو بگیرم یا اس4خواهشا راهنمایی کنید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • صابر

        به نظر من گلکسی اس 4 را بگیر چون من هم دارم ازش خیلی کارش خوبه

      • بدون نام

        اس4 عزیزم

    • محسن

      بهترین گوشی ساخته تا امروز گلکسی اس 4

    • mohsen

      سلام دوستان من سامسونگ گلکسی فوق العاده میباشد اگه میتونید که این گوشی رابگیرد بهترین گوشی وازشما تنها خواشی که دارم گوشی اس 4رابگیرید بسیار فوق العاده میباشد

    • مریم

      سلام واقعا گوشی خوبه قیمتشم عالیههههههه

    • بدون نام

      من خودم اس4 دارم واقعا عالیه اپل هم جای خود ولی این یه چیز دیگس

    • بدون نام

      من خودم اس4 دارم واقعا عالیه اپل هم جای خود ولی این یه چیز دیگس

    • عاطفه

      من یه گوشی گلکسی دارم که وقتی میخواهم باهاش موسیقی گوش کنم چند لحظه بعد که صفحه گوشیم خاموش میشه موسیقیم قطع میشه
      لطفا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • کریس

        گوشی را بذارین کنار کریس عشقه

    • شیدا

      سلام من بیشتر سلیقه ایم یعنی کارایی زیاد واسم مهم نیست ولی خوب و درست نمی دئنم همه ی برنامه های اپل رو باید موبایلی بریزه یا بعضیا شو البته بین ایفون4اس و گلکسی اس تیری موندم لطفا راهنمایی ام کنید ممنون

    • جاسم

      اپل بهتر از گلکسی اس4 است

      پاسخ ها

      • نامه

        چرا

    • رضا

      من سر دوراهی گیر کردم.الان تبلت6800سامسونگ دارم.نمیدونم بفروشمش یکم پول روش بزارم اس4بگیرم یا بیخیال بشم

    • حامدحمیدی

      اونای که میگن مدل 8هسته ایش بهتره بنظرمن چیززیادی درموردش نمیدونن.محض اطلاعشون تحت هیچ شرایطی 8هسته باهم کارنمیکنه داغ میکنه ولی مدل I9505ش 4هسته باسرعت پ 1/9+پشتیبانی از4G.فقط I9505

    • kral

      من اپل 5 داشتم واقعا گرافیک و سزعت و ... بینظیر بود ولی یادمون باشه که خیلی امکاناتش تحریمه من گوش نکردم رفتم خریدم ولی واقعا مصیبته همه کاراش واقعا 2.500000 بدی ولی از امکاناتش نتونی استفاده کنی یکم سخته دیروز فروختمش 500 هزار ضزز فردا s4 میگیرم

    • mohadese

      slm dustaye golam.man yki 2 haftas in gu6io grftam.hi4 sim kartio sapord nmikone.midunid 4e sim karti bh6 mikhore?
      raje b sorat6am bayad bgam k y 4an ta barname nasb koni,najur oft pida mikone.
      vali man hanuz khili estfada6 nakardam.4on sim kart nadare.mi6e rahnamai konid?
      mamnun mi6am.

    • علی

      من گلکسی اس 4 دارم واقعا ازش راضی هستم

    • علیرضا

      مزده مزده ب زودی اس 4 زد اب هم روانه ی بازار میشود

    • علی فرج پور

      خیلی عالی ولی افتضاه خودت بخون غلت املایی داره

    • مهمد

      گوشی های S4وگوشی های افون هموشون اشغالند وفغد پول می خوان ولی گوشی های GLXاز همه بهتر زیرا ارزون وساده تر است تازه بدونید خودم S4دارم ولی بدون اشغاله دارم با GLXجدید تاق میزنم

      پاسخ ها

      • من

        GLX تا 1000 سال آینده هم نمیتونه به سامسونگ و اپل برسه! حرفا میزنی ها!

    • سارا

      من خودم یدونه S4200 تومنی کرفتم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        خوشششششش به حالت

    • ali

      من که تازه گلگسی اس4 گرفتم خیلی رازیم رودست اپل زده

    • رضا

      سلام دوست عزیز من اس 4 دارم ولی الان چند وقته خود به خود خاموش میشه میشه بگی چیکارش کنم

    • امیر محمد

      ممنون،دمت گرم عالی بود انرژیم برای خرید این گوشی بیشتر شد

    • بهزاد

      سلام مرسی از توضیحات خوبتان
      من نمیدانم s4بخرم یا نوت 9
      لطفا منو راهنمای کنید

    • مهدی

      سلام : من سامسونگ اس 3 دارم ازش خیلی راضیم ولی نمیدونم چرا بعضی وفتها که با گوشی کار نمیکنم چرا صفحه اون خاموش نمیشه تا زمانی که کلید بغل دستش رو نزنی خاموش نمیشه .چکار باید بکنیم ؟

      پاسخ ها

      • رویا

        یا محافظه صفحه نمایشت OFF هس.یا اینکه تایمش زیاد هس

    • مهدی

      سلام : من سامسونگ اس 3 دارم ازش خیلی راضیم ولی نمیدونم چرا بعضی وفتها که با گوشی کار نمیکنم چرا صفحه اون خاموش نمیشه تا زمانی که کلید بغل دستش رو نزنی خاموش نمیشه .چکار باید بکنیم ؟

    • کوروش

      بابا گوشیه واقعا گوشیه من که راضی هستم.

    • زهره

      Salam man chand rooze in gooshi ro kharidam.dadam baram barnameh rikhtan.2 rooze doorbinesh error mide kar nemikone.chikar konam??

    • MOEIN

      اس 4 عالییییییی

    • وریو

      s4بدردنخوره

    • raha

      Man s4 daram kheili aliye margiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • جمال

      ساعت گوشی گلکسی 4 چطور تنظیم میشه تشکر

      پاسخ ها

      • علی

        داخل تنظیمات گوشی

    • کریس

      چی میشد از این گوشی ها به ما بدن

    • مهدی

      بی نظیر من که خیلی راضیم ازش

    • iman mehrad

      okkkkkkkkkkkkki

    • مسعود خان

      میخواستم گلکسی اس4 بگیسرم ولی بعضیها میگویند مشکلات زیادی دارد مثلا باتری ان زود تمام میشود و اصلا مقاومت ضربه ندارد و اگر یک بار زمین بخورد صفحه آن خراب میشود.میخواستم بدانم آیا حرف های اینها واقعیت دارد یا نه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم

    • محمد

      سلام ...گوشي اس 4 واس فروش زير قيمت بازار هر چقد دارم.عاليه كپي اصل صد در صد مشابه اصل...بهم ايميل بزنيد...بدونه واسطهmamadonline2010@yahoo.com
      اصفهان ...فروش عمده و تكي... ياعلي موفق باشيد

    • Erfan Taheri

      من اس4 دارم ازش خیلی رازی هستممممممممممممم like

    • پارسا

      خیلی عالی به نظر من گلکسی اس 4 از همه بهتره

    • علی

      افتضاحححححححححححححح هیچ بدرد نمیخورد.

    • بدون نام

      عااااااااااااااااااااااااااااالی بود

    • hasti

      Slm man s4 gereftam azash razizam vali chon meshkiye dlam ro zade nemidonam che konam

    • reza

      سلام
      من میخوام گوشی بگیرم الان موندم htc one بگیرم یا s4
      لطفا راهنمایی کنید.

    • fatemeh

      salam man taze ye s4 grftam ama harkari mkon shomare tosh save nmishee , bharkiyam nshoon dadam natonst save kone :(

    • reza

      سلام
      من میخوام گوشی بگیرم الان موندم htc one بگیرم یا s4
      لطفا راهنمایی کنید.

    • بیتا

      به نظرمن که بی نظیررررررواقعاگوشیییییی یعنی این.........

    • فاطمه

      من s4 خریدم مشکی خیلی رازیم بهترینه

    • علی

      گوشی خیلی خوبی است ولی گرون

    • علی

      عالییییییییی

    • آرام

      سلام.من 3 ماه پیش گالکسی S4 مشکی خریدم.یهو شروع به خاموش و روشن شدن کرد.میگن باتریش باد کرده و این ویژگی S4 که دو ماهی یکبار باتریش خراب میشه چون خیلی داغ میشه.نمیدونم باتری براش بخرم و نگهش دارم یا با کلی ضرر بفروشمش.لطفا اونهایی که S4 دارن و زودتر خریدن راهنماییم کنن.اونها هم همین مشکل رو داشتن؟اگه داشتن بعد از عوض کردن باتری بازهم باتریشون زود خراب شده؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • بدون نام

      p990 از همشون بهتره ه ه ه ه ه

    • شهرام

      من فانتوم دارم/چي بخرم

    • محمد

      اس4 عالیییییییییه من خودم یه سفیدشو دارم ولی بدیش اینه که داغ میکنه

    • سعید

      من اس ۴ندارم اما یه داداش دارم اونم نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        D:

    • محسن

      سلام،من میخوام اس4بخرم ،نمیدونم چهارهسته ا ی بهتره یا هشت هسته ای موندم کدومشو بگیرم،ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        4 هسته ای بهتره ولی گرونتره

    • behrouz

      سلام...من میخوام گوشی بخرم ولی موندم که گلکسی s4 بگیرم یا آیفونی 5c...
      کدوم بهتره؟

    • محمد

      من یه s4خریدم همون روز اول سه تا عیب پیدا کرد/اول از یه سانتی زمین ک رهاش کنی خاموش میشه/دوم انتنش میاد و میره و سومم بلوتوثش گاهی نمیاد/وقتی یه ساعت باهاش کار کردم سرعتش 10برابر کم شد و............

    • محمد حسین

      حالا اس 4 بخرم یا نه؟

    • رها

      من میگم گوشی خوبیه من نزدیک 3 هفته است گرفتمش
      خوش دسته
      خوشکله
      و ..........
      کلا عالیه

    • بدون نام

      من گلکسی اس 4 دارم........ولی واقعا ناراضیم که چرا ایفون نخریدم............همش هنگ میکنه و داغ میکنه.........و باتریش هم که بعد از 1 ماه خراب شد و بردم نمایندگی گفت یه سری از اس 4 ها اینطوری شده و الان هم که باتری جدید گذاشتم خیلی زود شارژ خالی مکنه.............یعنی حیف 2300 پول که من دادم برای اس 4

      پاسخ ها

      • نامه

        شماخیلی باگوشی کارمیکنید؟منم موندم چه گوشیی بخرم

    • مهدی

      آقا سلام می خواستم بدونم گلکسی نوت 10.1 2014 کی میاد ایران؟

    • nima

      بدبود

    • حمید

      سامسونگ اس 4 گوشی خیلی خوبیه اما من بی صبرانه منتظر اس 5 هستم بینظیره من که عاشقشم

    • کسری

      گلکسی 4 عالیههههههههه . من اونو با 100 تا گوشی های آیفون عوض نمیکنم...

    • nima

      ببخشید s4 بهتره یا ایکس پریا z.one جواب بدید لطفا

      پاسخ ها

      • جواد

        هردو بدرد نخورند

    • محمد حسن

      من 4 ماهه اس 4 دارم سیاهشو بخدا همه ی این عیب هایی که می گن با اپدیت از بین می ره در ضمن من از اولش عیب بزرگی ندیدم و نیس الکی بزرگشه کردن

    • کوروش

      گلکسی اس 4 اصلا خوب نیست چون خیلی هنگ مکنه من از چند نفر پرسیدم که خودشون این موضوع را تایید کردند ال جی جی2 خیلی بهتره واقعاااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کفاست

      • بدون نام

        بد

    • فاعز

      من اس 4دارم واقعآ عالیه یه بار هم هنگ نکرده

    • محمد حسن

      من 4 ماهه اس 4 دارم سیاهشو بخدا همه ی این عیب هایی که می گن با اپدیت از بین می ره در ضمن من از اولش عیب بزرگی ندیدم و نیس الکی بزرگشه کردن

    • nima

      اونایی گوشی دل خواهشونو ندارند like کنند تا شاید یه روزی به ارزوشون برسن سپاس گذارم

    • nima

      همه انایی که میگن گوشی خریدیم دروغ مگن شاید تو خوابشون دیدن

    • nima

      نوکیا ساده از همش بهتره

    • nima

      اپل خییییییییییییییییییییییییییلی بهتره

    • nima

      اپل ببببببببببببببببببببببببببببهتره

      پاسخ ها

      • nima

        از همه اونایی که من like کردن ممنونم چون همه s4 می دونن که اپل خییییییییییلی بهتر

    • بدون نام

      اس 4 واقعا عالیه امتحان کنید

    • محمد مینائیمد ممممجمد

      سف

    • اپل باز خفن

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف.
      آیفون و عشقه
      کلاس نرم افزارش به صدتا اس4 میرزه

    • sheida

      راسته میگن گوشیهs4سامسونگ زیادی داغ میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • nima

        بله

      • سحر

        بله حتی منفجر و باعث سوختگی اعضای بدن میشه که این مورد فقط تو گلکسی اس4 دیده شده. به نظر من و اکثر مردمی که دنباله کامل ترینن اس 3 همیشه حرف اول رو میزنه .همیشه برتر میمونه.قیمتشم که پایین نرفته. بازار فروشش هنوز داغه و خواهد ماند.

    • رضا

      لطفا قیمت بروزشو واسم ایمی کنین

    • میلاد

      شما ها دیگه خیلی بیکارید موبایل هرچی باشه چی
      این 1200 اینم گالاکسی اس 4 خودتونو گول ندید

    • mohammad

      سلام من قبلا sony داشتم بعد اس 4 خریدم واقعا حیف شد که sony رو فروختم . خیلی هنگ میکنه و داغ میشه.لطفا این گوشی رو نخرین بولتون حیف میشه

    • محمد

      با سلام ؛ دوستان عزیز من نمیدونم گوشی s4 بخرم یا تبلت گلکسی؟
      میشه کسی راهنماییم کنه بین این دو تا ، پیشنهادم بدین تبلت چه مدلی از گلکسی بخرم.

    • مهدي

      به نظر من گلگسي اس 4 خيلي خوبه

    • یوری بویکا

      خوبه ولی در حد عالی نیست.من دارم فقط کیفیتش خوبه عالی.

    • حضرت الله

      گلکسی اس 4 بهترین موبایل است که تاهنوز در زندگی ام دیدام واقعاً یک موبایل جزاب است از خریدن این موبایل پشیمان نميشود

    • رویا

      قیمتش اان تو بازار چنده این ماه حقوقمو بگیرم برم بخرم حقوقم یک ملیونو دویسه چند سال طو ل میکشه بخرم

    • محمدرضا

      من اس4دارم خیلی گوشیه خوبیه اما من شک دارم که اصل باشه شما بهم بگید از کجا بفهمم اصله یا نه

    • مریم

      اس 4اصلا به درد نمیخوره مخصوصا دوربینش حتما باید نورش تنظیم باشه تا عکس بگیره در کل جونتو بالا میاره تو شب که دیگ هیچی برفکی می اندازه در حد تیم ملی.من دو هفته خریدم ولی پشیمون شدم تازه باتری شم خیلی سریع خالی میشه کلا ده تا دوازده ساعت بیشتر نگه نمیداره تازه اگ باهاش کار نکنی!!

    • سحر

      بس کنید .!تیچی مثل اس 3 نمیشه. واقعا که عالیه برترین گوشی شناخته شده بود خدایی ترکونده بود میبینید که پایین نیومده قیمتش چون همه میخرنش. ولی اس 4 فقط تبلیغه خوبه اما با اس 3فرقی نداره یا شایدم بیشتره .من با هردوشون کار کردم. گوشی 4داغ میشه شنیدید که اتش میگیره منفجر میشه که همون اس4هستش . اما هیج مشکلی تو اس3وجود نداره و همنوزم اماره فروشش بالاست ظریفو شیک اما 4قطره بیشتری داره . مشخصاتشونم که فرقی نداره فقط دوربیشنش 13که همون 8اچ دی گلکسی اس 3میشه. خدایی اس 3 با طراحی فوق العاده و امکاناته کاملش هنوز برتره و میمونه . فقط اس 3

    • صادق

      s4 خیلی اشغاله چون سی پی یوش داغ میشه و به خاطر همین هنگ میکنه>

    • sam

      گوشیه خوبیه........من خریدم ولی فرداش اتیش گرفت ...جدی میگم.واقعا هنوز داه دلم میسوزه واسه پولی که دادم....حیف شد واقعا

    • دیبا جهانشاهی

      من از سامسونگ و نمایندگی سامسونگ و جدو ابادش بدم می یاد اق اق دارم ی یارم بالا اق اق

    • رخشان

      سلام ببخشید میشه اگر اطلاع دارین بگین اس4 ساخت کدوم کشور خوبه و داغ نمیکنه

    • الهام

      سلام گوشی من گلکسی اس 4 . فوق العاده است امکاناتش انقدر کامله که دیگه کمتر سراغ کامپیوتر میرم اگه دنبال یه گوشی خوب میگردید پیشنهاد من گلکسی اس 4

    • mahdi

      سلام
      من نمی تونم هیچ فایلی رو به گوشیم انتقال بدم درایور گوشی نصبه و با اتصال به کابل usb کامپیوتر درایوش هم میاد اما وقتی یک آهنگ یا هر فایلی رو توش کپی می کنم زبانه انتقالش ثابت می مونه
      لطفا کمک کنید
      mahdiebrahimnejad@yahoo.com

      پاسخ ها

      • majid

        از نرم افزار samsung kies استفاده کن این هم لینکش
        http://www.samsung.com/kies/

    • eli

      سلام من میخواهم گوشی جدیدی بگیرم باداشتن امکانات خوب و قیمت مناسب .پیشنهاد شما چیه ؟؟

    • amir

      سلام من موندم s4 بگیرم یا LG G2 شما کدومشو انتخاب میکنین؟

    • بدون نام

      سلام این حرف که بعد یه مدتی که باهاش کار میکنی خیلی داغ میکنه درسته؟

    • رامیسا

      سامسونگ از سال 2008داره گوشیاشو ی مدل میزنه میده بیرون هیچ خلاقیتی نداره اصلا... بعدشم همچین نوشته دوربین و13مگاپیکسلی اگر مثل نوکیا دوربین20 میزد نمیدونم دیگه چه قد ازش تبلیغ میکرد در اخرم اندروید که دیگه الان از چین تا امریکا دارن میزنن فقط برای بازی اما نوکیا ویندوز زد کاری کرد که حتی سامسونگ تو خوابم محاله ببینه

    • فريد

      عاليه

    • احمد رضا امین

      اس4 خوب است ولی نوع تقلبی آن که ساخت کره است بدرد نمی خورد و هیچ بازی برایش پیدا نمی شود

    • صالح

      عااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللیییییییییییییییی بود

    • حسین چپ دش

      سلام به بچه های گل وعزیز خواهشا من چپ دش را راهنمایی کنید اس 4 بخرم یا نت2فقط میخام شارژش زود تموم نشه چون باهاش خیلی ور میرم. باتشکر حسین چپ دش

    • مهرزاد

      اس 4 بهتره تا اس 5

    • حسین

      من دنبال گوشی اس 4 زوم میگردم ولی همه جواب رد میدن چیکار کنم

    • رامین

      با سلام و خسته نباشید...
      راستش من 3 ماهه s49505 خریدم... خیلی خوبه و ازش راضیم... اما مشکلی که دارم اینه که موبایل دیتا همیشه روشن میشه خود به خود ... تنظیماتشم نمیدونم .. مجبورم هر 2 روز 5 تومان شارژ کنم... واقعاً ممنون میشم .. اگر تنظیماتشو بدونید و راهنماییم کنید...

    • رضا

      خیلی گوشی خوبیه ولی من که پول ندارم

    • بدون نام

      سلام من گوشی گلکسی اسفر دارم صدایش رو بلندگومیزنم صدا مییاد اما صدا ردنمیشه

    • محمد

      من موندم گلکسی اس2 بگیرم یاگلکسی اس6

      پاسخ ها

      • فری

        اس4.چون نوت2 صفحش و ... به اس4 نمیرسه

      • فری

        اس4

    • مهدی

      بعدازبازنشانی درتنظیمات گزینه های تهیه کننده نمی آیدلطفاراهنماییم کنیدمتشکرم

    • فری

      سلام.اس4 از همشون سرترههههههههه

    • سحر

      سلام دوستان حرف راستو فقط از خودم بشنوید من 2 ماهه که اس4 خریدم خیلی دوستش دارم به نظرم عالیه البته یه راهنمایی اگه خواستین بخرین 4 هسته ای بخرید چون خودم 4 هسته ای خریدم نه هنگ میکنه نه خاموش و روشن میشه وخلاصه خیلی ازش راضیم قول میدم اگه بخرین پشیمون نمیشین من 2 ماه تحقیق کردم تا خریدم راستی من مشکی خریدم خیلی با کلاس خوش دست و شیک تازه سبک هم هست . استفاده کنید برام صلوات بفرستید

      پاسخ ها

      • پریسا

        قیمتاشون خیلی فرق داره؟

    • بدون نام

      فقط اس 4

    • sara

      عااااااالیه.
      فقط به مشکل کوچیک داره اونم اینه که زود شارژ خالی میکه .ولی بقیه امکاناتش محشره.حرف نداره.

    • محمد

      عالی بود

    • مریم خانوم

      سلام عرض میشه. من همه مدل گوشی رو امتحان کردم خداییش اس4 رو دست نداره همه چی تمومه کاش میتونستم باهاش ازدواج کنم. خخخ

    • احسان

      اس 5 آشغاله

    • امیرو

      جون جدتون یچی بگید که ادم نمونه توووووووششش!!!!!!!!!
      یاخوبی ازش بگین یا بدی هاشو بگین!!!!!
      بجااینکه 2دل کنین ادمو 100000000 دلم کردین توگوشی جدید!!!!!!
      من که هنگ کردم خداییش!!!!!!
      و در اخر:
      وای از این مردم زنده کش ..... مرده پرست :((((((((((((((((((

    • دریا

      سلام کدوم بهتره سامسونگ گلگسی یاسامسونگ تب یا هاوایی؟

    • امی

      گلکسی اس4 بهترین گوشی از نوت 3 وایفون 5 هم بالاتره من یکی دارم خیلی خوبه

    • مجید سوزوکی

      هاوایی =))

    • marjan

      من خودم اچ تی سی دیزایر 816دارم.به نظرتون بفروشم گلکسی اس 4بخرم یا نوت2????

    • محمد

      من می خوام گوشی بگیرم بین اس4 با اس 5 مینی موندم کدوم بگیرم لطفا کمک کنید

    • محمد

      بسیاربسیارزیبا بود

    • حمید

      داداش حررررررررررررررررررررررف نداره گوشیش منم از همین گوشی میگیرم.

    • پروشات

      من s4دارم واقعااااا عااااااااااااااااایه بهترینههههههههههه عاششششششقشم

    • میلاد 0098

      واقعا s4وs5 اشغاله نظر من نخرید

    • میلاد 0098

      واقعا s4وs5 اشغاله نظر من نخرید

    • ابراهیم

      عالی بود

    • بیام

      من خودم اس تری 9305دارم یک سال میشه که ازش استفاده میکنم تنها دو ایراد داره یکی اینکه تو همراه اول خوب انتن نمیده و قطع وصل میشه یکی باطریش که واسه کسایی که زیاد تو اینترنت هستن کمه و زود تموم میشه از نظر قدرت سخت افزاری هم خوبه تمام بازیهارو راحت باز میکنه خودم چنتا بازی دیتا دار مثل آسفالت و ریس 3 رو راحت بازز کردم باهاش

    • میثم

      عالی

    • علیرضا

      سلام من می خوام گوشی بخرم اس4بهتره یا زد2???????

    • محمد

      گوشی فقط نوت4

    • ناشناس

      من خودم 5Sدارم پشیمونم زود باطری خالی می کنه تا یه کم بازی میکنم داغ میکنه یا وقتی فیلم میگیرم داغ میکنه اصلا راضی نیستم الانم میخوام گلکسی A7بگیرم طریفشو خیلی شنیدم از من میپرسی S5اشغاله.

    • حسین and

      سلام من xperia L دارم ولی ازش راضی نیستم میخواستم z3 بگیرم ولی میگن اون خوب نیست به نظر شما s4 بهتره یا z3؟

    • بدون نام

      من اس4 فور دارم میخوام بفروشمش اصصصصلا بدرد نمیخوره همش داغ میکنه انتنشم تا وقتی خونم خوبه تا میرم بیرون میپره توصیه میکنم اصصصصلا نخرید واقعا بدردنخوره بخدا

    • تبسم

      چرا اس 4 زود شارژش تموم میشه؟

    • جعفری

      عالیه ولی حیف که داغ میکنه

    • شهاب

      اس 5 باتریش داغ میشه

    • محمد

      من خودم اس 4 دارم خیلی هنگ میکنه خسته شدم میخوام نوت 4 بخرم میگن خیلی عااااالیه

    • مهری

      سلام خسته نباشید لطفا کمک کنید دیشب داشتم از صفحه گوشیم عکس می گرفتم چن تا عکس گرفتم یهو گوشیم خاموش شد از دیشب تا حالا علامت سامسونگ گلکسی اس 4 که مدل گوشیمه میاد رو صفحه گوشیو میره چیکار کنم فک کردم ممکنه آب رفته توش سشوار کشیدم ولی درست نشد ...لطفا سریع جواب بدید ممنون می شم

    • مهری

      سلام خسته نباشید لطفا کمک کنید دیشب داشتم از صفحه گوشیم عکس می گرفتم چن تا عکس گرفتم یهو گوشیم خاموش شد از دیشب تا حالا علامت سامسونگ گلکسی اس 4 که مدل گوشیمه میاد رو صفحه گوشیو میره چیکار کنم فک کردم ممکنه آب رفته توش سشوار کشیدم ولی درست نشد ...لطفا سریع جواب بدید ممنون می شم

    • سعید

      منم میخوام اس4 بگیرم اما به نظر من مشکی قشنگ تره.

    • شهاب

      اس 5 رو دیدی اندروید 4.4.2 داره

    • الهه

      گوشی اس 6 نوشته حافظه کارت نداره یعنی چی جواب میخوام

    • محمد جواد

      سلام
      من یه مشکل کوچولوداشتم گوشی روخرید کردم
      پیام که واسم میاد ساعت وتاریخ با گوشی مطابقت نداره راهنمایی کنید ممنون میشم

    • الهه

      این دیگه چه سایتیه سوال میپرسی جواب نمیدن...

    • مریم

      من خودم اس 4 دارم عالیه

    • مرضیه

      سلام می خواهم گوشی گلکسی الفا بگیرم این گوشی خوبه لطفا جواب بدید

    • ناشناس

      سلام لطفا هر کسی ميدونه کمک کنه .میخواهم از اینستاگرام مطلب و عکس کپی یا سیو کنم بلد نیستم لطفا

    • محمد مرهمی

      موبا یل اس4 خیلی خوب است

    • سپهر

      عالی اس فور

    • علی

      قاب فلزی.اس4 رو میتوان جداگانه عوض کرد؟ هزینش چقدره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج